Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   21:26
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2017-12-16 00:58 |

Статистика. Кращі країни в гонках переслідування


У сьогоднішній спринтерській гонці Йоханнес Тінгнес Бе оновив одразу кілька рейтингів. По-перше, він в 17-ий раз виграв гонку Кубку світу, а, по-друге, здобув свою третю перемогу поспіль в особистих гонках. Подібне досягнення не таке унікальне, але якщо він завтра переможе ще раз, то зможе потрапити в досить вузьке коло обраних. Є всього дюжина біатлоністів, які перемагали чотири або більше разів поспіль.

Мартен Фуркад в сьогоднішній гонці продовжив свою подіумну серію. До рекорду залишилося зовсім небагато, зможе?

Основна ж статистика сьогодні буде присвячена гонкам переслідування. Ви ніколи не замислювалися, які країни краще за інших бігають саме цей вид програми? Він досить специфічний, тому що проходить на наступний день після спринту і дається не тільки найшвидшим або точним, але, в першу чергу, тим, хто вміє краще відновлюватися за короткий проміжок часу і володіє гарною психологічною стійкістю.

Кращі країни в гонках переслідування

Ми взяли дані за останні 10 років, три кращих спортсмена в кожній гонці переслідування, і написали складну формулу з простою ідеєю - чим краще прогрес, тим більше очок приносить спортсмен, чим більше регрес - тим більше очок віднімається. Також враховуються самі позиції, переміщення 3 -> 2 принесе більше очок, ніж 60 -> 50.

Жінки

# Країна Враховано спортсменів Очки
1  Німеччина 213 284
2  Росія 210 230
3  Норвегія 207 140
4  Україна 201 117
5  Фінляндія 121 96
6  Франція 211 61
7  Білорусь 197 36
8  Чехія 159 31
9  Швеція 162 22
10  Італія 184 14
11  Китай 69 -1
12  Словаччина 129 -8
13  Казахстан 88 -9
14  Руминія 77 -11
15  Канада 117 -14
16  Словенія 125 -19
17  Австрія 75 -32
18  Польща 185 -35
19  США 113 -43
20  Швейцарія 109 -65

Чоловіки

# Країна Враховано спортсменів Очки
1  Франція 209 341
2  Норвегія 210 329
3  Росія 212 253
4  Німеччина 212 189
5  Швеція 180 100
6  Австрія 205 84
7  Фінляндія 57 1
8  Чехія 203 0
9  США 173 -4
10  Болгарія 106 -7
11  Латвія 55 -17
12  Італія 175 -24
13  Естонія 80 -26
14  Канада 152 -37
15  Словенія 137 -38
16  Словаччина 106 -45
17  Україна 192 -51
18  Білорусь 131 -52
19  Швейцарія 173 -130



Коментарі (Всього: 25)
2017-12-16 01:04
 # 1  remark (Червоноград) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Наші мужики(((( добре що ще є швейцарці)))
2017-12-16 01:49
 # 2  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Юр, ну при всій повазі, це некоректно до такої болі, що маманегарюй :))) імхо звичайно.
Починаючи з трьох найкращих, (при 5 наприклад все перемішається майже впевнений), закінчуючи перемещение 3 -> 2 принесет больше очков, чем 60 -> 50. А разрив на старті враховувався, якщо ні, то некоректно, якщо так, то в першому відпадає потреба...
То ж прікольно, забавно, безумовно дяка за труд і видумку, але як статистика...
Навіть враховуючи те, що говорять про статистику) це не Лучшие страны в гонках преследования :))) Здебільшого вони просто кращі)
Інша справа, що в такій дисципліні як переслідування ва-а-а-аще все несправедливо, і справедливу статистику порахувати мабуть неможливо апріорі...
Тож все одно мерсі!
2017-12-16 02:46
 # 3  Вячеслав ЧЕ (Чернигов) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Юра, в таблице лучших биатлонистов-мужчин по количеству побед №№ 26 и 29 повторяется, по-моему.
2017-12-16 02:50
 # 4  Sergey Ko (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
ну не знаю....вот тут все относительно...как по мне прогресс со 2-3-4 на 1-е место в надцать раз весомей чем с 40-го на 10-е...
а если все как стартовали то так и финишировали..это же прогресс 0)))
для наглядности еще бы кол-во гонок (192 старта - это может быть 192 гонки, а может быть и 32) и кол-во подиумов...
2017-12-16 03:05
 # 5  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ещё идея для статистики: количество пойманных биатлонистов на допинге по сборными. Можно ещё по годам. Будет показательно.
И ещё: средний возраст окончания карьеры мужчин и женщин. Все говорят, что мужчины бегают дольше, но на сколько? Никто не считал.
2017-12-16 03:20
 # 6  Sergey Ko (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Kusko
ну один вот в 47 побежал...много у него медалей? а кто-то в 25 закончил и наград у нее побольше чем у пары десятков сборных)
2017-12-16 05:17
 # 7  Eber (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Да с, мужчинами у нас не сложилось
2017-12-16 07:51
 # 8  Магдалена353 (Чернігів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Забавная статистика, спасибо! Швейцария проявляет мастерство по откатам похлеще наших парней :)
2017-12-16 09:46
 # 9  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
ну не знаю....вот тут все относительно...как по мне прогресс со 2-3-4 на 1-е место в надцать раз весомей чем с 40-го на 10-е...
Так и есть, чем выше прогресс, тем больше баллов в плюс. Но это не играет большой роли, я менял баллы в формуле 5 раз. Результаты были практически идентичными, максимум какие-то 2-3 страны менялись местами, но это не столь важно. Общая позиция страны была плюс-минус одно место.
2017-12-16 09:50
 # 10  Madrid (Мадррід) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Сьогодні ми можемо тільки покращити,нище 60 не опустимось
2017-12-16 09:55
 # 11  ТимурХАИ (Зачепилівка, Харківська обл.) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Как будет настроение, можно ещё проанализировать влияние "родных стен" - то есть, сравнить, например, средний уровень выступлений спортсменов стран-хозяек КМ на домашних этапах с их аналогичными показателями на всех остальных этапах.
Правда, формула тут, наверное, получится ещё сложнее, чем для преследования :-)
2017-12-16 09:55
 # 12  anj78 (Бердянськ/Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Madrid
От це точно! Тому гонка буде в + однозначно!)))
2017-12-16 09:56
 # 13  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Сьогодні ми можемо тільки покращити,нище 60 не опустимось
Если прогресс будет небольшим, то и баллов за это в 4-5 десятке не начисляется :)
2017-12-16 10:16
 # 14  Sony Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 MrVisual
Ну а если с 60 места на 41 - это ж прогресс +19 позиций, за такое не начисляется баллов?
2017-12-16 10:21
 # 15  MrVisual Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sony
Ну а если с 60 места на 41 - это ж прогресс +19 позиций, за такое не начисляется баллов?
Начисляется, конечно. Имеется ввиду, если будет прогресс в пределах 5-го десятка, например с 60-го на 52-е, то тут не за что начислять баллы.
2017-12-16 10:50
 # 16  alexthepot Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
очень показательна(я) статистика с подиумной серией
2017-12-16 10:59
 # 17  VAM (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
В тексті є дрібна помилка ....Мартен Фуркад в сьогоднішній гонці продоЛжив свою подіумну серію.... напевно продоВжив.
2017-12-16 11:09
 # 18  ir-ma (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Это типа шпаргалка для прогнозистов перед гонками преследования.) Спасибо
2017-12-16 11:10
 # 19  kora (Рівне) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дуже цікава статистика, дякую! Чудова ідея, хотілось, щоб наші українські спортивні коментатори теж знайомились із статистикою перед гонками
2017-12-16 11:11
 # 20  ir-ma (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Юра, ответьте пока Вы здесь. А в этом году олимпийские игры входят в Кубок наций? Спасибо.
2017-12-16 11:43
 # 21  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ir-ma
Юра, ответьте пока Вы здесь. А в этом году олимпийские игры входят в Кубок наций?
Я отвечу. Нет, не входят. Ни в Кубок мира, ни в Кубок наций, ни в какие-то иные сезонные зачеты.
2017-12-16 11:50
 # 22  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
ну не знаю....вот тут все относительно...как по мне прогресс со 2-3-4 на 1-е место в надцать раз весомей чем с 40-го на 10-е...
І знову не погоджусь.
ну всіим же відомо, хто частенько виграє спринти. При завалі бігунків з топа.
І де опиняються ці топи частенько трохи не встигши відігратися? Правильно! Як раз на 2-3-4 місці. І зміна позиції частенько вже на першому крузі відбувається. Ну яка ж це заслуга. Тепер дивимось де топи? Правильно в топ-командах)
От прорватися з 60 на 40 це (як на мну звичайно) і по психології, і ваще значно більша перемога. Знаючи, що перти майже нема за чим, все одно перти... Тай з 40 на 10 теж.
Та згоден, звісно все относительно , про що вище і написАв
Інша справа, що в такій дисципліні як переслідування ва-а-а-аще все несправедливо, і справедливу статистику порахувати мабуть неможливо апріорі...
2017-12-16 12:10
 # 23  ir-ma (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Я отвечу. Нет, не входят. Ни в Кубок мира, ни в Кубок наций, ни в какие-то иные сезонные зачеты.
Спасибо за ответ, меня смутило наличие олимпийских гонок в разделе Кубок наций
2017-12-16 12:33
 # 24  Sergey Ko (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Да.Будет.Джаз)
от 40 до 60 может быть сек 20, а от 4 до 1-го минуты полторы....
всё относительно...
2017-12-16 12:51
 # 25  Да.Будет.Джаз) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sergey Ko
Імєнно!
Чому і писАв А разрив на старті враховувався, якщо ні, то некоректно, якщо так, то в першому відпадає потреба...
Сергій, я ж не тому сперечаюся, щоб чиюсь думку. чи тим більше працю принизити, а тому що концептуально не згоден, що якщо пишеться но в первую очередь тем, кто умеет лучше восстанавливаться за короткий промежуток времени и обладает хорошей психологической устойчивостью. , то місце в першій десятці і в інших не менш вагомі. В кожного своя ліга і в кожного своє завдання.
Не можно применшувати і звитягу середнячків, яким пощастило в спринті з завалом топов і їх очікувано зжерли в переслідуванні. А тут они мінусуються так, шо мама не горюй. Думаю до речі тому там і швейцарці де є.
Але знову погоджуся
всё относительно...
Останні обговорювані новини
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (47)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
119
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті