Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 1262
2 Тар'єй Бьо 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-С’ястад Крістіансен 817
6 Емільєн Жаклен 712
7 Ендре Стрьомсгейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуельссон 671
10 Мартін Понсілуома 638
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   22:41
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Кенмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Мас-старт 15 км, Чоловіки

Час київський

Всі трансляції



2024-03-10 20:27 |

Солт-Лейк-Сіті-2024. Результати переслідування у чоловіків



Неймовірним чоловічим перс’ютом завершилась програма восьмого етапу Кубка світу в США Солт-Лейк-Сіті – етапу, який протягом трьох днів подарував вболівальникам повну гамму емоцій і безумовно запам’ятається усім, хто по-справжньому любить біатлон.

Гонка переслідування відбулась у той самий день, коли рівно п’ять років тому Дмитро Підручний здобував перше і поки що єдине українське чоловіче золото чемпіонату світу саме у цій дисципліні. На жаль, сьогодні стан наших чоловіків не дозволяє на рівних боротись з топ-суперниками, і той самий Підручний, як і Віталій Мандзин, не надто вдало виступивши у спринті, гонку переслідування пропустили, аби зберегти більше сил на завершальний етап сезону наступного тижня.

Тож на старт вийшли двоє українців, але Артем Прима після важкого початку гонки з трьома промахами на двох рубежах зійшов з траси, і на фініші усі, хто вболіває за українську команду, зустрічали лише Антона Дудченка. До честі Антона, який стартував 40-м, він провів досить непоганий старт, порівнюючи з загальним рівнем виступів цього сезону. Схибивши лише двічі на чотирьох вогневих рубежах, він зберіг місце у заліковій зоні, також перетнувши фінішну лінію 40-м.

Попереду ж розгортались калейдоскопічні події! Сенсаційний переможець спринту Ерік Перро вже після першої стрільби здав лідерські повноваження, зайшовши на штрафне коло. На наступних двох вогневих рубежах француз не закрив ще по одній мішені і в підсумку фінішував восьмим.

А «прапор» з рук напарника по збірній Франції підхопив Емільєн Жаклен, який після чистої стрільби лежачи на обох рубежах відірвався від суперників на півхвилини! Найближчим конкурентом Емільєна став Стурла Легрейд, який також не мав у лежках жодної хиби.

Вже не злічити, скільки вже разів Жаклена підводила стрільба стоячи, у той момент, коли здавалось, що перемога чи подіум вже в кишені. І цього разу так само він не впорався з третім рубежем, заробивши на ньому три кола штрафу!!! Легрейд скористався «подарунком», але лише частково: також маючи один промах він став лідером, але випереджаючи француза лише на 10 секунд.

А ось хто став справжнім бенефіціаром промахів Жаклена, так це… Йоханнес Бьо! Лідер Кубка світу стартував лише 17-м, але, методично закриваючи усі мішені на трьох рубежах, він підіймався по сходинках протоколу, аж поки не досяг другої позиції слідом за Легрейдом лише у двох секундах позаду лідера!

На вирішальну стійку Йоханнес та Стурла прийшли разом, адже на колі ніхто не наважувався ризикувати та різко підвищувати темп. Проте обидва не уникнули хиб! Як синхронно вони стріляли останню стійку – так і разом пішли на коло штрафу. Хіба що Бьо-молодший зробив це на три секунди швидше.

Однак Йоханнес не став лідером, адже у вирішальний момент знов зібрався Емільєн Жаклен! Він за неймовірні 17 секунд чисто відпрацював останній рубіж і пішов на останнє коло на 10 секунд раніше Йоханнеса! Якщо б француз був у своєму оптимальному стані, він навряд чи віддав перемогу за таких умов. Але не цього разу і не проти неймовірного Бьо!

Норвежець вже за кілометр після виходу зі стадіону не просто наздогнав Жаклена, але й не дозволив тому «сісти собі на спину». У цей момент в очах Емільєна читалась суміш розчарування та розгубленості. Тим часом Бьо попрямував за черговою перемогою, яка стала для нього вже 82-ю на найвищому рівні, і наступним золотом Йоханнес наздожене за кількістю перемог Мартена Фуркада, який наразі йде другим у списку найуспішніших біатлоністів світу.

Ну а Жаклен, навіть відпустивши Йоханнеса, все одно опинився у норвезьких «лещатах»: на фінішних сотнях метрів йому довелось виборювати місце на подіумі у протистоянні з Тар’єєм Бьо та Стурлою Легрейдом. Фінішна розбірка вийшла неймовірно яскравою, і в ній переможцем виявився найдосвідченіший у цій компанії Тар’єй, який оформив переможний сімейний дубль. Ну а Жаклен все ж не залишився без подіуму, на півсекунди випередивши Легрейда.

Після такого гарячого фінішу потрібен час охолонути ) Але вже завтра ми розпочинаємо останній тиждень міжнародного біатлонного календаря, родзинкою якого стане фініш сезону в Кубку світу в канадському Кенморі.

Переслідування. Чоловіки
1.  Йоханнес-Тінґнес Бьо  (0+0+0+1)  30:02,0
2.  Тар'єй Бьо  (1+0+1+0)  +6,4
3.  Емільєн Жаклен  (0+0+3+0)  +7,1
...
40.  Антон Дудченко  (0+0+1+1)  +4:21,4
DNF  Артем Прима  (2+1...) 
DNS  Віталій Мандзин 
DNS  Дмитро Підручний 

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка світу та залік переслідувань
Не забудьте поставити оцінки спортсменам за гонку


Коментарі (Всього: 96)

[ 1, 2, 3, 4 ]

2024-03-11 20:47
 # 61  Роман1984 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Цікаво який кошторис на ці 2 етапи? Я так розумію, що треба було списати кошти.
2024-03-11 20:51
 # 62  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Так я до чого і веду, ось власне я і перерахував кандидатів із наших. Хто вболівальникам більше всього симпатизує, обирайте) чи можливо когось пропустив, пропонуйте)
2024-03-11 20:58
 # 63  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Багато хто пропонує молодих тренерів
Не знаю я про якісь значні здобутки молодих. Ось прийшов "старий" Зоц до жіночої команди, мабуть працює по своїм "старим методичкам". І з'явилися нормальні результати, як для першого сезону роботи... Я б повернувся до "старих" тренерів, які давали результат, до приходу іноземців. Бо через пару років можемо втратити і ці можливості... Ось тоді можна буде сміливо експериментувати із "молодими тренерами"
ну тільки можливо Бєлова, і то дуже спірне питання
Ну, крім Белової з її "причинами особистого характеру" ще є Шамрай, підопічні якого мали значні здобутки...
2024-03-11 21:51
 # 64  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 49 Noname
В цьому сезоні у мене особисто є питання до Меркушиної-старшої
В мене якраз навпаки, є приємне здивування від цього її сезону. Мені здавалося, що вона більше не підниметься, але в цьому сезоні Настя не була зайвою в команді. Зрозуміло, зараз усі наші дівчата не ах, але місто в тридцятці говорить само за себе.
2024-03-11 22:16
 # 65  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 63 predatelll
Я б повернувся до "старих" тренерів, які давали результат,
Справа зовсім не в "молодих" чи "старих". Справа в знанні та розумінні сучасних методик тренування і відновлення, особливо вікових спортсменів. Ще 20-30 років тому спортивний вік у деякіх видах завершувався на 10-15 років раніше. Тому, що природне відновлення після 25-30 років значно сповільнюється. Сучасні методики дозволяють цей поріг відтермінувати. Також дуже змінилися методики силового тренування. Зараз ніхто не тренується "бери більше, кидай далі". Ну і звісно дуже зросла значимість психологічної підготовки, і не тільки в самій гонці, а і під час тренувального процесу. Але зараз для українців це велика проблема, яка приводить до недовідновлювання спотрсменів і збільшення травматичності, звісно, для тих, хто хоть трохи хвилюється за країну. Так що справа не в віці тренера, а в бажанні та спроможності йти в ногу з часом.

2024-03-11 23:33
 # 66  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 mirf
Справа в знанні та розумінні сучасних методик тренування і відновлення, особливо вікових спортсменів.
Тобто іноземні тренери (Велепець та Санітра) з приводу цього питання ні як не змогли допомогти нашим збірним... А особливо для вікових спортсменів...
При Велепці тоді ще молоді Меркушина та Варвинець вилітали із травмами та думками про завершення кар'єри... Не кажучи вже про постійно "втомлену та травмовану" Підгрушну...
Санітра не зміг знайти спільну мову з віковими Семеновим, Кільчицьким... Останні роки Підручний та Прима також лише регресують... Та що там вікові... Санітрі цього сезону взагалі усю команду "покласти" вдалося, можливо за виключенням Мандзина...
А ось сестри Семеренко під кервництвом Шамрая відбігали дуже багато років (з перемінним успіхом) і навіть зараз не перетворилися на "інвалідів" і виступають на ЧУ, показуючи результати, які не так сильно відстають від інших спортсменок нашої збірної. Це я не до того, що сестер потрібно до збірної повертати... А ось досвід Шамрая ще можна було б використати та й він, я думаю, заслужив попрацювати головним теренером.
2024-03-12 00:02
 # 67  Demonchikkiev (Кременчуг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Для меня вообще наличие Шамрая в стороне - это с категории "мистика". Не знаю внутренней кухни сборной, но жаль, что такой профессионализм нужен лишь на стороне для отдельных личностей и только.
2024-03-12 00:58
 # 68  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
 # 66  predatelll
Наразі не готовий обговорювати які тренери кращі, бо не маю достатньо інформації і компетенції. Але є відчуття, що проблема системна. Починаючи з відсутньості масованості дитячого біатлону і закінчиючи спеціфічними відносинами у ФБУ, які час від часу вилазять на поверхню. Систему, багато в чому залишившуюся з радянщини, треба змінювати. Але зараз не той час. Тому ломання кийків у цьому чаті на тему, яких тренерів треба прибирати, а яких ставити, це, звісно, цікава розвага, але безпредметна.
2024-03-12 01:21
 # 69  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 mirf
Тому ломання кийків у цьому чаті на тему, яких тренерів треба прибирати, а яких ставити, це, звісно, цікава розвага, але безпредметна
Мені результати (які показала жіноча команда) "моєї безпредметної діяльності(розваги)" у ролі Зоца як головного тренера команди сподобалася... Точніше те, що мої думки в кінці кінців співпали з думками людей, які приймають рішення )))
Тому продовжу й далі займатися своєю "безпредметною розвагою"... можливо, вони знову колись співпадуть ))
2024-03-12 09:43
 # 70  VvvV (Кiyv) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
"Підручний, як і Віталій Мандзин, не надто вдало виступивши у спринті, гонку переслідування пропустили, аби зберегти більше сил на завершальний етап сезону наступного тижня."
Ще і Прима не до кінця!
А хлопцям на передовій, також " не до кінця "?!
2024-03-12 14:27
 # 71  Mila777 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Український від бездарного керівництва просто знищений.
2024-03-12 16:08
 # 72  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 69 predatelll
Тому продовжу й далі займатися своєю "безпредметною розвагою"... можливо, вони знову колись співпадуть ))
Саме це я і мав на увазі. Може, трохи некоректно висловився. Наше обговорення необхідності зміни тренерів цікаво нам самим, але це як турнір прогнозистів. Можно вгадати і отримати задоволення.
2024-03-12 16:40
 # 73  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 mirf
Наше обговорення необхідності зміни тренерів цікаво нам самим
Не згідний з Вами в тому, що сама дискусія на тему зміни тренера дуже важлива і одних людей заставляє шукати варіанти і пропонувати їх, а інших звикати до думки, що це нормально і це рано чи пізно станеться...
Проблема в тому, що багато людей намагаються просувати інші тези: "в нас не має інших варіантів", "Сантіра - безальтернативний". До чого спонукають ці тези? - не потрібно нічого змінювати, не потрібно нічого робити, а потрібно змиритися з тим, що буде...
Я не пропоную, прямо зараз його змінювати аби на кого. Але чи дійсно він сам знає, яка була помилка допущена при підготовці до цього сезону? Чи він знає, як її виправити та не допустити її повторення в наступних сезона? І саме цікаве - які Санітра ставить перед собою завдання на наступний сезон? В запеклій боротьбі із фінами повернути 10 місце в загальному заліку і квоту? Чи можливо щось повище?
2024-03-12 18:30
 # 74  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Українська біатлоністка Юлія Джима перетнула позначку в 300 гонок на найвищому рівні.

Джима провела 301 гонку на етапах Кубка світу, чемпіонатах світу та Олімпійських іграх. Вона стала третьою біатлоністкою в історії України, якій вдалося перетнути цю позначку.

Попереду тільки Валентина Семеренко (361) та Андрій Дериземля (374).

Загалом в історії тільки 72 біатлоністи і бітлоністки провели більше 300 гонок на найвищому рівні, лідер – Уле Ейнар Бйорндален (582).

Серед чинних біатлоністок Джима йде третьою за кількістю гонок, більше у Доротеї Вірер (390) та Лізи Терези Хаузер (322).
2024-03-12 18:35
 # 75  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Ви не бачите роботу Велепця з чоловічою збірною Німеччини?Все ж покращення є,ну там і методики інші,але видно що додали,навіть Наврат с Кюном,ефект після 30-ти?
2024-03-12 18:38
 # 76  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
На ці питання хіба що сам Юрай дасть відповідь,якщо сам звісно розуміє причини,і де сталася помилка...
2024-03-12 19:30
 # 77  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Ви не бачите роботу Велепця з чоловічою збірною Німеччини?Все ж покращення є,ну там і методики інші
Ви бачили результати роботи Велепця в українській збірній? Я не проти що Джима знайшла свого тренера, як Семеренко знайшли свого. Чи досягнення Джими перевершили досягнення Семеренко за всю кар'єру? Як на мене, то там +/- схожі, можливо за вийнятком, що Джима зі своїм теренером ніяк не може підготуватися до головних стартів сезону і багато медалей заробляла у перших гонках сезону або останніх. Чи це применшує її досягнення? - думаю, що ні... чи залишаються питання до тренера? - так, залишаються...
Мені здається, схожу тактику Велепець використовує і в Німецькій збірній. Як Ви думаєте довго це з німцями проходити буде? Рано чи пізно вони запитають: "а коли ж будуть перемоги на ЧС?"
але видно що додали, навіть Наврат с Кюном,ефект після 30-ти?
Щоб у цьому сезоні "додати" та повернутися до переднього рівня, вони у минулому сезоні нормально так "здали"...
2024-03-12 20:14
 # 78  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Можливо Семеренки були знайшли свого тренера? Я не впевнений що у Шамрая вийде якщо його головним. Зоц давав результат із різними біатлоністами і чоловіками і жінками (були і провали, навіть коли не працював в основі працював в команді Б) а Шамрай працював після Семеренко із іншими сестрами і якось без результату.
2024-03-13 10:53
 # 79  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Ви бачили результати роботи Велепця в українській збірній?
Звісно бачили. якщо не помиляюсь, він останній тренер з яким були успіхи, подіуми і т.і.
Взагалі дуже дивна у вас логіка. На біле казати що є ще біліше, тому це чорне. Якщо Велепець може виставити в своєму профайлі результат з роботою сбірних Словенії, України, Німечини , (різні збірні, різні спортсмени, скрізь є результат) то шо може виставити на противагу Шамрай? Сестер Семиренко? Добре. Аде якщо більш нічого - то це виняток підкреслюючий правило. А аж ніяк навпаки.
2024-03-13 18:11
 # 80  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 73 predatelll
сама дискусія на тему зміни тренера дуже важлива
Але ті, від кого залежать ці рішення не читають нашу дискусію. Тому я мав на увазі, що ще обговорення не виходить за рамки спілкування на сайті. Звісно, безальтернативних немає. Тим більше, що зрозуміло наявність системних або помилок, або якихось вимушених недопрацювань. Думаю, не тільки ми бачимо, що геть уся чоловіча збірна дуже різко здала. Вочевидь провальних гонок на порядок більше, ніж вдалих. Але чи тільки Санітра у цьому винен? Я не знаю. Якщо б в мене був доступ до тренувальних планів і виконанної роботи, може, я б і висловив би свою думку.
2024-03-13 19:38
 # 81  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 mirf
Але ті, від кого залежать ці рішення не читають нашу дискусію.
Звідки у Вас така впевненість? )) Може й не читають, а може й читають ))) Тут часто пишуть, що спортсмени заходять та читають коментарі, які можуть їх засмутити...
Але чи тільки Санітра у цьому винен?
Можливо й не тільки... Але ж він вже скільки років головний у команді? Основна відповідальність на ньому.
Ще перед ЧС багато хто задавав питання, що із чоловічою командою... Ну, дійсно, було б дивно, якщо прямо перед ЧС Санітра вийшов з інтерв'ю, що все провалено і почав розповідати про помилки... Але ж ЧС вже далеко... Ось останні гонки сезону, а пояснень так і не було... Чи може я пропустив?
Звісно, що у багатьох є свої припущення щодо цього питання, можливо багато з них і вірні... Але все ж таки, то все лише припущення, хотілося б почути висновки та плани на майбутнє від відповідальних за це людей.
2024-03-13 23:04
 # 82  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 81  predatelll
На сайті ФБУ є вью І. Крулько. Цитата з нього:
– Зараз ще не час до висновків, але після завершення сезону ми детально проаналізуємо ситуацію та проінформуємо вболівальників про рішення, які буде прийнято. Але я би хотів сказати одне: Юрай Санітра, який вже довгий час працює з нашою командою, є дуже системною людиною. В нього є свій підхід, своє бачення по підготовці, яке може комусь подобатись, а комусь – ні. Під керівництвом Юрая наша команда показувала найкращі результати за часи незалежності України – достатньо згадати хоча б золоту медаль чемпіонату світу Дмитра Підручного. Але в той же час ми маємо і дві безмедальні Олімпіади, що теж є певним результатом, але зі знаком мінус.
2024-03-13 23:49
 # 83  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Звісно бачили. якщо не помиляюсь, він останній тренер з яким були успіхи, подіуми і т.і.
Ну, звісно, Ви помиляєтесь. В перший свій прихід Велепець почав працювати з олімпійськими чемпіонками, а закінчив проваленою олімпіадою та втратою квоти. Під час 3 річної праці на головних стартах сезону лише один здобуток - срібло у естафеті на ЧС у Хохфільцен - 2016/2017, жодної індивідуальної нагороди на ЧС або олімпіаді. Після Велепця були Прокунін, Лесніков/Махлаєв, Санітра - кожного року бронза на ЧС у естафетах. Другий прихід Велепця - знову жодних медалей з олімпіади...
Із реальних здобутків Велепця в Україні - це його робота над прогресом Джими, при ньому вона навчилася швидко бігати.
2024-03-14 00:00
 # 84  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 mirf
На сайті ФБУ є вью І. Крулько.
Тут наче воно також є. Ну, Крулько - молодець, все правильно сказав, при цьому нічого не сказавши, все делікатно, залишивши собі усі варіанти подальшого розвитку ситуації... Що тут скажешь - політик зі стажем...
Зараз ще не час до висновків, але після завершення сезону ми детально проаналізуємо ситуацію та проінформуємо вболівальників про рішення, які буде прийнято.
Хотілося б щось з цього приводу почути саме від Сантіри про його бачення, звісно, "коли прийде час" ))
2024-03-14 01:15
 # 85  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 83 predatelll
це його робота над прогресом Джими, при ньому вона навчилася швидко бігати.
Цікаво, це тільки мене здається, що коли Джима почала швидше бігати, в неї погіршилася стрільба?
2024-03-14 01:25
 # 86  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 mirf
Цікаво, це тільки мене здається, що коли Джима почала швидше бігати, в неї погіршилася стрільба?
А що тут такого дивного? Якщо Тищенко спробує швидше бігати, у нього теж погіршиться стрільба.
2024-03-14 01:25
 # 87  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 84 predatelll
Хотілося б щось з цього приводу почути саме від Сантіри про його бачення, звісно, "коли прийде час"
Так, згоден, повинна бути відповідальність перед уболювальниками. Будемо сподіватися, що буде якийсь конструктивний розбір і ми щось з цього дізнаємося.
2024-03-14 01:32
 # 88  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 73 predatelll
І саме цікаве - які Санітра ставить перед собою завдання на наступний сезон? В запеклій боротьбі із фінами повернути 10 місце в загальному заліку і квоту? Чи можливо щось повище?
І з цим згоден. Але є сумніви, що таке становище можно радикально виправити за один сезон.
2024-03-14 01:42
 # 89  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 86 vl-2
А що тут такого дивного?
Який тоді сенс в покращенні ходу? В цьому є сенс якщо спортсмен може регулювати зв'язку хід/стрільба для досягнення найкращого результату. Можу помилятися, але мені здається, що її стрільба значно погіршилися, а сумарний результат не поліпшився.
2024-03-14 06:18
 # 90  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
квоту ми втратили не тому що Велепець, а тому що на останній етап на заболоття не поїхали

[ 1, 2, 3, 4 ]

Останні обговорювані новини
    В Яворові пройшли Всеукраїнські змагання з біатлону (4)
    День народження Богдана Цимбала (1)
    ЮЧУ-2024. Результати змішаної естафети (2)
    ЮЧУ-2024. Результати переслідування у юніорів та юніорок (1)
    День народження Миколи Зоца! (3)
    День народження Івана Крулька! (2)
    День народження Ірини Петренко (3)
    День народження Романа Бондарука (1)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Ліза Віттоцці 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Інґрід-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жустін Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Сімон 994
6 Лєна Хеккі Гросс 853
7 Ельвіра Карін Еберґ 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Кароліне-Оффіґстад Кноттен 629
10 Яніна Хеттіх-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті