Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 1262
2 Тарьей Бё 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-Сьястад Кристиансен 817
6 Эмильен Жаклен 712
7 Эндре Стрёмсхейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуэльссон 671
10 Мартин Понсилуома 638
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   10:01
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2023-04-12 15:17 |

Іван Крулько назвав склади команд на наступний сезон


Окрім оголошення нового тренерського складу жіночої збірної України, на прес-конференції президента Федерації біатлону України було оприлюднено і склад спортсменів, які увійшли до чоловічої та жіночої команд. При цьому у жінок команди А і Б працюватимуть разом, і лише перед початком сезону спортсменок буде розподілено на учасниць Кубку світу та Кубку IBU.

Отже, до складу команди увійшли: Анастасія Меркушина, Олександра Меркушина, Дар’я Блашко, Любов Кип’яченкова, Христина Дмитренко, Анна Кривонос, Ірина Петренко, Дарина Чалик, Юлія Городна, Олена Городна, Ксенія Приходько, Оксана Коваленко. Дві досвідчені спортсменки працюватимуть окремо: Юлія Джима – разом з чоловіками під керівництвом Юрая Санітри, але за програмою Уроша Вєлєпєца, а Олена Білосюк – на самопідготовці з чоловічою командою Б під керівництвом свого особистого тренера Олександра Кравченка.

У чоловіків розподіл більш стандартний. Юрай Санітра та його помічники Олексій Кравченко та Роман Лейбюк, працюватимуть з вісьмома спортсменами: Дмитро Підручний, Артем Прима, Антон Дудченко, Богдан Цимбал, Артем Тищенко, Денис Насико, Тарас Лесюк, Віталій Мандзин. Команда Б під керівництвом Олександра Кравченка та Романа Прими працюватиме у складі: Руслан Ткаленко, Степан Кінаш, Дмитро Грущак, Роман Боровик та Владислав Чихар.

Щодо складу юніорських команд, то він має такий вигляд:

Юніорки
Тетяна Тарасюк
Інна Антоненко
Ірина Тарасюк
Анастасія Мільшина
Марія Голоборода


Юніори
Богдан Борковський
Сергій Супрун
Михайло Хміль
Станіслав Жирнов
Данило Большой
Ярослав Третьяк
Микола Грущак

Зазначимо, що з хлопцями працюватимуть Назар Бурик та Микола Ворчак, з дівчатами – Дмитро Івасенко та Олександр Артюх.

На питання про подальші виступи сестер Семеренко, президент Федерації зазначив, що двері команди ні для кого не зачинені, але пріоритет все ж надаватиметься тим спортсменам, які готові будуть представляти Україну на наступних Олімпійських Іграх.

Також Іван Крулько підкреслив, що Микола Зоц має повний кредит довіри і висловив сподівання щодо роботи цього тренерського штабу протягом усього олімпійського циклу. Однак в той же час критерієм роботи команди залишатиметься результат. Сам же новий старший тренер жіночої збірної в якості орієнтирів закликав розділити досвідчених спортсменок і молодих. Якщо, приміром, для Юлії Джими або Анастасії Меркушиної будуть ставитись конкретні задачі на чемпіонати світу та Європи, то для більш молодих цей рік буде переважно присвячено набуттю досвіду змагань на рівні Кубку світу. Що ж стосується юніорок, які увійшли до основного складу, а саме Олександри Меркушиної, Олени Городної та Ксенії Приходько, то для них головним стартом із акцентом на результат буде юніорський чемпіонат світу.

Цікавою інформацією поділився Микола Зоц щодо системи відбору на змагання. Так, 10-14 серпня під час Юніорського чемпіонату України з літнього біатлону пропонується провести контрольний старт за участю в тому числі тих спортсменок, які не потрапили до складу команди на централізовану підготовку, де вони матимуть змогу відібратись на літній чемпіонат світу. Перед початком зимового сезону в період між 17 та 20 листопада планується дві контрольних гонки, де біатлоністки вирішать між собою долю місць на Кубку світу. Там же до спортсменок загальної групи доєднаються Юлія Джима та Олена Білосюк.

Наостанок Іван Крулько повідомив про те, що буквально з першого збору зі спортсменами буде працювати спортивний психолог. Президент Федерації наразі не розкрив ім’я, але підкреслив, що це – найкращий спеціаліст в галузі спортивної психології в Україні.


Комментарии (Всего: 211)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ]

2023-04-17 21:15
 # 151  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Назвіть хоч один ФАКТ, який я перекрутив
Будь ласка:
Якщо Ви доводите недоцільність запрошення іноземних спортсменів і при цьому приводите факти, що Росія успішно це робить , то це не логічно

Якби я доводив недоцільність запрошення іноземних спортсменів на болота, це дійсно було б нелогічно. Половина їх спортивних успіхів досягнута за рахунок стягування кадрового людського потенціалу з цілого світу (друга половина - за рахунок державної системи допінгу). Я ж доводив цілком протилежне. А саме, що гастарбайтери з боліт нашому біатлону - лише на шкоду. Обгрунтовуючи це історичним досвідом.
Тобто в самому вашому твердженні прихований безглуздий парадокс, який з моїми думками не має нічого спільного.
2023-04-17 21:18
 # 152  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тобто русня не іноземні, тобто Ви проти брати росіянок, але не проти брати скандинавок?
Ну от. Продовжуєте перекручувати.
При такій методі ведення діалогу з вашого боку подальшу дискусію вважаю такою, що не має сенсу.
2023-04-17 21:40
 # 153  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тобто русня не іноземні, тобто Ви проти брати росіянок, але не проти брати скандинавок?
Ну от. Продовжуєте перекручувати.
При такій методі ведення діалогу з вашого боку подальшу дискусію вважаю такою, що не має сенсу.

Вести діалог чи ні це Ваше право - але виьачте, я не розумію Вашку логіку, тому уточнюю чи проти Ви запрошення скандинавок( допустимо вони захочуть)
2023-04-17 21:58
 # 154  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
я не розумію Вашку логіку, тому уточнюю чи проти Ви запрошення скандинавок
Жодного сенсу на таке відповідати не бачу. Це все одно що запитувати, чи не проти я полетіти на Марс. Ми не на посиденьках клубу любителів ненаукової фантастики, щоб давати волю дикому польоту фантазії і обговоренню нездійсненних речей.
2023-04-17 22:10
 # 155  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ми не на посиденьках клубу любителів ненаукової фантастики,
ну не така уже і фантастика, виступають вони ж за Бельгію., але -я все -таки не можу зрозуміти- Ви проти запрошення взагалі чи проти запрошення слабких спортсменів( яВас не підкалую, я реально не можу зрозуміти Вашу точку зору)
2023-04-17 22:59
 # 156  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
не можна порівнювати резульатт цього сезону механічно з минулими- бо в минулолму виступало ше шість росіянок і білорусок - щоб не робили хибним виводів, категорично проти повернення Бех
Я з Вами згоден. Потрібно врахувати усі фактори:
- більшість російських спортсменів вживали, вживають і будуть вживати допінг, більша частина їх досягнень саме завдяки цьому - це вже стало державною політикою у сфері спорту... так що раніше чи пізніше на усіх них все одно чекає дискваліфікація;
- яке було фінансування, передсезонна підготовка та і взагалі моральний стан у всіх представників нашої команди в умовах війни, чи вийшло у них підготуватися так само добре, як у попередні сезони;
- усім "мрійникам", які звинувачували Меркушиних у не правильній мотивації та відношенні до вболівальників потрібно проаналізувати "человеческие качества и жизненные принципы" Бех, якщо для них усе це так важливо! Тікаючи до країни, з якої летять ракети, вона рятувала свій безцінний талант виключно заради Вас її "улюблені українські вболівальники"
Можливо я ще якісь фактори пропустив, потрібно їх додати і добре проаналізувати...
2023-04-17 23:00
 # 157  Ворончук Евгений Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
"Тобто? Ви заявляєте, що протягом останніх 5 років вона навіть не збиралася поборотися за місце в основній команді? Навіщо тоді тримати таких спортсменок, чому тоді замість неї не виставили Любу або Христину ще 3-4 роки назад?"
Потому что в спорте спортивный принцип.

"Точно це ж Люба сама попросила викинути її із команди минулого сезону!!!"
Я думаю, что её выкинули из команды, потому что она была слабее. Это спорт.
2023-04-17 23:01
 # 158  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Два росіянина не могли закрити дорогу всім
Звісно, в один конкретний сезон 2 росіянина могли закрити дорогу щонайменше 2 українцям )
2023-04-17 23:05
 # 159  Ворончук Евгений Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
№141
Ссылку открывал. Кристина - молодец. Но оценивать её уровень относительно Билосюк по одной совместной гонке - глупо.
Может быть, Вы и оцениваете первый сезон, а я оцениваю её как взрослую биатлонистку. Если спортсмен сильный, то ему будет все равно, какой это для него сезон.

2023-04-17 23:09
 # 160  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
більшість російських спортсменів вживали, вживають і будуть вживати допінг, більша частина їх досягнень саме завдяки цьому - це вже стало державною політикою у сфері спорту... так що раніше чи пізніше на усіх них все одно чекає дискваліфікація;
Люба посіла 66 місце без росіян, а Бех 55 з росіянами, які її обігнали за рахунок допінгу - тобто виступ Бех значно краще Люби(нажаль) Про моральні якості Насті це не до мене, я їй таких претензій не висував, і Вашу оцінку моральних якостей Без повністю підтримую
2023-04-17 23:11
 # 161  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ссылку открывал. Кристина - молодец. Но оценивать её уровень относительно Билосюк по одной совместной гонке - глупо.
Может быть, Вы и оцениваете первый сезон, а я оцениваю её как взрослую биатлонистку. Если спортсмен сильный, то ему будет все равно, какой это для него сезон.
На самом деле гонок на уровне чемпеионата Украині біло в єтом году несколько, насколько я увидел Кристина смогла виграть одну в конце сезона, в декабре она проигрівала много
2023-04-17 23:12
 # 162  Ворончук Евгений Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
№154
"усім "мрійникам", які звинувачували Меркушиних у не правильній мотивації та відношенні до вболівальників потрібно проаналізувати "человеческие качества и жизненные принципы" Бех"
Закрыть навсегда вход в сборую для Кати-кондитера. Не знаю, что связывает её и Меркушину.
2023-04-17 23:13
 # 163  Ворончук Евгений Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
№159
Ну да. Как раз в заключительной трети сезона и случился прогресс у Кристины.
2023-04-17 23:15
 # 164  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
"Точно це ж Люба сама попросила викинути її із команди минулого сезону!!!"
Я думаю, что её выкинули из команды, потому что она была слабее. Это спорт.

Я можу помилятись, але здається Люба не була в команді ніколи, тож її не могли викинути, мені вона запамяталась по ЧУ де вона безбожна мазала, з тих пір мало що змінилось. Будемо сподіватися. що ще зможе навчитися
2023-04-17 23:16
 # 165  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну да. Как раз в заключительной трети сезона и случился прогресс у Кристины.

писав вище,що вважаю Христину основною надією команди за умови,що тренери зможуть підтримати її рівень самолюбства
2023-04-17 23:17
 # 166  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ворончук Евгений
Я думаю, что её выкинули из команды, потому что она была слабее. Это спорт.
Ага, саме тому у списках жіночої команди на наступний сезон немає ні Белкіної(перша за набраними очками у кубок націй ІБУ), ні Валерії Дмитренко (третя за внеском у кубок націй ІБУ), ні Семеренок! Бо спортивний принцип! Бо вони слабкіші за Дарина Чалик, Юлія Городна, Олена Городна, Ксенія Приходько, Оксана Коваленко ))))))
2023-04-17 23:28
 # 167  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ворончук Евгений
Если спортсмен сильный, то ему будет все равно, какой это для него сезон.
Ви щось таке дивне пишете... Ви самі хоч чимось займалися? У кожної людини своя психологія... Є люди, яких може збити будь яка деталь і це стосується не просто сильних спортсменів, а й чемпіонів...
2023-04-17 23:40
 # 168  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дарина Чалик, Юлія Городна, Олена Городна, Ксенія Приходько, Оксана Коваленко ))))))
Зовсім не факт, що всі ці спортсменки будуть виступати в цьому році в збірній, більше того, є такі що точно не будуть виступати. Зоц зразу сказав,що у всіх різні завдання при залученні в збірну. Список перед стартом сезону ще зміниться(я так думаю) і будуть відбори, оце і є спортивний принцип, а не очки зароблені в минулому році
2023-04-18 00:00
 # 169  Ворончук Евгений Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Рівень самолюбства? Не замечал такого от Кристины.
2023-04-18 01:32
 # 170  shiber Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll

Звісно, в один конкретний сезон 2 росіянина могли закрити дорогу щонайменше 2 українцям

Влізу в битву двох йокодзун. Але мені дійсно подобається слово "щонайменше" у Вашому каменті. Дійсно, тут пряма математика не працює, бо коли один українець має невдалий триместр, йому роблять бууууу!! і відправляють на IBU, а то й в утиль. На його місце може прийти інший українець. А коли на КМ сидить умовний Жирний - і сидить там всі триместри, незважаючи на результати, бо в нього бронь, то свій шанс втрачає не один українець, а двоє-троє за сезон.
2023-04-18 10:13
 # 171  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll

Звісно, в один конкретний сезон 2 росіянина могли закрити дорогу щонайменше 2 українцям
.
Влізу в битву двох йокодзун. Але мені дійсно подобається слово "щонайменше" у Вашому каменті. Дійсно, тут пряма математика не працює, бо коли один українець має невдалий триместр, йому роблять бууууу!! і відправляють на IBU, а то й в утиль. На його місце може прийти інший українець. А коли на КМ сидить умовний Жирний - і сидить там всі триместри, незважаючи на результати, бо в нього бронь, то свій шанс втрачає не один українець, а двоє-троє за сезон.

Дякую, завдяки Вам взнав нове для себе слово йокодзун...
2023-04-18 10:15
 # 172  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Рівень самолюбства? Не замечал такого от Кристины

Судячи по закінченню сезону він у неї є, і талант є, і це треба направити в потрібне русло
2023-04-18 10:53
 # 173  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
будуть відбори, оце і є спортивний принцип, а не очки зароблені в минулому році
Федерація і тренер вже оголосили зовсім інший принцип: "омолодження команди". Це означає, що "спортивний принцип" у чистому вигляді відходить на другий, а можливо, і третій план. Його, можливо, будуть застосовувати в межах певних вікових груп або серед спортсменок, які потрапили до списку.
Тобто умовній Белкіній, щоб потрапити у команду чи на КІБУ буде недостатньо за чистим спортивним принципом перемогти на кілька секунд умовну Коваленко на відборі. Для цього їй потрібно бути на голову вище за неї, перевага повинна бути на умовні хвилини.
Зовсім не факт, що всі ці спортсменки будуть виступати в цьому році в збірній
Тренер обрав список спортсменок, які поїдуть на передсезонну централізовану підготовку, на них будуть виділені кошти і саме них тренер буде готувати до сезону, бо він так вирішив. А що робити з усіма іншими, крім Джими і Підгруної (для них своя програма), він не знає, він їх готувати до сезону не буде. Хай готуються як хочуть, де хочуть, з ким хочуть, а головне за гроші, які самі знайдуть...
2023-04-18 11:10
 # 174  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
не знаю,нащо Ви непаисали мені ці азбучні істини. Зрозуміло,що чистого спортивного принципу ніколи не буває..Що стосується омоложення ,наскільк я зрозмів Вашу позицію, то Ви за це активно виступаєте вже давно. І навряд чи є ті,хто проти омолодження в принципі - є люди в т.ч. і я хто проти штучного омолодження - зрозуміло, що з рядду причин цей процес в збірній вже перезрів
2023-04-18 11:28
 # 175  Ворончук Евгений Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
№170
Ну а где Вы такое услышали? В интервью? Я не фанат Кристины. Мне просто интересно.
2023-04-18 11:42
 # 176  Ворончук Евгений Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
А если сравнивать Любу и Кристину, то у меня больше симпатий к Кристине появилось после интервью, которые спортсменки давали по окончанию сезона.
Люба сезоном довольна, Кристина - считает сезон провальным. Контраст налицо.
2023-04-18 11:52
 # 177  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
<span style="background-color: #66FF99;">2 trov
№170
Ну а где Вы такое услышали? В интервью? Я не фанат Кристины. Мне просто интересно.


Не зовсім зрозумів питання,що саме- що є проблема , щоб працювало самолюбство?- чисто самостійні висновки- хід думок такий - були результати по юніорам (на відміні від ровесниць)- за словами Євгена Федерація з нею возилась(міг переплутати і Євген говорив про іншу) - результатів не було - в 2023 роц і резульатати зявились - значить почала працювати, - без самолюбства досягти нічого не можливо-але включила його тільки зараз ( допускаю що якийсь факт, всю мою побудову легко зруйнює).Я тренер(не по біатлону), тому трошки розуміюсь на психології спорту,звичайно,щоб робити висновки тв,інтервью дуже мало, тож повторюсь можливо зовсім неправильно побудува цепочцку
Кристина - считает сезон провальным.
це тільки підтвержджує,що рівень самолюбства високий, і якщо реально буде його реалізовувати. На захист Люби- дівчина як на мене ,без підстав перескочила ІБУ і зразу на світ- звчиайно вона задоволена, та ще і на фоні провалу інших,але звичайно таке задоволення поганий стимул працювати більш наполегливо
2023-04-18 14:19
 # 178  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
не знаю,нащо Ви непаисали мені ці азбучні істини.
Тобто? Це ж Ви написали?
будуть відбори, оце і є спортивний принцип, а не очки зароблені в минулому році
Відбори будуть, але там не буде "спортивного принципу", а буде трохи або навіть зовсім інше. "Спортивний принцип" вже порушений при відборі до команди. Це дійсно очевидні речі... Навіщо писати протилежне? Я розумію, чому це робиться, напевно, це і справді необхідний крок зараз.
2023-04-18 14:19
 # 179  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Що стосується омоложення ,наскільк я зрозмів Вашу позицію, то Ви за це активно виступаєте вже давно.
Де Ви таке прочитали у мене? Можливо, могло скластися таке враження у певних дискусіях... Але я завжди виступав за спортивний принцип серед українських спортсменів. Ось вже сестри Дмитренко і Кип'яченкова почали за спортивним принципом вигравати у сестер Семеренок і Белкіной. Але щоб таке трапилося потрібно їх ставити в одні й ті ж гонки і давати спортсменкам більш менш рівні умови для підготовки. На жаль не завжди вистачає на це коштів...
Я завжди скептично ставився до легіонерів. Во станні 10 років через команду пройшло більше 10-ка легіонерів, але ні однієї Домарчевої чи Кузьміної ми не отримали. Я став виступати категорично проти такої політики, коли росіянок почали везти сюди пачками, витісняючи своїх спортсменок... Ось поїхали легіонери і певне омолодження, але українськими спортсменками, сталося само собою.
2023-04-18 14:46
 # 180  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ось вже сестри Дмитренко і Кип'яченкова почали за спортивним принципом вигравати
не тому , що це принципово, але все -таки уточню - Лера нікого з цих спортсменів не обгоняє.

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ]

Останні обговорювані новини
    В Яворові пройшли Всеукраїнські змагання з біатлону (6)
    День народження Богдана Цимбала (1)
    ЮЧУ-2024. Результати змішаної естафети (2)
    ЮЧУ-2024. Результати переслідування у юніорів та юніорок (1)
    День народження Миколи Зоца! (3)
    День народження Івана Крулька! (2)
    День народження Ірини Петренко (3)
    День народження Романа Бондарука (1)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Лиза Виттоцци 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Ингрид-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жюстин Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Симон 994
6 Лена Хекки Гросс 853
7 Эльвира Карин Эберг 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Каролин-Оффигстад Кноттен 629
10 Янина Хеттих-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Александра Меркушина
Украина  Юлия Джима
Украина  Антон Дудченко
Украина  Анастасия Меркушина
Франция  Жюлья Симон
Украина  Любовь Кипяченкова
Украина  Дарья Блашко
Украина  Артем Прима
Украина  Елена Билосюк
Италия  Доротея Вирер
Италия  Лиза Виттоцци
Украина  Анна Кривонос
Швеция  Ханна Эберг
Украина  Богдан Цымбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті