Біатлонний вікенд в Обергофі завершувався яскравим видовищем – змішаною естафетою, яка закривала програму четвертого етапу Кубка світу.
Перший етап для української збірної розпочався фантастично: Віталій Мандзин блискуче відпрацював стрільбу лежачи і на друге коло пішов у лідируючому квартеті разом з Фаб’єном Клодом, Стурлою Легрейдом та Даніло Рітмюллером! По дистанції українець, здається, працював грамотно, тримався за спиною суперників, однак темп у такій компанії все ж виявився зависоким для Віталія – стійка для нього стала дуже складним рубежем: він не лише стріляв дуже довго, вицілюючи деякі постріли, але й настріляв на коло штрафу. На останньому колі Мандзин увімкнув максимальну швидкість, але все, що вдалось зробити – піднятись до 13-ї позиції на передачі естафети.
Призову трійку після першого етапу склали Норвегія, Німеччина та Швеція, яким лише 10 секунд програвала збірна Італії в особі Томмазо Джакомеля. Штрафними колами, окрім України, ускладнили собі життя ще кілька команд, в тому числі й одні з фаворитів гонки – французи, які внаслідок помилки Фаб’єна Клода опинились восьмими.
Втім вже на другому етапі французи повернулись до лідируючої трійки. Штрафні кола набули ще більш масового характеру, і, приміром, швед Мартін Понсілуома подовжив собі дистанцію аж на 300 метрів після лежки, а норвежець Тар’єй Бьо заробив штрафне коло після стійки. Тож після чоловічої половини міксту перше місце захопили господарі траси, за яких чудово на трасі відпрацював Філіпп Наврат. На два десятки секунд позаду фінішували на своєму етапі італієць Еліа Дзені та француз Ерік Перро.
Нас же більше цікавив прогрес української команди, за яку в боротьбу кинувся Дмитро Підручний. Для капітана команди етап в Обергофі став зірковим, з двома квітковими церемоніями в особистих гонках. Тримав рівень Дмитро і в естафеті, відпрацювавши два рубежі з одним запасним патроном, і, показавши непоганий хід, підняв команду на восьму позицію!
Третій етап до старту гонки викликав найбільше занепокоєнь, адже тут стартувала наймолодша наша учасниця – Олена Городна, якій довелось замінити у складі захворівшу Юлію Джиму. Однак львів’янка не загубилась у солідній компанії, відпрацювавши на стрільбі лише з одним додатковим патроном. Трішки не вистачило сил на останнє коло, де Олена програла досить багато часу та чотири позиції. Але ж, перебуваючи на 11-му місці перед останнім етапом, наша команда все ще була у досить щільній боротьбі.
Парад помилок лідерів продовжила Німеччина: Юлія Таннхаймер шокувала заповнені трибуни стадіону в Обергофі двома колами штрафу, одразу впавши з першої позиції на дев’яту і практично втративши шанси на подіум. До фінішу етапу німкеня змогла піднятись лише до шостого місця, програючи лідерам більше хвилини. А на чолі гонки сформувалось тріо Норвегія-Франція-Швеція, які прийшли на останню передачу в інтервалі 18-ти секунд. Причому дуже вражаюче провела останній відрізок Інгрід Тандреволд, яка створила запас перед Жанін Рішар та Ханною Еберг!
Однак у Швеції був у запасі головний козир на останній етап – Ельріва Еберг, яка напередодні створила фурор, піднявшись на подіум переслідування з 37-ї стартової позиції. Сьогодні Ельвіра ніби продовжувала вчорашню гонку: лише один промах – ніщо для надшвидкісної спортсменки. На останній рубіж вона прийшла разом з Лу Жанмонно, але сім секунд, які отримала француженка перед останнім колом, було надто мало, аби боротись за золото з Еберг. Шведка вже за 500 метрів відіграла відставання, а потім так стрімко почала відриватись, що жодних сумнівів у перемозі Швеції не виникало.
Команда Франції спокійно фінішувала другою, а з бронзою мікст завершила Норвегія: Марен Кіркейде втратила шанси на щось більше вже після лежки, де використала повний комплект запасних патронів. Після цього решту дистанції вона провела в самотності.
А ось українка Христина Дмитренко до останнього рубежу перебувала у жорсткій боротьбі за місця у топ-десятці. Об’єктивно поступаючись найближчим конкуренткам у швидкості, наша фінішерка взяла своє за рахунок бездоганної стрільби! Десять влучних пострілів – і на фініші Христина підняла команду на дев’яте місце. Зважаючи на сьогоднішній склад і стан дівчат, це майже максимум можливого – трішки краще було б без штрафного кола, але загалом на стрільбу нашій команді скаржитись важко: на чотирьох українці припустились лише шістьох промахів – найменше серед усіх команд.
Цей результат дещо ускладнив нашій чоловічій команді боротьбу в Кубку націй: Італія та Швейцарія наблизилися до України, але наші чоловіки все ще утримують п'яту позицію. Жіноча ж команда посідає дев'яту сходинку.
Пауза перед наступним етапом цього разу буде дуже короткою, адже тиждень в Рупольдінгу традиційно розпочинається дуже рано. Тож вже в середу на нас чекає чоловіча індивідуальна гонка.
Змішана естафета 1. Швеція (2+10) 1:04:24,1 2. Франція (1+7) +12,8 3. Норвегія (1+9) +1:11,4 4. Швейцарія (1+11) +2:13,5 5. Німеччина (3+10) +2:21,0 6. Італія (1+11) +2:29,3 ... 9. Україна (1+5) +3:15,5
Нашим не потрібно мати таку швидкість та витривалість як у Ельвіри, але якби хоча б була середньостатистична, то вже були б у межах 3-7 ефстафет і 3-20 індивідуалок. Але майже всі синхронно показують найгіршу швидкість. Найвищі результати у Джими і Підручного, які тренуються окремо. Збіг? Зміна поколінь не може мати на це вплив, бо тоді б всі "старі" були швидкі. В інших команд теж є молодь такого ж віку як наші, але вони швидкі й займають високі місця. От питання чи змушують наших викладатися на повну якщо багато хто перебуває у різного роду "стосунках". Професіоналізм на фоні європейських фахівців інше велике питання. Була перерва на свята і нічого хоча точно бачили що хтось з штабу облажався раз у жінок такий провал. Ми ж не Греція чи Бразилія щоб радіти участі.
2025-01-12 18:12
2 Дмитрий Дудкин
схоже, на фейсбуці сьогодні відкрили двері для Икспердів з великої літери И та відпустили іх в СЗЧ)
2025-01-12 18:16
2 stupka91
Та в Рупольдінгу немає де програвати,там вже функціональний стан важливий,перепадів немає,полога рівнина.Там якраз максимально видно,хто на що готовий.І розривів великих не буде.
Все ж надіюсь,що до Ленцерхайде Зоцу щось вдасться придумати.Набрати форму Насті,триматися Юлі,терпіти Олені,Христина я думаю до Швейцарії якраз форму набере.Вона в чомусь схожа на А.Приму,їй треба більше стартів,після перерви.Іру жаль,але схоже,до ЧС буде архіскладно набрати якісь хоча б середні кондиції.
Та попри все,сезон вже можна сказати успішний 4 результати в квітах,минулого сезону,таке могло тільки снитись.Тому хочеться вірити,що на ЧС ще порадіємо хоча б в одній гонці,або вже після головного старту.
2025-01-12 18:18
чесно кажучи, вже вибішує. У нас ніхто не має права на помилку, на хворобу, на втому, окрім нас самих, мамкиних черешеньок. Це не чутно воплів про податки і вонинамдолжни. Краще захейтити молодь, вилити купу лайна, сидячи на дивані, ніж побачити в іншій людині людину.
2 Sumchanka
+100%
Єдине з чим не погоджуюся, що у нас хейтять тільки молодь :) У нас залюбки хейтять всіх
Я так розумію - Іру взагалі пора на пенсію відправляти, згідно деяких диванних експертів.
А нічого, що людина ногу зламала влітку - звідси вся базова підготовка - коту під хвіст і тільки зараз її , звичайно, з запізненням, починають виводити на пік форми - дай боже, щоб встигли до ЧС.
Так ні, треба її захейтить, порівнюючи з тими, хто все літо планомірне закладував базу і зараз, звичайно, перебуває в значно кращій формі.
2025-01-12 18:21
2 stupka91
Та ви так кажете .дивиться у нас у біатлоні так само у футболі завжди молоді гравці так кажуть тренери Динамо чи шахтаря команда молода будується вийдуть грати протів якоїсь команди з Європи програють по 4-0чи 5-0 .і потім спихають на молодість що молода команда не має досвіду і потому подібне .а потім відмазки то поле криве то м'яч не круглий . Так само як Ів біатлоні лиш одні відмазки .Треба приклад с Усика ,як він каже тежу ,,прийшов побачив переміг,, і все питаня закрите .Навіть зарас Володя Кличко готовий вийти на бій в 48років і він каже що я формі готовий битися з любим боксером крім Усика .а біатлоністи кажуть що не в формі ну це ж нонсенс якісь .коли ми брали посліду медальку біатлоні років 3-4назад і ми відтоді не можем хоча одну медаль на кубку світу взяти це в же критично навіть зарас словенці взяли болгарка взяла а наші не можуть за скільки років
2025-01-12 18:22
З того що вона казала - нічого запланованого. Вона сама здивована таким станом після відпочинку, при тому що підтримувала себе тренуваннями вдома.
Ну, по перше, це ж вона каже, що здивована, а тренери, може, не здивовані - це ж вони планують.
По-друге, вона ж може КАЗАТИ, що здивована, але не думати так, просто не хоче видавати таємниць.
І, врешті-решт, трете. Це ж ми прочитали в інтернеті, або побачили на екрані - а чи так було насправді - ніхто не знає.
І ще безліч варіантів :)
2025-01-12 18:30
2 Дмитрий Дудкин
В Іру вірю що в Рупольдингу буде краще. Може минулий рік впливає. Минулого року Петренко в Обергофі була 70 (3 хвилини ногами). А потім в Рупольдингу передала перший етап в трійці лідерів.
2025-01-12 18:30
Приємно спостерігати, як в інших збірних системно охолоджують склади
2 Bialub
Звичайно, я розумію, що Ви мали бажання написати "омолоджувати" - і винний у цьому клятий Т9
Але, Ви знаете, дуже класно вийшло, примушуе замислитися :))))
2025-01-12 18:35
2 ленахекки
У нас хейт чуть не національна ідеї. Тільки шукають причину. У нас немає біатлоністів які виступають кілька років на КС і які не підпадали б під хейт. Навіть якщо Підручний не вийде на 1-2 гонки або тільки десь настріляє чи буде спад форми буде мати хвилю критики і відправлень на пенсію.
2025-01-12 18:38
2 stupka91
я б взагалі заборонила нашим спортсменам користуватися соцмережами під час етапів. З метою запобігання шкоди ментальному здоров'ю і збереження психіки на належному рівні.
2025-01-12 18:42
2 stupka91
У нас як у біатлоні що у футболі завжди кажуть футболісти Динамо чи шахтаря програють якомусь європейському клубові з 4-0 чи більше і потім шукають відмазок то поле було кривне Рівне Рівне чи м'яч кривий лиш одні відмазки .чому всі наші спортсмени не беруть приклади від таких спортсменів як Кличко Магучіх Харлан .А Усик зі своєю тезою ,,прийшов побачив переміг, і ніколи не жалієть на якусь форму
2025-01-12 18:42
2 ленахекки А нічого, що людина ногу зламала влітку - звідси вся базова підготовка - коту під хвіст і тільки зараз її , звичайно, з запізненням, починають виводити на пік форми - дай боже, щоб встигли до ЧС.
Так ні, треба її захейтить, порівнюючи з тими, хто все літо планомірне закладував базу і зараз, звичайно, перебуває в значно кращій формі.
А ось тут згоден. Якщо в людини такі негаразди - то шо треба робити? Правильно - замість лікування і відновлення відправитись змагатись з тими " хто все літо планомірне закладував базу і зараз, звичайно, перебуває в значно кращій формі."
2025-01-12 18:48
коли нашіх дівчаток порівнюють з іншими командами в різних аспектах, то я для себе завершу це тим, що одразу всі хейтери, забули , як тільки прочитали ( якщо прочитали, бо для більшості тільки як у того Скруджа, перед очима результат, а що за ним - те не цікаво). Ітак, Зоц чітко сказав, що в нас немає цілого покоління спорсменок поміж 2000 - 2005 років народження. Тобто або дуже молоді, або ті, хто вже чекає, коли прийде молодь. І що ця відсутність можливості нормальних замін та ротацій буде ще десь три роки , починаючі з цього року. На це у тому числі вплинули часи, коли до команді неможливо було пробитися, бо були недоторкані, та дівчата втрачали сенс тренувань. У хлопців Санітра це зломав на декілька років раніше. Ми, хто тут давно, неодноразово це обговорювали та знаємо. І розуміємо, що на фоні тих проблем, які ми давно очикували, наші дівчата виступають НАБАГАТО КРАЩЕ, чим прогнозувалося. Ну а кому медалі та топ- місця - це не про біатлон у повному сенсі слова. Це ті, кого нічого взагалі не цікавіть, окрим "Дайте результат!". Всім гарного вечора.
2025-01-12 18:52
2 предводитель каманчей
Тобто форму не треба набирати?Вітоцці он через спину взагалі завершила сезон.Бо розуміє,що наступний сезон набагато важливіший...
2025-01-12 18:56
Правильно - замість лікування і відновлення відправитись змагатись з тими " хто все літо планомірне закладував базу і зараз, звичайно, перебуває в значно кращій формі."
2 предводитель каманчей
Я як раз тут і бачу правильні кроки від ТШ - Іру спочатку вилікували, відновили - а зараз потрохи починають виводити. Саме потрохи - у Обергофі - два маленьких етапи одиночної змішаної естафети, у Рупі може трохи більше, далі може збір який - я не знаю, але логіку бачу - тому що потенціал Ірини ми знаємо.
І Насті, до речі, теж. Вона теж може перці два місяця сезону виступати жахливо (а уж жахливий грудень - так це як правило для неї) а потім глянь, а у лютому вона одна з найкращих на ЧС у збірній.
2025-01-12 19:01
У нас хейт чуть не національна ідеї. Тільки шукають причину. У нас немає біатлоністів які виступають кілька років на КС і які не підпадали б під хейт. Навіть якщо Підручний не вийде на 1-2 гонки або тільки десь настріляє чи буде спад форми буде мати хвилю критики і відправлень на пенсію.
2 stupka91
+100500 :)
Не наврочте. Мені здається, що Дмитро хіба що не єдиний спортсмен в обох збірних (чоловічої та жіночої), якого ще не хейтили .
Як згадаю ті тони бруду, які свого часу виливалися на наших олімпійських чемпіонок (ну, може, на Віту трохи менше але на Олену, Валю та Юлю - це просто жах) або на Настю - аж моторошно стає :)
2025-01-12 19:04
2 Ватель Городній не вистачає фізики. Рік на підтягування фізо ще є.
Підручний і Дмитренко норм.
Так Городна набагато менше програла ніж Дмитренко . Два кола взагалі в темпі лідерів йшла, лише на третьому трохи просіла.
2025-01-12 19:06
2 О.Пеклов Питання знов встає де брати бігунків?Натуралізовувати?
А навіщо? Що це дасть українському спорту? І найголовніше - кого? норвежців? Ага, прямо побігли.
А якщо і натуралізувати, то чому саме біатлоністів? Може хто хоче, щоб натуралізовували лижників, двоборців, шорттрекистів. І буде Україна країною зимового спорту. Але, чи стануть вони українцями, і чи багато українців будуть за них вболівати?
2025-01-12 19:07
наші дівчата виступають НАБАГАТО КРАЩЕ, чим прогнозувалося.
2 Lissa
Ось на тисячу відсотків згоден.
Щиро кажучи, я очікував кілька років взагалі без заїздів у топ-30 на етапах і без заїздів у топ-10 у стаффах.
А тут таке!!!! Та просто мегамолодці!
2025-01-12 19:12
Може хто хоче, щоб натуралізовували лижників, двоборців, шорттрекистів
2 vl-2
Ні, тільки керлігістів, к пропонує Предводитель команчей :)
2025-01-12 19:12
2 Дмитрий Дудкин Тобто форму не треба набирати?
Взагалі то форму набирають для змагань. А не навпаки. Є багато способів для відновлення форми окрім участі в змаганнях найвищого рівня.
2025-01-12 19:14
2 предводитель каманчей
А є способи набора форми через менш значущі перегони для підготовці до головних
2025-01-12 19:19
2 ленахекки Я як раз тут і бачу правильні кроки від ТШ - Іру спочатку вилікували, відновили - а зараз потрохи починають виводити.
І тут згоден. Ну де ще потроху начинати виводити як не на КС? Ну хіба що трохи не витримали. Треба було відразу на ЧС. От тільки незрозуміло, чому в чоловіків цілий батальон претендентів маринують на ІБУ для відновлення форми. Може саме тому одні тримаються зпа 5 в КН, а інші балансують на межі виліту з 10. Та шо там яквась квота в порівнянні з своєю вихованкою...
2025-01-12 19:21
2 ленахекки
Читав чимало хейту в сторону Дмитра. Особливо коли він жалівся на спину чи пропускав гонки. Поки що не чіпали сильно Христину і Віталію. Тому що вони перші роки в основі. Втім якщо прізвище трохи відоме то майже гарантовано негатив перейде на інших родичів в біатлоні.
2025-01-12 19:23
2 ленахекки Як згадаю ті тони бруду, які свого часу виливалися на наших олімпійських чемпіонок (ну, може, на Віту трохи менше але на Олену, Валю та Юлю
Не перебільшуйте. От хто-хто але на Юлю я не памятаю ніякого бруду. Може тому шо вона по складу характера флегмат і їй начхати. та вона й приводу особливого ніколи не дає. Ні діями, ні висловами ні інтервью.
2025-01-12 19:23
2 предводитель каманчей
Взагалі то Іра якраз була на IBU. І в одній гонці показала хороший результат а у інший хорошу швидкість. І чесно здобула своє місце на КС разом із Чалик.
2025-01-12 19:25
2 ленахекки Ні, тільки керлігістів, к пропонує Предводитель команчей :)
Брехня. Ніколи предводітєль не пропонував натуралізовати керлєгістів від слова взагалі.
2025-01-12 19:26
2 ленахекки А є способи набора форми через менш значущі перегони для підготовці до головних
Про змагання на КІБУ нічого не чули?
2025-01-12 19:29
2 ленахекки
2 stupka91
То вам повезло, що на фейсбук не ходити - там таке на початку сезону писали про Діму писали.. саме лагідне,що давно пора на пенсію , а гірше і повторювати не хочу.. я не знайомий з західним менталітетом, але в країнах колишнього СРСР це просто улюблена справа всяких нікчем, які в житті нічого не досягли, когось обгадити. Ось тут в обговоренні стільки наїздів на Зоца, хоча він ликвідував таку яму в команді (це при тому що я зовсім не прихильник Зоца, але як це можна не визнавати?
2025-01-12 19:29
Ну де ще потроху начинати виводити як не на КС?
2 предводитель каманчей
Саме на КС! Тому що так склалося, що ЧС для нас набагато важливіший. І саме у змішаній одиночної .
Тому що, які у нас були варіанти окрім Іри? Дарина? Дівчата з КІБУ?! ЦЕ б прямо такі кардинально змінило ситуацію в цій стаффі?! Ми б зайняли місце у топ-3?! топ-6?
Так чому б при прогнозованому результаті не почати саме з цієї гонки виводити Ірину. Щоб вона відчула смак КС, нічого особливого при цьому не зіпсував.
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)