Ось хто творить справжню інтригу, так це Зоц - такого розподілу за етапами я точно не очікував :)))))
2024-12-14 18:06
Очікувані й логічні для мене склади естафет. Та й з розподілом по етапах теж зрозумілий хід думок тренерів. Хоч я очікував на першому етапі Олену, але як вчора мені слушно зауважили її антропометричні дані не дуже для жорсткого контакту підходять. Бажаю хлопцям і дівчатам удачі на стрільбищі і швидких лиж.
2024-12-14 18:08
Завтра оба тренера дуже ризикують,Олена Городна останній етап може попливти від того що на неї ляже відповідальність,ну а Тищенко може привести зразу хвилину дві відставання на першому етапі
2024-12-14 18:09
А ММЗ молодець,пробує варіанти.Головне,щоб фінішували,3 гонки за 3 дні,навіть для топів важкувато буває,а тут ще й концентрація треба.Удачі найвитривалішим
2024-12-14 18:11
2 Yurik ukraina
Інші варіанти,ще більш ризиковані,я думаю Зоц побоявся Аню ставити на 1 етап,щоб сходу не піймати велике відставання,хоча я завтра більше за Дмитренко і Джиму переживаю,як вони після сьогоднішньої гонки відійдуть.
2024-12-14 18:14
Зоц побоявся Аню ставити на 1 етап,щоб сходу не піймати велике відставання,
2 Дмитрий Дудкин
А на третьому нехай створює це велике відставання? І щоб Олена на 4 додала?!
2024-12-14 18:20
А у хлопців мені склад дуже подобається) Артем свіженький, Дмитро на гарних емоціях після сьогоднішньої гонки, Антон з Віталієм зберуться, і буде ок!
За дівчат більш лячно..
2024-12-14 18:27
Щодо очікуваних результатів, то не стане провалом 9-10 місце у дівчат і 7-8 в чоловіків. Жіночій збірній це дозволить закріпити позиції у ТОП-10, а для чоловіків таке місце приблизно відповідає їх теперішньому рівню (5-е звичайно приємно бачити, але без четвертого хоча б посереднього учасника команди - таке місце важко досяжне). Все, що краще вважатиму за успіх
2024-12-14 18:34
2 ленахекки
Факт в тому,щоб Христина і Юля хоча б трошки побули десь в боротьбі,а що далі,то як вже вийде.Надія,що все ж таки,на ЧС в Ленцерхайде ми будемо бігти естафету в оптимальному складі,хотілося б.
2024-12-14 18:39
2 ленахекки
Може навіть кращим варіантом був б 4 етап. На першому програти ходом більше хвилини доволі важко, багато біжать групою. А от на третьому можна і до 2 хвилин програти ногами.
Але якщо перший етап буде поганий то далі інші будуть орієнтуватися на більш слабких суперниць і ходом будуть більше програвати та і мотивація буде меншою. От на 4 етапі вже можуть дуже великі відриви і там багато місць програти чи відіграти може бути важко. Хоча якщо буде велика щільність результатів тоді 4 етап стає важливим.
2024-12-14 18:44
гороодна й кривонос це просто завал буде ...ой ой
2024-12-14 18:50
2 stupka91
Зараз заспокоївся і розумію - а що ж Зоцу ще робити, якщо у нього тільки два етапи закрито - як не тасуй, "тришкін каптан" виходить .
Дуже яскрава різниця стратегій Белової та Зоца. У Зоца безнадійна - у Белової ризикована та з надією!
2024-12-14 18:51
Склад звісно очікуваний,але розподіл по етапам цікавий, сподіваємось тренер "щось знає" і результат буде в топі)))!!!. Хлопці і дівчата тримаємо кулаки за вас!!!!
2024-12-14 18:53
то не стане провалом 9-10 місце у дівчат
2 verhowyna
Категорично з Вами незгоден. З таким складом та розподілом за етапами 9-10 місце у дівчат я буду вважати не те, що не провалом, а великим успіхом, на який я зараз навіть не сподіваюся.
11-12 буду вважати гідним результатом.
По хлопцям згоден!
2024-12-14 19:07
Я не буду каркати, але то печаль загалом в жіночій команді, бо Ані хоч і треба давати шанси, але ті шанси вона регулярно розтринькує. Якщо будуть не коловими - успіх. Від чоловіків реально очікувати 7-9 місце, все що вище - вау, нижче - значить без Артема надалі. Яким буде старт у чоловіків дуже важливо для подальших подій. Всім удачі, дівчатам якось особливо хочеться побажати тримати нерви в коробочці.
2024-12-14 19:08
Як в народі кажуть "Дай боже нашому теляту та вовка з'їсти", так і тут.
2024-12-14 19:12
2 Люба Львів
:))))))))))
2024-12-14 19:19
У дівчат всього 6 км, якщо де і вигравати секунди так це на початку гонки, потужний старт, в цьому є якась стратегія, і зрозуміло для вболівальника, Христина зробить гарний початок, а Юля продовжить.
По чол. В наших хлопців раніше тут були гарні гонки в чол. Стафі , тобто ця траса для наших щаслива.
2024-12-14 19:46
А на який ще єтап ставити Городну? Який в неї психологічний стан невідомо. Якщо затрусить на перших єтапах - то сум печаль. А на останьому вже буде все зрозуміло. Можна заспокоїтись та бігти як вийде. Ну і хоч трошки наших в трансляції побачим.
2024-12-14 19:50
По чоловікам - наша споконвічна проблема. Тільки но знайдеться четвертий в естафету, тут же пропадає третій. Якщо пісмля 1 етапу буде менше півтори хвилини, то може й вийде зачепитись за 10.
2024-12-14 20:09
По жінках, я ще вчора писав ,що Олену треба стажувати на кінцевий етап з прицілом на ОІ.Ось і подивимося.Зоц кращих поставив на перших 2 етапи,щоб наших не зняли на 2 останніх етапи , як колових,я так гадаю...По чоловіках склад по етапах прогнозований.
2024-12-14 20:12
2 предводитель каманчей то може й вийде зачепитись за 10.
Та за 10 надто вже песимістично. Це більше для дівчат. Там, взагалі, більше залежить від суперниць, ніж від наших. А у хлопців можна більш-менш прогнозувати їх виступи.
2024-12-14 20:17
З цим розподiлом у жинок завдання не стати коловими. У чоловiкiв 9-10 мiсто а якщо пощастить-8
2024-12-14 20:20
2 О.Пеклов
І я так гадаю. Схоже що боїться, що знімуть дівчат як колових при іншому розкладі. А це ще в інших командах не оптимальні склади.
Хай все буде добре, і всі виступлять на максимум.
2024-12-14 21:24
2 ленахекки
Така велика різниця між 10 і 11 місцем, що аж категорично не згодні?
Результат, який викине нас з 10-ки у КН, нехай і тимчасово - провальний навіть, якщо на то є об'єктивні причини. Ну і я б не сказав, що так вже все добре зі складами у команд з 6-ї по 13-у. Так що боротися можна. Якщо звісно не провалити свій етап, зайшовши на штрафні кола
2024-12-14 21:36
2 formula 1 гороодна й кривонос це просто завал буде ...
А що потрібно ставити було сестер Семеренок і Підгрушну? ))
2024-12-14 22:24
По дівчатам по розстановці все зрозуміло, варіант Італії, але на рахунок Кривонос є питання, хоча вона буде свіжа, але може на стріляти. По чоловікам наче все зрозуміло, але якось стрьомно за Тищенко, те багато не настріляє це факт, питання залишається тільки в одному, скільки хвилин відставання буде після першого етапу
2024-12-14 22:26
Никаких интриг или "открытий Америки" от г-на Зоца. ) По подобной "схеме" неоднократно проводили стафы итальянки, финки и другие команды. Так называемый вариант "с убывающим результатом". Использовался, используется и будет использоваться командами, не имеющими в своём составе хотя бы трёх спортсменов (спортсменок) приблизительно одного "класса" (уровня). Не мы первые, не мы последние. ) Просто пока (ключевое слово) так "легли карты" для нашего женского биатлона. "Всё проходящее, только музыка вечна. От винта! ..." )))
2024-12-14 22:38
2 ВсёПутём
И хотелось бы поспорить, но, увы, это так
2024-12-14 22:41
Така велика різниця між 10 і 11 місцем, що аж категорично не згодні?
2 verhowyna
Так, не дуже категорично.
Щиро кажучи, я б і 15 не здивувався, і не вважав би це аж таким провалом.
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)