Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   10:01
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2023-02-20 08:50 |

Нові матеріали (20.02)


Украина Після Чемпіонату світу: зміна поколінь, для кого це все? Біатлонні підсумки. Гість - Євген Тарасенко (прямий ефір о 13:30)

Украина "Маємо успішно закінчити сезон". Президент ФБУ Крулько - про результат збірної України на ЧС з біатлону і подальші плани

Украина «Ми виступаємо для власного розвитку, а не для вболівальників». Правила життя сестер Меркушиних

Украина "Зі здоров’ям не все так". Дар’я Блашко може достроково завершити біатлонний сезон

Украина "Треба відпочити". Антон Дудченко - про підсумки ЧС-2023 з біатлону та підготовку до наступних етапів

Украина Анастасія Меркушина: Це такий шквал ненависті, який просто збиває з ніг


Коментарі (Всього: 129)

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

2023-02-20 10:09
 # 1  f-doc Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Його питають "про результат збірної України на ЧС", а він про "майнові питання.
"Маємо успішно закінчити сезон". Президент ФБУ Крулько - про результат збірної України на ЧС ..."
Вони, як завжди, мають-мають мають.
Та к і сам ЧС "мали" "успішно закінчити", а "вийшло", як ніколи раніше.
Й відтепер так у дівчат надовго. Бо у хлопців є команда (дякувати Санітри) й сталась невдача, особливо на естафеті. А у дівчат і женщин - тотал провал. Зумовлений тими ж "майновими" , а не спортивними питаннями.
2023-02-20 10:24
 # 2  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Треба буде послухати Євгена, цікаво чи коментуватиме він дописки Меркушиних. В фейсбуці багато пишуть з цього приводу.
2023-02-20 11:21
 # 3  Abrikoska Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дамс, прочитала ту дискусію в соцмережах. Особливо "сподобалося" про "Олег Шевченко програвав 5 с, а потім став програва 10 с". Олег Шевченко такий собі кінь в ваккумі і програє саме вакууму)) Навіть цікаво чому не береться до уваги, що швидкість Олега може бути така ж сама, вона може збільшитися в лідера, або лідер може помінятися. А Олег на своєму максимумі і тут тільки Олега міняти на когось іншого. Звинувачувати, що не виправдав чиїсь очікування, то таке. А саме з невиправдання очікувань подібна "критика" і виростає.

Взагалі, починаю розуміти Олександру з її макаками.
2023-02-20 11:40
 # 4  roks (Чернігів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Навіть не змогла дочитати статтю про сестер, для мене це не зрозуміло. Я не уявляю, щоб хтось з братів Бьо так переписувався з вболівальниками. Хлопці беруть і роблять свою роботу, а тут щось взагалі не зрозуміло з дівчатами, вважали їх більш адекватнішими. Короче кажучи очікувати у спорті якихось досягнень від Меркушиних не треба.
2023-02-20 11:57
 # 5  Ariadna (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Abrikoska
Дамс, прочитала ту дискусію в соцмережах. Особливо "сподобалося" про "Олег Шевченко програвав 5 с, а потім став програва 10 с". Олег Шевченко такий собі кінь в ваккумі і програє саме вакууму)) Навіть цікаво чому не береться до уваги, що швидкість Олега може бути така ж сама, вона може збільшитися в лідера, або лідер може помінятися. А Олег на своєму максимумі і тут тільки Олега міняти на когось іншого. Звинувачувати, що не виправдав чиїсь очікування, то таке. А саме з невиправдання очікувань подібна "критика" і виростає.
Середній час відставання на кілометр від середнього часу п'яти кращих результатів у спринтерських гонках (у секундах). І якщо вже писати про прогрес, то в Насті Меркушиної або топтання на місці або регрес 2014/2015
20.20
2016/2017
10.90
2017/2018
11.30
2018/2019
10.80
2019/2020
12.20
2020/2021
13.30
2021/2022
12.50
2022/2023
13.50
Я в принципі думаю,що таке може бути і з Сашею - обидві і Настя і Саша показують дуже хороші результати в юніорському віці, але на фоні того,що в них батько-тренер носиться з ними і все може проконтролювати, кращі лижі, вони тренуються в умовах національної збірної і тд. Це все вже сказано-пересказано
2023-02-20 12:21
 # 6  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Abrikoska
Дарма,сестри витрачають енергію на суперечки з вболівальниками,чи критиками,що від цього зміниться?Відкрию секрет,аж нічогісінько.Краще ту енергію спрямовувати на своє вдосконалення,чи не так?
2023-02-20 12:22
 # 7  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ariadna
Наведенні Вами показники являються відносним порівнянням із результатами лідерів, а не особистими. В даному випадку їхні результати можуть прогресувати більш швидше за рахунок багатьох факторів. Тому Ваші припущення за змістом являються не об'єктивними. Та й народна мудрість повчає:,,Краще пізніше(а в даному випадку може бути і скоріше) ніж ніколи". Це також досягнення власної роботи. І виникає наступне запитання: ,,А судді - ХТО?"
2023-02-20 12:25
 # 8  Abrikoska Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Середній час відставання на кілометр від середнього часу п'яти кращих результатів у спринтерських гонках (у секундах). І якщо вже писати про прогрес, то в Насті Меркушиної або топтання на місці або регрес 2014/2015

Чесно, мені ліньки шукати хто там в ці роки був серед тих п’яти кращих, але сумніваюся, що одні і ті ж люди і що ніхо з них не "регресував". А так, просто її рівень, те, що хтось думав, що через рік вона почне вісіх переганяти, проблеми того, хто так думав. Навряд вона спеціально сідає десь під парканом і нічого не робить для покращення з думками, "мені і так платять з налогів вболівальників", "ось назло Василю з Камишовки буду бігти ще повільніше, а якщо не вийде, три кола настріляю" і тому подібне. А претензіі тих вболівальників саме такі ось. І щось я не побачила ні одного допису з указанням на ту саму кращу, влучнішу і з більшою швидкістю, чиє місце така нехороша Настя займає.

Зараз від юніорок дехто теж активно чекає перемог і вже ледь не на КМ їх відправляє, потім тех будуть на поганих непрацьовитих ображатися.

Я в принципі думаю,що таке може бути і з Сашею - обидві і Настя і Саша показують дуже хороші результати в юніорському віці, але на фоні того,що в них батько-тренер носиться з ними і все може проконтролювати, кращі лижі, вони тренуються в умовах національної збірної і тд. Це все вже сказано-пересказано

Організуйте збір на кращі лижі для інших юніорів, на зарплату для змазчика, ще на щось. Те, що батько дбає про своїх дітей — логічно. А Сашу порівнюйте не з нашими збірницями, а з дівчатами з інших країн, на їх фоні вона тех непогано виглядає, хоча (навіть не відносно кращих лиж) коли підросте, все може змінитися зовсім не в кращий бік, просто за рахунок фізіології, тут не вгадаєш. І чогось очікувати, а потім плюватися, що ці очікування не виправдались, то таке. Я вважаю, що навіть за менше потрібно банити. І не потрібно було вступати в цю дискусію, бо лише дали привід на новий виток дуже "конструктивної" критики, накшталт - ось Бьо точно згодний з усім, що йому кажуть вболівальники, а значить з неї хорошої спортсменки не виросте))
2023-02-20 12:26
 # 9  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 татусь
В чому саме ви побачили прогрес,можна поцікавитись?Середнє відставання,від 5 кращих результатів-це навпаки якраз дуже об'єктивна статистика,яка показує регрес,чи прогрес спортсмена,тому що в основному,ті лідери,що бігли швидко,вони й зараз біжуть....а якщо спортсмен топчеться на місці,а не може вийти на новий рівень,то це теж дуже помітно.
2023-02-20 12:26
 # 10  Abrikoska Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дарма,сестри витрачають енергію на суперечки з вболівальниками,чи критиками,що від цього зміниться?Відкрию секрет,аж нічогісінько.Краще ту енергію спрямовувати на своє вдосконалення,чи не так?

Згодна на всі сто.
2023-02-20 12:31
 # 11  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Уявляю,як умовному Лагрейду,пишуть норвезькі критики"Чому ти не можеш обіграти Йоханнеса Бьо?"І він такий їм відповідає-"Я бігаю для себе,а не для вас".Смішно,чесно.Це просто незрілість спортсмена,тільки й всього,так казати.Думаю років через 5-7 сестри будуть іншої думки,на критику.
2023-02-20 12:45
 # 12  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
До речі Стурлу про це питали:) він відповів, що талант, то не п'ять копійок і його не купиш, як і фізіологічні особливості, а тренуються вони всі за однією програмою і Йоханес не робить нічого надзвичайного на тренуваннях. Іноді, навіть, може десь зафілонити:).
Дівчатка просто забули, або ж і не знали, що йти по шляху, де ліхтар попереду несуть батьки - найлегше. Це ж не як Гераскевич пробивати стіну першим, не як фрістайлісти - шукати трампліни по всьому світу. Тут і сопельки витруть, і багажик піднесуть, і кращі умови намалюють. А ти пиши собі в інсту і саморозвивайся. Я не кажу, що власних дітей треба гудити і їм не допомагати, того ж Герсакевича теж батько на подвиги спонукав, але надмірна опіка, комфорт і затишок посприяли тому, що дівчатка виросли з коронами на голові, що вже й не всякою лопатою виправиш. Я бачу з дописів як важко Дудченку, Грущаку, Білосюк давалися перші кроки і молоді роки у спорті, не було часу писати фігню в соцмережах - їли, спали, тренувалися. А зараз - губи зробила, брови зробила, в інсту написала, молодчинка. Папа приїхав все організував, тебе поцьомав у маківочку - виступай, доця. Машинку підігнав, поїхали, доця. А коли сам прешся на тренування 12 км з свого села на базу, пішки і дощ , і в сніг, то писати дурню часу немає.
2023-02-20 13:04
 # 13  PhantomAnton Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дмитрий Дудкин,
Более того, я вполне допускаю, что условного Лагрейда за подобные высказывания, несмотря на всего его регалии, могли бы отстранить от гонок. Посидел бы дома, подумал, извинился и в слеудющий раз уже бы включил голову.
2023-02-20 13:08
 # 14  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Питання Меркушиних таке.. Ну можна виключити із збірної далі що.. про це вже сказано пересказано. Думаю раз питання нового тренера жіночої команди вирішене то чого б йому не працювати із наступного етапу. Міг/могла побачити біатлоністок прямо на змаганнях і розуміти над чим працювати в міжсезоння. Тут може наоборот неетично залишити Кравченка типу головним на місяць це ще більше збільшує бардак в жіночій команді.
2023-02-20 13:11
 # 15  goldenvika Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Самая большая ошибка и Насти и Саши-читать, спорить, тратить энергию на соцсети, выискивать комментарии ,а потом расстраиваться. Это какой-то своеобразный вид мазохизма. Ну сделайте закрытую страничку для близких родственников и друзей. и все- не читай критику, хейт, не расстраивайся....Спортсмены - это публичные люди( как и теже актеры).Они известны - а известность приводит ко второй стороне медали- люди,зачастую, из лучших побуждений, сопереживая, эмоционируют - восхваляют при удачных гонках, критикуют -при провалах. Это было всегда, это и есть публичность, когда всю твою жизнь чуть-ли не в лупу рассматривают. а теперь вопрос- если тебе психологически тяжело переносить все эти комментарии - зачем их все читать и более того - чего-то кому-то доказывать и спорить?это врят ли принесет кому-то пользу- не лучше ли потратить эти редкие минутки отдыха на что-то позитивное?
2023-02-20 13:17
 # 16  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А що таке в жіночій команді в федерація. Прокунін, Лесніков, Санітра на дві команди, Велепец на сезон, Кравченко. Головний тренер став чимось тимчасовим і несерйозним. Ну буде конфлікт із тренером чи в команді і що. Конкуренції немає і тренер швидко приїде другий. Того і Меркушина тримається за батька, Джима трималась за Велепеца, Підгрушна за Кравченка, Блашко от за Санітру. Фактично біатлоністки самі вирішують із ким і швидше за все як тренуватись. Хтось просто лінується пахати на тренеруваннях (особливо якщо результату зразу немає) хтось немає мотивації і т.д.
2023-02-20 13:57
 # 17  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Для тих, хто старається розігнати чергову хвилю негативу на родину Меркушиних, рекомендую відновити в пам"яті дану інформацію

31 січня 2023 року відбулося засідання Експертної комісії НОК України по визначенню найкращих спортсменів, юного спортсмена та їх тренерів.

За рішенням комісії «Найкращою спортсменкою січня 2023 року» стала Анастасія Меркушина – чемпіонка Європи з біатлону (м. Ленцерхайде, Швейцарія). «Найкращий тренер січня 2023 року» – Олег Меркушин, особистий тренер
Анастасії Меркушиної.

«Найкращою юною спортсменкою січня 2023 року» було обрано Олександру Меркушину – чемпіонку та бронзову призерку з біатлону XVI зимового Європейського юнацького олімпійського фестивалю (Фріулі-Венеція-Джулія, Італія). «Найкращий тренер юної спортсменки січня 2023 року» – Ірина Меркушина, особиста тренерка Олександри Меркушиної.
Тепер відносно змісту переписки в соцмережі моя позиція наступна:
Висновок: ,,Який підхід - такий відхід"
В даному випадку помилилися ВСІ сторони діалогу. Сестрички помилися у формі відповідей на запитання заздалегідь завишених власних вимог і сподівань ,,вболівальників" (основними аргументами в діалозі яких є позиція,,Маємо право", Я так думаю" ,,Я так вважаю") які придбали квитки на дійство у виконанні сестер Меркушиних у вигляді сплачених податків. Чесно і вчасно сплачувати податки в Україні є обов'язком кожного працюючого громадянина. Сестри Меркушини також являються платниками податків. Працювати також є обов'язком кожного. А зараз плавно переходимо до якості виконаної роботи. Про свої власні досягнення у праці з боку вболівальників ніхто не згадав. Аналогічно виборювати медалі змагань є досягненням спортсмена, а не обов'язком. А зараз знову звертаюся до пам'яті на початок біатлонного сезону. Ми ВСІ вболівальники раділи з того, що наші біатлоністи будуть брати участь в цьому дійстві без великих надій на медалі, тому, що більш-менш реально оцінювали ситуацію. Проте Господь Бог змилосердився над нами і вони є в наших спортсменів завдяки їхній праці на певних рівнях.
Тому звертаюсь до тих, хто шукає інтриг:,,Люди!!! Не гнівіть Бога. Поверніть власний розум у важку реальність. Єднаймось в думках і діях, і ставатимемо сильнішими. Слава Україні".

2023-02-20 14:15
 # 18  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 goldenvika
Повністю погоджуюсь, можна ж малювати, в'язати, писати книжки "Моє житття в спорті", вести щоденники. Скільки зараз є інтелектуальних ігор на тих же планшетах, вивчай мови, підтягуй знання з хімії, надолужуй фізику. Є такий жанр спортивно-розважальний, от спортивно-соціального чи спортивно-прогресивного немає, а розважальний при слові спорт є, і нікуди відь цього не дінешься. Люди купують квитки на шоу, а не на саморозвиток, Йоханес, Мартен - робили роботу на найвищому рівні і шоу, нагородження - це шоу, спорт - це шоу, бо шоу - це показувати і розважати: Йося в позі на фініші, Феррі фінішуючий на одній нозі, Мартен фінішуючи боком. І якби ти зі штанів не вискакував - біатлоністи шоумени, такі самі як співаки чи актори, які теж життя кладуть, щоб виступати на сцені і грошей вбухують в себе не мало. Це все шоу-бізнес і спорт також. Ніхто не буде давати грошей на сумне шоу, Меркушини роблять його різноматіними.
2023-02-20 14:44
 # 19  Ворончук Евгений Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
"Ми не є цирковими макаками, ми не робимо шоу для вболівальників, танцюючи з бубном і виконуючи їхні забаганки".
2023-02-20 14:46
 # 20  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Ну так у цьому може й проблема?Що немає тренера,який би просто прийшов надовго і працював.Не кожен рік,щось змінювати,не плисти по течії,що якось та буде.А щоб прийшов тренер,і спокійно працював 4-5 років,без дьоргань,докорянь,та сіпань.Коли останнього не буде,бардак у жіночій збірній може затягнутися не тільки до 2026 року,але й час втратимо до 2030.....тому і потрібен певний диктат на початкових умовах,щоб з'явилася системність!
2023-02-20 14:47
 # 21  kerats Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дааааа.... Борзометер у Меркушиних зашкалює. Молодша поки що особливо нічого ще не досягла, старша не досягла і вже нічого не досягне. Пробіли з вихованням - результат катання по лижним курортам за наш з вами рахунок. Можливо їм потрібно створити свою власну федерацію?
2023-02-20 14:48
 # 22  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ворончук Евгений
Так,а навіщо тоді люди купують квитки на біатлон,якщо біатлон не для вболівальників,я не думаю,що біатлоністам було приємно виступати при пустих трибунах?Чи ви не відчували різниці між пустим стадіоном в НМ,і повним стадіоном в Обергофі?Це ж зовсім інші емоції,так що тут я не згоден,з сестрами.Вболівальники,критики та всі інші,дарують драйв,емоції біатлоністам на трасі.В цьому Меркушини помиляються,спорт не тільки для себе,а й для вболівальників,підростуть-зрозуміють.А фраза,спорт для себе-це незрілість та егоїзм.Є люди,просто катаються в своє задоволення,вони не стають проф.спорсменами.Те,про що казав Євген,що професіональний підхід до справи в іноземців,він вже як звичка.А у нас дати інтерв'ю після невдалої гонки-це щось страшне.Там зовсім по-іншому на це дивляться,як на розвагу та шоу,тому і підхід інший.
2023-02-20 14:59
 # 23  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ворончук Евгений
А іноземці роблять шоу,паралельно це поєднуючи з професіональним підходом до справи.Нам би цьому повчитися..

Оця фраза Меркушиних,що ми виступаємо не для вболівальників-просто в лоб б'є.Давайте тоді,коли будуть виступати Анастасія та Олександра,всі глядачі різко підуть з трибуни,і вони будуть пусті.Мені здається,вони не усвідомлюють,яку дурницю сказали(((І ось це найбільше розчаровує....

старша не досягла і вже нічого
Чому ж,4 рази призерка ЧС в жіночій естфеті 2017,2019,2020,2021 року,7 з 10 кращих особистих результатів приходяться на ЧС,а 3 кращі особисті на КС,прийшлися на 2018 рік.Побажаю Анастасії згадати,як вона бігала 5 років тому,а менше сперечатися в інтернеті.
2023-02-20 15:23
 # 24  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
"підростуть-зрозуміють" - да куда уже, ну Насте слава богу 28 стукнуло
2023-02-20 15:25
 # 25  Abrikoska Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 23  Дмитрий Дудкин (Полтава)
Оця фраза Меркушиних,що ми виступаємо не для вболівальників-просто в лоб б'є.
Мені здається, то захисна реакція. Часто бачу подібні відповіді від починаючих письменників, не звикших, що хтось може прийти і розповісти, що книжка дуже погана, бо вони прийшли сюди читати про кохання між принцем і попаданкою, і щоб пристрастно, щоб за героїв всю книгу хвилюватися, а тут ваш незрозумілий і недоречний гумор і якийсь детектив, ну, чи навпаки. І автори, які ще не знають, що подібних читачів потрібно ігнорувати, починають виправдовуватись тим, що вони для себе пишуть, відчепіться, мовляв. Люди душу вклали, хочуть захоплення, чи хоча б підтримки, а тут ось таке, все не так, кидай займатися дурницями, в тебе все рівно не виходить нічого путнього.
2023-02-20 15:31
 # 26  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
п.Дмитро. Спеціально для Вас постараюся описати для Вашої позиції об'єктивності:
1.Потрібно вести аналіз результатів п'ятьох найкращих учасників.Для них також присутні такі фактори як розгін-пік- спад протягом сезону. Відповідно по сезону може відбувається зміна складу 5-ки і їх результатів і є показником середньої температури у палаті №5 у певному проміжку часу(назвемо умовно так виступи на КС)
2.Аналогічна ситуація у кожного біалоніста. Присутні ті ж самі фази. Вони можуть співпадати в часі або відрізнятися. Якщо співпадають фази у часі ми ніколи не побачимо прогресу слабших біатлоністів тому, що він меншої величини ніж середній по КС. Якщо 5-ка у фазі спаду, а спортсмен на піку прогрес може бути помітний але при умові, що склад першої не змінився і їх час значно просів.
3.Тренери і самі спортсмени аналізують і використовують на практиці розпечатку власних показників у кожному перегоні для того, щоб приймати відповідні рішення для покращення особистих показників. Даний анліз є об'єктивною оцінкою стану спортсмена. А порівняння з результатами 5 - дуже і дуже суб'єктивною.
2023-02-20 15:55
 # 27  Ворончук Евгений Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Я полностью с Вами согласен. Просто привёл ту цитату ради усиления комичности ситуации.
2023-02-20 15:56
 # 28  FISH00 (Irpin) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 татусь

Ви, мабуть, дуже далекі від такого поняття, як "математична статистика"...
2023-02-20 16:00
 # 29  Flywin_Kharkov Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Що там вже наша золота молодь сестри Меркушини натворили, усіх уболівальників послали куди подалі чи що?
2023-02-20 16:09
 # 30  goldenvika Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
как-то никогда не задумывалась.А ведь спорт - это и правда про шоу.Еще с глубокой древности - как ни вспомнить гладиаторские бои - люди требовали хлеба и зрелищ. при чем - любой ценой. и сейчас спорт является ярким " спектаклем", предназначенным именно для зрителей. Возможно, тем же спортсменам , которые тратят много сил и здоровья, немного тяжело воспринимать все это как"шоу, яркое зрелище" - что-то легкое и несеръезное.но если данный вид спорта будет не интересен именно зрителям, от него " уйдут "деньги и этот вид потихоньку будет вымирать или трансформироваться в что-то более интересное.что касается критики. Взять, например , тех же актеров.Идут съмки фильма...Ты, к примеру, несколько лет жизни живешь этим фильмом, учишь роль, постоянные недосыпания, экстремальные условия. И вот долгожданный момент и...малочисленные отзывы типа -фильм -г-но, впустую потраченные 2 часа - скучно и неинтересно...и людям, как это не жестоко звучит- хочется увидеть классный результат .и им, по факту, совершенно не интересен съемочный процесс и его ньюансы-они ждут эмоций, они по-сути эгоисты, они заплатили деньги за зрелище, Взлеты и падения-Это участь фактически всех публичных людей. Это уже круто, что ты в свой стране узнаваем. у тебя есть свой фан-клуб, группа поддержки. Это значит - ты уже чего- то достиг в жизни.Но есть и вторая сторона славы - с тебя больше спрос, ты постоянно на слуху, тебя обсуждают.И , понятно, сколько людей, столько мнений- одни критикуют, другие подбадривают..Нужно научиться с этим жить, найти для себя свою формулу счастья

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

Останні обговорювані новини
    В Яворові пройшли Всеукраїнські змагання з біатлону (6)
    День народження Богдана Цимбала (1)
    ЮЧУ-2024. Результати змішаної естафети (2)
    ЮЧУ-2024. Результати переслідування у юніорів та юніорок (1)
    День народження Миколи Зоца! (3)
    День народження Івана Крулька! (2)
    День народження Ірини Петренко (3)
    День народження Романа Бондарука (1)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті