Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   03:52
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2024-02-04 16:11 |

Якушице-2024. Результати другого спринту у юніорок



Другий спринт юніорок на третьому етапі Юніорського Кубка IBU в Якушице став останнім тренуванням перед головними юніорськими стартами сезону.Тренери української команди вирішили дуже дозовано навантажувати спортсменок напередодні Юніорського Чемпіонату Європи, тому сьогодні на старт вийшли лише Ксенія Приходько та Тетяна Тарасюк, які пропускали перший спринт.

І слід зазначити, що обидві українки виступили дуже гідно, впевнено посівши місця не просто у заліковій зоні, а в двадцятці найкращих! Приходько та Тарасюк мали майже ідентичні показники як за швидкістю, так і за швидкострільністю, а перевага Ксенії у фінішному протоколі визначалась трішки більш якісною стрільбою: одне коло штрафу проти двох у Тетяни. Тож у підсумку у Приходько 14-й результат, у Тарасюк – 17-й.

Другу ж поспіль перемогу здобула безумовний фаворит юніорських змагань австрійка Анна Андексер. Причому знову, ніби скопіювавши попередню гонку, з одним промахом виграла у найближчої суперниці півтори хвилини! Але якщо в суботу разом з Андексер у топ-трійці опинились дві представниці Німеччини, то сьогодні увесь подіум – австрійський!

Разом з подругою по збірній, на п’єдестал піднялись Вілма Анхаус та Лара Вагнер, які перший спринт у Якушице завершили на п’ятому та четвертому місцях відповідно. Стабільність, якій можна позаздрити! І це – перший випадок в історії міжнародних офіційних змагань дорослого чи юніорського рівня, коли Австрія окуповує увесь подіум!

Ну а наступного тижня в біатлоні починається найцікавіше! Вже в середу стартують два важливих турніри: дорослий Чемпіонат світу в Нове-Мєсто і Юніорський Чемпіонат Європи в Якушице.

Спринт. Юніорки
1.  Анна Андексер  (1+0)  24:31,9
2.  Вілма Анхаус  (0+1)  +1:31,1
3.  Лара Вагнер  (1+1)  +1:31,3
...
14.  Ксенія Приходько  (0+1)  +3:01,7
17.  Тетяна Тарасюк  (1+1)  +3:30,3
DNS  Поліна Пуцко  
DNS  Ірина Шевченко  
DNS  Вікторія Хвостенко  
DNS  Валерія Шейгас  

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Юніорського Кубка IBU


Коментарі (Всього: 62)

[ 1, 2, 3 ]

2024-02-04 17:33
 # 1  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
За майбутнє австрійського біатлону можна бути спокійним,а колись навіть в топ-25 КН не входили)))а тепер повноцінні майже 3 команди є,з Анхаус 11 людей.І коли дивишся на КІБУ,так і не скажеш,де основа,а де заміна,коли Здуч і Швайгер там бігають))
2024-02-04 17:44
 # 2  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Но на КМ целых 3 человека выше их топа в зачете. То ли у австрийцев не всё так хорошо, то ли у нас не всё так плохо.
2024-02-04 17:45
 # 3  Гладюк (Івано-Франківськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
І юніори австрійські сьогодні в лідерах. Але за декілька років може багато що змінитися, а може і ні... побачимо! Думаю вже на КС не буде такої різниці
2024-02-04 18:02
 # 4  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Kusko
Скажімо так,у Хаузер далеко не найкращий сезон,а Штайнер і Гандлер на своєму рівні,впринципі в Австрії доволі рівна команда буде і в майбутньому,тобто до топів не дотягуватиме,але рівень певний матимуть,щоб залишатись на 7-8 місці в КН.

Цікаво буде поглянути на Андексер на КС,чи зможе повторити шлях Хаузер хоча б.
2024-02-04 19:16
 # 5  clarioza Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
а был момент в гонке, когда украинки после второй стрельбы были на 1 и 3 позиции. может и будет когда-нибудь украинский подиум...
2024-02-04 21:07
 # 6  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вже з молодих років привчають до тактики "пропуску гонок". А потім дивуємося чого наші в дорослому біатлоні не можуть відбігати всі гонки етапу...
2024-02-04 21:11
 # 7  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вже з молодих років привчають до тактики "пропуску гонок". А потім дивуємося чого наші в дорослому біатлоні не можуть відбігати всі гонки етапу...

2 predatelll
А норвежцI, шведи взагалI етап пропускають, що з них виросте
2024-02-04 21:15
 # 8  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Та да,будуть пасти задніх)))
2024-02-04 23:54
 # 9  oliver_shanti_dp (Ужгород) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
шо за хрєнь, чого четверо не стартували??
2024-02-05 00:02
 # 10  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
А норвежцI, шведи взагалI етап пропускають, що з них виросте
У них там в Норвегії взагалі жах - виходиш з дому і можна одразу на лижі ставати... Гонки хоч кожного дня влаштовуй... Їм можна на різні КІБУ і не їздити... Якщо зібрати 50-100 норвезьких спортсменів, то змагання вийдуть рівнем трохи сильнішим КС...
Ось у нас інша справа - цілий рік чекаєш коли сніг випаде - потім кілька днів побігав і чекаєш наступного року... Або їдеш закордон (в Норвегію, Швецію, інші країни, де є сніг), якщо звісно гроші є... Ось наші - пропускають, пропускають, а потім знову пропускають... Саме тоді, коли норвежці у своїй Норвегії просто бігають і ще раз бігають...
2024-02-05 00:16
 # 11  Vetalb1979 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я б дуже дифирамби австрійцям не співав. Провідні юніорки інших країн не виступали тут, навіть наші.
2024-02-05 01:02
 # 12  AVI (Кропивницький) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
https://suspilne.media/amp/sport/676512-dara-blasko-dostrokovo-zaversila-biatlonnij-sezon-u-comu-pricina/
2024-02-05 03:00
 # 13  tetyana (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Четверо не стартували цікаво чому. сподіваюсь принаймні що це таке рішення а не вимушена міра!!! А Ксенія та Тетяна нормально. але швидкість звісно....
2024-02-05 09:04
 # 14  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Наче не перший рік тут всі пишуть і щиро дивуються, чому пропускать гонки. Ви бачите , наприклад, Блашко? Бачите як людина відновлюється і вона не юніорка, а якщо дати повне навантаження на молоді організми з нашими можливостями і методиками відновлення, то виступатимуть на ЮЧЄ і ЮЧС повзаюча збірна. Тим паче погоду по телевізору гляньте - там гонку пробіг і зліг з грипом чи соплями. Ніхто з наших тут на кубок не претендує, на призи - ну, ок, взяла тут медаль умовна Світлана і закрила для себе питання температурою і сезон заодно закрила. Треба вміти розставляти пріоритети і бачити цілі на майбутнє, виходячи з наявних, дуже скромних, можливостей.
2024-02-05 09:11
 # 15  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Саме тоді, коли норвежці у своїй Норвегії просто бігають і ще раз бігають...
2 predatelll
1.Можливо це ключове,що вони в цей час просто бігають, а не змагається?
2 І якщо у нас не має можливості бігати умовні 9 місяців це не значить ,що треба за 2 місяця вібігати 9 місячну норму-так це точно не працює 3.Зараз дорослі готуються до ЧС і скільки в них не має змагань?, а Ви пропонуєте юніоркам,а іноді і більш молодим дати повне навантаження за три дня до ЧЕ?
2024-02-05 09:12
 # 16  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Не бачив Вашого коментаря, не писав би свій,повністю підтримую
2024-02-05 09:38
 # 17  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Повністю підтримую,можна глянути як болячки впливають на Пройс протягом кар'єри,та як вибили Вірер з колії нинішні хвороби,так це топ-спортсменки,і вони теж не роботи.
2024-02-05 12:08
 # 18  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
а Ви пропонуєте юніоркам,а іноді і більш молодим дати повне навантаження за три дня до ЧЕ?
Це гарний аргумент, що через 3 дні ЮЧЄ... Я так розумію, що на нього приїдуть Меркушина та Городна, відповідно двох із сьогоднішнього списку там не буде. Чому б для цих двох не дати повне навантаження, якщо вони пропускають ЮЧЄ?..

В мене насправді питання, чому до нового року на міжнародних виступах ми не бачили цих спортсменок? Із цього списку виступали лише Приходько та Тараненко. Чому інші не отримали практики виступів?
2024-02-05 12:51
 # 19  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Тарасюк і Приходько напевно їдуть на ЧЄ тому дали по 3 гонки. А решта ще дуже молоді Хвостенко,Пуцко, Шейгас, Шевченко. Якщо подивитися на їх рік народження і рік народження призерів можна побачити велику різницю. Но думаю на юніорський IBU їх варто було брати в кінці 2023 і можливо Поліні і ще комусь давати окремі гонки на IBU як було із Приходько.
2024-02-05 12:58
 # 20  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
2 stupka91
Якщо мені не зраджує память то на ЮЧЄ можемо заявити 7 спорсмтенів на гонку, тому і давали перепочинок
2024-02-05 13:12
 # 21  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Поглянув на минулий рік. Ви праві. Я чомусь думав що по 4 як на ЮЧС. Значить є можливість більшості дати стартувати.
2024-02-05 13:18
 # 22  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Тарасюк і Приходько напевно їдуть на ЧЄ тому дали по 3 гонки.
Нікому не дали по 3 гонки. Думаю, що мінімум 4 із цього списку будуть на ЮЧЄ і саме це як аргумент, наводять чому спортсменкам дали лише по 2 гонки.
2024-02-05 13:19
 # 23  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Якщо мені не зраджує память то на ЮЧЄ можемо заявити 7 спорсмтенів на гонку, тому і давали перепочинок
Добре, якщо так. Тоді зрозуміло із поточними пропусками...
2024-02-05 13:27
 # 24  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
В НовеМесто там вітерець 7м/с,значить гонки будуть цікавими,я ж думаю склад на змішану буде без несподіванок?
2024-02-05 14:14
 # 25  Гладюк (Івано-Франківськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Нам ніхто не каже про самопочуття спорцменів... Думаю Підручний і Джима будуть точно, а Прима і Петренко можливо теж (якщо по попередніх кондиціях аналізувати) але може бути на останній етап і Дмитренко і Меркушина.
Нехай буде так...Прима, Підручний, Джима, Дмитренко
2024-02-05 14:50
 # 26  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А в змішанці Ч+Ж? В принципі значення для нас особливого не має. Там італійці рватимуть лижню за медаль, переможуть норги, срібло візьмуть або французи або шведи, чехи лізтимуть зі шкіри, німіці і австрійці мають непогані четвірки, ну от наше місце 8-10 навіть при оптимальному складі. Прима набіжить вже 30-40 сек, далі Дмитро пожене і піде на коло (два), а потім вже не важливо як дівчата справляться. Не треба кидати тапки, така об'єктивна реальність, добре, якщо я помиляюсь і сценарій буде іншим, все одно вище 8 - це вже буде успіх.
2024-02-05 14:58
 # 27  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Ви бачите , наприклад, Блашко? Бачите як людина відновлюється і вона не юніорка
Блашко бачу лише коли вона виходить на старти, тобто дуже рідко. Як вона відновлюється не бачу і взагалі не знаю що з нею відбувається: чи вона тренується, чи відпочиває... Ось була лише новина, що вона вже завршила сезон. Ніхто з нею інтерв'ю брати не хоче, пояснень ніяких не надають...
А у Вас є точна інформація щодо неї? Ви взагалі впевнені, що там головна проблема саме у відновленні? Бо тут у коментарях різне пишуть, що це психологія, чи пережите у Чернігові...
2024-02-05 15:35
 # 28  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Нам і в минулому,і позаминулому казали 8-10 місце в змішанці,а виходило так,що до останнього за медалі боролися,4 і 5 місця були,правда тоді чоловіки фінішували)))
2024-02-05 15:40
 # 29  Vetalb1979 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Бо тут у коментарях різне пишуть, що це психологія, чи пережите у Чернігові...
Проблеми Блашко почалися дуже давно, фактично вони і ніколи не зникали. Навіть у відносно успішних двох сезонах вона різко здавала після різдвяних свят.
2024-02-05 16:57
 # 30  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Vetalb1979
Ещё была ситуация до перехода в нашу сборную, когда после сезона у неё показатели МПК были очень низкие - ключевой показатель выносливости. Возможно, вся причина в организме, спорт высоких достижений, это ад для тела, не каждый выдержит. В других сборных тоже бывали такие сбои, когда человек из топ 10-20 выпадает в аутсайдеры КИБУ, например Эрик Лессер или сейчас Теро Сеппяля, но иногда они восстанавливаются за один сезон.

[ 1, 2, 3 ]

Последние обсуждаемые новости
    В Яворові пройшли Всеукраїнські змагання з біатлону (5)
    День народження Богдана Цимбала (1)
    ЮЧУ-2024. Результати змішаної естафети (2)
    ЮЧУ-2024. Результати переслідування у юніорів та юніорок (1)
    День народження Миколи Зоца! (3)
    День народження Івана Крулька! (2)
    День народження Ірини Петренко (3)
    День народження Романа Бондарука (1)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті