Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 1262
2 Тарьей Бё 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-Сьястад Кристиансен 817
6 Эмильен Жаклен 712
7 Эндре Стрёмсхейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуэльссон 671
10 Мартин Понсилуома 638
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   17:02
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2024-02-10 21:03 |

Стартові склади гонок неділі


Завтра, 11 лютого, у чеському Нове-Мєсто змагальна програма Чемпіонату світу з біатлону 2024 року продовжиться чоловічим спринтом.

Чехия Нове-Мєсто. Чемпіонат світу
Переслідування. Жінки (15:30)
12.  Христина Дмитренко  +1:26
19.  Ірина Петренко  +1:44
21.  Юлія Джима  +1:48
29.  Анастасія Меркушина  +2:06

Повний стартовий лист тут (pdf)
Переслідування. Чоловіки (18:05)
21.  Дмитро Підручний  +2:05
39.  Антон Дудченко  +3:00
60.  Артем Прима  +3:37


Повний стартовий лист тут (pdf)

А в польському Якушице в останній змагальний день Юніорського чемпіонату Європи з біатлону пройдуть мас-старти на 60 учасників у юніорів та юніорок.

 Якушице. Юніорський чемпіонат Європи
Мас-старт-60. Юніорки (11:10)
14.  Олена Городна



Повний стартовий лист тут (pdf)
Мас-старт-60. Юніори (13:00)
  6.  Степан Кінаш
17.  Віталій Мандзин
19.  Сергій Супрун

Повний стартовий лист тут (pdf)



Текстова онлайн-трансляція SIWIDATA 
Заходьте в наш біатлонний чат.
Розклад телетрансляцій на телебаченні додано на сайт
Посилання на онлайн-трансляції:
Відео на сайті IBUСуспільне:Спорт, MegogoEafangamesЄвроспортЄвроспорт 2


Комментарии (Всего: 102)

[ 1, 2, 3, 4 ]

2024-02-11 10:15
 # 61  artem772 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дмитренко і Петренко точно мають щось пропустити, щоб не бути "мертвими" на естафеті.
2024-02-11 10:22
 # 62  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Гладюк
якщо не помиляюсь, то Христина любить контактні гонки, сама в якомусь в'ю говорила.
2024-02-11 10:25
 # 63  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 artem772
Дмитренко і Петренко точно мають щось пропустити, щоб не бути "мертвими" на естафеті.
а Джима та Меркушина будуть свіжі?
2024-02-11 10:30
 # 64  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Настя і Юля відносно непогано тримають швидкість навіть на 3 день гонок підряд. Чого не скажеш наприклад про Іру. Ну і поки незрозуміло кого хочуть в супермікст. Може Зоц туда хоче Христину того і планує що вона щось пропускатиме. (Наприклад індивідуальну гонку).
2024-02-11 10:32
 # 65  artem772 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
а Джима та Меркушина будуть свіжі?
Не будуть, але вони витриваліші за інших.
2024-02-11 10:32
 # 66  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Як почитаєш деяких людей,які кажуть треба все бігти...Але вони забувають,яке відновлення в нашої команди(якісь массажі),і яке відновлення в топ-команд.Звичайно,дівчата по можливості будуть бігти все,бо ЧС.Але тоді не вимагайте конкурентоспроможності в естафеті і мастарті,бо їх пробіжуть так,скільки сил залишиться,хоч там і буде 4 дні відпочинку після індивідуалки,та не забувайте,що 3 з 4 дівчат,ще весь ЧЄ бігли.

Хоча як показують гонки,від сервісерів мало не все залежить,французам,француженкам,шведам і норвежцям тут здається простіше ніж іншим.

Ось наприклад,можна взяти Перро і Наврата,обидва здорово пробігли в естафеті,і перший класно пробіг спринт,а іншому фігово підготували лижі,і півтори хвилини ходом плюс.
2024-02-11 10:38
 # 67  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Якщо брати календар зі спринту,і врахувати мастарт,наприклад,виходить 5 гонок за 9 днів,зі змішаною 6 гонок за 11 днів,з ЧЄ 9 гонок за 18 днів.
2024-02-11 10:47
 # 68  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мас старт 60 в юніорок біжить тільки Оленка
2024-02-11 10:48
 # 69  verhowyna (Кам'янець-Подільський) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
З якого дива наші дівчата мають пропускати ГП? Тут хоча б стартові позиції у них вигідні з точки зору потрапляння у ТОП-12 чи що там враховується мінспорту при фінансуванні. І є хай невеликий, але шанс вже сьогодні відігратися у масстарт. А там теж тільки 30 учасників, 4 рубежі і хз може теж є шанс зачепитися за 12 місце. А медаль нам світить тільки при дуже великому збігу обставин, тому радіймо, що можемо бачити наших у боротьбі в кожній гонці (ГП і мас старт - не виняток)
2024-02-11 10:53
 # 70  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
2 artem772
Та ясен пень, що важко Ірі бігти все, враховуючи болячки двох попередніх сезонів, Христина перший повноцінний дорослий сезон на КС з мінімумом пропущених гонок
2024-02-11 10:56
 # 71  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 verhowyna
Вище ми наврядче піднімемось,не здивуюсь,якщо сьогодні Меркушина буде вище всіх наших,у нас по сезону найкращі місця в особистих гонках 9,10,12,13 і 15.Христина ще раз зайняла 12 місце.Сьогодні,хто підніметься вище 15-го можна вже вважати суперуспіхом.

Якщо всі дівчата настрояться на гарну стрільбу,то десь в межах 18-30 місця всі й будуть плюс-мінус.По такій каші ходом відігравати теж не дуже сильно вдасться.
2024-02-11 11:12
 # 72  verhowyna (Кам'янець-Подільський) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Також розраховую сьогодні на гарний виступ Насті та знову потрапляння у ТОП-20 Христини. Думаю, цього їй було б достатньо, щоб відібратися у МС. І тоді справді в ІГ її могла б замінити Кривонос, бо щодо участі в ІГ Юлі, Насті й Іри у мене жодних сумнівів нема.
2024-02-11 11:32
 # 73  Ігор Т. (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Підготовка на цей ЧС загалом хороша, але до медалей не дотягує. Причини зрозумілі і не раз тут згадувалися. Тому сподіватися в кожній гонці на медалі - собі же приносити розчарування. Чи може хтось виграти медалі в переслідуваннях? Ні, не може. Не буде такого неймовірного везіння. Індивідуалка - хіба що Джима, ну ще є мізерний шанс в Петренко, а в чоловіків до ЧС була деяка надія на Дудченка, але в спринті остаточно підтвердився давно згадуваний провал в підготовці. Про мас-старт краще забути. Залишаються естафети. Жіноча і змішана більш імовірні для медалей, ніж чоловіча. От і все - індивідуалка та естафета в жінок і одиночна змішка. Більше шансів ніде нема, на мою думку.
2024-02-11 11:49
 # 74  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
пихатість, впізнаю найрозумнішого і найдосвідченішого
Це, як каже одна знана психологіня нашого сайту у Вас "проєкція" - зовсім не претендую на досвідченість, тим більш, на розумність.
2024-02-11 11:54
 # 75  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Чудовий аналіз. Без жартів.
Трошечки доповню, якщо дозволиш.
Якщо не бігати зв'язку спринт+ГП (погода, шанси, вітер,скепсіс коментаторів....), тоді ніколи цьому не навчишся. І не будеш , як Жюлья, безжальною в контактних.

2 PUZAN
По перше, дякую. По друге, цілком з тобою згоден.
По трете, ми ж тобою розуміємо, що всі ці балачки на сайті (у тому числі і мій, типу, "аналіз" - повна сіра птичка китайською (задай у гуглі переклад на китайську "сіра птичка" - тільки обов'зково, щоб з аудио вимовою :))) )
Ми ж з дивану коментуємо - а Зоц має і повну картину і стратегію і задачі. Він і буде вирішувати - і по праву, йому відповідати за результат.
2024-02-11 12:02
 # 76  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
.Але вони забувають,яке відновлення в нашої команди(якісь массажі),і яке відновлення в топ-команд.
2 Дмитрий Дудкин
Це дійсно так. І так, практика показує, що наші набагато гірше відновлюються. Але що ж робити?! У нас же не вісім дівчат у заявці, тому комусь треба буде бігти все.
З іншого боку, наша Алла Гіленко з Чернігова бігає за Молдову всі гонки, які може . "Корейці" Аввакумова та Лапшін - теж. Але ані Молдова, ані Корея зовсім не відносяться до топ збірних.
І ще одне, ми забули про амбіції самих наших дівчат - як не крути, а кожен старт - це шанс, виснажена вона, або ні.
А так я, звичайно згоден з Любою, що не потягнуть наші абсолютно всі гонки, але що ж робити?
2024-02-11 12:10
 # 77  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Христина перший повноцінний дорослий сезон на КС з мінімумом пропущених гонок
2 Люба Львів
Статистика проти: Наст - 24; Олександра - 23; Юля - 21; Христина, Анна, Оленка - 19; Ірина, Люба -17. Враховані тільки міжнародні старти на даний момент. Різниця між Настею і Христиною - це один етап - Естерсунд.
2024-02-11 12:10
 # 78  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Жіноча і змішана більш імовірні для медалей, ніж чоловіча. От і все - індивідуалка та естафета в жінок і одиночна змішка. Більше шансів ніде нема, на мою думку.
2 Ігор Т.
Саме так - цілком підтримую. Я б навіть, обмежився тільки жіночою класичною естафетою. Це якійсь магічний від для нашого біатлону - навіть коли у особистих гонках повний мрак, тут інколи наші дівчата створюють чудо.
А тут і у спринті зовсім не повний мрак, а дуже гідний виступ.
Звичайно, навіть в естафеті наші можуть накосячити і нижче 10 фінішувати (і таке бувало) по всякому може бути.
Але, принаймні, тут є надія.
2024-02-11 12:27
 # 79  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
І я згоден,що всі гонки не потягнуть,тому треба десь пріоритети все ж розставляти....гп,іг,естафета,мастарт-останнє,то вже як вийде.
2024-02-11 12:31
 # 80  Snow Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
# 72. +++.
2024-02-11 12:40
 # 81  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 татусь
Юля пропускала Естерсунд і ЧЄ. Іра, Христина та Настя- РУпольдинг(окрім естафети) і інді на ЧЄ. на а етапах Іра та Христя перманентно.
Іра не бігла звязку(СП-ГП) в Естерсунді, переслідування в Обергофі, зміш. в Антхольці та на ЧЄ, Христина * Естерсунд- переслідування, Хохфільцен- зв'язку(СП-ГП), в мастарт в Атхольці не відібралась.
2024-02-11 12:54
 # 82  ОльгаТ Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Тут справа не у дівчатах і претензій до них немає. Просто певні дописувачі сповідують подвійні стандарти у своїх судженнях: для своїх симпатиків - раціональність, а для інших - обов'язок. Так, до слова, відновлення організму відбувається швидше в молодшому віці.
2024-02-11 12:59
 # 83  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ОльгаТ
Це так,але якщо подивитись скільки програють всі ходом крім 33-літньої Джими,ось позавчора Дмитренко ходом лише 36-а,Меркушина і Петренко за 40-кою.Те,що дівчата будуть стріляти в нуль,не дасть їм майже ніякої переваги,бо плюс-мінус те що виграють на рубежі,програють багатьом на трасі,і це реальність.Тобто в кращому випадку,десь там кучна 20-30ка і буде.
2024-02-11 13:00
 # 84  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Як почитаєш деяких людей,які кажуть треба все бігти...Але вони забувають,яке відновлення в нашої команди(якісь массажі),і яке відновлення в топ-команд
Дмитре, в мені борються дві протилежності, одна за те щоб бігли всі гонки, бо це ЧС( авось десь та повезе), а друга повертає на грішну землю, бо знає про проблеми та засоби відновлення і розуміє, що таки хтось та щось мав би пропускати, але погоджусь з 2 ленахекки
Ми ж з дивану коментуємо - а Зоц має і повну картину і стратегію і задачі. Він і буде вирішувати - і по праву, йому відповідати за результат.

2024-02-11 13:04
 # 85  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл

quote]пихатість, впізнаю найрозумнішого і найдосвідченішого
Це, як каже одна знана психологіня нашого сайту у Вас "проєкція" - зовсім не претендую на досвідченість, тим більш, на розумність.

2 ленахекки
На відміну від старожилів я не памятаю Ваших раніше, але зараз не бачу в Вас жодного з цих якостей, і наскільки можу судити є знання біатлону
2024-02-11 13:05
 # 86  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Люба Львів
Всі все ж розуміють,що ця ГП максимум що дасть нашим дівчатам,плюс-мінус залишитися в 20-30ці.Тобто сил буде потрачено багато,а з профіту,очки на мастарт.Чи є такі,що плекають мрії,що Христина в 10-ку заїде,коли людей 30-ть за неї швидші на трасі.Не тіште себе марними ілюзіями,гонка переслідування в Ленцерхайде,це найкраще що було в цьому сезоні,і це для наших дівчат стеля(12,17,19 місця).
2024-02-11 13:07
 # 87  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ОльгаТ
Тут справа не у дівчатах і претензій до них немає.
а хіба я кажу, що в дівчатах справа?Просто певні дописувачі сповідують подвійні стандарти у своїх судженнях: для своїх симпатиків - раціональність, а для інших - обов'язок. ось тут погоджусь, мене за кожну болить душа, і я вже десь підсвідомо боюсь естафет. Не дай боже Настю притисне відповідальність за командний результат і щось піде не так, то її просто з г..м змішають, не дивлячись на те, що в неї найбільше гонок з всіх дівчат.
2024-02-11 13:12
 # 88  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Дякую Вам на доброму слові
Ні, звичайно, знання біатлону ніякого немає, воно є у Мазе, Мюсиганга, Піхлера, Зоца, Велепця, Санітри.
Але є давня вболівальницька любов до біатлону, і, як у кожного вболівальника - диванна експертиза - я ж краще за інших знаю, як тренувати біатлонну збірну (і як керувати федерацієї теж). І хочу, щоб мої улюбленці перемагали.
2024-02-11 13:31
 # 89  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну є ще такий аспект як призові, які будуть за топ-30 в інд. дисциплінах, а позиції в ГП достатньо непогані. Стосовно ІГ чомусь скептично налаштований, бо тут як бачимо зі стрільбою завалів немає майже, і все ж таки буде багато чого вирішуватись на лижні, а з ходом все не супер по такому снігу у нас, та і дистанція найдовша саме в індивідуалці. Тому не здивуюсь, що ІГ може і Аня з Любою пробігти, хоча шансів там буде небагато на щось що у основи, що тим паче у резерву
2024-02-11 13:36
 # 90  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ВсёПутём
Оригинальное "ноу-хау" - приезжать на главный старт сезона (ЧМ или ОИ), чтобы пропускать соревнования. )))
+++++
Ну якщо й берегтися потрібно було, то на попередніх змаганнях. Зараз усіх берегти, потім в естафеті одна якась завалить стрільбу - і все... всі ті ж самі почнуть кричати - "повний провал" ))

[ 1, 2, 3, 4 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Христини Дмитренко! (6)
    День народження Артема Прими! (7)
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Лиза Виттоцци 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Ингрид-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жюстин Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Симон 994
6 Лена Хекки Гросс 853
7 Эльвира Карин Эберг 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Каролин-Оффигстад Кноттен 629
10 Янина Хеттих-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Александра Меркушина
Украина  Юлия Джима
Украина  Антон Дудченко
Украина  Анастасия Меркушина
Франция  Жюлья Симон
Украина  Любовь Кипяченкова
Украина  Дарья Блашко
Украина  Артем Прима
Украина  Елена Билосюк
Италия  Доротея Вирер
Италия  Лиза Виттоцци
Украина  Анна Кривонос
Швеция  Ханна Эберг
Украина  Богдан Цымбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті