Результати мас-стартів чемпіонату Німеччини з літнього біатлону
Сьогодні, у другий змагальний день чемпіонату Німеччини з літнього біатлону в Рупольдінгу проходять мас-старти за участю українських біатлоністів. Нагадуємо, що спортсмени стартували двома групами (друга - з інтервалом в 2 хвилини від першої). Пропонуємо вам ознайомитися з результатами перегонів:
Завтра, 17 вересня, в третій змагальний день чемпіонату Німеччини з літнього біатлону в Рупольдингу пройдуть естафети. Чоловіча гонка відбудеться об 11:00, а жіноча - о 13:00.
2 _Naddy_
Спасибо за составы - очень интересно, мне второй симпатичен. Многие говорят лето, лето а лето оно знаете ли важнее зимы , опять же "Попрыгунья Стрекоза Лето красное пропела; Оглянуться не успела, Как зима катит в глаза.."
2017-09-17 11:06
Блін, знову не втримаюся :))))
Ну якщо вже почали віршики згадувати), мені чомусь з брильянтової руки пісенька згадалася... про Им бы понедельники взять и отменить ))))
От правда - мо взагалі оці всі виступи на лижеролерах чи не висвітлювати, чи взагалі відмінити :)))))
Ну вроде ж... ) всі дорослі люди... Ладно є ті, хто за весь час жодного позитивного коменту не написав, то такЕ, але ж більшість хто ща знову в зраду впадає мали б розуміти, що всі ці старти хіба ситуйовину ВСЕРЕДИНІ команди можуть показати, та й то досить умовно.
Нє, УСЬОПРОПАЛО :))) Ну чо... традиційно в принципі... з року в рік... одне й теж)))
2017-09-17 11:17
2 MaryKarpenko1988
Могу предположить, что г-н Санитра определился с основой на сезон 17/18гг. На оставшуюся вакансию претендуют трое. И если есть желание попасть на ОИ - докажи! А что там у тебя болит... спина, ухо или пятка - никого не волнует. ОИ - игры здоровых людей. "Спортивный принцип" заказывали? - получите.
По Доценко - молод, организм не готов к тем нагрузкам, его время - следующий олимпийский цикл.
2017-09-17 11:17
2 Да.Будет.Джаз)
Да ладно, никто "про зраду" даже не вспомнил. А то прямо все орднунги), кроме одного. Половину любой работы видят только профессионалами, но они видят. И если стена кривая то какими обоями ты ее не закроешь она останется кривой. Лично мне сейчас цифры вообще ни о чем не говорят, есть только удивление от нулей Херрман.
2017-09-17 11:25
2 Да.Будет.Джаз)
Минулого року саме ви, якщо я не помиляюсь, спочатку просили не панікувати бо ще нічого не зрозуміло, а потім просили не панікувати бо бже все зрозуміло. Але є паніка, а є факти, а вони геть не втішні по 2-7 хв ми раніше на ЛЧС не програвали, навіть Макарайнен Варвинец обігрувала.
2017-09-17 11:29
є ті, хто за весь час жодного позитивного коменту не написав
2 Да.Будет.Джаз)
И УСЬОПРОПАЛО ... в разгар тренировочного процесса!!! Хочется спросить у этих болел - А Вы во время секса, можите определить пол будущего ребёнка? Если нет - то как же так? Усё ж пропадёт!
2017-09-17 11:30
2 дэн
у них з Тищенко 1 рік різниці у віці, до того ж примушувати показувати результат з хворою спиною, то не спортивний принцип а знущання, хоча я впевнена справа не у спині
2017-09-17 11:40
2 MaryKarpenko1988
Не помиляєтесь :)))
А нагадайте мені плз, що страшного минулого сезону сталося? :)))))
Мядалек мало? :)))
Так найголовніша є, 4-5 кращий результат за всі часи в особистому тоталі і 3 (який і 5 не мав бути, якщо почитати тоді)))) в командному.
Нє, згоден, згоден - усьо пропало все нормально :)))
2 Миг никто"про зраду" даже не вспомнил
Ну як це. Неуважна Ви Марго))))
Навіть фамілії вже з'явилися.
Корчмар, тьфу тоість Фак..... зруйнував жіночу збірну :))))
Та то такЕ, в мене сьоня просто настрій ігривий :))))
А так до сезону ваще не маю наміру нікому кайф руйнувати ні про орднунги , ні про зраду :)))))
От Юльчу привітаю і ваще поновлю режим тиші :))))
2017-09-17 11:49
2 Да.Будет.Джаз)
Шановний ви прокоментуйте будь-ласка ось це а потім вже поновлюйти свій режим "по 2-7 хв ми раніше на ЛЧС не програвали, навіть Макарайнен Варвинец обігрувала"
2017-09-17 11:58
цыплят по осени считают, в смысле по снежному сезону :) Вот там и будем волноваться. А сейчас волноваться - толку то?
2017-09-17 12:12
2 MaryKarpenko1988
Нє, звісно я міг би пояснити Макарайнен Варвинец обігрувала тим що тоді Варвинец тренував Зоц, а Макаряйнен не тренував.
Ну чи саме тим, що Макаряйнен як раз мо була в тій фазі підготовки, в якій зараз наші дівчатка... ))))
Але краще спробуйте перекласти оцей текст на літні реалії і помножте на Олімпійський сезон) http://www.biathlon.com.ua/comments.php?id=5690
Я от навіть з цыплят по осени считают, в смысле по снежному сезону :) не до кінця погоджуся, тому панікувати не буду. навіть при не досить потужному початку снігового сезону.
Чому? От в тому посиланнячку теж пописАно. Треба просто прочитати))))
Бажано уважно :)))
Всім хорошого настрою!
Зима близько :)))))))))))
2017-09-17 12:21
2 Да.Будет.Джаз)
Дякую цю статтю я давно вже читала. І якщо по вашому всі у формі, і тільки наші дівчата не у формі і тільки саме зараз, то хай так і буде. Але я про тендецію останніх років, та ви мабуть не зрозуміли
2017-09-17 12:39
2 MaryKarpenko1988 цю статтю я давно вже читала
А перекласти оцей текст на літні реалії і особливо (!) помножте на Олімпійський сезон :)))))
Можливо саме в тому. що він олімпійський тендецію останніх років і порушено? :))))) Ну от як варіант! ну само ж проситься до розгляду :)))
Я ж кажу - навіть повній одопіковості в цьому році не здивуюся.
Но то такЕ - ще раз Вам гарного настрою.
2017-09-17 12:44
2 Да.Будет.Джаз)
я добре пам'ятаю минулий передолімпійскій сезон, а ви?
Хоча, сперечатися чесно вже набридо, можете не відповідати :)))
2017-09-17 13:07
2 MaryKarpenko1988 можете не відповідати :)))
Ну чому ж не відповісти, якщо настрій ігривий :))))
Я цих передолімпійських сезонів навіть не один пам'ятаю).
І всі різні були :)))))
Ви , до речі теж не відповіли на моє запитання що страшного минулого сезону сталося . і о ужас))), якщо ви таки вважаєте, що таки щось сталося, то як же це корелюється з тим що ми раніше на ЛЧС не програвали ? І виведеною вами закономірністю останніх років )))
можливо просто таки варто визнати, що зв'язок між виступами (виступами підреслю, не тренуваннями, без яки результів звичайно не буде)) на різноманітних літніх стартах і в бойовому зимовому сезоні якщо і є, то його відстежити можуть хіба ті хто має повний доступ до методики підготовки, при чому кожного року окремо, без спроб тенденцію вивести.
Але тут справді можете не відповідати, тим більше, що у Вас нарешті в коменті з'явились смайлики, отже моє завдання виконано, не зазря Вам гарного настрою бажав :))))
2017-09-17 13:41
2 Да.Будет.Джаз)
Я от навіть з цыплят по осени считают, в смысле по снежному сезону :) не до кінця погоджуся, тому панікувати не буду. навіть при не досить потужному початку снігового сезону.
не, ну можно "не совсем" соглашаться, что Солнце светит, а вода мокрая:)
Сейчас волноваться нет смысла, потому что подготовительный период не закончен. И тестовые забеги по асфальту - это пародия на зимний биатлон. Так можно ещё и на горных байках забегать под гору - тоже покажет физическую готовность и выносливость.
На снегу волноваться можно начинать, потому что для снежного сезона это всё и готовилось. Правда снежный сезон длинный, но уже начало покажет, кто что как летом наработал и на кого можно надеяться. Так как потом, вдруг, никто не станет бежать в два раза быстрее.
2017-09-17 14:10
2 Arctic
хе-хе ну можно "не совсем" соглашаться, что Солнце светит, а вода мокрая:)
Можно. І навіть не лише з філософської точки зору ))))
чомусь людство на кожному етапі свого розвитку вважає. що лише офіційна точка зору єдино правильна :))))
Ну колись вірили і в те, що сонце навколо Землі кружляє))) І спробуй скажи що не так))) Враз орднунгісти налетять :)))
Тому лише про біатлон) На снегу волноваться можно начинать
Вел, тоді згадуємо 2 попередні сезони.
Феєричний початок позаминулого і провальний минулого.
В першому випадку всі раділи, в другому переживали.
Підсумки думаю у тебе на пам'яті!
От і всі переживання))))
Особисто я цього сезону почну переживати після Нового року, і до того ж незалежно від результів. які тоді будуть показувати дівчатка і хлопці.
Але в цілому ми з тобою співпадаємо (хоч це і не часто стається, та останнім часом все частіше))) - подготовительный период не закончен. И тестовые забеги по асфальту - это пародия на зимний биатлон ))))
2017-09-17 15:36
2 Да.Будет.Джаз)
Особисто я цього сезону почну переживати після Нового року
в принципе согласен,
но если до НГ кто-то будет бегать в 40+ местах КМ, то иллюзий у меня не останется напослеНового года, что он забежит в 10 :)
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)