Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   22:41
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2024-03-10 20:27 |

Солт-Лейк-Сіті-2024. Результати переслідування у чоловіків



Неймовірним чоловічим перс’ютом завершилась програма восьмого етапу Кубка світу в США Солт-Лейк-Сіті – етапу, який протягом трьох днів подарував вболівальникам повну гамму емоцій і безумовно запам’ятається усім, хто по-справжньому любить біатлон.

Гонка переслідування відбулась у той самий день, коли рівно п’ять років тому Дмитро Підручний здобував перше і поки що єдине українське чоловіче золото чемпіонату світу саме у цій дисципліні. На жаль, сьогодні стан наших чоловіків не дозволяє на рівних боротись з топ-суперниками, і той самий Підручний, як і Віталій Мандзин, не надто вдало виступивши у спринті, гонку переслідування пропустили, аби зберегти більше сил на завершальний етап сезону наступного тижня.

Тож на старт вийшли двоє українців, але Артем Прима після важкого початку гонки з трьома промахами на двох рубежах зійшов з траси, і на фініші усі, хто вболіває за українську команду, зустрічали лише Антона Дудченка. До честі Антона, який стартував 40-м, він провів досить непоганий старт, порівнюючи з загальним рівнем виступів цього сезону. Схибивши лише двічі на чотирьох вогневих рубежах, він зберіг місце у заліковій зоні, також перетнувши фінішну лінію 40-м.

Попереду ж розгортались калейдоскопічні події! Сенсаційний переможець спринту Ерік Перро вже після першої стрільби здав лідерські повноваження, зайшовши на штрафне коло. На наступних двох вогневих рубежах француз не закрив ще по одній мішені і в підсумку фінішував восьмим.

А «прапор» з рук напарника по збірній Франції підхопив Емільєн Жаклен, який після чистої стрільби лежачи на обох рубежах відірвався від суперників на півхвилини! Найближчим конкурентом Емільєна став Стурла Легрейд, який також не мав у лежках жодної хиби.

Вже не злічити, скільки вже разів Жаклена підводила стрільба стоячи, у той момент, коли здавалось, що перемога чи подіум вже в кишені. І цього разу так само він не впорався з третім рубежем, заробивши на ньому три кола штрафу!!! Легрейд скористався «подарунком», але лише частково: також маючи один промах він став лідером, але випереджаючи француза лише на 10 секунд.

А ось хто став справжнім бенефіціаром промахів Жаклена, так це… Йоханнес Бьо! Лідер Кубка світу стартував лише 17-м, але, методично закриваючи усі мішені на трьох рубежах, він підіймався по сходинках протоколу, аж поки не досяг другої позиції слідом за Легрейдом лише у двох секундах позаду лідера!

На вирішальну стійку Йоханнес та Стурла прийшли разом, адже на колі ніхто не наважувався ризикувати та різко підвищувати темп. Проте обидва не уникнули хиб! Як синхронно вони стріляли останню стійку – так і разом пішли на коло штрафу. Хіба що Бьо-молодший зробив це на три секунди швидше.

Однак Йоханнес не став лідером, адже у вирішальний момент знов зібрався Емільєн Жаклен! Він за неймовірні 17 секунд чисто відпрацював останній рубіж і пішов на останнє коло на 10 секунд раніше Йоханнеса! Якщо б француз був у своєму оптимальному стані, він навряд чи віддав перемогу за таких умов. Але не цього разу і не проти неймовірного Бьо!

Норвежець вже за кілометр після виходу зі стадіону не просто наздогнав Жаклена, але й не дозволив тому «сісти собі на спину». У цей момент в очах Емільєна читалась суміш розчарування та розгубленості. Тим часом Бьо попрямував за черговою перемогою, яка стала для нього вже 82-ю на найвищому рівні, і наступним золотом Йоханнес наздожене за кількістю перемог Мартена Фуркада, який наразі йде другим у списку найуспішніших біатлоністів світу.

Ну а Жаклен, навіть відпустивши Йоханнеса, все одно опинився у норвезьких «лещатах»: на фінішних сотнях метрів йому довелось виборювати місце на подіумі у протистоянні з Тар’єєм Бьо та Стурлою Легрейдом. Фінішна розбірка вийшла неймовірно яскравою, і в ній переможцем виявився найдосвідченіший у цій компанії Тар’єй, який оформив переможний сімейний дубль. Ну а Жаклен все ж не залишився без подіуму, на півсекунди випередивши Легрейда.

Після такого гарячого фінішу потрібен час охолонути ) Але вже завтра ми розпочинаємо останній тиждень міжнародного біатлонного календаря, родзинкою якого стане фініш сезону в Кубку світу в канадському Кенморі.

Переслідування. Чоловіки
1.  Йоханнес-Тінґнес Бьо  (0+0+0+1)  30:02,0
2.  Тар'єй Бьо  (1+0+1+0)  +6,4
3.  Емільєн Жаклен  (0+0+3+0)  +7,1
...
40.  Антон Дудченко  (0+0+1+1)  +4:21,4
DNF  Артем Прима  (2+1...) 
DNS  Віталій Мандзин 
DNS  Дмитро Підручний 

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка світу та залік переслідувань
Не забудьте поставити оцінки спортсменам за гонку


Коментарі (Всього: 96)

[ 1, 2, 3, 4 ]

2024-03-10 21:29
 # 31  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Demonchikkiev
Ну основа ще таке провалили сезон але думаю таких різких слів точно не заслужили. Наскільки були підготовлені наскільки і пробігли. IBU ситуація краща хоч і втратили квоту але 6 результат цілом пристойно, попереду майже всі топові команди. А юніорів то за що ображати? За срібло ЧС в естафеті? За золото на етапі в змішаній естафеті? Та і особисті медалі були Мандзина і Чихаря. І в літньому біатлоні так взагалі весь подіум був із наших юніорів (притому що конкуренція була сильною).
2024-03-10 21:40
 # 32  Mr.Vlad Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Підтримую мудрість наших тренерів і спортсменів - відпочити від виступів у заокеанській гонці. Це - передовий досвід, адже наша збірна - єдина, в якій нестартували по 2 спортсмени - і у чоловіків, і у жінок.
Це тільки безжалісні норвеги, французи, німці заганяють своїх біатлоністів, які не пропускають жодної гонки.
2024-03-10 21:44
 # 33  Alexander 26 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Після кожної гонки одні виправдання і завжди якісь проблеми результату нуль
2024-03-10 22:01
 # 34  Demonchikkiev (Кременчуг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
У меня вопрос к пропуску многих стартов. Не к тем, кто стартовал. Особенно ребят, которые показали высокие результаты, включая на том же Ibu много хороших результатов. Но, эти пропуски для меня не ясны, и тенденция только возрастает. У других сборных нет и близко такого. Мы прям бессменные лидеры по этому показателю. И в ответ ссылаются на плохое самочувствие из-за тяжелой подготовки и т.д.
2024-03-10 22:13
 # 35  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Demonchikkiev
Сьогодні якийсь там румун"Бута",і якийсь там "Хартвег" не стартували)))це так,до слова.
2024-03-10 22:17
 # 36  Demonchikkiev (Кременчуг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Без круговых 5 спортсменов - 3 наших. И это из списка 60 атлетов.
2024-03-10 22:20
 # 37  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Demonchikkiev
Ну он Крчмарж настріляв 8 промахів,і з 30-го став 50-м,як думаєте йому сподобалася гонка?Це вже питання витривалості сезону,кондицій і професіоналізму,але для наших є причини.Можна так ухайдокатися на останніх етапах,ми бачимо яка Дмитренко виснажена наприклад.Можна звісно все бігти,але питання відновлення,ніхто не відміняв,як і стан спортсмена.Вірер наприклад хворіла,Хаузер не найкращий сезон проводить,Пройс теж пропускала гонки,деякі люди теж щось пропускають,нас не вистачає на завершення сезону,буває.
2024-03-10 22:27
 # 38  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
.Можна так ухайдокатися на останніх етапах,ми бачимо яка Дмитренко виснажена наприклад.
Звісно можна. Одне питання. Це "можна ухайдокатись" можна було вирішити не літаючи за океан? Це все ж таки гроші, про які вічно бідкаються шо їх не вистачає. А так злітали за океан , нічого корисного не вибороли, та ще й на старт не вийшли. та мало того - ще й якусь базу під це підводять. А на мою думку це ганьба . Он через тиждень буде час відпочивати, якщо вже так втомились аж їсти не можуть. на хвилинку - це професійні спортсмени, старти - це їхня робота і обовязок. І взагалі - завжди є альтернатива. Хай на фронт їдуть. Мабуть там легше. Там ніхто не втомлюється.
2024-03-10 23:03
 # 39  tetyana (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Антон зрештою фінішував єдиним з наших і зовсім не погано фінішував, за це йому вже браво!!! А Артем правильно що зійшов немає шансів на щось нормальне то нащо вбивати організм в горах, краще зекономити ці сили на фінальний етап!!!
2024-03-10 23:44
 # 40  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Бігти чи не бігти - не нам вирішувати. Але тенденція неприємна. З 60 осіб, двом десяткам теж бігти було ні до чого, але пробігли. А про Кенмор - а навіщо? Чоловічій команді він зовсім не потрібен. Я думаю, основа накаталася, а Мандзин з Лесюком хай пробіжаться.
2024-03-11 00:00
 # 41  lord13ua Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Деякі люди казали не їхати за океан і більшість справедливо обурилася, але вони наче на екскурсію приперлися. Ніхто нічого робити вже й не планував... Те, що у рейтингу все ясно не означає, що треба зливати решту гонок. Наші чи не єдині бережуть себе до листопада [тут повинен бути смайл клоуна]. Для спортсменів властиво хотіти змагатися, мати азарт боротьби... Отже, хтось в штабі це глушить маніпулюючи психологічно. Ну або їх з юного віку тренували бути такими ніжними.
2024-03-11 09:01
 # 42  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Для спортсменів властиво хотіти змагатися, мати азарт боротьби... Отже, хтось в штабі це глушить маніпулюючи психологічно. Ну або їх з юного віку тренували бути такими ніжними.

Спортсменам властиво хотіти змагатися, якщо вони взмозі змагатися в ту мить.
Тут майже всі розуміють. чому в цьому році так.

До нас на сайт фейсбучні "вболівальники" прійшли?
2024-03-11 09:03
 # 43  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я не розумію тут всіх "абіженок", бо в решті країн немає війни, а потужна французька збірна тільки в березні спромоглася на сяку-таку конкуренцію, а чеська збірна, як і наша, провела дуже блідий сезон, а в Чехїі війни немає, а не поїхати за океан означало втратити топ-30 у жінок за який IBU дає плюшки, не завоювати 7 місце в естафеті за яке теж дають гроші, навіть туристку Кривонос і ту взяли,через "раптом хтось захворіє". Які претензії до інших? Прима провів чудову естафету, Підручного сильно накривало в горах - ну приповз би він 55 і що б це йому дало? Седнев он вже настартував хворим, наслідки, думаю, коментувати не треба. Німецькі молоді дівчата стартували, бо мають різні методики відновлення і підготовки, різні умови тренувань і фізичні кондиції, а Манзин в цьому році набігав 32 гонки, а Гротіан тільки 22 це теж не рахується? Команди для свого рівня зробили що могли, приїхали не просто подитивись на пустелю Соджер, а приїхали вирішувати локальні завдання: Юля втрималась в топ-30, та й для Насті ще є шанс там залишитись, Христина допомогла в естафеті, Іра вклала всі сили в ту одну гонку, хлопці теж провели два гарних естафетних етапа, Антон тягне на собі закінчення сезону. Ще є дві-три гонки в Канаді, де є шанси трошки заробити грошей, бо не забувайте, що КС - це суто комерція і головний тут сенс - заробити гроші, бо професійний спорт - це дорого і не про здоров'я.

2024-03-11 09:35
 # 44  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Не треба пересмикувати. Тут сторінка зовсім не про німецьких дівчат з Гротіан і не про втримання Меркушиної в 30. Тут про виступ чоловічої команди. Про туристичний тур за океан та відношення до вболлівальників. Посилання до Сєднєва тут ні до чого. Якщо вже так перевтомилися - навіщо було летіти. Ну хай би вже нарешті той Тищенко з Лесюком і Насико злітали, якщо вже край кошти освоїти треба. Бо те шо з квотою доведеться прощатися стало відомо ще в Осло.
А то вже якась шизофренія - то край їхати треба, а як пориїхали, то два десятки причин виправдовувань чому не виступили. Як то кажуть - або хрестик або труси...
2024-03-11 09:57
 # 45  anj78 (Бердянськ/Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
#43 згодна повністю!
Перечитала коментарі, та трохи в шоці - люди, ви звідки? Так ображати свою команду, то просто жах(
Так, невдала гонка, і що тепер? Для всіх після 40го номеру вона така, і?
2024-03-11 11:00
 # 46  Snow Цитировать выделенное  Посмотреть профайл

2 Noname
Пані не втрималась щоб не вкусити Анну Кривонос? І це треба було приховати в такій великій кількості слів?
2024-03-11 13:48
 # 47  Yan.Sergiy (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не зовсім вдалий сезон, не дуже вдалий етам - звісно з цим можна погодитися. Про те і цього вікенду, як і протягом усього сезону були приємні та обнадійливі моменти, не так багато, але вони були! А деякі досягнення Наших біатлоністів протягом сезону так і взагалі перевершують попередні здобутки - це теж факт. (Тут зразу хтось може сказати - що гірше у нас ще не було, і тут перевершили)
Кожен шукає і бачить, те що хоче - хоче бачити негатив, то він його знайде щоб це йому не коштувало, а хтось і в океані негативу і провалу знайде промінчик сонця.
У мене риторичне питання: "Як справжній уболівальник може говорити, що не потрібно було їхати на два заокеанські етапи?". Напевно, для мене як звичайного уболівальника, тим пече із не завищеними очікуваннями - адже тоді кожен успіх ще більш приємний))), очевидно. що для розвитку і прогресу - це просто необхідна умова. По-перше, це напевно відноситься до Христини і Віталія у більшій мірі - бо Вони все ж таки майбутнє нашого біатлону, спортсменам потрібно розуміти як пристосовується організм до того чи іншого місця, та й трасу з її особливостями треба знати По-друге сервісменам теж треба мати реальні дані для успішної роботи, тим паче зважаючи на зміни, які відбулися. І це, переконаний не єдині аргументи, а нюансів ще дуже багато.
Й просто дивно, а одночасно і соромно за тих "уболівальників", які змішують з болотом Наших спортсменів, хоча ще деякий час перед цим могли співати оди. Ми, і спортсмени не є виключенням, живемо у час, коли постійні обстріли, потік новин і подій, який вливає як на здоров'я, так і психологічний стан кожного з нас (умовно можна сказати - кожен знає що 2*2=4 (кожен може знайти щось своє), але за цих умов виходить 5). І в даних реаліях кажу Дякую за цей сезон нашим спортсменам і бажаю, щоб ця чорна смуга була злітною для майбутніх успіхів!!
2024-03-11 14:06
 # 48  v.sheva Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 anj78
так це не невдала гонка, чи етап, вони цілий сезон як черепахи лазять. Ми лижним ходом не середняки, ми на дні. Квоту втратили, от уже на "пропускають гонок" вдосталь. Зразу -1 біатлоніст на цілий сезон. Туристи. І перестаньте говорити, що хтось когось ображає. Тут адекватно роблять висновки. A те що далі буде ще гірше, навіть немає сумніву. І справа не у війні (як тут деякі заявляють).
2024-03-11 14:42
 # 49  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Якщо жити не в Харкові чи Сумах, то можна розказувати, що війна ні на що не впливає, а спорт взагалі існує в бульці мильній, але реальність вона інша - раджу відкрити очі і попрямувати на схід, поглянути як воно там, може й погляди на біатлон зміняться. І вони не лазять, а бігають, бо такі "експ...ди" лежачи в теплі і добрі тільки здатні на бу і фє. В цьому сезоні у мене особисто є питання до Меркушиної-старшої, бо вік вже говорить про те, що кар'єра не склалася, що найкращі роки саме тут і зараз і вони не дають того результата, який є прийнятним і для неї самої і тому числі (стабільне попадання в очки, не випадати з 30-ки, зайняти місце в топ-25 і т.д.) та до Кривонос - вона або працює, або ні, дівчина гає час і свій, і команди, бо команда на неї розраховує, а вона раз за разом лажає, вік вже такий, що багато закінчили маючи хоч якісь здобутки, хоч якісь медалі на дорослому рівні, тому ій варто замислитись про майбутнє поза спортом або створити з себе середняка, не Йоханеса Бьо, а хоча б Христину Дмитренко. Всі інші - зробили, що змогли, чоловіки могли краще, але там системна помилка явно, з жінок взагалі влалося зліпити команду!, а це дорогого варто.
2024-03-11 14:53
 # 50  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 v.sheva
Дуже цікаво послухати які саме висновки ви пропонуєте зробити? По вашому біатлоністи не хочуть краще бігти і брати призові? Чомусь думаю хочу але підготовка така була що тільки попадати у очки вдається на досвіді і нечасто. Чому пропускав Мандзин зрозуміло що після скількох стартів йому важко. Лесюк думаю біг б але у нього у цьому сезоні тільки по гонці весь час. Анхольц 1 гонка ЧС 1 гонка Холменколлен теж 1 гонка тут тільки спринт. Більше не дозволяє рівень Тараса на жаль. Прима зовсім не в формі може тільки окремі гонки добре бігти. Тут спробував але коли стало зрозуміло що шансів на топ 40 немає зійшов. Зробити винним Підручного? Та він робить що може, без нього було все ще значно гірше. Питань до Санітри море після цього сезону. Але навіть як залишиться сказати що точно буде гірше точно не можна. Юрай іноді непогано готував до сезону і деяких результатів досягнув. Ну якщо є хороші кандидатури то я за заміну, бо думаю він показав все що міг. Але міняти на когось щоб було (типу Прокуніна) бо у нього із керівництвом/біатлоністами хороші відносини це не варіант.
2024-03-11 15:01
 # 51  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
До Насті думаю питання у цьому сезоні тільки через особисті причини. Відпрацювала сезон на хорошому рівні, більшість гонок в очках, за 30 є шанси поборотись. Трохи несклалось із естафетами. Але втрачати когось із 4 дівчат які дають результат це було тупо. Аня теж навіть на такому рівні цінний боєць рівня IBU. А от на рахунок КС не все однозначно. У Люби сезон гірший у Ані і на КС і ibu. Ну але і вона потрібна, знову таки напевно на ibu.
2024-03-11 15:35
 # 52  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Можливо Люба саме цей сезон трохи перевантажена, а наступного це дасть свій результат.
У минулому році, я думаю, що ми працювали більше над функціональною підготовкою, робили побільше швидкісних тренувань. А в цьому році робили більше «довгих» таких… і силові. Тому взагалі ми трішечки «пригрузилися» і «прибили» м'язи свої, які треба з гонками розганяти і розганяти.
2024-03-11 15:41
 # 53  Demonchikkiev (Кременчуг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 anj78
Это подведение итогов сезона, если что. Все наши атлеты мужской сборной набрали вместе очков, которых хватило бы занять лишь 30-е место в общем зачете этапов кубка мира. А если в Канаде мы проиграем спринт США, а это 90% так, то мы опустимся на 12-е место в общем зачете Кубка Наций. Это, на минуточку, впервые с 2005 года, как здесь на сайте ведется статистика Кубка мира и наций. Мы только дважды были на самом низком для себя 11-м месте.
