Іван Крулько назвав склади команд на наступний сезон
Окрім оголошення нового тренерського складу жіночої збірної України, на прес-конференції президента Федерації біатлону України було оприлюднено і склад спортсменів, які увійшли до чоловічої та жіночої команд. При цьому у жінок команди А і Б працюватимуть разом, і лише перед початком сезону спортсменок буде розподілено на учасниць Кубку світу та Кубку IBU.
На питання про подальші виступи сестер Семеренко, президент Федерації зазначив, що двері команди ні для кого не зачинені, але пріоритет все ж надаватиметься тим спортсменам, які готові будуть представляти Україну на наступних Олімпійських Іграх.
Також Іван Крулько підкреслив, що Микола Зоц має повний кредит довіри і висловив сподівання щодо роботи цього тренерського штабу протягом усього олімпійського циклу. Однак в той же час критерієм роботи команди залишатиметься результат. Сам же новий старший тренер жіночої збірної в якості орієнтирів закликав розділити досвідчених спортсменок і молодих. Якщо, приміром, для Юлії Джими або Анастасії Меркушиної будуть ставитись конкретні задачі на чемпіонати світу та Європи, то для більш молодих цей рік буде переважно присвячено набуттю досвіду змагань на рівні Кубку світу. Що ж стосується юніорок, які увійшли до основного складу, а саме Олександри Меркушиної, Олени Городної та Ксенії Приходько, то для них головним стартом із акцентом на результат буде юніорський чемпіонат світу.
Цікавою інформацією поділився Микола Зоц щодо системи відбору на змагання. Так, 10-14 серпня під час Юніорського чемпіонату України з літнього біатлону пропонується провести контрольний старт за участю в тому числі тих спортсменок, які не потрапили до складу команди на централізовану підготовку, де вони матимуть змогу відібратись на літній чемпіонат світу. Перед початком зимового сезону в період між 17 та 20 листопада планується дві контрольних гонки, де біатлоністки вирішать між собою долю місць на Кубку світу. Там же до спортсменок загальної групи доєднаються Юлія Джима та Олена Білосюк.
Наостанок Іван Крулько повідомив про те, що буквально з першого збору зі спортсменами буде працювати спортивний психолог. Президент Федерації наразі не розкрив ім’я, але підкреслив, що це – найкращий спеціаліст в галузі спортивної психології в Україні.
2 Kusko Макаряйнен в 37 выиграла масстарт, а Кузьмина в 35 была в топ 3 тотала в 35 очках от БХГ, продемонстрировав свою лучшую скорость на лыжне в карьере в 34-35 лет.
ОМГ, а Дальмайер у 36 вже перестала бути чимось особливим в біатлоні. Як і Нойнер з Підгрушною. Тобто, Білосюк точно краща за всіх трьох означених персон.
2023-04-16 22:28
2 Kusko
Ну мы то знаем, какая у Лены форма.
2023-04-16 22:30
Як і Нойнер з Підгрушною. Тобто, Білосюк точно краща за всіх трьох означених персон.
)))Тобто Білосюк краще Підгрушноi?Пиши ще!
2023-04-16 22:35
2 trov Білосюк краще Підгрушноi?
Так сама Лена говорила, что очень бы хотела, чтобы Билосюк была лучше Пидгрушной)
2023-04-16 22:36
Я оцениваю её уровень не относительно нашей сборной.
2 Ворончук Евгений
А зиск? Нас же наша збiрна цiкавить. А с этого сезона мы знаем и её отношение к болельщикам.
Тут загадали Дальмайер, вона закiнчила в 26 рокiв? Вона для кого виступала для себе чи для фанiв?
2023-04-16 22:38
2 trov
Не я перший вигадав підгоняти дані під свою точку зору. Це давня традиція в людства. Навіть не я вигадав доводити те все до абсурду в кубі. Проблема в тому, що доведення до абсурду не працює - в людей від цього нічого ніде не ворушиться.
2023-04-16 22:40
2 trov Тут загадали Дальмайер, вона закiнчила в 26 рокiв? Вона для кого виступала для себе чи для фанiв?
Выступала для фанов, ушла для себя )
2023-04-16 22:42
2 shiber
А, якщо серйозно, то Меркушиним на цьому сайті діставалося значно менше, ніж іншим сестрам, Семеренкам
Якщо серйозно, то, з моєї точки зору, саме так і було... З 2016-17 сестри Семеренки стали головними "цапами відбувайлами" у команді. Деякі "розумники" могли в кожній проблемі в команді знайти слід і вийти на них. Потім та ж сама група людей з Семеренок плавно переключилася на Меркушиних. Історія повторюється, але вже з іншими спортсменками. Не розумію у чому сенс цих дій? Тиснути, щоб спортсменки завершили з біатлоном та покинули команду?
2023-04-16 22:43
2 trov
Тут загадали Дальмайер, вона закiнчила в 26 рокiв? Вона для кого виступала для себе чи для фанiв?
Выступала для фанов, ушла для себя )
Думаете i так можно?
2023-04-16 22:47
2 trov
"А зиск? Нас же наша збiрна цiкавить."
Нас интересует наша сборная, но, если Вы хотите оценивать уровень Меркушиной относительно нашей сборной, то для этого можно не выезжать из Буковеля. Просто на ЧУ смотреть на её форму, как она стабильно попадает на подиум.
Давайте серьезно, нам нужно, чтобы условная Настя выглядела достойно не только на уровне нашей сборной.
2023-04-16 22:48
2 Kusko
Ну мы то знаем, какая у Лены форма.
В 2021 роцi Херрман не виграла жодноi особистоi гонки? А в 2023 роцi провела найкращий сезон . з другою для себе швидкicтю
2023-04-16 22:48
2 trov
Ну человек выиграл всё и дальше не захотел бегать. Не вижу здесь ничего неуважительного по отношению к болельщикам.
2023-04-16 22:49
Думаете i так можно?
2 trov
Только так и можно. Пока ты находишься в большом спорте - выступаешь ради болельщиков. Но можешь прервать это в любой момент - жизнь твоя.
2023-04-16 22:50
2 trov
Ещё раз повторюсь. Третий номер нашей сборной - не 36-летняя Херманн, а 36-летняя Билосюк.
2023-04-16 22:51
Давайте серьезно, нам нужно, чтобы условная Настя выглядела достойно не только на уровне нашей сборной.
Вам это кому? Мне нужно чтоб спортсмены сборной выступали в полную силу и еще чуть больше, я не строю воздушные замки, а потом не плачу.что они опять разрушены.
2023-04-16 22:53
2 predatelll
Ви забули про Джиму. І про Кільчицького. І про "Варванець". І про Тищенка. І Зоц он нещодавно ображався. Якщо чесно, то і мене тут не люблять. В лічку обіцяли на пляшку посадить. Думаю, що за сайт такий, і хто за цим стоїть? Влада масонів, чи велика дев'ятка? Хоча ми, талановиті особистості, всюди знайдемо хейтерів, злих хамів і критиканів. Треба б нам якусь групу підтримки - дуже таємну, і дуже підтримуючу. Особисто я б хотів, щоб група моїх прихильників називалась "Хто обмаже Ж... медом?" (якщо що, Ж - це "Жека")
2023-04-16 22:59
Думаете i так можно?
2 trov
Только так и можно. Пока ты находишься в большом спорте - выступаешь ради болельщиков. Но можешь прервать это в любой момент - жизнь твоя.
Ви серйозно? Біжить умовна Вірер і думає- зараз виграю і вболівальники порадуються, мені здається в її голові щось інше
2023-04-16 22:59
2 Ворончук Евгений У нас Лена в 36 лет - третий номер сборной, хотя молодые давно уже должны обгонять.
Які молоді? У нас попередні сезони майже вся команда Б була укомплектована росіянками. Постійне місце знаходилося лише Кривонос. В цьому сезоні дали місце Любі і Христині... так вони показали, що нічим не гірші, а в деяких випадках кращі за Валю Семеренко та Белкіну. І це був лише їх перший повноцінний сезон.
2023-04-16 23:03
2 trov
Ещё раз повторюсь. Третий номер нашей сборной - не 36-летняя Херманн, а 36-летняя Билосюк.
Ви ж підкреслили вік, а не форму в своєму першому посту
2023-04-16 23:10
2 Eugen Пока ты находишься в большом спорте - выступаешь ради болельщиков.
Тобто Блашко, Бех та усі інші легіонерки, коли тренувалися в підлітковому віці, мріяли і головною метою в своєму житті ставили: "виступати для вболівальників", а саме українських вболівальників!!! Тому й перейшли до нашої збірної!!!
Жирний з Семаковим неодмінно хотіли виступати саме для українських вболівальників!
2023-04-16 23:14
В цьому сезоні дали місце Любі і Христині... так вони показали, що нічим не гірші, а в деяких випадках кращі за Валю Семеренко та Белкіну. І це був лише їх перший повноцінний сезон.
2 predatelll
Валя Семеренко в свій перший рік виступу була 46 в загальному рейтингу, а в індивідуалці 26 і було їй 20 років, а тепер подивіться на перший сезон Кіпяченкової їй 24. Може справа не втому,що в команді Б не виступала?
2023-04-16 23:26
2 shiber І про Кільчицького. І про "Варванець"
А які у Кілі були конфлікти з вболівальниками? Частина вболівальників взагалі не зрозуміла, що відбулося... Інша частина: "вигнали, ну і ладно..." До Кілі хейт був лише від одного "вболівальника", але на жаль головного, який усе вирішував )
Щодо Варвинець так складається враження, що її усі люблять і лише жалкують, що в неї не вийшло... Був час, коли головною ідеєю було вирвати Варвинець із "лап" Зоца, який навмисно не дає їй розвиватися... ну потім добилися цього... але далі щось пішло не так...
2023-04-16 23:47
Ну думаю, почалося...
2023-04-16 23:51
2 predatelll
Ну так і в інших теж конфліктів з вболівальниками з цього сайту не було б, якби вони (та їхні фани) не придумували собі такі конфлікти. Умовно після 20 рочків вже б час зрозуміти, що в інеті багацько неадекватів, і якщо хтось щось напише в каментах, то не всі так думають (і тим більше це не змова рептилоїдів з філателістами). І якщо хтось написав "Консуелла - мазіла", то це не редактор винен і не вся вболівальницька спільнота. Але іноді складається враження, що спортсмени не дуже розуміють, як працює інтернет. Про фанів я вже й не кажу...
2023-04-16 23:52
2 trov Валя Семеренко в свій перший рік виступу була 46 в загальному рейтингу, а в індивідуалці 26 і було їй 20 років, а тепер подивіться на перший сезон Кіпяченкової їй 24.
Чому Ви вирішили, що то був перший сезон Валі? Навряд чи Люба зможе повторити її досягнення... Але ж не усі можуть ставати олімпійськими чемпіонками... Нам би зараз людей, які б змогли очки для збірної приносити...
Тобто Ви вважаєте, що краще молодих спортсменів долучати до дорослих змагань років з 20, ніж в 24? - тут я з Вами згоден.
Та й взагалі важко здобувати очки у міжнародних змаганнях, коли
ти сидиш в Буковелі, коли тебе викидають із команди, бо набрали легіонерів і дали їм певні обіцянки...
2023-04-16 23:57
Тобто Ви вважаєте, що краще молодих спортсменів долучати до дорослих змагань років з 20, ніж в 24? - тут я з Вами згоден.
Я вважаю,що спорсмена треба включати в збірну коли він має для цього підстави,а не тільки тому що йому 20,24 або 26
2023-04-16 23:59
І якщо хтось написав "Консуелла - мазіла", то це не редактор винен і не вся вболівальницька спільнота. Але іноді складається враження, що спортсмени не дуже розуміють, як працює інтернет
Дико плюсую, наших збірниць це стосується в повній мірі
2023-04-17 00:02
Водночас дякую вболівальникам за професійне мислення та коректне відношення до спортсменів. Не забувайте лише, що тренер теж людина, без якої не буває результату.
Допоможіть команді , створіть щось на прикладі 2010-2014: "Якщо не один, то інший, а якщо ніхто, то команда". Cаме з цим девізом та під прапором "РАЗОМ до ПЕРЕМОГИ" ми пройшли чотирирічний цикл, не менш складний ніж сьогодні, і нам вдавалися перемоги.
Були й конфлікти, і скандали, і непорозуміння, і жорсткка але справедлива критика. Проте ж - перемогли...?
Щодо психолога, то це також наш досвід.
Психолог, який працював колись з Кашперовським був з нами лише на двох зборах. Проте він зміг поєднати команду рна чотири роки. Подальші психологи користі не принесли тому ми від них відмовилися.
А взагалі головний психолог в команді - це головний тренер при умові, що він перш за все знає свій психототип.
Бажаю усім плідних спілкувань задля майбутніх перемог.
З повагою - Василь Карленко.
ХРИСТОС ВОСКРЕС, ВОІСТИНУ ВОСКРЕС.
2023-04-17 00:23
2 shiber Умовно після 20 рочків вже б час зрозуміти
Ну, так тій самій Олександрі ще не виповнилося відміряних Вами рочків. що в інеті багацько неадекватів
Інет ніяк не впливає на кількість неадекватів І якщо хтось написав "Консуелла - мазіла", то це не редактор винен і не вся вболівальницька спільнота.
Та Ви що? Тобто коли певна група людей починає цілеспрямовано хейтити цілу родину - це значить висловлення їхньої думки ... А я потрапляю в "перевірку" за фразу що це за "странная группа людей"?... То тут редактор взагалі не до чого? Справді? "Дивна група людей" - це якась ненормативна лексика, це образа ???
2023-04-17 07:40
2 trov
"Вам это кому? Мне нужно чтоб спортсмены сборной выступали в полную силу и еще чуть больше, я не строю воздушные замки, а потом не плачу.что они опять разрушены."
Я тоже всегда стараюсь с пониманием относиться к результатам наших спортсменов и никогда не опускаюсь до хейта. Но все таки хочется, чтобы у нас была еще одна спортсменка (кроме Джимы), которая будет стабильно попадать в очки.
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)