Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   22:41
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2024-03-03 16:55 |

Холменколлен-2024. Результати змішаної естафети



Останньою гонкою етапу кубка світу в Норвегия  Холменколлені стала класична змішана естафета. І на стадіоні під акомпанемент рясного дощу розігралась справжня біатлонна драма!

Перший етап відзначився завалом головних фаворитів гонки – збірної Норвегії. Інґрід Тандреволд після лежки йшла другою і очолювала переслідування лідера – француженки Жюлья Сімон. Зусиль, залишених на трасі, дуже не вистачило на стрільбі – норвежка настріляла на коло штрафу, після чого опинилась шостою у хвилині позаду першої позиції. До фінішу етапу Тандреволд змогла зберегти дистанцію від Жюлья Сімон і наздогнала італійку Ханну Аухенталлер, передавши естафету п’ятою. Попереду ж, крім Франції, були збірні Австрії, Швеції та Німеччини.

Збірна України вже на старті опинилась в глибокому ар’єргарді – після чемпіонату світу форма наших спортсменів надто різко пішла на спад, і в першу чергу на трасі конкурувати українцям дуже складно. Ірина Петренко продемонструвала досить непогану стрільбу – лише два запасних патрони, але при цьому на фініш етапу прийшла через 2:14 після Сімон, і завершила етап лише 16-ю…

Для Анни Кривонос участь в естафетах – взагалі не надто часте явище. Можливо через брак досвіду Аня розхвилювалась на лежці, і, схибивши двічі у перших п’яти пострілів, трьома додатковими патронами закрила лише одну мішень, вирушивши на коло штрафу. На цьому шанси навіть на десятку кращих в нашої команди було фактично втрачено. До того ж, на стійці Аня додала ще два кола штрафу, після чого над командою нависла сумна перспектива бути знятою в якості колової. На жаль, саме це і сталось на наступному колі дистанції, коли українку наздогнав Фаб’єн Клод, який розпочав перший чоловічий етап.

Перевага Франції після двох жіночих етапів почала набувати загрозливих рис ) Софі Шово в якийсь момент випереджала суперниць на 45 секунд! Добре для інтриги, що на трасі француженка поступалась сильнішим суперницям, і до екватору гонки Ельвіра Еберг та Ліза Віттоцці наблизились до лідера на відстань 34 секунд. Четвертою та п’ятою йшли ще два претенденти на медалі – Німеччина та Норвегія. Причому скандинави і тут ледь не додали коло штрафу, коли Іда Лієн закрила стійку лише з восьми патронів.

На першому з чоловічих етапів збірні Італії та Швеції продовжили працювати на відновлення інтриги. І хоча француз Фаб’єн Клод пройшов дуже непоганий відрізок, використавши лише три запасних патрони та підтримуючи звично високу швидкість на трасі, але передав естафету лише у 18-и секундах попереду Лукаса Хофера - італієць взагалі обійшовся одним запасним!

Продовжив дивувати в  Холменколлені Єспер Нелін: після сенсаційної бронзи в мас-старті, швед ще й дуже непогано провів естафетний етап, зберігши третю позицію для своєї команди. Усі старання Тар’єя Бьо дозволили Норвегії лише скоротити часове відставання, але не піднятись з четвертого місця.

Але то був лише розігрів - справжня драма розігралась на останньому етапі! У французів на трасу вийшов стабільний фінішер Кантен Фійон Майє, і, здавалось, усе робив правильно: тримав перевагу над найближчим з конкурентів Томмазо Джакомелем, відстрілявся на лежці цілком пристойно - з одним додатковим патроном... Але італієць взагалі відмолотив перший рубіж з п’яти, і, почувши дихання суперника, наздогнав Кантена перед вирішальною стрільбою!

Працювати на стійці суперники почали майже одночасно. Але якщо Фійон Майє повторив результат першого рубежу, виконавши лише шість пострілів, то Джакомел відверто «застрілився»: два кола штрафу! Після цього француз спокійно пішов за третьою перемогою своєї команди у мікстах сезону, а італієць змушений був останнє коло розпочинати у щільній групі разом зі шведом Мартіном Понсілуомою, норвежцем Йоханнесом Бьо та німцем Філіппом Навратом! Усі четверо претендентів на дві подіумні позиції пішли зі стадіону в інтервалі п’яти секунд!

Першим відпав Наврат, якому не вдалось закрити «просвіт» з конкурентами, тому останні кілометри він вже йшов у своєму темпі. А ось решта троє ще за півкілометра до фінішу не відпускали один одного ані на крок! Але в цей момент далися взнаки зайві сотні метрів Джакомела, які він напрацював на останньому колі. Варто було Понсілуомі з Бьо зробити мінімальне прискорення, як Томмазо майже встав позаду них. Тож Мартін з Йоханнесом вирушили на фінішну пряму, аби вирішувати долю срібла та золота. 
 
Яким би геніальним не був лідер Кубка світу, але гострий фінішний спурт ніколи не був чеснотою Йоханнеса Бьо. Тому на останніх сотнях метрів фаворитом у цьому двобої виглядав Понсілуома, що він і довів, легко вигравши фініш у норвежця. 
 
Тим не менш, Норвегія впевнено виграла Малий кришталевий глобус у мікстах, додавши черговий трофей до блискучого сезону. Та і в чоловічому Кубку націй норвежці вже після наступної гонки – естафети у Солт-Лейк-Сіті – можуть гарантувати собі першу позицію за підсумками сезону. 
 
А ось українській команді сьогоднішні результати додали головного болю. Отримавши у цій гонці лише 21-й результат, наша команда ще більше відстала від Фінляндії. Так, фіни теж стали коловими, але в протоколі у них 14-те місце, і тепер різниця між двома чоловічими командами становить 163 очки не на користь України. Будемо відвертими – без якогось форс-мажору у суперників таке відставання не відіграти за три гонки, які ще цього сезону йдуть до заліку Кубку націй… 
 
Втім сезон не завершено, і боротись потрібно. Хоча тепер спортсменам доведеться долати ще й проблеми з часовою адаптацією, адже наступний етап Кубка світу стартує в Солт-Лейк-Сіті вже за п’ять днів.

Змішана естафета
1. Франция Франція (0+6)  1:03,48,6
2. Швеция Швеція (0+8)  +32,2
3. Норвегия Норвегія (1+10)  +35,9
4. Італія  (2+9)  +46,4
5. Германия Німеччина (0+10)  +59,4
6. Словенія (1+9)  +2:40,1
...
21. Украина Україна (3+8) LPD

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка націй та залік змішаних естафет
Не забудьте поставити оцінки спортсменам


Коментарі (Всього: 247)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ]

2024-03-03 20:11
 # 151  Wymba_1985 (Щелкино) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 mirf
Да эти оценки бред, вообще не вижу в них смысла, это чисто для фанатов отдельных спортсменов. Например сейчас оценки у Тандреволт и Й. Бьо одинаковые, при том что Тандреволт уехала на круги, а Йоха тянул их со дна по максимуму.
2024-03-03 20:12
 # 152  Андрей аналитик Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 142 stupka91
Що б то змінило?
І я ж про це. На останньому колі ще можна хитрувати,....
2024-03-03 20:13
 # 153  Wymba_1985 (Щелкино) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 mirf
Кстати тоже поставил по 8-ке хлопчикам (авансом), девочкам разделил 8 на 2-х)
2024-03-03 20:26
 # 154  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Ви непевно мали на увазі масс старт,
Масстарт - це суто тактична гонка, де основне завдання першим "набігти на стрічку". А роздіки - оце і є показник швидкості. І найкращим він був би в ІГ, якби її хоч якось привели у відповідність до нинішніх реалій біатлону.
2024-03-03 20:29
 # 155  getman Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Помилки під час стрільби мають і психологічний відтінок . Недостатня швидкість на трасі - це частіше прогалини під час підготовчого періоду, пов'язані з низьким рівнем загальнофізичної підготовки. Дивно, чому в 2013-14 рокам ми пристойно могли конкурувати і перемогати. Що трапилось?
2024-03-03 20:32
 # 156  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 147 Wymba_1985
Да эти оценки бред, вообще не вижу в них смысла, это чисто для фанатов отдельных спортсменов
Так, але це емоційна реалізація уболювальників, один з елементів уболювання. Це ж уболюбальницький сайт. Але сьогодні це й можливість для проявів гумору!
2024-03-03 20:34
 # 157  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ці гонки, на відміну від мас-стартів та пасьютів виключають прямий психологічний тиск, та дозволяють вибудовувати персональну тактику "чисту". Дистанційну швидкість насамперед. А про неї мова.
Напевно я недоріс до Вашого розуміння біатлону(не сарказм), чому в інді тиск більше,тиск коли ти стоїтшь поруч суперником, і бачиш що зараз може від тебе підти, а в інді,якщо ти біжиш попереду, то ти толком і не знаєш де суперники
2024-03-03 20:34
 # 158  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Слухайте,куди вже далі,якщо за промах буде 45с,ми побачили що лідери навіть з 2-3 промахами будуть вище тих хто з 0 при посередній швидкості,хоча навіть і зараз коли хвилина,умовні Дале і Понсілуома будуть з 3-ма,як скажімо Сталдер з 0 чи 1 промахом.

Як бачите можливість привести інді до сучасних реалій?Я б навпаки збільшив штраф за промах до 1хв30с,було б екстремальніше,і лідери б уважніше стріляли,а не думали,що тільки на трасі все відіграють.
2024-03-03 20:37
 # 159  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
В індивідуалці,тиск є над самим собою,по-перше гонка виснажлива,по-друге вміння тримати концентрацію при втомі після 4 кіл дистанції.
2024-03-03 20:38
 # 160  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
Проспали?! Як колись Антон Мігда?! :)))
чемодани пакували:)))
2024-03-03 20:40
 # 161  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Ви справді читаєте те, що я пишу? Не сарказм. " Інді та спринти виключають психологічний тиск". Що означає чому в інді тиск більше ?
2024-03-03 20:40
 # 162  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 149 Wymba_1985
Кстати тоже поставил по 8-ке хлопчикам (авансом), девочкам разделил 8 на 2-х)
Аналогічно, колего. Але з мого боку це не є засудженням дівчат. Це, скоріш, загальна констатація сьогодньошнього стану речей..
2024-03-03 20:46
 # 163  Андрей аналитик Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не встретил я в комментах вопроса - почему вообще сегодня бежала запасная? Ситуацию в КН мужчин была известна? Если двоим сложно пройти и масс-старт и эстафету то почему выбор был в пользу масс старта? Если бы Меркушина-Джима сегодня провалились бы - ну извините, мы поставили лучших при этом давши им день отдыха-подготовки.
А так что получается? на 12,5 км выходим, а на 6 не можем? Или интересы престижной гонки в борьбе за места в 3-м десятке из 3-х важнее помощи мужской команды?
Может, тренер женской сборной и не занимается подсчётами очков в мужском КН. Но тогда следует руководству федерации вмешаться и расставить приоритеты в командах.
А так что - Кривонос виновата? Эдер сегодня не меньше неё воробьев настрелял. или все-таки на одного меньше.
2024-03-03 20:50
 # 164  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 mirf
Іра не заслужила самої низької оцінки. Виступила погано або дуже погано але ніяк не потворно. Потворно це коли шансів спасти ситуацію іншими вже немає але якщо інші пробігли б на максимумі то результат був б середній.
2024-03-03 20:50
 # 165  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Я б навпаки збільшив штраф за промах до 1хв30с,
При такому підході, навіть говорити немає про що. 1 хв. була коли: бігли "класикою", стріляли з "трьолінійок Мосіна", траси були майже рівнинними, де, дійсно, потужний лижник міг відіграти хвилину на колі. Що зараз? На колі перший у двадцятого відіграє пів хвилини (у кращому випадку). Але це ще що! Я ще розумію 1 хв. на 20 км. А 1 хв. на 12,5 км, це як? Я розумію, що це дівчата, але це ж за межею сприйняття.
P.S. А різним стадлерам-тищенкам краще перейти у стендову стрільбу - там вони, може, хоч щось виграють.
2024-03-03 20:54
 # 166  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 159 Андрей аналитик
Не встретил я в комментах вопроса - почему вообще сегодня бежала запасная?
Дійсно, за емоціями це питання ніхто й не поставив. Адже состав естафет був вирішен ще учора, коли боротьба у чоловіків за 10-те місце у КН здавалася цілком актуальною.
2024-03-03 20:56
 # 167  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Ви ж дивилися індивідуальну коротку,і що?Всі лідери наверху.А тепер відкрийте індивідуалки 2-3 роки тому,несподіванок було більше,нє?Просто той факт,що швидкість пелотону виросла все ж,це головний фактор,тому думаю,якщо за штраф на 15 і 20 км,будуть давати 1хв30с інтриги буде більше,й несподіваних результатів теж...

І умовна Мінкінен з 0 не боятиметься,що її Ельвіра з 2 обжене.
2024-03-03 20:57
 # 168  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Андрей аналитик
Чоловіча збірна сама винна в такій ситуації в КН. Меркушина була швидша трохи більше на хвилину ніж Петренко і Кривонос. Але Іра напевно наш лідер у естафетах цього сезону. Самий надійний етап. А у Насті
естафети не виходили через стрільбу.Від Іри очікуваний був 1 доп а від Насті 3-4. Далеко не факт що Настя скільки виграла б у Іри ходом, всі бачили її хід в масстарті. По
Джимі був незрозумілий стан а коли вже побігла масстарт стало зрозуміло що стан поганий, краще вже свіжа Аня. Я наприклад очікував від Ані 1.5 хвилини ходом плюс 1-2 допи. От хто від неї чекав 3 кіл штрафу перед гонкою?
2024-03-03 21:03
 # 169  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 160 stupka91
Іра не заслужила самої низької оцінки. Виступила погано або дуже погано але ніяк не потворно
Вибачаюсь, я виславився образно. Мабуть, поставив по 4,5 - "дуже погано".
А взагалі, оцінки не повинні бути засобом засудження спортсменів. Сподіваюсь, у сприйнятті спорту українці будуть поступово дрейфувати у бік цивілізованого сприйняття спорту. Сьогодні ж ще забагато хейту.
2024-03-03 21:05
 # 170  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 mirf
Повністю згідний. Багато хейту. Критика допустима але ніяк не образи і т.д.
2024-03-03 21:12
 # 171  LeshikPish (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А розкажіть будь ласка, чому Джима перестала взагалі спілкуватися ? Щось колись трапилося? Бо ще декілька років тому нормально ж давала інтерв'ю
2024-03-03 21:16
 # 172  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Ви справді читаєте те, що я пишу? Не сарказм. " Інді та спринти виключають психологічний тиск". Що означає чому в інді тиск більше ?

2 PUZAN Вибачте не уважно прочитав, тепер Ваша думка зрозуміла, і там все-таки інша швидкість 20 км це не спринт..правда вже двоє, намагались пояснити щотам є тиск
2024-03-03 21:16
 # 173  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Андрей аналитик
Может, тренер женской сборной и не занимается подсчётами очков в мужском КН.
О! Очікував, чи напише хтось про це. Я допускаю, навіть, більше... У іншій гілці хтось риторично запитував - Зоц і Санітра не вороги ж самі собі. Собі, звичайно - ні А один одному? Я, наприклад. помітив це ще на ЧЄ. після "бронзи". "Ми своє завдання виконали, а ти, Санітра - думай". Тому в ЗЕ Дмитренко "привозить 50+". Тому сьогодні, ні з того, ні з сього, біжать найслабші ногами Петренко і Кривонос (котра найслабша в усьому). Зате в МС "взяли участь".
Те, що після ЧС жіноча (та й чоловіча) команда "посиплеться" було зрозуміло, хоча я сподівався, що у Холм це ще так жахливо не відобразиться. Тому в СЛС, мені здається, буде ще гірше.
І було зрозуміло, що чоловікам відігравати квоту потрібно у ІГ: начебто і вдалося, та Сеппяля перекреслив надії.
А сьогодні, (та й козі було зрозуміло), що у ОЗЕ ми будемо нижче (у них не зіркова, але хороша збита пара під ОЗЕ). Але чому ж так безвідповідально поставилися до класичної "змішанки" ( у тім числі - і Санітра)?
P.S. Комусь це може здатися маячнею, але...
2024-03-03 21:28
 # 174  Justas Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Навіть не пам'ятаю,коли останній раз таке було...
2024-03-03 21:28
 # 175  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
І умовна Мінкінен з 0 не боятиметься,що її Ельвіра з 2 обжене.
"Умовних Мінкінен" у біатлоні - меншість. А Ви не думали, чому її абсолютна більшість не любить (звичайно, і довжина кола - теж). Адже зараз усім так подобається біготня навколо стрільбища (маю на увазі "диванників", але і багатьом спортсменам - теж).
І, до речі, а чому "усі лідери" повинні бути не "наверху". Це що - "гонка-дискримінатор"? Так хочу нагадати - з неї й почалося те, що зветься біатлоном.
Я ще трішки застав і дерев'яні лижі, і "трьохлінійки", і. звичайно. "класику". А "трішки" - та тому що спорт у нас і так не дуже то показували, а біатлон - так і поготів.
2024-03-03 21:39
 # 176  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Ну послухайте, чому маячнею, декілька сезонів це було майже публічно на поверхні, що є непорозуміння Зоца і Санітри при ротації хлопців між командами А і Б, та і колись Дериземля не при таких очевидних провалах Юрая дуже хотів посприяти його зняттю, і багато хто казав що саме на користь Зоца. Але погоджуюсь з вищесказаним, що глобально це проблеми чоловіків і ТШ, хто ж винен що по сезону так провалились, і були певні нелогічні рішення у складі на певних етапах, де багато вирішувалось для КН. Але знову ж таки, Джима не бігла інді і що вона показала в МС? Настя то може зрозуміло після чого так слабко бігла, після 15 км, але ну якось більше потрібно думати за загальний результат обох збірних, бо шанси все ж таки були, хоч фіни і суттєво додали, підтвердженням тому сьогоднішня бронза в одиночці, та і Теро розбігся
2024-03-03 21:41
 # 177  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Думаю що в біатлоні потрібні різні типу гонок. І гонка де швидкість стрільба 50 на 50. І також гонки де швидкість стрільба 70 на 30 і наоборот гонки де більш важлива стрільба. Так біатлон це не стрільба але це і не лижні гонки. Якщо росте відсоток влучань то можна наприклад мішені зменшити.
2024-03-03 21:42
 # 178  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
чемодани пакували:)))
2 Люба Львів
В Америку?! :))))
2024-03-03 22:04
 # 179  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
хто ж винен що по сезону так провалились, і були певні нелогічні рішення у складі на певних етапах, де багато вирішувалось для КН.
Звичайно, не фіни винні, і не жінки. Щось не спрацювало, що - нам невідомо. Але справа, навіть, не в цьому. Пріоритети! Основне ж завдання (як там дехто говорить - "зацепіть мєдальку") щось десь якось виграти, а "десятка", та вважалося - нікуди вона не подінеться. І, чи то Санітрі, чи й усім, квота стала не потрібна, адже тенденція стала проявлятися ще після Рупольдінга, але у цей бік не було ніяких дій. У мене, взагалі, виникала така думка: відправити (поки не пізно) основу на КІБУ, щоб там здобути макс. квоту. При усій нелогічності, це могло бути і на краще.
2024-03-03 22:10
 # 180  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Ви знаєте, теж про це подумав після сьогоднішніх провалів на КС, але чи за дві гонки спринт і інді відіграємо 213 очок? Це була б гарна ідея, якби сьогодні в змішанці ми все ж таки фінішували ще вище, а італійці не взяли те срібло, хоча й за сумою двох гонок 5 очок все ж таки відіграли у них. Але і це мені здається вже малоймовірно зробити за дві гонки, Цимбал і Тищенко на своєму місці, ким ми можемо ІГ підсилити, Дудченко і Лесюк, Прима? Діму в спринт?

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ]

Останні обговорювані новини
    В Яворові пройшли Всеукраїнські змагання з біатлону (4)
    День народження Богдана Цимбала (1)
    ЮЧУ-2024. Результати змішаної естафети (2)
    ЮЧУ-2024. Результати переслідування у юніорів та юніорок (1)
    День народження Миколи Зоца! (3)
    День народження Івана Крулька! (2)
    День народження Ірини Петренко (3)
    День народження Романа Бондарука (1)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті