У новому році все починається по-новому! Жіночий спринт в Обергофі, який відкривав календар Кубка світу у 2025-му, приніс справді сенсаційний подіум. Усі три призерки вперше піднялись на п’єдестал в змаганнях найсильніших!
Щоправда, певна стабільність все ж залишилась – традиційна обергофська жахлива погода з дощем, вітром та туманом (!), які зробили стрільбу справді лотерейною. Однак п’ятьом учасницям спринту все ж вдалось закрити усі мішені, і найшвидшою з них була Паула Боте – поточний лідер Кубка IBU, яку французькі тренери вирішили залучити до і без того надпотужної збірної. Боте на фініші аж на півхвилини випередила найближчих конкуренток – норвежку Марен Кіркейде та болгарку Мілену Тодорову, що створює для 24-річної спортсменки дуже сприятливі умови у гонці переслідування.
Обійти подругу по збірній могла лише Жустін Бреза-Буше, але до свого одного промаху в лежці вона додала ще два кола штрафу після стійки і фінішувала лише з четвертим графіком. Лідер сезону Франциска Пройсс також схибила тричі, але після новорічної паузи поки не демонструє гідної Великого глобусу форми – лише 28-ма на фініші. Втім її найближча переслідувачка Ельвіра Еберг взагалі завершила гонку 37-ю.
Що ж до українських дівчат, то кращою вчергове стала Юлія Джима, яка відстрілялась без штрафу і фінішувала 14-ю. Результат міг би бути вищим, але після вогневого рубежу стався прикрий епізод, коли Юля перечепилась через власну ж палку і втратила кілька дорогоцінних секунд.
В драматичній боротьбі до залікової зони потрапила Христина Дмитренко: вона стартувала в першій частині протоколу і після свого фінішу змушена була чекати, поки завершать гонку усі конкурентки. Ще за 800 метрів до фінішу графік українки був 42-м, але останній кілометр Христина пробігла краще за безпосередніх суперниць і все ж «зачепилась» за 40-й рядок.
Приємно відзначити, що очки до Кубку націй команді принесла дебютантка Кубка світу Дарина Чалик, яка стартувала останньою з українок і навіть з трьома колами штрафу змогла потрапити до гонки переслідування – 56-та. А ось Анни Кривонос та Олени Городної серед учасниць суботнього перс’юту не буде: і якщо причиною такого результату Олени є погана (що можна пояснити за таких погодних умов) стрільба, то Аня з двома промахами могла б розраховувати на більше, ніж 66-та позиція.
За прогнозами, цей день став найгіршим в Обергофі з точки зору погоди протягом цього етапу. На жаль, дівчатам не пощастило. Завтра будемо спостерігати, як зі спринтом впораються чоловіки.
2 О.Пеклов
Дарина заявлена на Універсіаду разом з Оленою, так і ГП , я думаю, навряд чи побіжить.
2025-01-09 19:20
Француженка з IBU винесла весь біатлонний бомонд.В свій час такий прихід був у Нойнер.Вона прийшла і залишилась в еліті на роки.Нам би таких Ботет.
2025-01-09 19:26
2 Дмитрий Дудкин З півсотні людей більше 13 очок набрали,а двоє навіть 20.Бувало і гірше)))Коли зовсім з топів ніхто не був у 8-ці,,а тут хоч Брезу і Жанмонно вгадали
Я розумію- вітер , пориви , стрілецька лоторея... Але хід! Що це? Шведки офф, Австрія- офф, Німеччина- суцільні страждання. Я вчора помітив , що франузки усі кучно, наче це ваксмени замовили. і результат-ото. Доро з нулями ледь заповзла в 20.
2025-01-09 19:28
2 ленахекки
І що тобі, французька домінація очі не їсть? Навіть після протоколу Арбера?
2025-01-09 19:30
2 Дмитрий Дудкин З півсотні людей більше 13 очок набрали,а двоє навіть 20.Бувало і гірше)))Коли зовсім з топів ніхто не був у 8-ці,,а тут хоч Брезу і Жанмонно вгадали
Коли мені здається, що я трохи тямлюся в біатлоні, та можу щось прогнозувати, настає Обергоф. А потім Рупольдінг.
2025-01-09 19:39
І що тобі, французька домінація очі не їсть? Навіть після протоколу Арбера?
2 PUZAN
Яка така французська домінація?! Кіркейде с Тодоровою на подіумі?! Пройс на першому з великим відривом у заліку КС?! Може сьогодні у шістці п'ять з шести?! Ні
Якщо б норгі так виступали - ВКГ не брали і на подіумі тільки один норг з трьох призерів - я б слова про них не писав.
Мало того, впевнений, що на ГП більшість француженок пролетить.
А завтра що на спринті, що поті у ГП зверху буде до фіга норгів - і так кожного разу. :))))
2025-01-09 19:40
Коли мені здається, що я трохи тямлюся в біатлоні, та можу щось прогнозувати, настає Обергоф. А потім Рупольдінг.
2 PUZAN
:)))))
Але, погодься, неочікувана тільки Тодорова. Паула та Марін дуже класні біатлоністки. Звичайно, я їх не прогнозував, але їх перемога не дуже дивує.
2025-01-09 19:44
Цікава ця дівчина Боте, але чи буде стабільною... Мішлон і Рішар теж то вгорі, то провал, але загалом в них вибір величезний і це змусило Хло піти раніше. Треба якогось французького тренера переманити до нас:) Про Чалик також ще рано робити висновки, але великого вибору нема тож напевно ми її будемо бачити частіше.
2025-01-09 19:47
2 ленахекки . Паула та Марін дуже класні біатлоністки.
Кіркейде стабільний стрілець ? З обергофськими вітрами? Це поза моїм розумінням.
Як і 11 хід Сімон. Як і 37 хід Вірер.
Це непро клас. Це про Обергоф.
2025-01-09 19:48
2 ленахекки Може сьогодні у шістці п'ять з шести?! Ні
Ти протокол Арбера підглянув?
2025-01-09 19:49
Отличная форма у всей (основной и резервной) французской женской биатлонной команды. Возможно этот факт хорошая новость для конкурентов. ) До начала ЧМ чуть больше месяца, отсюда и вопрос... А не слишком ли рано? )) На ответ посмотрим уже на ЧМ. )
2025-01-09 20:00
2 verhowyna як гадаєте, для чого в Оберхоф, та й на наступні етапи, приїхала Іра?
Ризикну висловитись не в мейнстрімі, але може в якості запасної? Бо вже не вірю шо вона колись відновится та вийде на свій рівень.
2025-01-09 20:04
2 ленахекки Яка така французська домінація?! Кіркейде с Тодоровою на подіумі?! Пройс на першому з великим відривом у заліку КС?!
Угу. Ось тут повністю згоден. А якщо ще Ансі згадати з цими домінаторками...
2025-01-09 20:13
2 предводитель каманчей
Ви так говорите ніби Іра кілька сезонів підряд провалила і у неї давно були хороші результати. А Петренко у минулому сезоні цілком була на хорошому рівні. Можливо не повністю сезон але на половину Ірина цілком вистарчить.
2025-01-09 20:17
Сподобалась Дарина, не сподобалась Анна, Оленка просто розгубилася в таку погоду, Христина і Юля тягнуть збірну. Іра, мабуть, стартуватиме в одиночці або просто запасною. Поки що на змішану претендують Юля і Христина, а одиночку таки Іра, все таки там треба стріляти.
2025-01-09 20:24
2 PUZAN Кіркейде стабільний стрілець ?
Справа не так у стабільності, як в упевненості. Стріляти вона вміє, і буде додавати. До речі, стійку відстріляла не гірше ніж "гросмейстер".
2025-01-09 20:27
Ти протокол Арбера підглянув?
2 PUZAN
До чого тут Арбер?! Кого хвилює Кубок ИБУ?! Головне, щоб на КС. Кіркейде стабільний стрілець ? З обергофськими вітрами?
Ну не самий суперснайпер вона, погоджуюся, але ж 85 відсотків - це непогана ціфра. Та вона в принципі класна біатлоністка.
А те, що Карара круче Доро - це, звичайно, дивує, тут не посперечаєшься
2025-01-09 20:35
2 lord13ua
А якщо згадати,що є ще Жілон Гігонна,на КІБУ Менжен,і ще мала Бонду Анаель,то Франції нема чого переживати)
2025-01-09 20:39
2 PUZAN
По факту,погода дощ,на руку француженкам,можна навіть подивитися по аналізу гонки,що розриви надто великі,навіть для деяких гарних біатлоністок.Але ще ж треба враховувати,що ми не знаємо графік підготовки до ЧС,ті ж шведки завжди трохи падали в результатах в другому триместрі,особливо це було в Антхольці помітно,та й погода звісно зіграла свою роль.Навіть,коли спортсменки стартували,було помітно,що розгону,як такого у багатьох не було,крім француженок....а взагалі цікава гонка,коли ще побачиш 3 дебютних подіуми.А як все однаково,трохи ж приїдається.В ГП схоже ще цікавіше буде.
2025-01-09 20:48
2 ленахекки
Хто дивився естафету з участю збірної Болгарії,Тодорова непогана біатлоністка,точно рівнем топ-30,колись та й вистрелити може,хто слідкував за Кіркейде за КІБУ,теж є потенціал бути не гірше за Кноттен,а ті хто приїжджають з КІБУ на свіжачка,зазвичай мотивації вагон,та ще й у такій формі.Немало було таких ситуацій,коли людина після КІБУ приїзжала,і сходу в топ-8 потрапляла на КС,свіжий приклад Улдаль,був такий біатлоніст Гьесбак,ті ж брати Андерсен,зачасту це вдавалося або норвежцям,або шведкам,або француженкам.
2025-01-09 20:53
2 stupka91 Ви так говорите ніби Іра кілька сезонів підряд провалила і у неї давно були хороші результати.
Де саме ви це взяли? А те шо її вистачає лише на кілька стартів в сезоні - так це тільки підтвержує мої слова.
2025-01-09 21:11
2 ленахекки До чого тут Арбер?! Кого хвилює Кубок ИБУ?! Головне, щоб на КС.
Ну, хвилює, це занадто, але....
Вайдель, Візенцартер, Пуфф- Німеччина.
Шово та Гігонна-Франція
Скоган, Ердаль та Феймштейневік -Норвегія
Пасслер та у Італії.
А ще Байба та Емма Нільсен.
Усе це дівчата з ротації КС. Мене Арбер хвилює.
2025-01-09 21:13
2 предводитель каманчей
Взагалі то не кілька а чималу кількість. Бо вона навіть претендувала на топ 30 загального заліку. І показала чимало топ естафет. І минулий сезон був одним із кращих сезонів Ірини на КС. То на який її кращий рівень виходити? А ви так сказали що ніби Петренко колись була в топ 10 рейтингу КС а в минулому сезоні був спад.
2025-01-09 21:19
2 vl-2 Справа не так у стабільності, як в упевненості. Стріляти вона вміє, і буде додавати. До речі, стійку відстріляла не гірше ніж "гросмейстер".
Та справа не в стабільності. І не в впевненості , мабуть. Нулі сьогодні не були запорукою перемоги( хоча і стали). Сьогодні була ілюстрація моєї улюбленої тези:"Перемагає не той, хто швидше бігає, і не той , хто краще стріляє. Перемагає той, хто перший на фініші." Просто не думав, що так наочно.
2025-01-09 21:20
2 предводитель каманчей
На наступні гонки у нас залишаються Юля, Христина, Іра та Аня. Рівень Ані бачать всі. Вірніше, його відсутність. Тому те, що Іра буде в запасі далеко не факт.
2025-01-09 21:29
2 Sumchanka
Мені здається,рівень Ані видати декілька нормальних(як для неї гонок за сезон),і схоже це її стеля.
2025-01-09 21:35
2 Sumchanka
Ще когось треба підвезти в Рупольдинг виходять. Або Настю або Надю напевно залежно від наступних результатів в Арбері. Тому Іра точно буде не запасною.
2025-01-09 21:43
2 Дмитрий Дудкин
В спринті Аня не може в очки попасти. І естафетний хороший етап від неї рівня КС важко згадати (щоб прямо хороший а не нормальний). Індивідуальну гонку може іноді але їх мало в сезоні. Але Аня володіє певною стабільністю в стрільбі зазвичай в неї спринті 2 промахи. І місце в районі 60. На трійку із мінусом в основному. В естафетах коли ставлять 1.5-2 хвилини за етап щоб дозволяє іншим боротися за 10. (Бувають і винятки минулорічна змішка але в основному без провалів). Була б Іра і Настя як у минулому сезоні то навряд чи ми б бачили на КС Аню а так..
2025-01-09 21:44
2 stupka91 А ви так сказали що ніби Петренко колись була в топ 10 рейтингу КС а в минулому сезоні був спад.
Ну не знаю де ви таке побачили, але хай буде так. Минулий сезон у неї справді був вдалим. Але постійні проблеми з здоровям не дають дивитись на неї як на надійну і стабільну спортсменку. і результати цього сезону мьяко кажучи не обнадійливі. Звісно в нас є проблеми з 4 номером єстафети (а може навіть з третіим). Але якщо брати на перспектив, то краще задіяти молодь. Нажаль, Петренко-Варвінець втратила час і свій шанс коли прервала виступи.
2025-01-09 21:46
2 Sumchanka На наступні гонки у нас залишаються Юля, Христина, Іра та Аня. Рівень Ані бачать всі.
Ага. Але рівень Іри ще не бачив ніхто. І не факт шо він вищий від Аніного.
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)