Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Стурла Легрейд 854
2 Йоханнес-Тінґнес Бьо 806
3 Ерік Перро 585
4 Емільєн Жаклен 567
5 Тар'єй Бьо 553
6 Себастьян Самуельссон 549
7 Вебйорн Соерум 491
8 Кантен Фійон-Майє 490
9 Томмазо Джакомел 465
10 Фаб'єн Клод 437
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   21:38
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Чемпіонат світу, Ленцерхайде
2025-02-16 12:05 (CET)
Гонка переслідування 10 км, Жінки

Наступна трансляція

Чемпіонат світу, Ленцерхайде
2025-02-16 12:05 (CET)
Гонка переслідування 10 км, Жінки

Час київський

Всі трансляції



2025-02-14 17:19 |

ЧС-2025. Результати жіночого спринту



У другий змагальний день чемпіонату світу погода в Ленцерхайде запропонувала учасницям спринту легкий вітерець та сніг, який притрушував трасу протягом усієї гонки. Тож і без того не найпростіший підхід до стадіону ще більше ускладнив спортсменкам роботу на стрільбищі.

За таких умов чиста стрільба була на вагу золота, і саме така ідеальна влучність вдалась лідеру української команди Юлії Джимі! Після двох рубежів без штрафу, Юля щосили «вчепилась» в трасу, намагаючись не віддавати жодної секунди. На жаль, хвороба, яку наша олімпійська чемпіонка перенесла при підготовці до чемпіонату, завадила підійти до перших гонок в оптимальному стані, тому навіть такий якісний спринт завершився лише на 18-й позиції. Про щільність результатів говорить те, що відстань до топ-десятки – лише шість секунд!



Для інших наших дівчат вогневі рубежі стали сьогодні непереборним бар’єром. Христина Дмитренко, яка наразі є одним з найкращих снайперів сезону у жіночому біатлоні, «спіймала» явне не свій день: три кола штрафу, з якими вона фінішувала за межами топ-40.

Ірина Петренко стріляла трішки якісніше – по одному промаху на кожному рубежі, але швидкість Іри, на жаль, залишає бажати набагато кращого – третя з наших учасниць не потрапила навіть до гонки переслідування. Ну й інакше, ніж стартовим хвилюванням, важко пояснити зрив Олени Городної в лежці – чотири кола штрафу, після яких наша спортсменка опинилась на останніх позиціях. На другому рубежі львів’янка зібралась, відстрілялась в нуль, але максимум, чого вдалось досягти – 75-е місце.

І яка ж фантастична інтрига чекала на нас у боротьбі за медалі! І тут два нулі зовсім не гарантували успіх. Перший серйозний орієнтир встановила Лєна Хеккі-Гросс, яка на радість місцевим вболівальникам пройшла спринт без штрафу і показала проміжний перший графік. Але не надовго – не минуло й п’яти хвилин, як час швейцарки на 1,4 секунди (!) перевершила фінка Суві Мінккінен! Зрештою з’ясувалось, що ці миттєвості вартували швейцарці місця на подіумі.

Ще за пару секунд після Мінккінен на фініш йшла лідерка сезону – Франциска Пройсс. Німкеня виходила лідером після другого рубежу, але потрохи втрачала перевагу над Суві. Однак позбавлений емоцій фінішний хронометр зафіксував 0,2 секунди на користь Пройсс!

Франциска вже готова була святкувати перемогу, адже більшість основних конкуренток або вже фінішували, або багато поступались по ходу гонки. Більшість, але не усі! Жустін Бреза-Буше, яка минулого року виграла в Ленцерхайде усі три гонки етапу Кубка світу, продовжила свою переможну серію і золотом чемпіонату! Перший рубіж француженка пройшла не ідеально – з колом штрафу, і шанси на медаль для неї залишала тільки чиста друга стрільба. І саме так відстрілялась Жустін, і вирушила на останнє коло з дефіцитом у три секунди відносно Пройсс! Знаючи графік німкені і окрилена шансами на золото, Бреза-Буше просто пролетіла останнє коло, вигравши на фініші десять секунд! Друге золото Франції у двох гонках чемпіонату!



Попри не найвдалішу командну гонку, восьма позиція України у Кубку націй ще більше зміцнилась, адже найближчі конкурентки нашої збірної, спортсменки Чехії, виступили гірше за наших дівчат.

А завтра у боротьбу за особисті медалі чемпіонату світу вступають чоловіки.

Спринт. Жінки
1.  Жустін Бреза-Буше  (1+0)  22:08,7
2.  Франциска Пройсс  (0+1)  +9,8
3.  Суві Мінккінен  (0+0)  +10,0
...
18.  Юлія Джима  (0+0)  +59,7
48.  Христина Дмитренко  (2+1)  +2:28,3
70.  Ірина Петренко  (1+1)  +3:11,1
75.  Олена Городна  (4+0)  +3:34,8

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка націй
Не забудьте поставити оцінки спортсменкам за гонку


Коментарі (Всього: 110)

[ 1, 2, 3, 4 ]

2025-02-15 14:30
 # 91  trov (Миколаїв) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 verhowyna
і я з Вами хгоден, що Федерація має це робити, але важелів у федерації малувато, ми плутаємо з радянськими часами,коли були такі важелі..зараз розвиток спорту залежить наскільки держава і місцеві органи влади підтримують той чи інший вид спорту(про природні умови не буду загострюватися, бо тут вже наробили великих відкриттів про те що умови в нас краще ніж у інших). У федарації не має жодного важеля щоб вплинути на місцеве начальство, ось на Волині знайшлася підтримка, а там починаються зявлятися таланти, але поруч з такими ж умовами Житомирщина, але там про біатлон не чули.
2025-02-15 14:31
 # 92  Demonchikkiev (Кременчуг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Спортсменка с Бразилии - не бразильянка. Она с Италии на самом деле. Она бегала по юниорам за итальянскую команду.
2025-02-15 14:37
 # 93  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
На прикладі Бейлі, Мінкінен ми точно можемо сказати лиш одну істину: всі організми різні і ніхто не має впевності, що він ось саме такий. Нойнер закінчила в 25, значить не мала впевності, що потягне далі. Суві чекала свій час, і якщо б це була німецька збірна, то вона б не дочекалась. В збірних топ класу, ніхто не триматиме фрукт до 30 і не чекатиме подіумів. Тут людям пощастило, що їх час їх дочекався. З приводу Іри, так вона фатально не везуча. Так буває. Не знаю чи закінчить вона, але я вважаю, що її потенціал не реалізувався і на 30 відсотків. Я б воліла бачити здорову Іру ще пару сезонів так точно.
2025-02-15 14:43
 # 94  verhowyna (Кам'янець-Подільський) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Погано, що тут немає лайків. Я от вибирав, на кого "звалити" вину. Сам розумів, що федерація, як і ТШ, у даному випадку лише нижні ланки і відповідно так само далеко не все від них залежить. Але й на мінспорту покласти відповідальність нерозумно - їм що біатлон, що кьорлінг, що хокей - лише олімпійські види спорту. Коштів на біатлон виділяють найбільше і радійте тому. А Ви вірно підмітили, от у сьогоднішніх реаліях якраз місцева влада може дати поштовх тому чи іншому виду
2025-02-15 14:48
 # 95  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
взагалі аж смішно. СмішноЮ коли кажуть, що зараз би сюди Віту, Валю, Олену... Ну просто відкрийте два останніх роки їх виступів за команду, та... гоу пити каву... Не треба порівнювати сьогодняшню молодь з декільками роками "золотої четвірки". Вони пішли з команди саме тому, що їх рівень вже був нижче середьного по Загальному заліку. Тому так: треба було не просто накатувати молодь, а на декілька років раніше починати оновлювати команду.
2025-02-15 15:42
 # 96  trov (Миколаїв) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
взагалі аж смішно. СмішноЮ коли кажуть, що зараз би сюди Віту, Валю, Олену...
2 Lissa
Так це реально смішно, але якщо говорити за декілька років, то це теж смішно,бо в 2020 Білосюк була кращою в команді, 4 місце на ЧС, і Христина наша головна надія, і зараз біжить гірше ніж Олена в 2021 році. А для накатування і придумали Кубок ІБУ
2025-02-15 16:22
 # 97  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Згідна. Не було ким оновлювати тому і виступали пенсіонери та легіонери які були сильнішими. Сьогодні добре видно що знову не має ким оновлювати і через 5-7 років не буде, той результати будуть може ще й гірші , бо сама краща у нас Юля. Може хто знає ким не оновлено нашу збірну років 4-5 назад, чи сьогодні.
2025-02-15 20:45
 # 98  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
взагалі аж смішно. СмішноЮ коли кажуть, що зараз би сюди Віту, Валю, Олену...
А що хтось пропонував їх повернути та ще й сюди?
2025-02-15 23:16
 # 99  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Чи до чого тут ваше зауваження? Який зміст? Мене вколоти?
Як це до чого? Це саме до Ваших "геніальних" пропозицій та інших співробітників з пенсійного фонду :
Треба було тих чемпіонок на пенсію відправити на кілька років раніше.
Ви їх почали "відправляти на пенсію", коли вони ще медалі на ЧС у естафетах брали. А відповідь сформулювали дуже чітку, що та ж сама ситуація сталася просто раніше на декілька років:
Та ми бачимо щоб було. При чому раніше років на 4. Відправляти на пенсії повинні ті хто сильніші пенсіонерів або їх рівня.
І 100% підтримки до останнього твердження!
Може б і не було тої порожнечі як зараз.
Була б саме така і навіть ще більша, бо на кілька років раніше цю "порожнечу" своєю "порожнечею" заповнили б росіянки, запрошені Бринзаком, а потім у 2022 році б вони зникли разом із ним.
2025-02-15 23:22
 # 100  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
та легіонери які були сильнішими
Ось ці якраз не були сильнішими. Бо Дмитренко саме через них не мала місця у збірній. І хто взагалі із тої купи легіонерів, запрошених Бринзаком, міг порівнятися із результатами Христини? Лише Абрамова, коли вживала мельдоній, або Блашко у її кращі часи...
2025-02-16 08:40
 # 101  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
А який був рівень Христини коли виступали легіонерки? Не потрібно порівнювати із нинішнім. Тоді вона Кривонос (яка приблизно залишилась на такому ж рівні) програвала багато.
2025-02-16 09:46
 # 102  trov (Миколаїв) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Тоді вона Кривонос (яка приблизно залишилась на такому ж рівні) програвала багато.
Підтримую, Христина по-перше була в збірній, по-друге програвала дуже багато, в сезоні 20-21 років не заїхала в очкову зону КІБУ по-моєму жодного разу
2025-02-16 10:17
 # 103  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
А який був рівень Христини коли виступали легіонерки?
А який в неї міг бути рівень, коли їй виступати не давали? В 21/22 вона сиділа на лавці запасних, на КІБУ їй дали виступити лише в Словаччині. Для того щоб вийти на теперішній рівень їй знадобилося провести повноцінний сезон на КІБУ, щоб розбігатися. Із тою купою легіонерів вона б такої можливості не отримала б...
2025-02-16 10:28
 # 104  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Не потрібно порівнювати із нинішнім.
Чому ж не потрібно? Для оцінки якості тих легіонерів, яких до нас приводили і які потім виступали роками, займаючи місця наших "Дмитренок, Кип'яченкових" - саме це і потрібно! Скільки своїх "Чалик, Городних" ми втратили через те, що їм просто місця не було, коли вони виростали із юніорського віку...
2025-02-16 12:07
 # 105  trov (Миколаїв) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
А який був рівень Христини коли виступали легіонерки?
А який в неї міг бути рівень, коли їй виступати не давали? В 21/22 вона сиділа на лавці запасних, на КІБУ їй дали виступити лише в Словаччині. Для того щоб вийти на теперішній рівень їй знадобилося провести повноцінний сезон на КІБУ, щоб розбігатися. Із тою купою легіонерів вона б такої можливості не отримала б...

Сезон 20-21 року вона виступала багато, але не заїхала в очкову зону КІБУ.. Про легіонерок - втой період про який Ви говорите їх було фактично три на ІБУ ,а іноді на Кубці світу причому виступали нерегулярно, Абромова рожала, місця було,от Кривонос виступала і що ? Про Кіпяченкову -ну виступала вона два сезона і що ? Ви ж в біатлона бог скільки років не вже не розумієте що у кожної людини своя стеля, і щоб ї досягти треба пахати і пахати, а не чекати поеки тобі створять комфортні умови для виступу.
2025-02-16 12:18
 # 106  trov (Миколаїв) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Легіонерів не має три роки( дивно вважати Белкуну легіонером,яка майже все спортивне життя бігала за Україну, і де всі ті, кому не давали дорогу? Одна Христина вишла на якийсь рівень(про молодших Меркушину і Городню поки раноговорити, будемо бачити в наступному році). Є приклад Насико, який не попадав в збірну, взагалі на ККібу не бігав, але пробився бо у людини є бажання
2025-02-16 14:24
 # 107  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Кубці світу причому виступали нерегулярно, Абромова рожала, місця було,от Кривонос виступала і що ? Про Кіпяченкову -ну виступала вона два сезона і що ?
Дуже гарне запитання "і що?" !!!
Саме так, поки що із 3 перелічених Дмитренко, Кривонос, Кип'яченкова вийшло у одної Христини. 1 із 3 - досить непоганий показник як на мене.
А тепер перелічімо список легіонерок, які в нас були: Бурдига, Абрамова, Бєлкіна, Панфілова, Блашко, Бех, Расказова, Москаленко, Сидорова - і задамо Ваше запитання "і що"? У підсумку 2 напівсезони від Блашко. Ось найбільше досягнення... Навіщо запрошувати таких, що у підсумку виходить те ж саме: "і що?", якщо це "і що" і свої здатні показувати?
2025-02-16 14:42
 # 108  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Про Кіпяченкову -ну виступала вона два сезона і що ?
І що? за 2 сезони вже потрібно списувати? Ви ж самі згадали, що тій же Христині знадобилося 2 сезони на КІБУ в різні роки... Чому іншим можна всю кар'єру бігати і ніхто не питає "і що?", а інших за 2 сезони можна списувати?
Є приклад Насико, який не попадав в збірну, взагалі на ККібу не бігав, але пробився бо у людини є бажання
Дійсно гарний приклад! Пробився, коли суперталановитих легіонерів відправили до дому і звільнилися місця для своїх.
і де всі ті, кому не давали дорогу?
Ну, так Зоц же їх намагається повернути - Чалик, Стеблина... Ті що були до цих вже мабуть "знайшли іншу роботу", чи Ви думали, що вони будуть все життя сидіти на ЧУ як Насико і чекати на свій шанс?
2025-02-16 17:03
 # 109  trov (Миколаїв) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ви думали, що вони будуть все життя сидіти на ЧУ як Насико і чекати на свій шанс?
Чому я мав про них щось думати? як спорсмени вони мені не цікаві,Насико цыкавий, хоч і особливих досягнень не має
І що? за 2 сезони вже потрібно списувати?
не ми з Вами вирішуємо кого списувати. Але зустрічне питання, а Ви чекаєте що вона вистрілить- в прямоому і переносному значенні
Бурдига, Абрамова, Бєлкіна, Панфілова, Блашко, Бех, Расказова, Москаленко, Сидорова
А Сідорову для кількості прибавили? вона жодної гонки за нас не пробігла,навіть не було її до командми зараховано наскільки помню. Троє з Бех начолі були юніорками, Бех принесла Україні золоту медаль, щоб було далі важко сказати..Москаленко в дорослій збірній так практично і не ігали. Що стосується Белкіною, то в минулому році ,коли вона не виступала, вболівальники хором завили , втрачаємо квоту на ІБУ -запрошення легіонерів звичайна практика, мені особисто вона не подобається в будь ,я кому спорті
2025-02-16 22:53
 # 110  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
не ми з Вами вирішуємо кого списувати. Але зустрічне питання, а Ви чекаєте що вона вистрілить- в прямоому і переносному значенні
Я не гадалка, тому не знаю вистрілить вона чи ні... Якщо із списку: Дмитренко, Кривонос, Кип'яченкова "вистрілила" одна - це вже досягнення. І якщо дві останні будуть виступати на КІБУ приносячи очки, за відсутності більш перспективної молоді, - це також не погано... А чи "вистрілять" вони чи ні, то вже буде залежати від них самих та тренера... Головне, щоб у них залишалися можливості вистрілити. Хоча б одна третина від тих, які були у Бєлкіної.
А Сідорову для кількості прибавили? вона жодної гонки за нас не пробігла,навіть не було її до командми зараховано наскільки помню.
А Ви думаєте, що її взяли для кількості? Для чого прибували Расказова, Москаленко, Сидорова? Їм дуже хотілося на ЧУ повиступати? В 21/22 вже "списали" Кип'яченкову, і взяли Расказову до команди, Христина Дмитренко отримала можливість виступити лише в Словаччині. Як Ви думаєте хто був у "списку на списання" на наступний сезон? Сидорова і Москаленко якраз із юніорок виходили...

[ 1, 2, 3, 4 ]

Последние обсуждаемые новости
    ЧС-2025. Стартові склади одиночної змішаної естафети (46)
    ЧС-2025. Результати чоловічої індивідуальної гонки (118)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 879
2 Лу Жанмонно 787
3 Ельвіра Карін Еберґ 571
4 Жюлья Сімон 530
5 Жанні Рішар 526
6 Осеан Мішлон 495
7 Селіна Гротіан 482
8 Суві Мінккінен 459
9 Жустін Бреза-Буше 426
10 Марен Кіркейде 379
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Віталій Мандзин 7.04
Артем Тищенко 6.14
Антон Дудченко 5.37
Денис Насико 5.21

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
390
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
130
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Україна  Віталій Мандзин
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Анастасія Меркушина
Україна  Антон Дудченко
Казахстан  Анастасія Макшаєва
Україна  Богдан Борковський
Україна  Анна Кривонос
Україна  Дарина Чалик
Україна  Лілія Стеблина
Норвегія  Ендре Стрьомсгейм

interview

2025-02-19
Антон Дудченко: Треба було обирати третю-четверту стартову групу

2025-02-19
Віталій Мандзин: Старався сили рівномірно розподілити по дистанції

2025-02-18
Христина Дмитренко: Рада, що змогла пройти рубежі чисто

2025-02-16
Віталій Мандзин: Ця гонка мені дала ще більший стимул

2025-02-16
Дмитро Підручний: Зі стійкою, на жаль, не справився

2025-02-15
Дмитро Підручний: Намагався боротися за високі позиції