|
|
2025-03-15 19:56 | Дмитро Підручний: Може десь не закрився габарит
|
|
|
Дмитро Підручний у сьогоднішньому мас-старті в Поклюці був єдиним представником України і фінішував на 13-ій позиції. Після старту капітан команди прокоментував свій виступ для читачів нашого сайту:
- Як сьогодні працювалось на такій м’якій трасі, та ще й під свіжим снігом, який падав всю гонку? Чи є якісь ризики для спортсмена от при такій погоді? - Звичайно що при такій погоді, коли йде сніг з дощем, коли сніг мокрий та свіжий, в принципі, лижі ні в кого не їдуть так, як би вони мали їхати. І ці 15 кілометрів дуже важко даються. Та у порівнянні з індивідуальною гонкою сьогодні траса просто небо і земля. Сьогодні хоча б можна було працювати. В індивідуалці я ніяк не міг призвичаїтись до цієї траси. Не міг показати сильний хід та гідний результат. Сьогодні ви вже бачили і інший результат, і інший хід. Щодо ризиків для спортсменів, то вони завжди є. Багато цього у гонці залежало від підготовки лиж. Не можу сказати, що сьогодні лижі в мене були кращі чи гірші, мабуть, на рівні зі всіма. Але були такі, з якими можна було боротися. Траса була м’якою, тож відносно ризиків можна зауважити, що в такому снігу важко у групі їхати. На щастя обійшлося без падінь, і я не бачив, щоб хтось падав. - На другому колі ви вийшли за Факом, а потім хотіли піти вперед, втім обійшовши словенця, знову встали у пелотон, чому передумали йти вперед, на обгін? - Я обійшов Фака, бо побачив, що він почав відставати від групи, почало утворюватися відставання. Я подумав, що він просто не може тримати темп, який завдає група попереду і вирішив обійти його і триматися за спортсменами, які були попереду. Коли обійшов, він зачепився за мною, так і їхали. Та ця група все одно розірвалась. Деякі спортсмени не могли тримати темп лідерів, на одному з підйомів побачив, як вони почали відставати.
- Після другої стрільби ви все коло йшли наодинці, чому не стали підпускати спортсменів, які йшли позаду, щоб працювати у групі? - Не сказав би, що йшов наодинці. Спочатку вийшов за Стрьомсгеймом, та він тримав занизький для мене темп, я вирішив обійти його. Тоді думав, що він вчепиться за мною, і ми будемо разом працювати, та він одразу ж відпав. Взагалі, у мене немає звички збавляти швидкість, щоб підпустити когось. Я їхав своїм комфортним темпом, намагався підтягнутися до тих, хто був попереду. На жаль, мені це не вдавалося, та все одно я їхав у своєму робочому темпі. - Щодо стрільби, вона сьогодні значно впливала на розподіл місць. Вашу роботу на вогневих можна назвати гарною, всього один промах, але він відняв кілька позицій у підсумку. Прокоментуйте вашу останню стрільбу. - Намагався сконцентруватися на стрільбі, щоб виправити помилки, які допустив і в Нове Мєсто, і в індивідуальній гонці тут. Бачимо, що це вдалося. Що ж до останньої стрільби то все робив правильно. Може десь не закрився габарит, або зарано натиснув на спусковий гачок. Звісно, що засмутився через промах, якби не він, міг би спокійно боротися за топ-6.
- В цілому гонка була дуже красивою, чи отримали задоволення від свого виступу? - В цілому – так. Більше задоволений, ніж – ні, але це була дуже важка гонка: довга дистанція, важкий сніг, дуже сильні суперники, а останнє коло було дійсно виснажливим.
- Під час трансляції українські вболівальники із прапорами, що стояли біля траси, так завзято вболівали. А от ви взагалі чуєте, що вони там кричать вам? - Так, звичайно ж, чую. І це дуже мотивує, дякую нашим вболівальникам, які сюди приїжджають, мають змогу повболівати за нас наживо на трибунах, на трасі. Це дуже круто, дає сили і більшу мотивацію. Дуже приємно, що люди знаходять час і можливість, щоб підтримати нас.
Спілкувалась Ганна Осолодкіна
|
|
|
|
|
|
|
Коментарі (Всього: 0)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінки в останній гонці
|
|
|
|
|
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні? |
|
Провести конкурс, як зазвичай
|
395
|
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
|
132
|
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
|
39
|
|
проголосовать |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|