2024-03-11 18:09
 # 54  Snow Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Я би радив вам не вирішувати так категорично спортивну долю Насті та Анни. На то є тренери. Якщо вас не влаштовує їхнє членство у збірній, то,моя вам порада- займіться селекцією,станьте скаутом збірної. Може і знайдете гідну заміну вищеназваним дівчатам.
2024-03-11 18:39
 # 55  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Demonchikkiev
Якщо будемо,то заслужено.Уже говорилося чому.Сезон вийшов невдалим,якщо є альтернативи на заміну Юраю,хотілось би їх почути....може Мазе прийде до нас(сарказм)
2024-03-11 19:12
 # 56  Bell-air (все ИМХО) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
впервые с 2005 года, как здесь на сайте ведется статистика Кубка мира и наций. Мы только дважды были на самом низком для себя 11-м месте.
2 Demonchikkiev
c 1999 по 2004 в сивидате,
были 13, 11, 11, 11, 10, 8
2024-03-11 20:06
 # 57  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Проблема вся в тому, що адекватних кандидатур особливо ніхто і не озвучив, ну тільки можливо Бєлова, і то дуже спірне питання. Багато хто пропонує молодих тренерів, і зрозуміло б було, якщо умовний Семенов поїхав би попрацював хоча б в
Швейцарії на батьківщині своєї дружини і перейняв якийсь
закордонний досвід і зміг запропонувати щось принципово
нове, але ж в нашому випадку це тільки Кравченко молодший
чи Прима старший, і це ще можливо кращий варіант що можна запропонувати, але знову ж таки які пропрацювали під керівництвом Юрая весь час і що нового вони запропонують? Я вже мовчу про Кравченко старшого, Лєснікова, Прокуніна і подібних кандидатів, Махлаєва ще можна) я дуже сумніваюсь, що ми можемо хоча б якогось іноземця побачити зараз в збірній, навіть із середняків, ситуація в країні всі повинні розуміти яка, та і в хороші часи черги не вишиковувались до нас
2024-03-11 20:23
 # 58  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
В цьому сезоні у мене особисто є питання до Меркушиної-старшої, бо вік вже говорить про те, що кар'єра не склалася, що найкращі роки саме тут і зараз і вони не дають того результата, який є прийнятним і для неї самої і тому числі (стабільне попадання в очки, не випадати з 30-ки, зайняти місце в топ-25 і т.д.) та до Кривонос - вона або працює
Ну, звісно, до кого ж повинні виникнути запитання, як не до людини, яка зробила найбільший вклад у Кубок націй цього сезону... А ось до Блашко, напевно, взагалі не має ніяких питань?
2024-03-11 20:32
 # 59  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Тут майже всі розуміють. чому в цьому році так.
Головне, щоб Санітра не був виключенням із цього "списку розуміючих". Іноді дуже кумедно виглядають люди, які роблять вигляд, що усе "розуміють"...
Люди бідкаються, що не можуть знайти кандидатуру для заміни Санітри... А тут виявляється, що "всі розуміють", чому так сталося, тобто можна ставити будь-кого із "списку розуміючих" )))
2024-03-11 20:44
 # 60  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Іноземця треба брати то такого що щось досягнув нехай із збірними середняками як це було із Урошем і Юраєм. Брати просто іноземця який завершив кар'єру біатлоніста це ні про що. (лотерея-виграти у якій шанси малі). Краще вже із наших когось.

[ 1, 2, 3, 4 ]

Останні обговорювані новини
    В Яворові пройшли Всеукраїнські змагання з біатлону (4)
    День народження Богдана Цимбала (1)
    ЮЧУ-2024. Результати змішаної естафети (2)
    ЮЧУ-2024. Результати переслідування у юніорів та юніорок (1)
    День народження Миколи Зоца! (3)
    День народження Івана Крулька! (2)
    День народження Ірини Петренко (3)
    День народження Романа Бондарука (1)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті