Одиночна змішана естафета – напевно, найбільш калейдоскопічна дисципліна у сучасному біатлоні. З огляду на невеликі відрізки дистанції, ще більшу вагу тут має стрільба, а отже, переміщення відбуваються переважно на вогневих рубежах, але мають масовий характер.
Тренери української збірної при виборі складу на гонку чемпіонату світу в Нове-Мєсто зробили ставку на Дмитра Підручного, який заради естафети пропустив індивідуальну гонку напередодні, а також на Анастасію Меркушину, яка все ще користується довірою тренерського штабу, навіть попри досить регулярні невдалі естафетні етапи.
Шкода, але шанси на високий результат нашої команди було втрачено вже в першій половині гонки. Підручний непогано пройшов перше коло, відігравши по трасі кілька позицій. Однак на лежці він лише з другого додаткового патрону зміг закрити останню мішень, а потім, додавши ще один промах на другому рубежі, передав естафету лише 16-м з півхвилинним відставанням.
Намагання Анастасії Меркушиної виправити ситуацію завершились повним комплектом використаних запасних патронів на обох рубежах і ще більш ніж хвилиною, доданою до відставання команди, яку Настя перемістила на 19-те місце.
Зазвичай, коли наша команда на початку естафети опиняється на далеких позиціях, в другій половині гонки вдається певною мірою виправити ситуацію. Але другий етап Дмитра Підручного Україна постійно йшла 19-ю. І лише непоганий останній етап Насті дозволив команді піднятись на 14-ту сходинку.
Однак якщо говорити про залік Кубка націй, де чоловіча збірна веде напружену боротьбу за десяту позицію, то сьогодні ми зробили крок назад, пропустивши вперед фінських чоловіків, адже у сінгл-міксті Фінляндія фінішувала на дві позиції вище за Україну.
А ось команди-лідери можуть дозволити собі розкіш не думати про Кубок націй, тому просто показали чудове яскраве видовище у боротьбі за медалі чемпіонату світу! Особливо захоплюючою була дуель між збірними Норвегії та Франції, яка тривала до останнього вогневого рубежу! Перед тим Лу Жанмонно, Кантен Фійон-Майє, Йоханнес Бьо та Інґрід Тандреволд встигли побувати на лідируючій позиції, і на останню стійку Жанмонно та Тандреволд прийшли разом, суттєво випереджаючи усіх суперниць.
І ось тут почалась справжня боротьба нервів! Причому більшою мірою не витримали вони у норвежки, яка у вирішальний з точки зору золотих перспектив момент примудрилась заробити коло штрафу! Жанмонно відповіла лише одним запасним патроном і спокійно пішла за черговим золотом для Франції!
А ось срібло Норвегії після казусу від Тандреволд аж ніяк не було гарантоване. А все через блискучий етап у виконанні Лізи Віттоцці! Італійська команда на початку гонки опинилась на 14-й позиції після не надто вдалого стартового етапу від Томмазо Джакомела. Але, використавши на перших двох рубежах чотири запасних патрони, решту стрільб італійці пройшли лише з однією хибою!
І після чистої останньої стійки від Віттоцці, Ліза вилетіла на трасу другою, на три секунди раніше за Тандреволд! Втім норвежка не опустила руки, і за 300 метрів до фінішу вийшла вперед! Однак це було останнє можливе прискорення від Тандреволд, натомість італійка на фінішний відрізок залишила більше сил і принесла-таки срібло своїй команді!
Ну а французи поки що лишаються неперевершеними в естафетних гонках в Нове-Мєсто. Чи вдасться зберегти тенденцію, побачимо під час жіночої естафети в суботу, коли програма чемпіонату світу вийде на потужний фінішний ривок після п’ятничного дня відпочинку.
Одиночна змішана естафета 1. Франція (0+3) 36:21,7 2. Італія (0+5) +24,6 3. Норвегія (1+7) +27,4 4. Швеція (1+12) +1:00,9 5. Швейцарія (0+6) +1:01,1 6. Німеччина (0+4) +1:04,6 ... 14. Україна (0+12) +2:26,0
2 предводитель каманчей , але чомусь у більшості склалось враження шо в одиночному міксті головне влучно стріляти. А я завжди казав і буду казати, шо в сучасному біатлоні влучна стрільба - то вторине і йде бонусом до швидкого бігу
Не погоджуюсь категорично щодо міксту. Тут важливо стріляти не лише влучно, але й дуже швидко. Скажем з 8-ми можна закрити мішені за 35-40 сек, а можна і за хвилину і більше. Наші доволі довго вицілювали після промахів.
2024-02-15 22:20
2 PUZAN
+Так,це точно поки була найкраща гонка,може мастарти чи естафети переб'ють)
2024-02-15 22:21
2 ленахекки Звичайно Інгрід щось лихоманіть на цьому чемпі,
Тренери норвежек схже помились з піком форми, всі норвежки виступають гірше гнніж в сезоні - оце тренерський провал сезону ,як на мене
2024-02-15 22:23
У Ингрид не было БХГ, перепутали возможно с Ройселанд.
2 Wymba_1985
Так Ви праві, у неї тільки раз МКГ у масстартах був
2024-02-15 22:24
Тренери норвежек схже помились з піком форми, всі норвежки виступають гірше гнніж в сезоні - оце тренерський провал сезону ,як на мене
2 trov
Може і так!
2024-02-15 22:26
2 ленахекки
Ну наверное и не будет (по крайней мере в этом году), думаю кто-то из француженок выиграет его, хотя Лиза наверное тоже заслужила.
2024-02-15 22:27
Гонка була просто вогонь, дивитись одне задоволення!!!! А те що наші так фінішували не дивно, швидкості трішки збракло тож треба було стріляти а тут не склалось((((. Не провал звісно, але наші можуть краще!!!
2024-02-15 22:29
Дива ніхто і не чекав. У тренерів завдання таке: додавати оптимізму спортсменам. Вони ж і психологи. Тут більше тривога за чоловіків, бо фінам зливати квоту не можна. Їм вона сто років не треба, а у нас є талановиті хлопці. Треба якось зібратись на естафету, хоча б в ту 10 забігти.
2024-02-15 22:29
2 ленахекки але ж не будемо принижати заслуг Лу - красуня
Коли почався останній етап, ще на передачі. моя дружина спокійно так сказала: "Покемончик приб'є Щічки". А я на неї подивився так скептично. Чомусь. А даремно.
2024-02-15 22:31
2 Vetalb1979 Тут важливо стріляти не лише влучно, але й дуже швидко. Скажем з 8-ми можна закрити мішені за 35-40 сек, а можна і за хвилину і більше. Наші доволі довго вицілювали після промахів.
ага. А чому ж "Наші доволі довго вицілювали після промахів."? та мабуть саме тому шо нема швидкості бігу. Далє, Понсілуома . Жаклєн чи інші бігуни стріляють швидко сподіваючись в разі кола так же швидко його пробігти та надолужити по трасі. наші цього не можуть і тому коло для них - це майже хрест на надіях. Від того і стоять по півхвилини вицілюючи.
2024-02-15 22:32
2 Wymba_1985
Думаю Ліза і Сімон будуть боротися до останнього...
2024-02-15 22:32
Минулого року були 15. Прогрес є. Через 14 років станемо чемпіонами ))
2024-02-15 22:37
"Покемончик приб'є Щічки". А я на неї подивився так скептично. Чомусь. А даремно.
2 PUZAN
:)))))))
2024-02-15 22:40
Ну наверное и не будет (по крайней мере в этом году), думаю кто-то из француженок выиграет его, хотя Лиза наверное тоже заслужила. Думаю Ліза і Сімон будуть боротися до останнього..
2 Wymba_1985
2 Дмитрий Дудкин
Дмитро, по-перше, Wymba_1985 правий - Ви даремно скидаєте Бреза. Це по-перше. А по-друге, (це вже до вас обох) я б точно не скидав Інгрід з рахунка. Тим більш, що, як кажуть, може з піком форми помилилися - а ну як вона почне фєєріть вже у Холменколені.
2024-02-15 22:49
2 ленахекки я б точно не скидав Інгрід з рахунка
Якщо її не зупинили дві відключки на трасі просто посеред гонки, то невже це зробить коло штрафу в естафеті? Нє думаю.
2024-02-15 22:53
2 PUZAN
О тож
2024-02-15 22:57
все-таки варто погодитись, дмитро вчинив якнайкраще: всього якихось 2 хвилинки переживань і повний розслабон, і насолода боротьбою топів:) як безжальний досвідчений ескулап- чік і фсьооо!;)
зі. протестую шо не можна оцінити старання отто інвєніуса, так і хочеться вліпити цьому парубку жирненьку 8-ку;)
2024-02-15 23:01
2 Дмитрий Дудкин
2024-02-15 11:28 # 68 Дмитрий Дудкин (Полтава)
Мінкінен теж снайперша 88%,та й Інвеніус зараз кращий з фінів,не здивуюсь,якщо десь поруч фінішуєм
--------
красатун!
пс. отто інвєніус- наш козак;)
2024-02-15 23:02
2 PUZAN Норвегія програла золото, коли Йоха взяв два допи на останній стійці.
Так, робив усе правильно, але... Провів він далеко не найкращу гонку: якби не було першого промаху, дуже вірогідно - не було б і другого, він би відразу втік... А далі уже - як склалося.
2024-02-15 23:11
2 andprofi
Як у воду глядів)))
2024-02-15 23:13
2 предводитель каманчей наші цього не можуть і тому коло для них - це майже хрест на надіях.
Про це Зоц якось так цікаво сказав - нам треба нарощувати швидкість... Це він на Джимі хрест ставить(?), тому, що Петренко "своя", а Меркушину відрахувати йому не дозволять. Хоча ні одна з них у швидкості уже не додасть.
2024-02-15 23:27
2 vl-2
Це він скоріше про Дмитренко,Меркушину молодшу,Городну і Кривонос,бо ні Іра,ні Настя,ні Юля уже не добавлять в швидкості)
2024-02-15 23:40
Це він скоріше про Дмитренко,Меркушину молодшу,Городну і Кривонос,бо ні Іра,ні Настя,ні Юля уже не добавлять в швидкості)
2 Дмитрий Дудкин
а ви звернули увагу на вот це у його в'ю, коли він говорив про Христину? Цікаво....
Але вперше можу сказати, що у нас народилася біатлоністка. Це вперше кажу, хоча вона й раніше вже була. Можу вже сказати сьогодні: у побудові нової команди на новий олімпійський цикл. Це вже біатлоністка з'явилася зовсім іншої формації, мислення, підходу. На сьогодні я це можу сказати.
2024-02-15 23:47
2 vl-2 Провів він далеко не найкращу гонку:
В цій гонці не було тотальної домінації,яку зазвичай пов'язують з Йоханнесом.
Скоріше дуель. Та навіть, як показали італійці, все могло перевернутись догори дригом завдякі лише одній невдалій стільбі. Ось в чому родзинка цієї гонки для мене. А американці, як справжні шоумени, пробігли усю гонку в задоволення, без тягаря результату. А результат вийшов чудовий.
2024-02-16 00:20
2 Noname бо фінам зливати квоту не можна. Їм вона сто років не треба
у фінів до речі багато хлопців на КІБУ, думаю вони всі хочуть ще одне місце на КС мати
2024-02-16 00:23
подивиться відео, як Тандреволд підтримала команда. Дуже по доброму. Вона аж розплакалася
2024-02-16 00:25
2v.sheva:
Як Ви про Конрада Бадача, то це дуже перспективний спортсмен з Душніків-Здруй, поляки дуже на нього сподіваються як на нового лідера збірної. Бачила інтерв'ю з ним, дуже скромний і симпатичний хлопець. На лижні теж подобався ).
2024-02-16 08:13
2 Julie May
А нашому Мандзину не потрібно на ЧС, нехай по юніорах в теплій ванні плаває, хоча навіть там, без свого лідера, поляки: Марцин Заволь,Якуб Потонєц були швидші за Мандзина (і то пристойно, а не кілька сек.) а хтось каже у нас покоління підростає. Так нехай подивляться покоління інших країн: Польша, Естонія і т.д. другорядних в біатлоні країн. де зараз ми можемо з ними конкурувати тільки при вдалій стрільбі і то за умови що буде +2 промахи, бо навіть з одним, вони ногами нас обходять.
2024-02-16 08:18
2 v.sheva
Це ще нічого не означає. От вже були непогані покоління юніорок у полячок, болгарок і т.д. Але нормально вивести на рівень КС їм не вдалось.
2024-02-16 08:24
2 Дмитрий Дудкин
Далеко не факт. По суті якщо брати це сезон то Аня не особливо прибавила ходом. А от Іра в кількох гонках дуже здивувала ходом. На 3 етапі в спринті 21 хід був неї наприклад. Якщо хоч трохи вирішить проблеми із здоров'я (якщо це можливо) може кілька років дивувати результатами на рівні Хвостенко.
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)