Склади команд топ-10 КН на перший етап Кубка світу сезону 2024/2025
30 листопада у фінському Контіолахті відбудуться перші гонки в рамках Кубка світу з біатлону. Національні збірні більшості країн вже оголосили свої склади.
Наведемо списки біатлоністів та біатлоністок, які складатимуть основу команд країн першої десятки Кубка націй. За сумою очок жінок та чоловіків у минулорічному КН до топ-10 увійшли наступні країни: Норвегія Франція Німеччина Швеція Італія Швейцарія Австрія Чехія Україна Словенія
* - у дужках вказані місця конкретних спортсменів у рейтингу Кубка світу минулого сезону.
Другим місцем у спринті в Шушені Вебйорн Соерум забезпечив собі останнє доступне місце на Кубку світу. Мартін Улдаль є першим резервним, а Йохан-Олав Ботн другим резервним.
Лише четверо чоловіків візьмуть участь у першому з двох вікендів Кубка світу в Контіолахті, де в програмі лише естафети. З другого тижня стартів у Фінляндії до цих чотирьох відібраних приєднаються два найкращі спортсмени з двох стартових спринтів Кубка IBU у швецькому Ідре.
У члена національної збірної А Еміля Ніквіста (73) проблеми зі ступнею, і зараз він знаходиться на обстеженні. Антон Іварссон (-) переніс апендектомію на початку жовтня, але все ж увійшов до складу команди. Лінн Гестблом (Перссон) (21) продовжує зосереджуватися на своїй реабілітації після операції на плечі минулої весни.
Цікавить інформація про нашого Степана Кінаша. Куди він пропав? Влітку був на зборах. А зараз його немає в групі Б..
2024-11-25 14:57
Тищенко? Да ладно... Мабуть в нього хоча б на тренуваннях все було добре... Або Белова просто береже молодих хлопців.
Доречі, Кинаш мене теж цікавить. Бо казав же. що переходить до чоловічої групи, бо вік по юніорах вже в нього закінчився
2024-11-25 17:24
Де Кінаш ?
2024-11-25 17:49
Де Кінаш ?
В гілці чоловічого спринту в Ідре є трішки інформації про Степана.
2024-11-25 19:09
Сайт викидає із новини якщо нажати на нікмейн щоб відповісти. Тищенко попав бо була контрольна гонка яку виграв Дудченко, Цимбал 2 місце а Тищенко 3 місце 4 місце Лесюк 5 Борковський 6.якщо не помиляюсь Мандзин 7.Ткаленко 8.Супрун 9.Насико.
2024-11-26 02:43
Ну приблизно десь такий склад і очікувала))),сподіваюсь старт сезону в усіх вдасться супер!!!
2024-11-26 12:45
Едер хоче переплюнути Бьорндалена? 42 роки Сімону, а він і досі у справі. І досі перший номер збірної) Хоча це швидше про кризу зі зміною поколінь в Австрії, ніж про силу самого Едера.
Чекаю домінації норвежців і сподіваюсь на продовження прогресу Христини та Віталіка.
2024-11-26 17:01
У чеха 5 приголосних букв підряд..А для них звично.У норвежців нам треба просити біатлоністів.Там такі спортсмени не попали в збірну що нам і не снились.
2024-11-26 17:11
Хоча це швидше про кризу зі зміною поколінь в Австрії, ніж про силу самого Едера.
2 phanтом
Нащо принижувати успіхи Едера?! В рейтинзі за індивідуальні гонки він 22,(його обігнали представники 6 чи 7 країн, тобто він був бти першим номерв двох десятках команд,ще в двох чи трьох був би другим номером. Його спортивному довголіттю можна по доброму позаздрити, він призер минулого сезона в одиночній естафеті та був десятці на особистій гонці.
2024-11-26 19:00
2 phanтом
Едер в свої роки,цілком входить в світовий топ-30 біатлоністів,там до речі ще Фак 18-й сезон починає.У Едера 22-й,ех Долль уже закінчив,а ЙохаБьо натякає,що в 32 закінчить....
2024-11-26 19:02
2 phanтом
Я думаю в цьому сезоні тільки Христина і Віталік і будуть періодично радувати,дай бог будуть в майбутньому,як Джима і Підручний,хоча б.
2024-11-26 19:41
2 trov Нащо принижувати успіхи Едера?!
А хто принижує? Був би радий, якби Сімон залишався на високому рівні геть до п`ятдесяти, беручи приклад вже не з Оле-Айнара, а з Касаї) Але коли кращий біатлоніст такої потужної збірної займає в тоталі лише тридцяте місце, то що це, як не криза?
2 Дмитрий Дудкин Я думаю в цьому сезоні тільки Христина і Віталік і будуть періодично радувати,дай бог будуть в майбутньому,як Джима і Підручний,хоча б.
Я так розумію, самі Юля з Дмитром вже списаний матеріал))
2024-11-26 20:53
2 phanтом
Та австрійці без Едера були б ще гірші....дядьку в кайф,тим більше певний рівень в нього є,швидкість стрільби теж,ще може пошумлять в одиночці з Хаузер чи Гандлер.
Це ж не ті роки,де був Еберхард,Зуман чи Ландертінгер,чи Мезотіч(Ляйтнер здав,Комац стрілок,а Якоб чи Мюллауер молодь).
Самі Юля з Дімою звісно можуть,але вік буде потроху брати своє.Один чи два етапи звісно видадуть гарний результат,але буде важкувато.Діму хоч би проблеми не турбували,а Юлі потрібно розбігтись.
2024-11-27 10:59
Але коли кращий біатлоніст такої потужної збірної займає в тоталі лише тридцяте місце, то що це, як не криза?
Ви і принижуєте, бо з Вами ж не спорять що у австрійців криза, мова йде про Едера якщо 30 місце погане, то що сказати,ще про 25 збірних, крім Норвегів,шведів ,французів?
2024-11-27 11:45
2 trov Ви і принижуєте
До речі про приниження. Як вам інтерв'ю Дериземлі.
«У збірній України спостерігається відсутність висококласних біатлоністок світового рівня».
Тобто фармацеттика в нас світового рівня, тренери світового рівня, сервіс світового рівня, а спорсмени лузери? Вважаю, що після таких слів людина повиння піти зі своєї посади. Спортсмен був не поганий, але як функціонер бездара.
2024-11-27 12:17
«У збірній України спостерігається відсутність висококласних біатлоністок світового рівня».
Тобто фармацеттика в нас світового рівня, тренери світового рівня, сервіс світового рівня, а спорсмени лузери? Вважаю, що після таких слів людина повиння піти зі своєї посади. Спортсмен був не поганий, але як функціонер бездара.
Як на мене, таке висловлювання Дереземлі, (не перше нажаль) свідчить про нього,як про людину, а про функціонера федерації, ми не знаємо, як там розподілені обовязки, і як він їх реалізує. А з основною думкою згоден, спортсмен був хороший,але....
2024-11-27 13:14
Як на мене, таке висловлювання Дереземлі, (не перше нажаль) свідчить про нього,як про людину, а про функціонера федерації, ми не знаємо, як там розподілені обовязки, і як він їх реалізує. А з основною думкою згоден, спортсмен був хороший,але...
Тільки хотіла написати, що в першу чергу Деріземля виявився як людина дуже неприємним пристосуванцем...І це помітно вже давно.
2024-11-27 13:15
а чому я не можувідповісти людині? Не функціонує функція "відповісти".
2024-11-27 14:46
А Эдер продолжает гонять на 5 десятке, молодец!
2024-11-27 15:19
2 trov Ви і принижуєте
Не знаю, як можна було примудритися прочитати "І досі перший номер збірної) Хоча це швидше про кризу зі зміною поколінь в Австрії, ніж про силу самого Едера. " саме таким чином)) Це дошкульні слова на адресу збірної, згоден, але аж ніяк не ветерана. Ну та бог із вами)
якщо 30 місце погане, то що сказати,ще про 25 збірних, крім Норвегів,шведів ,французів?
Крім вами перерахованих, в тридцятці тоталу є ще німці, італійці, чехи... Та що там казати - якщо виміряти силу збірної по її першому номеру, то австрійці, які ще донедавна на рівних боролися в заліку КН з норвежцями, французами і німцями, зараз розташовуються нижче Словенії, Канади, Латвії і Бельгії. Як на мене, це ганьба.
2024-11-27 17:36
2 Lissa
Уже писав про цю проблему...
2024-11-27 17:40
2 phanтом
Чому відразу ганьба то?Давайте тоді про жіночу збірну Фінляндії теж казати ганьба,бо Кайса завершила виступи.
Якщо так категорично казати,то можна тоді казати,що всім крім Норвежців,Німців,Французів і частково шведів ганьбляться,бо в останніх левова частина медалей,за багато років,різні покоління збірних бувають,в топів це трохи легше,в інших складніше.
2024-11-27 18:35
2 Дмитрий Дудкин
Фінляндія ніколи не боролася за першу п'ятірку КН. Австрія ж серед чоловічих збірних була там завсідником, в сезоні 13/14 дивом не здобула перше місце, і лише в двадцятих роках почалася різка деградація в зв'язку з кризою зміни поколінь. Тому так, за мірками біатлонної збірної з такими традиціями це ганьба.
2024-11-27 21:58
2 phanтом
Австрія по факту була серед топів всього 2 сезони(2009-2010),коли в топ-12 були Едер,Зуман,і Ланді,а Мезотіч і Пінтер входили в топ-30.Це не так і багато,всього лиш сильне покоління
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)