Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 1262
2 Тарьей Бё 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-Сьястад Кристиансен 817
6 Эмильен Жаклен 712
7 Эндре Стрёмсхейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуэльссон 671
10 Мартин Понсилуома 638
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   17:02
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2024-02-03 16:55 |

Арбер-2024. Результати другого чоловічого спринту


Чоловічим спринтом закінчився шостий етап кубку IBU в німецькому Германия Арбері. Спортсмени взяли участь всього у двох спринтах, та перед чемпіонатом світу тренерським штабам цього було достатньо, щоб ще раз впевнитися у вірному виборі складів команд на головному старті сезону.

Перший спринт в Арбері закінчився повним тріумфом норвезької збірної, нагадаємо, що у квітковій церемонії взяли участь тільки представники цієї збірної.
Сьогодні перше місце досить прогнозовано посів Йохан-Олав Ботн, який на цей раз чисто відпрацював на стрільбі. Другим з одним промахом фінішував ще один представник Норвегії Мартін Улдаль, на третій позиції з чистою стрільбою гонку завершив німець Зімон Кайзер.

Зауважимо, що під час гонки на стадіоні окрім дощу та туману були і сильні пориви вітру, тож спортсмени багато промахувалися.

Що стосується збірної України, то можна відзначити, що наші хлопці нав’язували боротьбу і досить непогано виглядали у цьому спринті.

Першим на дистанцію з української дружини пішов Артем Тищенко. У минулому спринті спортсмен показав кращий результат в команді, фінішувавши 22-м. Сьогодні на вогневих рубежах ми побачили того Артема, до якого ми звикли, коли спортсмен закриває всі мішені, навіть за поганої погоди. Першу стрільбу він пройшов чисто, хоч і працював не дуже швидко, перечікуючи пориви вітру, стійку українець також пройшов ідеально. Не вистачило Тищенку швидкості на трасі, тож у підсумку - 10-те місце.

Богдан Цимбал попередню гонку пройшов з одним штрафним колом. Сьогодні він чисто відпрацював на вогневих рубежах, закінчивши свій виступ на 14-й позиції. До того ж треба відзначити і швидкострільність Богдана, серед 93-х  учасників він за цим показником став  третім.

Руслан Ткаленко був у четвер найшвидшим у команді, посівши з трьома промахами 32-е місце. На стрільбі лежачи у сьогоднішньому виступі українець двічі промахнувся, а от стійку пройшов чисто, фінішувавши 33-м.

Дмитро Грущак, як і Руслан, у першому спринті не закрив також три мішені, та ногами був значно повільнішим, показавши 48-й результат і програвши колезі по команді майже хвилину. У сьогоднішньому спринті спортсмен не закрив всього одну мішень на стрільбі стоячи, показавши на фініші 39-ий результат.

Найслабкіший результат у першій гонці етапу в Арбері показав Романа Боровика, який в четвер досить невиразно виглядав на трасі. І сьогоднішній свій виступ Роман навряд чи зможе занести собі в актив. Із шістьма промахами у фінішному протоколі спортсмен посів 86-те місце.

У кубку IBU заплановано невелику перерву, адже всю увагу вболівальників, тренерських штабів та ЗМІ буде зосереджено на чемпіонаті світу, який стартує 7-го лютого  у чеському Нове Мєсто.

Спринт. Чоловіки
1.  Йохан-Олав Ботн (0+0)  25:02,3
2.  Мартін Улдаль (0+1)  +38,5
3.  Зімон Кайзер (0+0)  +1:21,2
...
10.  Артем Тищенко (0+0)  +2:06,8
14.  Богдан Цимбал (0+0)  +2:23,3
33.  Руслан Ткаленко (2+0)  +3:27,7
39.  Дмитро Грущак (0+1)  +3:45,8
86.  Роман Боровик (2+4)  +7:22,2

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка IBU і Кубка націй IBU


Комментарии (Всего: 61)

[ 1, 2, 3 ]

2024-02-03 20:14
 # 31  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ви й досі схоже не зрозуміли,це не мені потрібно.А насамперед потрібна мотивація для хлопців.Якщо ви цього не розумієте,ну що ж,тоді дійсно й далі звертайте увагу на мої стогнання,замість того,щоб об'єктивно оцінювати стан речей.Коли люди щось роблять важливе,конструктивна критика потрібна у найвідповідальніший момент,щоб люди прокинулися,і зробили все залежне від себе.Це елементарна істина у будь-якій сфері.Але тільки не мовчання.
2 Дмитрий Дудкин
я не зрозуміла, навіщо це вам тоді потрібно в інтерв'ю Санітри на загал? Все, що ви кажете, може бути усередині команди, в особистих розмовах тренера та хлопців, на їх загальних зборах. Їм це в'ю для вболівальників взагалі ні про що. Відчуття, що ви свої бажання прикриваєте тим, що це начебто потрібно не вам, а спорстменам. У спортсменів свої розмови з ТШ. А все, що на загал - це для всіх інших.
2024-02-03 20:17
 # 32  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Змоделюємо ситуацію,хлопці беруть медаль на ЧС,або повністю провалюють його.Який тоді сенс інтерв'ю уже після головного старту?

Знову ж.
Візмуть медаль, то скажуть: так, був зірваний сезон, але ми впоралися.
Не візьмут, то скажуть: так, був зірваний сезон, але ми намагалися, зчепивши зуби.

Все, що ви мені надаєте, як "це потрібно самим спортсменам, насправді не дуже вдало прикриває ваші бажання та вашу потребу, а не їх. Вибачте, але факт.
2024-02-03 20:24
 # 33  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
У вас хибна думка,що це мені потрібно,я більше переживаю за виступ хлопців,тому їм це потрібно в першу чергу,саме мотивація.Наведу вам приклад з життя,мене колись розкритикували напередодні важливої конференції,це дало мені змогу зібратися,і виступити якнайкраще,розумієте до чого я веду?Так само може бути і в спорті.

Ви думаєте,чому в Зоца вийшло в перший же сезон?Тому що він дав їм мотивацію,заставив повірити в себе,і ми ж не знаємо"кнут чи пряник"там був,а тільки здогадуватися.Так що все відносно.
2024-02-03 20:46
 # 34  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
"Що трапилось?"( Дарія Кузнєцова)
Мені теж хотілось би почути, але погоджусь з Lissa нехай краще в тому розберуться ТШ з хлопцями самі, без "експерів з ФБ".

2024-02-03 20:59
 # 35  Vetalb1979 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
насправді не дуже вдало прикриває ваші бажання та вашу потребу, а не їх. Вибачте, але факт.
Пам'ятаю, як одна спортсменка висловилась приблизно отак як ви. Так адміни цього сайту досі її ігнорують, і ви теж. Подвійні стандарти, однако.
2024-02-03 21:23
 # 36  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Пам'ятаю, як одна спортсменка висловилась приблизно отак як ви. Так адміни цього сайту досі її ігнорують, і ви теж. Подвійні стандарти, однако.
2 Vetalb1979
1. жалкую, що тут немає смайликів та що не можна додати скріни свої коментарів. Бо вам довелося б вибачатися. Я не ігнорую а ні Настю, а ні Сашу Меркушиних.
2. поміж " ми вам нічого не винні" ( не пригадаю, але щось таке там було, так?) та тим, про що розмова тут - земля та небо. Навіть за вуха притягнути не можна.
2024-02-03 21:32
 # 37  IB Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ви думаєте,чому в Зоца вийшло в перший же сезон?Тому що він дав їм мотивацію,заставив повірити в себе
2 Дмитрий Дудкин
Ну для цього є пряме спілкування, а не інтерв'ю. А для мотивації хлопцям раджу взагалі нічого не читати, в тому числі й наші дописи. До мотиваторів ми, на жаль, теж часто не дотягуємо.
2024-02-03 22:18
 # 38  goldenvika Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
согласна.Задача тренера- разобраться и исправить, а мы переживем и без всяких интервью
2024-02-03 22:30
 # 39  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
жалкую, що тут немає смайликів та що не можна додати скріни свої коментарів. Бо вам довелося б вибачатися. Я не ігнорую а ні Настю, а ні Сашу Меркушиних.
2 Lissa
Просто Vetalb1979 переплутав двох киянок, думаю постійні відвідувачи сайту і без скринів знають ,що то не Ви..... А по інтервью Юраю повністю Вас підтримую, те що потрібно для спортсменів говорять їм, а не на загал
2024-02-03 23:55
 # 40  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Нікого Санітра не візьме ні Тищенка, ні Мандзина....
https://suspilne.media/sport/676362-ukraina-zatverdila-ostatocnij-sklad-na-cempionat-svitu-z-biatlonu-u-colovicij-zbirnij/

Ну, сьогодні Тищенко показав вдалий результат. Чому його не беруть на ЧМ? І хто ж тоді індивідуалку бігти буде, хто в стафі страхувати буде? Жодного спортсмена в нормальній формі, не відомо чи зможе хтось не те що пробігти, але й пройти окремо взяту гонку... І в такій ситуації не брати запасного?
Санітра все ж таки на пенсію вже хоче...
2024-02-03 23:59
 # 41  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Просто прошу: не треба постійно про одне й те ж, як пісню бурлака на Волзі тягнути під кожною гонкою по десять разів на добу.
Так влаштована людина - буде ставити запитання поки не отримає відовіді... Ось для цієї ситуції було найоптимальніше дати певні відповіді - тоді б залишилося менше запитань...
2024-02-04 00:32
 # 42  kotysik (Карловка) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 40 Ну, сьогодні Тищенко показав вдалий результат. Чому його не беруть на ЧМ?

Ви в мене питаєте? Сама не розумію, Артем би був не зайвий на ЧС, виступити йому було б де.
2024-02-04 02:28
 # 43  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Если задача на ЧМ взять медаль, а не занять почётное 4 и ниже место, то логично, что берут тех, кто стреляет хуже, но бежит хоть чуть-чуть получше. Это риск без которого часто не бывает побед. Единственное в чем Артём мог бы действительно помочь на ЧМ, это очки в КН по итогам индивидуалки. А ещё это биатлон, сегодня бежит, а буквально завтра нет, можно не угадать.
2024-02-04 02:47
 # 44  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Kusko
А ещё это биатлон, сегодня бежит, а буквально завтра нет, можно не угадать.
Так, саме ця характеристика підходить до усієї чоловічої команди у цьому сезоні. Навіть точніше буде: "не біжить, не стріляє, повторюється те ж саме ще кілька гонок... а потім ось нарешті хоч в одній гонці щось вийшло". Якщо така підготовка для усіх членів команди, то потрібно брати максимальну кількість із запасними, щоб на гонку знайти хоча б одного, хто "побіжить"...
то логично, что берут тех, кто стреляет хуже, но бежит хоть чуть-чуть получше.
Я ж не кажу Тищенка брати замість когось, його місце - 6-те, для індивідуалки або запасний...
Если задача на ЧМ взять медаль, а не занять почётное 4 и ниже место
Щось я не пам'ятаю таких задач на цей сезон... У нас на сезон задачею була боротьба за 10-ку кубку націй - це далекува-то від медалей...
2024-02-04 04:15
 # 45  tetyana (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Артем і Богдан за стрільбу однозначно браво, але у швидкості явно є над чим працювати)))))).
2024-02-04 07:53
 # 46  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Прима знову буде "термінатором",який побіжить всі 5 гонок,Діма ніби казав,що готовий все бігти...на рахунок Лесюка,думаю в естафеті його наврядче побачимо,а Антону схоже доведеться теж мінімум 5 гонок бігти.Не брати Тищенка,не знаю,мені це видається дивним.Надіюсь,Юрай ще подумає.
2024-02-04 09:10
 # 47  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Та Прима на жаль не зразка ЧС-21 зараз, і вік вже не той, та і команда в функціональній ямі( тому дійсно трохи не зрозуміло, чому без шостого, можливо все ж у другій половині ЧС побачимо Мандзина після ЮЧЄ чи Тищенка, інді і сінгл міг би пробігти. В нинішній формі важко буде бігти всю програму
2024-02-04 11:11
 # 48  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Схоже Підручний буде сінгл бігти
2024-02-04 12:41
 # 49  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
слухайте, а ні у кого не майнуло думки, що рішення не брати шостого запасного - це рішення може бути не в площині готовності спортсмена, а рішення, пов'язане із фінансуванням? Враховуючи результати сезону і те, що функціонери чудово розуміють, на що може реально розраховувати команда на ЧС (вони ж, як вболівальники, не чекають, а вдруг зірочка впаде випадково!", просто трохи скоротили фінансування. Щось вот подумала про це.
2024-02-04 12:45
 # 50  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Якби це дійсно було так,то Юрай би ще перед Арбером сказав би,що на ЧС їдуть 5-ро.І гонки КІБУ ніяк не впливають,видно для нього топ-результат,це треба було не гірше норгів пробігти...
2024-02-04 13:07
 # 51  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Діма ніби казав,що готовий все бігти...
Можливо, він морально готовий бігти все, але ось по останнім його виступам цього не скажеш... в деяких гонках він просто "доходив" до фінішу... Не дуже цікаво за таким спостерігати...
2024-02-04 14:00
 # 52  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
все залежіть від того, коли Юраю про це повідомили. А могли повідоміти після того, як побачили результати хлопців у гонках на ІБУ. Це ви дамаєте, що гонки КІБУ ніяк не впливають. Наприклад для нього, враховуючи стан команди, результат Тищенка - норм. А для мінспорта - не норм. Бо це не КМ, а всего лише КІБУ
2024-02-04 16:02
 # 53  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Kusko
Единственное в чем Артём мог бы действительно помочь на ЧМ, это очки в КН по итогам индивидуалки.
Як і усі інші. До речі, пані Lissa, мабуть, має рацію - вирішили обмежитися мінімумом.
2024-02-04 17:13
 # 54  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Чого це? В індивідуальний гонці Тищенко значно краще виступає ніж наприклад Лесюк чи Насико. Та і думаю навіть є певна перевага над Примою і Дудченко але тут вже треба рахувати.
2024-02-04 18:15
 # 55  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Мабуть нарешті навіть до Санітри дійшло, шо майбутнє за тими хто бігає. Тим більш, шо особливой різниці немає, займе умовний лесюк 40 місце в ІГ чи той Тищенко 34 з чистою стрільбою. Це мабуть перший ЧС, де у нашіх чоловіків нема жодних перспектив, а звідси і жодних задач.
2024-02-04 19:03
 # 56  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
В цьому сезоні щось і в ІГ зірок не хапав Артем, два результати в четвертому десятку, один з яких на ЧЄ навіть. Я щось не впевнений, що навіть з нулями він зміг би в ІГ як Прима вистрілити. Але так, звичайно міг би КН підстрахувати і в синглі також. Ну в спринти його б не ставили, він їх пробіг немало в цьому сезоні на КС - результати в межах 60+- всі, і навіть на ЧЄ
2024-02-04 20:20
 # 57  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Та у цьому вся команда так виступає. На першому етапі Тищенко був кращим серед наших, в Анхольці 2 після Прими, на ЧЄ третій після Дудченко і Мандзина. Але враховуючи що Артем біг відносно себе непогано в Арбері плюс що Нове место йому підходить думаю міг б допомогти команді в КН. А може і в естафетах. (Враховуючи що взагалі незрозуміло що із командою наприклад Прима зайняв в Анхольці 9 місце але на ЧЄ біг гірше Тищенко і т.д).
2024-02-04 21:51
 # 58  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Ваша правда, на загальному фоні команди в нинішньому сезоні - це ще і рівень) напевно ІГ, сінгл і можливо якийсь з етапів класичної стафи міг би бігти, зв'язку спринт+ГП навряд, і змішку класичну - навіть при такому рівні решти команди. Тоді можливо дійсно не дозволили шостого взяти на ЧС, тому що результатів немає зовсім у чоловіків, і якоїсь суттєвої різниці серед хлопців, іншого пояснення немає. Ну тоді і незрозуміло що Санітра мав на увазі, якщо хтось медаль візьме на КІБУ чи що, зрозуміло ж що це дуже малоймовірно, норвежці і ще з десяток спортсменів на КІБУ - рівень недосяжний для збірної, тим паче у цьому сезоні(
2024-02-04 23:35
 # 59  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Може Юрай впринципі змирився,і він десь розуміє,що нічого видатного хлопці не покажуть в особистих гонках,крім Дмитра,та й то ще питання,якщо стрільба не піде.Тут би хоч якось відносно пробігти змішку,Дмитру зв'язку,та не ударити лицем в грязюку в чоловічій естафеті,все інше,то лірика.Думаю,це й самі хлопці розуміють,чудес не буває за 10 днів.
2024-02-05 00:12
 # 60  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
З такими результатами об'єктивно так, питання тільки боротьби за десятку в КН, всі ресурси будуть кинуті на стафи, але знову ж таки ІГ і сінгл - хоча може думає, що особливо гірше не буде

[ 1, 2, 3 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Христини Дмитренко! (6)
    День народження Артема Прими! (7)
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Лиза Виттоцци 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Ингрид-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жюстин Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Симон 994
6 Лена Хекки Гросс 853
7 Эльвира Карин Эберг 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Каролин-Оффигстад Кноттен 629
10 Янина Хеттих-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Александра Меркушина
Украина  Юлия Джима
Украина  Антон Дудченко
Украина  Анастасия Меркушина
Франция  Жюлья Симон
Украина  Любовь Кипяченкова
Украина  Дарья Блашко
Украина  Артем Прима
Украина  Елена Билосюк
Италия  Доротея Вирер
Италия  Лиза Виттоцци
Украина  Анна Кривонос
Швеция  Ханна Эберг
Украина  Богдан Цымбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті