Хохфільцен-2024. Результати жіночої гонки переслідування
Гроссмейстер Лу Жанмонно сьогодні давала майстер-клас у гонці переслідування другого етапу Кубка світу в Хохфільцені! Француженка, яка вже другий сезон перебуває на провідних ролях у світовому жіночому біатлоні, блискуче відпрацювала у перс’юті: суцільні нулі на вогневих рубежах вивели її на першу позицію після хиб Франциски Пройсс, і потім до фінішу Жанмонно не залишила суперницям жодного шансу на боротьбу за золото!
Німкені, попри не втримане лідерство Пройсс, також мають бути задоволені гонкою, адже отримали два місця на подіумі. Причому другою стала не Пройсс, а Ванесса Фогт, яка теж пройшла вогневі рубежі без промахів. А ось Франциска, яка щосили захищала свій жовтий біб лідера Кубка світу, навіть з трьома промахами виборола бронзу, випередивши на останньому колі шведку Еллу Халварссон.
Щодо виступу українок, то найбільш сильне враження сьогодні залишила дуже низька швидкість наших спортсменок: те, що вони відігравали за рахунок влучної стрільби, дівчата «з запасом» втрачали на трасі. Пояснень може бути декілька: наприклад, кризовий день акліматизації в горах, або ж установка тренерів «не рвати жили» напередодні набагато більш важливої естафети в неділю. Однак все одно такі відставання не можуть не викликати занепокоєння перед наступною гонкою.
Втім так само справедливо буде відзначити дуже якісну стрільбу лідерів команди: Христина Дмитренко на стадіоні з дуже непростим підходом до стрільбища обмежилась лише двома колами штрафу, а Юлія Джима взагалі вибила чотири нулі! Це дозволило Христині втриматись поблизу першої двадцятки – 22-ю, а Юля навіть суттєво піднялась порівняно зі спринтом, завершивши гонку 24-ю.
До речі, саме хід Джими на останньому колі дає приводи припускати саме про тактичний характер сьогоднішньої швидкості українок. На фінішній прямій наша олімпійська чемпіонка навіть знайшла сили прискоритись і поборотись у фінішному створі з австрійкою Анною Гандлер. І (унікальний випадок у контактних гонках!) навіть фотофініш не зміг визначити, хто зі спортсменок був попереду – обидві отримали очки за 24-ту позицію.
Для Олександри Меркушиної кожна гонка на такому рівні – перш за все, досвід. Навіть такий не надто позитивний, як сьогодні: Саша настріляла п’ять кіл штрафу і фінішувала 59-ю.
В загальному заліку Франциска Пройсс зберегла лідерство, причому тепер її найближчою суперницею є не Ельвіра Еберг, яка сьогодні фінішувала восьмою, а Лу Жанмонно – між німкенею та француженкою дистанція у 39 очок.
Шкода що хід поки так собі,але безнадійнл сподіваємось що розбіжаться ще))). Адже з такою стрільбою як у Юлі вона заслуговує бути хоч у топ 10!!! Олександрі просто ще бракує досвіду. Христина-не погано,але хочеться краще)))
2024-12-14 14:43
2 oxigen
Трохи мені пощастило)) вгадало 7, тільки Бреза-Буше підвела
2024-12-14 14:44
2 ленахекки
Вони й минулий сезон так починали. Що було під кінець, усі пам`ятають) Добре, що Ліза-чарівниця врятувала жіночий біатлон від катастрофи)
2024-12-14 14:48
то у них і перерви не було б.
2 vl-2
Смішно, у них прірва а не перерва. Вони провалили років 10, якщо порівнювати з перевагою часів Каті та Нойнер. Одна Лаура 5 - 6 років рятувала "жопу" німецького жіночого біатлону. А в цьому сезоні щось почало командно вимальовуватися. Цікаво наскільки це серйозно.
2024-12-14 14:53
Настю на ибу сослали из-за отсутствия формы
дякую, пропустив це
Єфремова була теж не дуже швидка. Десь топ 20 іноді при жахливій стрільбі.
Єфремова була дуже швидка... при 0 в спринті там майже гарантована медаль була)
Яна, так, багато витрачала часу на стрільбищі, але ж ми говорили про чисту швидкість на лижні...
2024-12-14 14:55
Цьогорічна Каролін Кноттен відрізняється від себе попередньої. Насамперед, психологічно. Якщо у Інгрід усе буде не гут, Каролін потягне на собі команду. Відчувається.
2024-12-14 14:56
Саша впевнено і послідовно б'є антирекорди. Топ10 в естафеті буде успіхом.
2 Comment06
Ви зараз розумієте. що кажете? Дівчина у команді А тільки тому, що в нас випало ціле покоління. Немає покоління, щоб сформувати команду. І при цьому вона навіть потрапила у гонку переслідування, хоча цього від неї не очикували. Може спочатку думати треба? Бо бачу, хтось вважає, що вона повинна всіх на КМ рвати та пише тут про якісь "антірекорди". А що, рекорди вже в неї були?
2024-12-14 14:57
Вони й минулий сезон так починали. Що було під кінець, усі пам`ятають) Добре, що Ліза-чарівниця врятувала жіночий біатлон від катастрофи)
2 phanтом
Отож! Якщо б у чоловічому теж був якийсь чарівник на кшталт Лізи (я, навіть, не заперечував, що це б був хтось із співвітчизників Лізи) - я б слова не казав - але не було того рятівника.
До речі, Ліза була не сама, їй майже до останнього активно допомагала Інгрід (на жаль, наприкінці сезону не вистачило)! Мало того, і зараз таких рятівниць багато Франці, Ванесса, Еля і так далі - так що ситуація у жіночому навіть поруч не стояла з жахливою (у плані інтриги, звичайно) у чоловічому :)))
2024-12-14 14:58
Навіщо ви все блокуєте ?.. Мені вас шкода ...)
2024-12-14 15:00
Аналог норгів?!!!!!
2 ленахекки
Аналог завжди гірше оригінала. Але діло в іншому, командно француженки трохи сильніші за інших - кубок націй попереднього сезону По факту цей сезон покаже хто ж таки сильніший в цій трійці, є трохи інтриги. Так що франція дійсно не такий домінант як норги у чоловіків.
2024-12-14 15:09
Цьогорічна Каролін Кноттен відрізняється від себе попередньої. Насамперед, психологічно. Якщо у Інгрід усе буде не гут, Каролін потягне на собі команду. Відчувається.
Cогласен Кнотен в этом сезоне созрела к стабильности и джае за топ-3 может побороться в общем зачете
2024-12-14 15:11
2 Lissa
так треба ж Олександрі крильця відірвати своїми коментарями, куди ж без цього? Те, що вона, ще в категорії дівчата, до уваги не береться. Вона повинна брати ВКГ. і фсьо!
2024-12-14 15:16
2 mig Смішно, у них прірва а не перерва. Вони провалили років 10, якщо порівнювати з перевагою часів Каті та Нойнер.
Ще й як смішно. До 19-го року вони в КН - перші. І, тільки починаючи з 20-го (коли і пішла Лаура), вони почали зсовуватися вниз. А те. що у них домінаторів не було, так їх і зараз немає.
2024-12-14 15:18
2 Sumchanka
та я в шоці. Взагалі брали запасною, а вона ще й очки в КН дає непогані. Але тут хтось з неба впав знову. Ніяк не можуть змиритися з тим, що олімпійська четвірка в нас - саме це було виключенням в українському біатлоні, а не загальною нормою. І що зараз взагалі набагато краще все йде. чим очікували всі на зміні поколінь.
2024-12-14 15:21
2 Vetal
По факту Яна тільки один сезон на КС програвала 5 секунд на км. Інші вже 8-9 секунд на км і більше. Це рівень теперішньої Джими. (Із стрільбою Лампіч але ще повільнішою(. І результати Яни на КС це чітко показують. Єфремова була один раз в топ 30 за підсумками сезону (десь в районі 25) і раз в топ 50 КС. Це хіба рівень? По швидкості може і недооцінив трохи бо швидкість була нестабільною. Хвостенко була куда стабільнішою в результатах.
2024-12-14 15:22
Хороша гонка, хто б та що не казав. Я дивлюсь біатлон з часів Огурцовоі і відверто не розумію як можна вимагати від 19 річних дівчаток навіть залікових балів. Те, що вони є - це диво і заслуга цих маленьких пічужок і тренера. Велика подяка Юлі, що не залишає команду зовсім сиротою. Завтра треба втримати те 10 місце і йти на свята зі спокійною душею.
2024-12-14 15:22
2 PUZAN Цьогорічна Каролін Кноттен відрізняється від себе попередньої.
Минулого року вона теж була в таких кондиціях, принаймні, на початку сезону. А хто потягне за собою, так це - Кіркейде (звичайно, ще не цього сезону).
2024-12-14 15:25
2 ленахекки так що ситуація у жіночому навіть поруч не стояла з жахливою (у плані інтриги, звичайно) у чоловічому :)))
Частково згоден. Третє, п`яте, сьоме і дев`яте місце у лівому кутку екрану - суцільний триколор. Дійсно, катастрофа з засиллям французів не лише у жінок. Добре, хоча б норвежці рятують ситуацію, тож тут не погоджусь, яка-неяка, але інтрига присутня)
2024-12-14 15:29
2 ленахекки
якось на початку сезону "ленахекки" не актуальненько((( можливо треба тепер якось на кшталт "кудрява лулу" або "еля+ела = жовтосиній топ фореве" або "сувімінкінен" )))
2024-12-14 15:33
2 phanтом
Смішно, але кого хвилюють трете, п'яте або сьоме?! Це забудуть одразу ж після закінчення сезону. А ось хто перший - ні!
2024-12-14 15:34
2 Lissa
2 Sumchanka
Та не дивляться вони на вік. По-хорошому Олександра, Олена і Ксенія могли б бігати між ровесницями на юнірських кубках. Не їх вина, що подруги по цеху, які старші за них за віком, програють юніоркам і ось ці прогалини ніким закрити.
2024-12-14 15:35
2 clarioza
Я тут нічого не можу зробити. Лена - моя улюблениця і не тільки за біатлонні результати! Незважаючи на те, що кілька років тому розбила мені серце - одружилася з марко Россом :))))
Сподіваюсь, швейцарські тренери так підводять її до головного старту - домашнього ЧС!
2024-12-14 15:36
Висловлювання деяких коментаторів на сайті свідчить, що іноді старість приходить одна....Як можна назвати людину яку попала в гонку переслідування антирекордсменкою, навіть не враховуючи вік ,а тим більше 19річну- Аня в гонку переслідування не попала, але антирекорд бьє хтось
2024-12-14 15:37
2 Noname Завтра треба втримати те 10 місце і йти на свята зі спокійною душею.
а етап в Ансі?
2024-12-14 15:39
відверто не розумію як можна вимагати від 19 річних дівчаток навіть залікових балів
2 Noname
Тут повністю згоден, але деякі 19-річні, наприклад Юлія Танхаймер такі дають залікові і ще які.
Але згоден, що ВИМАГАТИ точно не треба.
2024-12-14 15:41
2 ленахекки Сподіваюсь, швейцарські тренери так підводять її до головного старту - домашнього ЧС
хотілося б, щоб повернула кондиції... а якщо вона одружена, то може вже і вагітною бігати ((
2024-12-14 15:42
а етап в Ансі?
2 Люба Львів
Напевно, будемо пропускати, щоб підготуватися до ГС :)))))
(Жарт, ніяких відомостей про це не маю)
2024-12-14 15:42
І що зараз взагалі набагато краще все йде. чим очікували всі на зміні поколінь.
2 Lissa
Це хто що хоче дивитися. Кращого нічого не бачу. Якось іде - дякуючи ,несподівано, Христині та все ще тримаючій на середньому рівні Юлі. Від старшої Меркушиної нічого особливого не очікувала , але щоб зовсім нічого.... У Іри, якби я не хотіла бачити її в 10-ці КС , мабуть доля така сумна в біатлоні. Більше нічого навіть потенційно обнадійливого поки що не має.
2024-12-14 15:43
2 Vetal
Єфремова росіянка, після 2002 перейшла в Білорусь, там не склалося і через рік вже була в збірній України, зірок з неба не хапала, але один раз вистрілили і це припало на бронзовий спринт на ОІ в Турині, а так найкращий результат в заліку 26 місце якраз в сезоні 05/06.
Зубрилова? Це було ледь не тритину століття тому, тоді біатлон був іншим в плані техніки ходу.
Бондар. Яна переходила з лиж, коли лижний спорт в Україні ще був на компромісному рівні.
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)