Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   03:52
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2024-01-28 15:47 |

ЧЄ-2024. Результати одиночної змішаної естафети



Перед стартом останньої гонки Чемпіонату Європи в Брезно-Осрблі у складах команд відбулась низка змін порівняно з початковою заявкою. Зокрема в українській команді юну Олену Городну замінила більш досвідчена Анна Кривонос. Однак, на жаль, поставити знак оклику наприкінці виступу нашої команди на турнірі українському дуету не вдалось.

Вже після першого рубежу у виконанні Антона Дудченка українська збірна опинилась в середині другого десятку. Хоча й з не критичним відставанням у 20 секунд. Подальший виступ Антона та Ані відбувався з стабільною тенденцією: поступове відігрівання позицій, але збільшення відставання від лідерів.

У підсумку Кривонос, непогано відпрацювавши на стрільбі останнього етапу, піднялась на шосту позицію перед останнім колом, але до фінішу пропустила двох швидших суперниць і таким чином останню гонку чемпіонату Україна завершила восьмою.

Боротьба ж за медалі була надзвичайно інтригуючою. Протягом гонки основне протистояння точилось між збірними Норвегії та Швеції, які почергово змінювали одна одну на першій позиції. Норвежці були швидшими, шведи – влучнішими, але на останній етап Вебйорн Соерум та Антон Іварссон відправили своїх напарниць одночасно!

Так само синхронно норвежка зі шведкою прийшли і на вирішальну стійку, хоча перед тим у лежці Сара Андерссон відстрілялась чисто, а Емілі Калкенберг довелось ногами відпрацьовувати один використаний запасний патрон. Стійку норвежка почала стріляти швидше, але й швидше промахуватись! Але ж і шведка відповідала хибами! Проте якщо Андерссон вдалось закрити усі мішені за допомогою двох запасних патронів, то Калкенберг змушена була зазирнути на коло штрафу, фактично віддавши перемогу суперниці. Отже, завершальна гонка чемпіонату Європи завершилась сенсацією: Норвегія після здобуття шести золотих медалей у попередніх сімох гонках, в останній момент залишилась без перемоги.

Цікавою вийшла розв’язка і в боротьбі за бронзу. На останньому колі за місце на подіумі боролись збірні Австрії та Молдови, які перед початком четвертого етапу посідали лише п’яте та сьоме місця, а також команда Італії. Саме італійка Лінда Цінгерле після останньої стрільби пішла третьою, однак не витримала темпу суперниць і до фінішу пропустила обох конкуренток. А третьою перетнула фінішну лінію австрійка Крістіна Оберталер, якій виявилось достатньо 7-секундної переваги над швидшою Аліною Стремоус, аби позбавити Молдову сенсаційної медалі чемпіонату.

Отже, один з двох головних стартів для нашої команди завершився з однією бронзою Христини Дмитренко. І тепер попереду ще більш складне та відповідальне випробування – чемпіонат світу в Нове-Мєсто. Але до того, наступного тижня, ще відбудуться етапи юніорського та дорослого Кубків IBU.

Одиночна змішана естафета
1. Швеция Швеція (0+6)  41:50,1
2. Норвегия Норвегія (1+14)  +13,9
3. Австрия Австрія (0+9)  +43,9
4. Молдова (0+6)  +45,4
5. Италия Італія (0+10)  +51,6
6. Швейцарія (1+10)  +1:20,1
7. Германия Німеччина (1+9)  +1:27,0
8. Украина Україна (0+7)  +1:27,9

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка націй IBU


Коментарі (Всього: 154)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

2024-01-28 16:24
 # 31  Oleh1967 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Була заруба між поляками і Монголією
2024-01-28 16:27
 # 32  Oleh1967 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Доречі прогрес Румунії, Молдавії, Латвії, Литви Фінляндії потужний. З іншого боку поляки взагалі зникають, чехів майже не видно, ну і наші до них.
2024-01-28 16:28
 # 33  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
На суспільному якийсь жах. Все добре. Просто наші не виступали на повну силу бо думали що головний старт сезону ЧМ попереду. Без паніки)
Я трішки не по темі. Хочу відповісти Вам "з іншої сторінки". Як гадаєте, могла Норвегія тут виграти (останній влучний постріл - і перемога). А бачите - не змогла. От так і наша змішана естафета.
А по темі: а на Суспільному, це не від Зоца, часом?
2024-01-28 16:30
 # 34  verhowyna (Кам'янець-Подільський) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Аня стріляє дуже добре, але швидкість? Антону мінус. Думаю за наслідками сезону треба буде прощатися із Санітрою. Те, що міг, він вже зробив.иНового Дімона вже мабуть не виховає
2024-01-28 16:30
 # 35  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Це був головний для молдаван старт сезону, а вони примудрились при однаковій стрільбі злити шведам безодню часу, це і сумно і гірко.
2024-01-28 16:31
 # 36  verhowyna (Кам'янець-Подільський) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл

2024-01-28 16:34
 # 37  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
#19

Підписуюсь під кожним словом,згідний на 100%
2024-01-28 16:40
 # 38  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Що дав цей ЧЄ Меркушиній,Підручному?Побачити,як вони програють дублерам інших країн,якщо був саме такий план,просто взяти участь,і не боротись,за найвищі місця,так би і сказали,що ЧЄ для нас не важливий,там просто люди набиратимуть форму,бо сезон для декого не дуже вдалий.Але ж ні,була фраза,що ЧЄ-головний старт сезону.Може треба правильно розставляти пріоритети?Хай би молодь бігала,і прогресувала,а основа провела може б ще збір відкаточний перед ЧС,а так ....що за 10 днів може змінитися?

У нас тільки два є пункти,що на ЧС між гонками,хоч деякий перерив буде,та що це фартовий для нас стадіон,і третє надія на найкращі лижі.
2024-01-28 16:41
 # 39  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Норвегія могла. А ми - ніі. Я до того що помилки в команді від готовності, рівня і тільки трохи від «зірки зійшлись». Тобто наша команда в цілому не була готова до ЧЕ а тому ймовірність отримання медалей була близько нуля. Щодо Зоца то він (із того що я чула) не шукає відмазок до результатів своєї роботи.
2024-01-28 16:43
 # 40  Dimon15 (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Слабовато сборная Украины выступила на этом чемпионате Европы, особенно мужчины.
2024-01-28 16:44
 # 41  alexfc (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну що, так як офіційні особи мовчать, то приходиться нам будувати свої догадки такого провалу чоловічої команди в сезоні. думаю, що була завищена норма фізичних навантажень у цьому році у хлопців, в сподіванні підвищення швидкості у хлопців. Але вийшло навпаки, особо замітно це по Примі. Для спорту він вже пенсіонер, і якби його не вантажили сильно, то може він би і дав ще пару гарних результатів. А так, йому напевно треба завершувати вже. А по інших, в наступному сезоні, треба або знизити навантаження, або шукати фарму. Он як норгі летять. Без сильної фармі в такому спорті нічого робити.Тому наш вибір, без грошей . Наватаження минулого року і далі працювати зі стрільбою, може найти якогось тренера іменно по стрільбі. І на головні старти потрібен психолог обов'язково та може приглашати ще мастильника, хоча б на ЧМ та ЧЄ, який би поділився секретами, та допоміг нашому сервісу. Все таки цей сезон без фтору)
2024-01-28 16:45
 # 42  Yurik ukraina Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Молдова краще нас вже бігає довиступались
2024-01-28 16:53
 # 43  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Я переживав, шо румуни можуть нас обійти по кількості медалей) але натуралізовані румуни на останньому етапі втратили шанси на бронзу, але з'явилися молдовани - хоча тут вже не здивували, і радує що хоча б в синглі Литва не стала вище нас як в класичній, а до останнього етапу знову ж таки були перспективи)
2024-01-28 16:54
 # 44  Oleksii.F Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Такі виступити можна стерпіти тільки від молоді у якої є перспективи, а від досвідчених спортсменів слухати відмазки обридло. Виступ на ЧЕ був соромом.
2024-01-28 16:55
 # 45  verhowyna (Кам'янець-Подільський) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я скажу ще таке. Як думаєте: з таким підходом бігти всі підряд гонки - на скільки вистачить здоров'я у Христини? Будь моя воля, я б взагалі пожалів її у цей її перший сезон у вищій лізі і дав можливість на ЧС бігти лише якісь естафети. Мені здається, що дівчина талановита, а ось так зразу виснажити її це значить приректи на швидкі травми
2024-01-28 17:00
 # 46  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Не бачу протиріччя між розумінням нашого низького рівня на достатньо невизначений термін та бажанням побачити якісний біатлон, навіть з медалями. Хіба в цьому сезоні не було приємних гонок? Вони можливі, не гарантовані як у норгів але можливі. І чому не критикувати якщо гонки відверто невдалі, якщо зроблені помилки вже зараз а не «попередниками», навіщо чорне називати білим чи навпаки?
2024-01-28 17:05
 # 47  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 verhowyna
В мене також є переживання за Христину. Зоц в цьому сезону Іру береже і правильно робить. Як би таке відношення було і до Христини.
2024-01-28 17:06
 # 48  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Норвегія могла. А ми - ніі.
Добре, не будемо сперечатися, але питання: Ви наперед знали, що буде 4 кола, а у Італії 0+5? Правда ж - ні. Чому я запитав про Зоца? Тому що, до естафети підготували тільки одного Мандзина. З Підручним, можливо, як і у випадку зі Джимою, "вуха махають ослом" - він вам обирає старти. В інтерв'ю він, якось так натякнув, що естафету і не бігтиме. Але, могли й зобов'язати. А по ДІВЧАТАМ? Не видається дивним такий підхід?
Тому, у чомусь з Вами погоджуюся, звичайно, і про "зірки зійшлись".
2024-01-28 17:13
 # 49  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Згідний,просто проблема в іншому,ми до цього ЧЄ не готові,і це треба визнати.Навіть медаль Дмитренко,приємна несподіванка в тому плані,що багато швидких суперниць промахувалися,але їй ця медаль,як бонус,за свою працю до цього,та й за свій перший сезон на КС,тому тут,можна сказати напрацювала.Щодо стану інших одні запитання((

Підручний сказав,що не може багато стартів підряд проводити,Дудченко сказав,що минулорічної форми і близько немає за більшу частину сезону,Меркушина це як зірка,то згасне,то запалить,молодь трохи порадувала,Примі цей ЧЄ як показали гонки теж здається був тягарем,після Антхольца,хоча ніби повинно було бути навпаки,якби сезон був більш-менш середнім.Тищенко здав в цьому сезоні теж,Цимбал взагалі не виплив.

Якщо хто і заслужив на ЧС блиснути на свій рівень,то це Джима,Дмитренко,Мандзин,Насико,і можливо Петренко в естафеті,та Меркушина у спринті.
2024-01-28 17:18
 # 50  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Якщо хто і заслужив на ЧС блиснути на свій рівень,то це Джима,Дмитренко,Мандзин,Насико,і можливо Петренко в естафеті,та Меркушина у спринті.
Коли дивишся на ту Джиму, ну аж ніяк не скажешь шо перед тобою якийсь айронмен/айронвумен. Знову на неї тільки надія.
2024-01-28 17:24
 # 51  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Правда, ніхто не знає що буде в слідуючу секунду. І про вуха згідна. Є спортсмени які самі приймають рішення - бігти чи ні. Щось пішло не так.
2024-01-28 17:31
 # 52  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
ЧМ ще попереду, побачимо що нам та собі приготувала команда а що зірки. Дуже добре пам’ятаю спринт Олімпіади - коли всі ставили без сумніву на Нойнер а золото взяла Кузьміна , яка просто взялася нізвідки. Навіть Нойнер нічого не зрозуміла) Я до того що життя таке цікаве що може бути все. Та ж Христина! Ну хто від неї чекав медалі?
2024-01-28 17:38
 # 53  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Зараз згадався сезон 2016-2017,особливо ЧС.Коли перед ним були такі особисті результати,що ніхто нічого й не сподівався,Ірина лікувалася,Олена теж хворіла.Але тоді естафети-це була наша найліпша зброя,та й Джима провела фантастичний сезон,як для себе,особливо у швидкості.Так ми тоді були 3-і в КН,але я дуже добре пам'ятаю,які настрої були перед самим ЧС,і як та срібна медаль в естафеті жіночій Хохфільцена сприйнялася,як золота.
2024-01-28 17:39
 # 54  goldenvika Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 verhowyna
согласна.Кристина может не выдержать
2024-01-28 17:42
 # 55  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
я майже жодного разу не помилилася у своїх прогнозах на гонку на цьому ЧЄ. З точки зору, на якому рівні приблизно можемо бути. Знаєте, чому? Тому що достатньо попередніх етапів, щоб зрозуміти, що за словами, що це "головний старт для збірної" немає слів "Ми принесемо вам медалі!". І не могло бути, бо рівень у команди зараз такий. Христина - це величезний бонус. І якщо б вас не захлеснули емоції, то ви те ж це розуміли. Звичка, коли наші їхали на ЧЄ за медалями - це минуле. Не треба її переносити на сьогодення. Тому, якщо збірна у ямі, то хоч 10 головних стартів... Вони просто головні в розумінні Мінспорта. І все.
Я насправді з великим дивуванням дивилася на дописи про якісь медалі, як хтось рахував, що це ж наша основна збірна а не команда Б, та все інше. Було відчуття, що хтось загубився у мріях. БО рівень команди був зрозумілим. Тому я зараз голову попелом не посипаю.
2024-01-28 17:49
 # 56  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вони можливі, не гарантовані як у норгів але можливі.
2 Миг
Можливі, але кількість умов, що повинно трапитись для цього з іншими командами, така величезна кількість, що вот це "можливі" вкладається у 2-3% від реалій. Про це я й кажу? так реакція у більшості, що мрії переважили реалії. Тому те, що ви називєте "помилками" - це нажаль, на сьогодні в нас реальний рівень. Порахуйте кількість вдалих гонок на кількість усіх гонок, і ви зрозумієте, що ви мріяли, а зараз розчаровані саме тому. Команда виступила на рівні, на якому вона є. І все.
2024-01-28 17:53
 # 57  Him UA Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Головна проблема в відсутності шкіл, у відсутності снігу.
Я зараз живу в Німеччині. Тут в кожному маленькому селі є футбольне поле та басейн, багато людей займається бігом, багато людей їздять на велосипедах і по всьому місту є велосипедні доріжки.
А що є в Україні в дрібних містах? Бари та ресторани, діти постійно в телефонах. Щоб були результати в спорті необхідний системний підхід і зацікавленість держави в здоровій нації .
І да, хто в нас спортсмени? половина з них це діти колмшніх спортсменів (у всіх видах спорту )
2024-01-28 17:58
 # 58  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Тоді візьмемо минулий рік,золото Меркушиної,срібло Дудченка,срібло Джими...тоді теж ЧЄ був головний старт сезону.Просто після Антхольца я не бачив сенсу основі їхати на ЧЄ,можна було краще підготуватись до ЧС,хіба ні?

Та ж Меркушина після минулорічного ЧЄ жалілася,що у неї не вистачило сил на всі гонки ЧС,а умовні Дудченко,Підручний,і Меркушина,думаєте цього не скажуть?Я прекрасно розумію наші реалії,топ-25.І провал хлопців,і виступ непоганий дівчат по сезону,але не розумію навіщо було заганяти основу перед ЧС?
2024-01-28 18:00
 # 59  goldenvika Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Просто все привыкли, что на ЧЕ мы неплохо выступаем, часто берем медали и смотримся основной командой вполне прилично по сравнению со вторым а может и 3 запасным рядом других команд. Вот и получились по инерции наши завышенные ожидания, никак не связанные с реальной готовностью команды. По привычке, по старой памяти.
2024-01-28 18:03
 # 60  ВсёПутём (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Норвегия не победила, а значит их очередь слушать гимн Швеции. ) Спасибо Анне и Антону, но всё по делу. В современном биатлоне даже при идеальной стрельбе рассчитывать на хороший результат можно только, если держишь темп по дистанции и находишь силы (резервы) на необходимые ускорения. Непонятно одно - то упорство, я бы сказал упрямство, с которым тренерские штабы делают ставку на классическую смешку. ) Видно с математикой у кого-то реальные проблемы. Конечно мы не знаем реального положения дел изнутри команд, но результаты официальных стартов то не скроешь и трансляцию этих стартов не отменишь. ) В итоге, в этом сезоне в мужской команде на дистанции хоть что-то более-менее показать (и то даже не во всех гонках, в которых стартует) может 1 человек, у девчат периодически 2-ое. Интересно, сколько ещё надо классических смешек пробежать (ясно, что хотя бы до конца сезона), чтобы понять, что "1+2" никогда не будет "4". ) Выводы очевидны, что приоритетнее и куда надо направлять силы и энергию, но это конечно же, если нужны более-менее какие-то результаты. Возможно именно "какие-то" и не нужны, допускаю, но по моему субъективному мнению наполовину полный стакан гораздо лучше пустого. Позитив нужен прежде всего самим спортсменам, а дальше по Зоцу - чтобы верить в собственные силы и возможности. Да и болельщикам в теперешние то времена позитив точно лишним не будет. )

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

Последние обсуждаемые новости
    В Яворові пройшли Всеукраїнські змагання з біатлону (5)
    День народження Богдана Цимбала (1)
    ЮЧУ-2024. Результати змішаної естафети (2)
    ЮЧУ-2024. Результати переслідування у юніорів та юніорок (1)
    День народження Миколи Зоца! (3)
    День народження Івана Крулька! (2)
    День народження Ірини Петренко (3)
    День народження Романа Бондарука (1)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті