Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 1262
2 Тарьей Бё 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-Сьястад Кристиансен 817
6 Эмильен Жаклен 712
7 Эндре Стрёмсхейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуэльссон 671
10 Мартин Понсилуома 638
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   10:01
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2023-01-08 16:52 |

Поклюка-2023. Результати змішаної естафети



Остання біатлонна гонка цього тижня, змішана естафета в Словения Поклюці, мала б стати найбільш цікавою з точки зору боротьби за перемогу. «Спонсором» таких очікувань стали тренери збірної Норвегії, які вирішили дати відпочинок одразу трьом лідерам команди – братам Бьо та Легрейду, а четвертого, Крістіансена, делегували до одиночного міксту. 
 
Українська команда також не могла розраховувати на кращих: у чоловічій частині команди троє лідерів через різні проблеми пропускали четвертий етап Кубка світу, а в жіночій тренери не наважились скористатись допомогою Олени Білосюк, яка також цього тижня мала проблеми зі здоров’ям. 
 
На стартовому колі здивував  Богдан Цимбал, який за один кілометр спромігся «проштовхнутись» з 18-го стартового місця на четверте! Стратегічно дуже грамотно, адже команди наприкінці другого десятку вже до першого рубежу програвали під два десятки секунд. І важливо, що цей ривок Богдан здійснив на початку кола, адже до лежки був час перевести подих, і перший рубіж він провів лише з одним запасним патроном. 
 
Але вже на другому колі знов проявились проблеми зі швидкістю, які вже спостерігались у Богдана напередодні в гонці переслідування. До стійки він втратив вісім позицій і півхвилини часу, та ще й скористався двома запасними патронами. Ще одне непросте коло до фінішу – і естафету наша команда передала 18-ю майже у двох хвилинах за лідерами.

 
А попереду ми побачили дуже цікаву ситуацію, яку вкрай рідко можна спостерігати у естафетних гонках. В чільній групі перший етап завершували двоє братів, що виступали… за різні збірні ) Виграв перший етап француз Фаб’єн Клод, який забезпечив партнерам по естафеті майже півхвилини переваги. А ось у групі переслідувачів йшов Флоран Клод, що представляє Бельгію. Також боротьбу за першу трійку вели Норвегія, Німеччина, Швейцарія, Італія та Швеція. 
 
На другому етапі ситуація в гонці встигла кілька разів розвернутись на 180 градусів! Спочатку Кантен Фійон-Майє здивував у лежці, вирушивши на штрафне коло і відкотившись на п’яту позицію. Потім у стійці новий лідер гонки Йоханнес Дале також не зміг закрити всі мішені навіть з запасними патронами. І зрештою лідерами на екватор гонки прийшли італійці, у яких чудово проявив себе Томмазо Джакомел
 
За збірною Італії через п’ять секунд йшли Франція та Німеччина, а ще в десятку секунд позаду – Швейцарія. Скоріш за все, цим переліком можна біло б обмежити список претендентів на перемогу, адже далі Норвегія відставала вже на 40 секунд, і на жіночих етапах у скандинавської команди йшли не найсильніші представниці.

 
В українській команді другий етап викликав найбільше занепокоєнь – надто слабко показав себе Руслан Ткаленко у спринті. Але за команду наш спортсмен зміг зібратись, перш за все на вогневих рубежах. Як і Цимбал, Ткаленко тричі тягнувся за додатковими патронами, та й на дистанції показував цілком прийнятні секунди. У підсумку чоловічу частину міксту наша команда завершила 15-ю. 
 
На третьому етапі відсів у групі лідерів продовжився. Не питимуть сьогодні шампанське тренери німецької збірної, які ризикнули поставити в естафету Софію Шнайдер. Два кола штрафу в лежці, і хоча стійку вона відпрацювала ідеально, та й на трасі показувала непоганий хід, на фініш свого етапу німкеня прийшла п’ятою, маючи півтори хвилини відставання – без шансів на подіум. 
 
І саме на цьому етапі виокремилась команда-фаворит. Нею стала збірна Франції зусиллями Анаїс Шевальє-Буше, яка за свій відрізок спромоглась на 32 секунди відірватись від Доротеї Вірер і на 46 секунд від Аїти Гаспарін. Слідом за Швейцарією естафету передала Швеція, і зневажати цей факт також було не можна, адже там на останньому етапі була Ельвіра Еберґ. 

 
Позиції української збірної на третьому етапі суттєво не змінились. Дар’я Блашко як прийняла естафету 15-ю, так на тій самій позиції відправила у гонку Юлію Джиму. Але ж, маючи дуже пристойну стрільбу з двома додатковими патронами, Даша дуже багато програвала на дистанції, а останнє коло вийшло взагалі катастрофічним. Красномовний факт: на початку етапу Блашко програвала лідерам 2:15, на фініші – вже чотири хвилини…

Все, що залишалось Юлі – спробувати поборотись зі збірними Бельгії, Словаччини та Молдови за 12-ту позицію – розраховувати на більше об’єктивно було неможливо. Але навіть для виконання цього завдання потрібно було стріляти ідеально, зважаючи на неідеальний нинішній стан Джими. Проте Юлі вдалось перевиконати завдання, навіть використавши п’ять додаткових патронів! 
 
Втрачаючи час на вогневих рубежах, Джима відігравала позиції на трасі. І останнє коло вийшло феєричним – трьох спортсменок українці вдалось випередити, а на фінішній прямій не дозволила випередити себе «турбодвигуну» Анамарії Лампіч! Таким чином, фінішну лінію Юля перетнула 11-ю, і, зважаючи на хід гонки, такому результату ми маємо радіти. Як не прикро визнавати, це те, на що ми зараз готові…

Ну а фінішер збірної Франції Жюлья Сімон готова була виграти гонку для своєї команди. Насправді, боротьби на фінальному етапі не вийшло: Сімон і італійка Ліза Віттоцці пройшли дистанцію досить рівно, використали по одному запасному патрону, і в результаті фінішували у 24 секундах одна від одної. Єдина, цілком передбачувана, зміна у подіум них місцях – це підйом у трійку команди Швеції, де Ельвіра Еберґ легко пройшла Лєну Хеккі Гросс. Швейцарка могла втратити й четверте місце, але у фінішному створі виявилась спритнішою за німкеню Деніз Херрманн-Вік. 

 
За підсумками гонки обидві українські команди втратили по одній позицій у Кубку націй. На жаль, чоловічу збірну за рахунок сьогоднішнього срібла випередили італійці, а жіноча команда поступилась Польщі, яка стала справжньою сенсацією естафети з фінішем на восьмому місці. Проте до топ-десятки нашим чоловікам лише вісім балів, жінкам – 36.
 
А продовжаться змагання Кубка світу вже найближчої середи, коли п’ятий етап традиційно прийме німецький Рупольдинг.

Змішана естафета
1. Франция Франція  (1+7)  1:19:48,9
2. Италия Італія  (0+7)  +24,6
3. Швеция Швеція  (1+5)  +47,2
4. Швейцария Швейцарія  (0+13)  +1:09,3
5. Германия Німеччина  (2+11)  +1:09,9
6. Норвегия Норвегія  (1+12)  +1:41,2
...
11. Украина Україна  (0+13)  +5:02,7

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка націй і залік змішаних естафет 
Не забудьте поставити оцінки спортсменам


Комментарии (Всего: 114)

[ 1, 2, 3, 4 ]

2023-01-08 21:05
 # 91  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Бринзак,как и любой руководитель,не может бить идеальним,а била ли альтернатива на тот момент?Будь ви на месте ВМБ,после золота Сочи,ви б так взяли ушли,серьезно?И кто тогда б возглавил федерацию,какой-то депутат,которому на тот биатлон,с високой колокольни?(Не о Крулько,образно,вдруг он будет лучше ВМБ).Если ви как говорите последний загнал укр.биатлон в болото,то он сначала ето болото создал,расшевелил,и держал на плаву,за что ему огромная благодарность.Представьте би в 1998 году,пришел би в биатлон,условний менеджер,и развивал би етот спорт постольку-поскольку....то до 2014 года ми б уже поставили крест на етом виде спорта.Все познается в сравнении.

Взять даже тренера,вон РемоКруг из Германии ушел в Швейцарию,и у последней,как результати подскочили.Если у человека есть талант,харизма и желание работать,то альтернатива Бринзаку,уже б давно била на горизонте,а если ее не било,что ето значит?Что не так много кому и хотелось,браться за тяжелую работу,развивать укр.биатлон.И вина ли в той ситуации Бринзака,что ему не било альтернативи?
2023-01-08 21:36
 # 92  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Понятно. Виноватых значит нет. Ну так как то само получилось типа.
2023-01-08 21:45
 # 93  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А Ткаленко-то молодець:) не вірила я в нього, а він загальної гливкоі каші не зіпсував, ще й не найбільшим комочком став. Як це не прикро визнавати, але Даша в цьому сезоні все. Менше місяця лишається до ЧМ, а вона все гірше і гірше виглядає. Юльчик як Валя в кращі роки - серцеспинна стрільба та добротний хід. Богдану треба або триндюлі, або тільки на рівнинці бігати, бо з таким стартом вже далі ні про що говорити. Але в цілому, я говорила про 10-12 місце, все в межах похибки і вийшло. Для того щоб вийти на позиції, скажімо, Чехії треба Артем і Антон та Олена хоча б в середніх кондиціях. Призів вмуьопу сезоні на КС точно не буде, а на ЧЕ і ЧМ - ну дива ж трапляються.
2023-01-08 22:10
 # 94  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Понятно. Виноватых значит нет. Ну так как то само получилось типа.

Є винуваті, Семеренки Білосюк, пізніше Джима- вони привчили,що наші можуть бути на самому високому рівні, хоча ніяких обьективних причин для цього не має- природні умови, економіка країни, ставлення до спорту ..а були б як хоккеїсти, виступають собі в третьому дивізіоні і ніхто їх не сварить( а це не 7 і навіть не 11 місце в світі,_.

2023-01-08 22:42
 # 95  pasquali Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Вся похвала за золоту четвірку на Бринзакі, так і за провал в підготовці молодих також на ньому. При тій популярності і тих можливостях які були він прямо скажемо провалив практично все.
Да дівчата, так як це краще видно, були не всі "розумні", деяким не хватало фізики, але за пошук і розвиток треба було братись, а не почивати на лаврах. Нажаль Дмитренко і Кривонос це капля в морі, це навіть не заміна четвірки, таких повинно бути з 10-к. Дічат то хватало, і з таких же дівчат і повиростали ті що в тій же четвірці були.
2023-01-08 23:26
 # 96  Ворончук Евгений Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Есть состав на следующий этап? Юрай вроде говорил, что Дудченко и Прима будут, но в индивидуалке не побегут. Зато в индивидуалке побежит Насыко.
Нужен ли Цымбалу отдых?
2023-01-08 23:29
 # 97  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Если у человека есть талант,харизма и желание работать,то альтернатива Бринзаку,уже б давно била на горизонте,а если ее не било,что ето значит?Что не так много кому и хотелось,браться за тяжелую работу,развивать укр.биатлон.И вина ли в той ситуации Бринзака,что ему не било альтернативи?
В сенсі "немає альтернативи" ??? А що трапилося цього року Ви пропустили? Була сформована команда з альтернативним баченням розвитку із людей, які працювали, а деякі виховувалися Бринзаком... І що зробив Бринзак? Поступився і дав їм шанс проявити себе? - Звичайно, ж ні - влаштував цирк на виборах, намагався змішати їх з брудом, поставив свого протеже до руля...
2023-01-08 23:34
 # 98  rombrom (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Треба віддати належне Бринзаку за те, що підняв наш біатлон зусиллями українських тренерів і спортсменів, але потім щось пішло не так і він розвернув його назад. Привіз другосортних москалів - тренерів, сервісменів і десяток спортсменів, зробив для них кращі умови, дав їм перевагу в оплаті і змагальній практиці.
Навіщо українцям тренуватись, якщо на твоє місце привезуть жирних, бехів і москаленок, і ще десяток відходів з росії, а тебе засунуть подалі.
2023-01-09 11:13
 # 99  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 rombrom
Якщо так роздумувати, то можна тупо сидіти на березі річки і чекати та дивитись як повз пропливає труп твого ворога, тільки можна не дочекатись. В сусіда машина краща, а у родича бізнес вдалійший, а за рогом хата більша - психологія ущербних людей. Роби щось - шукай, питай, тренуйся, пробуй. Не виходить - шукай в іншому місці. Ось в Даші сталевий характер - не виходить в неї і, очевидно, що з видом спорту вона помилилась, але людина не здається, пробує, це викликає повагу і трошки біль за втрачені роки. Був такий Бережний - теж помилився, нічого такого не досяг, але старався ж, був сумний приклад Сєднєва - коли пішло і пропало, а дуже хотілося щоб йшло і далі, а організм сказав "ніт" і в хід пішли заборонені прийоми. Не виправдовую, але пошук же був. Що заважало Кривонос рости разом з Бех, поруч з сестрами і Оленою - Аня має всі фізичні дані? Бринзак особисто їй говорив фарбуватися в колір фламінго і жерти рахати-лукуми? До результатів Каті Вільхельм ще треба було дорости. Журавок, Бригинець, Шек, Карасевич - скільки було тих, що не вийшло- не захотіли-не змогли-не потягли. Дмитренки намагаються, не виходить і, скоріш за все, не вийде вже. Не побіжить Лера як Джима, не вийде з Христини нової Підгрушної. Я не ставлю тавро, але колись з'являться маленькі Віта та Валя, біатлон в Україні вийде на нове коло. Можливо, піде 10-15-20 років, але це точно буде, бо Семеренки чи Зубрилова не з'явились на порожньому місці, треба чекати, шукати, пробувати. Не на захист саме рузьких, але конкуренція мала змусити дівчат працювати вдвічі більше, щоб довести, що вони кращі і можуть ліпше. Цього не сталося, значить воно їм не треба було, або дійсно відустні ті дані, які б могли зробити з них чемпіонок. Підгрушна що на чорній ікрі виросла? Олена хотіла, перемагала хвороби, невдачі, шукала як і з ким краще, до цього часу не кидає той спорт, щось Бринзак їй не заважав на цьому шляху, а квіточкам завадили краще відношення, гроші, ставлення. Працюй, давай результат - буде діло, шукаєшь винних, бачиш сусіда-свата-брата - не ний, живи і скній далі.
2023-01-09 11:29
 # 100  Ворончук Евгений Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
По поводу русских. Все мы понимаем. что у них была привилегия тренеров. Плюс зарплаты в несколько раз больше, о чём говорил Кильчицкий. Глядя на это, руки опускаются.
2023-01-09 12:18
 # 101  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Згоден з кожним словом.Я пам'ятаю Олену Підгрушну,яка тільки з'явилася в складі,вона тоді була ще тихоходом,як Джима на початку кар'єри.Хіба відразу вона стала фінішеркою естафети?Ні,бо за цим стояли непогані тренери,і важка праця над собою,над своїми даними.В першу чергу багато залежить від самого біатлоніста.Чи Бринзак буде бігати за Кривонос,Дмитренками та іншими,дівчата працюйте,ви наше майбутнє.70% успіху залежить від самого спортсмена,та гарної роботи тренерського процесу.Самий яскравий приклад,це австрійка Хаузер.5 років виступала на рівні топ 20-30.Але чомусь людина захотіла добитись кращих результатів,шукала варіанти,інших тренерів,тренувалась з австрійськими хлопцями,3 літа дуже тяжко працювала,і тільки на 6 рік пішов прогрес.Це про те,що якщо працювати понад себе,комусь це дає поштовх вверх....якщо організм не витривалий,когось це може і прибити,але це один з шляхів.Чому Підручний зміг вийти на неабиякий рівень?Мабуть,тому що дуже хотів,мені здається бажання важить дуже багато чого.Бути кращим завтра,ніж учора,девіз для біатлоніста,який хоче чогось добитись,та напевно так у любому виді спорту,не тільки в біатлоні.
2023-01-09 12:25
 # 102  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ворончук Евгений
Якщо у професійного спортсмена опускаються руки,йому потрібно задуматися,а чи ту він професію вибрав.
2023-01-09 13:01
 # 103  rombrom (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
To Noname
Яка конкуренція, якщо москалів везли пачками, давали їм більшу зарплату, кращі умови і при рівних даних ставили на старти.
Пости пана Дудкіна ще зі світогляду кпрс. Руки опускаються у багатьох профспортсменів. А тут в умовах, вибудуваних Бринзаком для москалів, не те що руки, а ноги і голова може опуститись. Кільчицький єдиний, хто не побоявся вголос заявити про це, за що поплатився, із нього зробили божевільного, в кращих традиціях срср. Всі інші тихенько терпіли, і висловили свій "протест" аж весною.
Вже промовчу про тренерів, які мали готувати юніорів. Шукай, готуй, а тобі на пачки москалів зі своїми тренерами і зразу на змагання. Конкуренція, ага.
2023-01-09 18:53
 # 104  Delphina Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
система вибудовує спортсмена, завжди у будь-якому виді спорту! Йоханесом чи Турой потрібно народитися, а от Хаузер, Підгрушну, Підручного можна зробити практично з будь-якого спортсмена, але якщо робити!!! Ні один біатлет не може все життя вперто йти до цілі у всіх опускаються руки, у всіх буває безсилля. На те і існує система. яка підтримає і допоможе.

Без бажання спортсмена нікуди, але у нас інша ситуація була, в якій на одному бажанні нікуди не виїдеш... на жаль, що і маємо.

Про "такі як Семеренко народжуються раз в надцять років" взагалі маячня повна... То в 30-мільйонній країні? Як же бідні шведи зі своїх 10 млн знаходять когось, про норгів з 5 мільйонами мовчу... Так самородки поодинокі, але практично будь якого спортсмена з середніми даними до рівня ТОП-30 можна підтягти тренерською роботою. Виїжджають на талантах тільки безталанні тренери (вибачте за тавтологію).
2023-01-09 19:11
 # 105  Ворончук Евгений Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Delphina
Ну так в той же Швеции, Норвегии есть пропаганда спорта. Там "заниматься спортом" - это такая же рекомендация с самого детства, как и "не курить" и "не пить". О чем может быть речь, если среди подростков в Украине легче найти собутыльников, чем, например, товарищей поиграть в тот же футбол на улице?
2023-01-09 21:30
 # 106  luxemburg1 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
История простая. Есть примерно 4 категории сборных.
1. Топовые сборные -Норвегия, Швеция, Германия и Франция. Там почти все биатлонисты/биатлонистки сильны.
2. Сборные у которые есть 2 точно хороших или 1 хороший биатлонист, а другие стабильны.
Такие сборные, Швейцария, Австрия, Чехия, Италия(у мужчин они не ахти, из за того, что Джакомель ещё не набрал), Словения(мужчины), Финляндия.
3. Сборные, у которых есть 1 нормальный биатлонист, либо 2 середнячка. Это мы, Польша, США, Литва(мужчины), Румыния(мужчины), Эстония, Канада, Польша, Болгария, Словения(женщины), Словакия(женщины). Там тоже градация есть ну не суть.
4. Это аутсайдеры. Казахстан, Бельгия, Молдавия, Словакия(мужчины), Латвия, Япония, Южная Корея, Новая Зеландия(мужчины, Хорватия, Греция, Румыния(женщины), Литва(женщины), Греландия(женщины), Австралия(женщины). Ну и т.д.
Ну так к чему я, в принципе что мужчины, что и женщины могли бы у нас бороться за топ 10. Только есть одно но, если были бы все здоровы хотя бы, не пропускали бы этапы, не болели. В целом стрельба неплохая, да даже хорошая, но порой лидеры выпадают и т.д. Пидручный, Прима и Дудченко они выпадают, то болезнь, то травма, то ещё что то. Джима, Билосюк, Меркушина. Всегда кто то да выпадал. А заменить им некем, ну может выстелить Тищенко, ну может Лесюк, ну может Цымбал, ну может условно Петренко. Только этого недостаточно. Нужна стабильная сборная. Давайте рассмотрим соперников.
США(женщины)-Ирвин, Рид. Они выше наших.
Польша-Жук, Якела и Мака также в целом с нами на равных. То есть можно бороться, но опять же нужно, что? Хорошая стрельба и самое главное, чтобы были здоровы.
С мужчинами труднее Италия добавила. там Джакомель. Словения ну и там Фак, Финляндия ну там 3 биатлониста. Понимаете проблема в том, что ну такая ситуация.
Виноват ли кто то? Безусловно, но ведь особо результатов не было, были у женщин 4-5 сильных биатлонисток и всё. Обкатать было кого то трудно, тоже по причине, что было 5 квот. У Франции там 6 квот, они могут одну обкатывать и менять. У Норвегии и Германии тоже самое. Одна может меняться, им легко, Швеция такая же история. Мы же обкатывать не могли. А чтобы выделялась какая то, то не было, перешла к нам Блашко, вот и всё. Она вроде бы бегала быстро, но потом сдала по скорости. А так быстрых и не было, Меркушина выделялась, но не получилось.
Нужно ли 5 квот, ну знаете честно нет, соперники имеют куда больше биатлонисток и биатлонистов.
Тищенко, Ткаленко и Насыко, очки имеют молодцы. Только проблема в том, что у нас то один болеет, другой третий и надо замена, Ткаленко, Тищенко привлекаются. Все остальные ну прямо не очень.
С женщинами беда, Меркушина, Петренко, Семеренко. Там ещё выбор хуже и меньше. То есть женщинам вообще такой квоты не надо, мужчины ещё может быть, но откровенно хорошего уровня мужчин нет и женщин.
Нужен ещё и переход из молодёжного во взрослый. Как по мне ну пока что нет ничего крутого. Результаты лучше не станут в данное время. Если уйдут лидеры, замена будет хуже. Поэтому не отчаиваемся, радуемся чистой стрельбе, попаданиям в преследование, в очки, в 30 сильнейших. Ещё есть одна штука, не хватает на все 3 круга, устают. Ну сами всё понимаете. Поэтому не судим строго.
2023-01-09 21:38
 # 107  Eugen (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Delphina
Про "такі як Семеренко народжуються раз в надцять років" взагалі маячня повна... То в 30-мільйонній країні?
А сколько "30-мільйонна країна" родила сильных фигуристов за 20 лет? Это при изначально более сильных традициях фигурного катания на момент обретения независимости и как минимум не меньших условиях для занятий, чем в биатлоне.
практично будь якого спортсмена з середніми даними до рівня ТОП-30 можна підтягти тренерською роботою.
Очень, ОЧЕНЬ спорное утверждение.
2023-01-09 22:06
 # 108  Neofit (Запоріжжя/Боппард Німеччина) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
"Очень спорное утверждение",да. Но,Евгений,лучше искать и воспитывать своих, чем нанимать легионеров,которые,как недавно,при первой "нештатной",скажем так,ситуации, бегут откуда прибыли(как волка ни корми....)А кормили,между прочим ,довольно хорошо (Я склонен верить нашим спортсменам) Так вот,Я к тому,что надо искать и находить свои резервы.Тем более что привозить ни с России ни с Беларуси спортсменов уже никто не будет -это очевидно.А из стран ЕС к нам никто не приедет.Условия не те.
2023-01-09 22:08
 # 109  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Eugen
Delphinaпрактично будь якого спортсмена з середніми даними до рівня ТОП-30 можна підтягти тренерською роботою.
Очень, ОЧЕНЬ спорное утверждение.

Не погоджусь ,що це "спорное утверждение"- це абсолютне не розуміння спорту від Delphina ще можна погодись що можна з не особливо талановитого виростити середнього -зірку з середняка навряд чи виростиш..і більше того, і Кривонос і Дмитренко талановиті, але в них не має самого головного -бажання "пахати через не можу", бо голова забита іншим
2023-01-09 23:13
 # 110  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Так самородки поодинокі, але практично будь якого спортсмена з середніми даними до рівня ТОП-30 можна підтягти тренерською роботою.
З цим не згоден,далеко не кожного.Я більше 20 років вболіваю біатлоном,і бачив багато поколінь біатлоністів.Так от,є дуже багато спортсменів,які від природи були з непоганими даними,але так і не добралися до топ-30.І не сказати,що там тренери були дуже погані,так може таки справа в самому спортсменові?Одному біатлоністу може знадобиться шлях в 8-10 років,для покращення результатів,і він їх здобуде,а інший маючи такий самий шлях,десь на 3-му році опустить руки,і скаже,ну я зробив все що міг,але не працюючи,через надзусилля....так що на мою думку,дуже багато залежить і від самого спортсмену,вміння слухати свій організм,і розуміючи,що в який час йому потрібно,але це звісно приходить з досвідом,а тренер лише керує цим процесом.А якщо подивитись на топів,то вони майже самі собі тренери у багатьох речах....
2023-01-09 23:22
 # 111  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Neofit
Назовите мне в резерве женской сборной,хоть одного человека,способного пахать так же,как в свое время работала ЛенаПидгрушна.Я думаю ни одного такого человека нет,вот и весь ответ.Условние Дмитренко,Городние,Кривонос,Журавок и т.д. от такого би года 3-4 би отходили...у парней то с резервом получше.Но как показивает практика,Антон вирос в неплохого середняка,Цимбал еще по неопитности неумеет раскладиваться по дистанции,хотя уже как би пора учиться...били б у нас такие таланти,как у Норвегии условний ФилипАндерсен,уже б давно бегали на КМ,но у нас таких нету.
2023-01-09 23:27
 # 112  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Талановитих на КС,відразу видно.Вони статус середняка пролітають можна сказати,ось як зробили Хартвег та Джакомель цього року.Не знаю,чи Хартвег стане новим "БенеВегером",можливо й так,а ось що Джакомеля через декілька років побачимо в топ-10 тоталу,я не сумніваюся,талановитий чортяка.
2023-01-10 23:21
 # 113  Delphina Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Бажання спортсмена повинно бути, це беззаперечно, але от одного бажання мало. І давайте будемо чесні самі з собой, за останні 10-12 років були спортсмени з бажанням. а от тренерського бажання не було, бо там шлях якраз років був, а хотілося "вот прям щас". тому й гребли все. що у сусідів погано лежало, стояло чи стріляло...

Щодо ФК, у нас тренери розбіглися на початку 90-х, а слідом і катки зникли, так що традиції традиціями, а бази 0. Там якийсь час майже на голому ентузіазмі виїжджали. А от зі спортивною і художньою гімнастикою показова картина, навіть у період відсутності зірок, до середнього рівня підтягують спортсменів. І в біатлоні це можливо теж, але не з тасуванням тренерів як карт, з відсутністю системи і відповідальності, бо роками у кожного свій тренер, а за результат ніхто не відповідає, у кожного свої локальні задачі.

Поясніть, чому наші постійно тотально хворіють і їх не вистачає на сезон без пропусків (я не беру окремі випадки, а саме системно), від небажання? Навряд (ну, може частково), а от з підготовкою і системною роботою проблеми. І справа не у війні, наших спортсменів постійно не вистачало на весь сезон і болячок було, четверть від усього пелетону.

Має бути дві складових - бажання біатлета - якісна система. У нас і з бажанням так собі, а от із системою взагалі була біда, і судячи з усього - буде далі. Отож маємо, що маємо.
2023-01-10 23:33
 # 114  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Delphina
Что болеем больше всех - это точно, ковиды/простуды мы на лидирующих позициях, и дело скорее всего не в низком командном иммунитете

[ 1, 2, 3, 4 ]

Останні обговорювані новини
    В Яворові пройшли Всеукраїнські змагання з біатлону (6)
    День народження Богдана Цимбала (1)
    ЮЧУ-2024. Результати змішаної естафети (2)
    ЮЧУ-2024. Результати переслідування у юніорів та юніорок (1)
    День народження Миколи Зоца! (3)
    День народження Івана Крулька! (2)
    День народження Ірини Петренко (3)
    День народження Романа Бондарука (1)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Лиза Виттоцци 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Ингрид-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жюстин Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Симон 994
6 Лена Хекки Гросс 853
7 Эльвира Карин Эберг 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Каролин-Оффигстад Кноттен 629
10 Янина Хеттих-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Александра Меркушина
Украина  Юлия Джима
Украина  Антон Дудченко
Украина  Анастасия Меркушина
Франция  Жюлья Симон
Украина  Любовь Кипяченкова
Украина  Дарья Блашко
Украина  Артем Прима
Украина  Елена Билосюк
Италия  Доротея Вирер
Италия  Лиза Виттоцци
Украина  Анна Кривонос
Швеция  Ханна Эберг
Украина  Богдан Цымбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті