Для жінок чемпіонат світу в Нове-Мєсто вже завершено - останньою гонкою першості стала гонка з масовим стартом. Українське представництво в цьому старті було обмежене однією спортсменкою - Христина Дмитренко, яка найбільш вдало серед наших спортсменок провела особисті гонки чемпіонату, отримала право стартувати під 18-им номером.
Старт гонки відбувся без завалів, які нерідки в цьому виді дисциплін. І вже з перших метрів дистанції лідерство достатньо очікувано захопили француженки - а саме трійка Жустін Бреза-Буше, Жюлья Сімон та Лу Жанмонно. На першій лежці ні Жустін, ні Жюлья не мали жодних проблем зі стрільбою, але Сімон до того ж найшвидше з усіх учасниць мас-старту закрила всі мішені і відправилася першою на друге коло гонки. Слідом за нею пішли Бреза та Ліза Віттоцці. Христина Дмитренко також швидко спрацювала на рубежі, проте припустилася однієї помилки та вийшла зі стрільбища 24-ою.
Достатньо швидко француженки знову пішли тандемом, хоча при виході з лежки Жюлья на 7 секунд випереджала Жустін. Італійку ж трішки потіснили дві норвежки - Інгрід Тандреволд та Юні Арнеклєйв, а також австрійка Анна Гандлер, яка загалом стала найшвидшою біатлоністкою на другому колі. Зі всієї шістки лідерок на другій лежці на одне штрафне коло довелося зазирнути тільки Сімон та Гандлер, інші відстрілялися на нуль. Лідерство ж захопила знову Жустін Бреза-Буше. Українська спортсменка на другому вогневому рубежі завдяки влучній стрільбі змогла покращити позицію на одне місце та на екватор гонки пішла 23-ою.
Третє коло мас-старту можна охарактеризувати зростанням переваги Бреза-Буше та локальною боротьбою за місце в проміжному протоколі між Арнеклєйв, Тандреволд, Віттоцці та Сімон. Але на рубіж вони прийшли всі разом і основні "розбірки" відбувалися саме там. Інгрід, не влучивши одразу тричі, випала з тісного кола претенденток на медалі. Однієї хиби припустилася також Жюлья Сімон, яка в заліку мас-стартів до того перебувала на першій позиції. А ось колега по команді француженки Жустін Бреза-Буше ще більше відірвалася від переслідувачок та пішла на четверте коло з півхвилинною перевагою. Позаду неї, в межах десяти секунд одна від одної, відправилися італійська та австрійська Лізи - Віттоцці та Хаузер, а також Лу Жанмонно, яка знову піднялася в число претенденток на місця на подіумі. Тим часом Дмитренко не вдалося закрити всі мішені й довелося зазирнути на одне штрафне коло.
До вирішальної стійки до когорти лідерок знову підключилася Жюлья Сімон, яка не збиралася віддавати чергову медаль без боротьби. Але для цього Сімон потрібно було стріляти чисто, що не вдалося. Зате на 100% вдалося Жустін Бреза та Лізі Віттоцці, які стали абсолютними "снайперками" цієї гонки. Як і Ванесса Фогт, яка загалом по сезону має найбільший відсоток влучання серед всіх спортсменок. Лу Жанмонно, яка дозволила собі тільки один промах на першій лежці, більше помилок не припускалася. Відповідно, порядок розташування спортсменок залишився таким же, як був після першої стрільби стоячи, не змінився він вже до самого фінішу, адже відстані між призовими місцями та переслідувачками були вже відчутними. Бреза-Буше, Віттоцці, Жанмонно - саме в такому порядку фінішувала трійка призерок.
На жаль, українка не змогла покращити своє місце на останніх колах, адже третю хибу записала в свій пасив. Та й лижі Дмитренко працювали сьогодні не дуже добре, що було помітно на трасі, й сама спортсменка одразу після фінішу поскаржилася на роботу на лижні. Але відмітимо вчергове, що саме потрапляння до елітної гонки на чемпіонаті світу для нашої молодої спортсменки - це вже успіх, та й шоста швидкострільність сьогодні - теж хороший результат. На фініші Христина Дмитренко посіла 27-е місце.
На цьому чемпіонаті на нас очікує ще одна гонка - чоловічий мас-старт.
Ви справді думаєте, що в інших країнах таких немає?
2 Ляна
Звичайно, є. Справа в кількості та частки таких людей. Інколи у мене таке враження, що у нас кожен перший. Що нам значно легше знайти щось погане та покритикувати, ніж знайти щось позитивне, та похвалити.
Ви знаете, за родом своєї діяльності провожу багато опитувань та фокус-груп з будь-якого приводу. І дуже часто по ходу груп задаю питання - скажіть, будь-ласка, яки це (явище, предмет, бренд, продукт, політик - що завгодно) має переваги та недоліки. (При чому спеціально кожен раз кажу переваги спочатку - не допамагає :) ) - наші люди завжди почнуть з недоліків - хоч я трісні там на тієї групі.
Коли проводжу групу з людьми з інших країн - завжди починають з переваг.
Ось таке спостереження.
2024-02-18 18:20
Латвійці і Естонці молодці!)
2024-02-18 18:33
2 ленахекки
#61 це так. Колись рік займалася рекрутингом (іноземне Представництво) . Так вот. Людям пропонувалося розсказати про те, що подобалося на попередній роботі, а шо не подобалося. Якщо людина починала з того, що не подобалося, вона автоматично випадала з рейтингу на місце. Бо це дуже негативна риса характеру. Нажаль, як не змінювали місцями, але більшість одразу починала з того, що вони вважали поганим.
2024-02-18 18:47
2 Lissa
Дуже дякую. Ні, звичайно, ми маємо для такої поведінці всі підстави, але ж так не хочеться - себе завжди пробую зупинити - інколи вдається :)
2024-02-18 18:49
2 Mnbvc1
Так наші привикли пропускати гонки, бо втомились, або шукати виправдання. Мол; Ще молода, або: Це уже 3 гонка за тиждень. Пару днів назад, Б.Бендика була за швидкістю 2 на останньому колі, де їй нічого не світило з 5 промахами. Рвала як останній раз... А наші, якщо немає спини, або змазав 2-3 рази перетворюються у пішоходів.
2024-02-18 19:07
2 PUZAN Не Жюлі?
Ні. З француженок вона подобається найбільше, ще з часів, коли тільки починала.
2024-02-18 19:41
З француженок вона подобається найбільше, ще з часів, коли тільки починала.
2 vl-2
А мені колись дуже подобалася Сандрін Байї, потім, звичайно, Марі Дорен - ну ця, як то кажуть, класична красуня. Хло Шевалье також.
А зараз, чомусь, дуже подобається зовсім некласична красуня, "покемон" як її назвала дружина PUZAN - Лу :))))
2024-02-18 19:46
2 ленахекки
Можливо, у нас справді критиканів більше (у мене нема такої статистики), ніж в іноземців. Але он Бьорндален Йоханеса теж критикує. На щастя, в моєму близькому колі спілкування таких одиниці, в широкому -- можливо, й більшість, ніколи не рахувала. Та це не тільки ментальна особливість, а ще й вплив радянської школи, де хвалили вибраних, а в більшості -- бачили і випинали тільки негативне. У західних школах НІКОГО критикувати не можна.
Та мій коментар був не про це, а про Ваш кпин всій Україні. За своєю суттю він нічим не відрізняється від слів того автора, якому Ви відповіли. Ви вже вибачайте за моє менторство, але жартома якось на цю тему не вийшло. І мені здається, Ви й самі зрозуміли, що той коментар був невдалий.
2024-02-18 19:55
Треба тільки вірити,що у Христини все буде...і не чекати багато.
2 Дмитрий Дудкин
Якщо повіриш, значить породиш в собі надію і сподівання. Ситуацію буде метелити на всі сторони. Будуть взлети і падіння - це спорт і без них ніяк. Просто потрібно відпустити цю ситуацію і спокійно сприймати її реальність. Завжди підтримувати спортсменів тому, що вони всі наші. Самі вони найбільше зацікавлені у професійному зростанні. В когось вийде краще, в когось гірше тому, що результат їхньої роботи і фізіологічних можливостей чітко відображається рядом натуральним чисел публічно, на відміну від інших видів діяльності.
2024-02-18 20:01
2 ОльгаТ
Дуже багато залежить,і від самого спортсмена,як сказав Зоц,найстрашніше це форс-мажори,у Підручного вже 2 рік так(
2024-02-18 20:04
2 ОльгаТ
Але біатлон такий вид спорту,що ти ніби виріс,в порівнянні з собою,але цього може бути замало в порівнянні з іншими.Ось в цьому найголовніша проблема,якщо є бажання займати високі місця.Добре,що Христина отримала неоціненний досвід,та ще й результат неабиякий..
2024-02-18 20:05
2 Дмитрий Дудкин
форс-мажор у всієї команди вже два роки. Психологічну складову нікуди не дінеш. І результати Даші та Богдана тому підтвердження. Та й Антона, можливо, також
2024-02-18 20:10
а своєю суттю він нічим не відрізняється від слів того автора, якому Ви відповіли.
2 Ляна
Звичайно не відрізняється, тому що я з тим автором цілком згоден - вже і Христину почали критикувати - ну куди це годиться :)
Це- по-перше.
По друге так, я вважаю що це дійсно наша спільна риса, яка мені зовсім не подобається. І як нам цього позбавлятися? Тільки посміхаючись (тому що, як Ви добре знаєте, сміх - найкраща зброя проти того в собі, що не подобається, особливо, сміх над собою)
Якщо ж ми станемо в ображену позу "ні, ми не такі", або в позу ще гіршу "а ось Петров та Васечкін роблять так само, чого ж Ви тільки про нас" - то діла не буде як на мою, звичайно, дуже суб'єктивну думку. :)
2024-02-18 20:22
форс-мажор у всієї команди вже два роки. Психологічну складову нікуди не дінеш. І результати Даші та Богдана тому підтвердження. Та й Антона, можливо, також
2 Sumchanka
Ось на всі 100 згоден.
Ви знаєте, маю однокурсника який, незважаючі на вже поважний вік (57 років) з лютого 2022в лавах ЗСУ - і за цей час встиг побувати і під Бахмутом, і під Авдіївкою. Дякуючм богові - живий, і зараз несе службу у відносно спокійному місті. Нещодавно він мені каже: "Знаєшь, лікарі на коміссії виявили у мене ішемічне захворювання серця та арітмію, а ще два роки тому цього не було, чого б це"
Дійсно, чого б це?! Я йому кажу: "Може у тебе за ці два рока якийсь стрес був ні?!"
2024-02-18 20:34
Але біатлон такий вид спорту,що ти ніби виріс,в порівнянні з собою,але цього може бути замало в порівнянні з іншими.
2 Дмитрий Дудкин
Таки так. Але цей показник є основою для тренера у побудові наступного циклу тренувального процесу. А зайняті місця - це тимчасове суб'єктивне порівняння власних результатів з результатом лідерів.
2024-02-18 20:38
2 v.sheva
Вам би повчитись трохи , взагалі всім компонентам і тоді писати, на фейсбуці.
2024-02-18 20:39
Христино, дякую за чемпіонат, за боротьбу, за супер елітні гонки, за надію, за команду!
2024-02-18 21:07
2 Noname
+++тільки з фейсбуку,я так розумію,там як гієни,тільки і чекають,коли наші покажуть поганий результат.І ніхто не слідкує,чому такий результат,відсутні причина і наслідок,не слідкують за станом спортсменів,там в очах-тільки МІСЦЕ,і всьо критика вперед.
Ось один з небагатьох коментарів,який ще можна сприйняти,що мовляв вчора Дмитро виклався в естафеті,тому сьогодні забракло сил,у Антона їх залишилося трохи більше.
2024-02-18 21:23
2 ленахекки А мені колись дуже подобалася Сандрін Байї
Мені так само.
А потім я був фанатом Каті Вільхельм. ЇЇ енергія мене просто зачаровувала.
2024-02-18 21:26
Моїм кумиром в жінок була Корін Ніогре, дуже подобалась Андреа Хенкель, в чоловіків симпатизували Пуаре, Ханеволд.
2024-02-18 22:15
А потім я був фанатом Каті Вільхельм.
2 PUZAN
Так, але я в принципі не дуже любив німецьку команду. Тим більш, що у ті часи вони були непереможні. Каті, як на мене була занадто стабільна, мені більш до вподоби була Уші Дізль - ось хто мог як ясркаво пробігти, так і накосячити :)
2024-02-18 22:18
Христина зробила все що поки могла, але відчувається що є потенціал тож вона ще покаже топам КС де раки зимують))))))
2024-02-18 22:29
2 ленахекки Каті, як на мене була занадто стабільна
Але енергією теперішня Лу нагадує мені саме Каті.
2024-02-18 22:30
2 tetyana тож вона ще покаже топам КС де раки зимують))))))
Не покаже. Просто, сподіваюсь , буде гарно і стабільно виступати.)
2024-02-18 22:44
Але енергією теперішня Лу нагадує мені саме Каті.
2 PUZAN
Може і так
2024-02-19 14:18
2 Noname Вам би повчитись трохи , взагалі всім компонентам і тоді писати, на фейсбуці
Чому? Яким компонентам? Який Фейсбук, коли там жодної писанини. Ну так щоб ляпнути...
2024-02-19 17:40
дуже подобалась Андреа Хенкель
2 Noname
+++
2024-02-19 18:47
2 v.sheva
Шановний, Вам треба вивчити історію біатлону, необхідно навчитись аналізувати показники в сукупності і окремо, слід вивчити основи порівняльного аналізу та ще багато чого, що Ви мали вивчити в школі і ВНЗ. А дописи Ваші схожі на фейсбучних мамкиних писак, які не знають, але беруться.
2024-02-19 18:59
2 Noname фейсбучних мамкиних писак, які не знають, але беруться.
Ага, попав мені комент в очі, після синглу, який однаково погано пробігли Дмитро з Настею і все одно Меркушина завалила Дмитрові гонку, а він пробіг добре і якби не вона, то медаль би була гарантована.
2024-02-19 20:05
А я ще згадаю, що колись тут декілька людей звинувачували у всіх бідах Олега Меркушина. Може настав час вибачитися. Хватить у вас духу?
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.
Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)