Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 1262
2 Тарьей Бё 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-Сьястад Кристиансен 817
6 Эмильен Жаклен 712
7 Эндре Стрёмсхейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуэльссон 671
10 Мартин Понсилуома 638
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   09:36
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2024-03-17 23:59 |

Кенмор-2024. Результати чоловічого мас-старту



Відсутнісь інтриги з точки зору загального заліку, фінальна гонка сезону в Канада Кенморі компенсувала вкрай заплутаною ситуацією в боротьбі за чоловічий Малий кришталевий глобус в мас-стартах. Суто теоретично аж 13 біатлоністів могли сьогодні розраховувати на трофей! Втім, найреальніші шанси все одно мали чотири представники Норвегії.

Однак навіть така внутрішньокомандна інтрига трималась лише до третього вогневого рубежу, коли свій «кулемет» увімкнув Йоханнес Бьо! Переможець сезону і до того стріляв ідеально. Але немов «грався» з суперниками, не вмикаючи максимальні швидкості і дозволяючи тим, хто проходив штрафні кола, наздоганяти на дистанції.

Але вже на першу стійку Йоханнес прийшов з запасом майже у півхвилини. Після блискавичної стрільби і стрімкого четвертого кола, перед останнім рубежем Бьо збільшив перевагу ще майже вдвічі, і навіть промах 20-м пострілом нічого не змінював: фінішні три кілометри долав, вже розуміючи неминучість своєї перемоги!

Оскільки від лідера заліку мас-стартів, Йоханнеса Дале-Шевдаля, Бьо-молодший відставав на 12 очок, то перемога гарантувала йому черговий Глобус, не зважаючи на результати суперників у гонці. Тож, усі індивідуальні трофеї сезону залишились не просто в Норвегії, а в родині Бьо: чотири у Йоханнеса, один – у Тар’єя!

До речі, Дале-Шевдаль також провів унікальний мас-старт, цілком гідний лідера заліку! Перший рубіж склався для нього провально: два промахи відправили Дале-Шевдаля на 28-му позицію! Однак вже після третьої стрільби Йоханнес був другим – неймовірний камбек! Долю срібла він вирішував у заключній перестрілці з Емільєном Жакленом. Обидва конкуренти уникнули промахів, а на дистанції норвежець не залишив шансів опоненту. Срібло в останній гонці сезону, але з неймовірно гірким присмаком, адже в боротьбі за Малий Глобус Дале-Шевдаль програв Йоханнесу Бьо лише три очки!..

Емільєн Жаклен так само на останньому колі не дозволив нікому зазіхнути на своє місце на подіумі і завершив непростий для себе сезон третім подіумом, причому усі три – здобуті на двох заокеанських етапах! Ось для кого завершення сезону – не в радість ))

Ну і був в пелотоні ще один спортсмен, для якого завершення сезону стало дуже сумним. Після фінішу більшість суперників прийшли тепло привітати Бенедікта Долля, адже для нього цей мас-старт став крапкою у блискучій кар’єрі.

Ось таким вийшов цей сезон. Шкода, але протягом завершального мас-старту не довелось згадати про українських спортсменів, адже ці чотири зимові місяці були дуже непростими – для нашої чоловічої команди, для українських вболівальників, для України загалом. І перед наступним, передолімпійським, роком, потрібно добре проаналізувати усе, що сталось цієї зими: тренерам – ефективність тренувального процесу, спортсменам – підхід до тренувань і стартів, вболівальникам – ставлення до тих, кого вони готові носити на руках в дні вдалих виступів, і усім – уникати надто різких рухів в прийнятті рішень і висловлені емоцій.

Хочеться вірити, що наступний сезон, хоч і не буде простим, виявиться більш вдалим для наших спортсменів і поверне надію на гідні олімпійські перспективи української команди. А поки ж подякуємо спортсменам, тренерам, обслуговуючому персоналу та функціонерам за те, що останні чотири місяці вони дозволяли вболівальникам переживати усю гамму емоцій, без якої просто неможливий спорт.

Завершальним акордом сезону має стати Чемпіонат України, який відбудеться в Буковелі 22-27 березня. Тож, ми поки не прощаємось! ))

Мас-старт. Чоловіки
1.  Йоханнес-Тінґнес Бьо  (0+0+0+1)  36:03,4
2.  Йоханнес Дале-Шевдаль  (2+0+0+0)  +44,5
3.  Емільєн Жаклен  (1+1+1+0)  +1:07,2

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка світу та залік мас-стартів
Не забудьте поставити оцінки спортсменам за гонку


Комментарии (Всего: 90)

[ 1, 2, 3 ]

2024-03-18 01:05
 # 31  GreySeon (Galway) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Why_Me (!)
2 Oleh1967
Дорікати за одне і те ж ще довго будете, чи може нарешті заспокійливе вип'єте?
2024-03-18 01:15
 # 32  Vital92 (Підволочиськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 7  Дмитрий Дудкин (Полтава)
Можна, наступного сезону нова методика стрільби має дати результати, цьогоріч її обкатували.
2024-03-18 01:24
 # 33  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
я казав не "стух" (це коли назавжди), а "стухає, коли нав'язують" - це зовсім інша граматична категорія дієслова - від дієслова недоконаний, тобто, коли не нав'язують, не стухає :)
А.... Ну тоді це завсім міняє суть. Інакше кажучи - не він забрав глобуси, а "від дієслова недоконаний" йому не навязали.
2024-03-18 01:28
 # 34  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
Ну, звичайно, Ви праві. Але зараз Вам тут будуть розповідати, що дивитися увесь сезон відкритий чемпіонат Норвегії - це просто капець як цікаво :))))
Мені, наприклад цікаво. Це індивідуальний вид спорту, тому, бігають вони за Норвегію, чи Швецію не так важливо. І хто ж винен жаклєнам-самуельсонам, що вони показують результати через раз. А Бьо старший он протримався весь сезон. А те, що комусь подобається піп, комусь попадя, а кому й попова донька - це особисті уподобання. Ще перед сезоном Екгофф сказала, що у норвежців буде тотальна перевага, шкода тільки, Стрьомсгейм підвів. Але ж, ось який дивний факт: уперше за уже дуже багато сезонів у Норвегії на ЧС ні однієї перемоги у естафетах. Чим не втіха для декого?
2024-03-18 02:44
 # 35  tetyana (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Перші 4ри місця співпадають з кількістю промахів зробленних цим спортсменом у гонці,давно такого небачила))))). Браво Йоханес перемога блискуча, а всім решту спасибі за класний сезон і боротьбу!!!
2024-03-18 02:46
 # 36  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну тоді це завсім міняє суть. Інакше кажучи - не він забрав глобуси, а "від дієслова недоконаний" йому не навязали
2 предводитель каманчей
Він забрав глобуси, тому, що він дійсно дуже класний, талановитий, найсильніший і найкращий на сьогодні біатлоніст (Як казав Лобановський - рахунок на табло) - з цим глупо сперечатися.
Але це ніяк не заперечує того факту, що, коли знаходиться біатлоніст, який здатен нав'язати йому боротьбу і не здається, Бьо стухає, хоч об'єктивно і сильніший.
І випадок з Мартином це тільки підтверджує - Бьо набагато сильніше за Мартина (дивиться лівий верхній куточок сторинки) , і може легко втекти від нього, але, як тільки Мартин вперся - одразу ж стух
2024-03-18 02:51
 # 37  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Мені, наприклад цікаво. Це індивідуальний вид спорту, тому, бігають вони за Норвегію, чи Швецію не так важливо
2 vl-2
Дуже цікава точка зору. Чого ж всі так накинулися на індивідуальність у вигляді Дмитра Підручного, коли той зійшов, і дуже раділи, коли цей індивідуум став чемпіоном світу. Він же за себе виступав, не за країну.
Ви думаєте, якщо б з дистанції зійшов умовний індівид Ніклас Хартвег - тут такий же розголос був би?!
Яка різниця - Україна,Швейцарія? :)))
2024-03-18 02:54
 # 38  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Але ж, ось який дивний факт: уперше за уже дуже багато сезонів у Норвегії на ЧС ні однієї перемоги у естафетах. Чим не втіха для декого?
2 vl-2
Тому і кажу, що застріл Ветле - єдина яскрава подія сезону у чоловіків :)
2024-03-18 06:59
 # 39  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
Тому і кажу, що застріл Ветле - єдина яскрава подія сезону у чоловіків :)
А для мене цей сезон був без Стурли. Хоча по загальному заліку цього не скажеш.
2024-03-18 08:45
 # 40  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
Норвегія уже 2 ЧС не може виграти естафету,тоді французам програли,тепер шведам,значить в наступному німцям програють,хоча скоріше італійцям)))
2024-03-18 09:01
 # 41  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
Він забрав глобуси, тому, що він дійсно дуже класний, талановитий, найсильніший і найкращий на сьогодні біатлоніст
Так. Я думаю шо не помилюсь якщо скажу шо взагалі найкращий. Не тільки на сьогодні. шо б офіційно це оформити залишилось лише 10 перемог. Напевно в новий рік ми побачимо новий вічний рекорд. ось це факт на основі системних данних. Ви ж схопилися зпа поодинокий випадок і на цьому зроьили висновок. І хоча самі розумієте його хибність продовжуєте стверджувати якісь дурниці. Але ми демократичне суспілство. Як то кажуть - кому і кобіла нєвєста...
2024-03-18 10:15
 # 42  v.sheva Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вчорашній схід Підручного (кадр з Дмитриком де він каже: Я все...закінчую) та Самуельсон, який вчора (в аналогічній ситуації) добіг до кінця. І показує, що їх слова боротись, терпіти, це вітер. Туристи.
2024-03-18 11:00
 # 43  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
В декого по 6 і 7 промахів і ніхто не сходив із гонки,боролися до кінця.Ну ви зрозуміли.

згадався анекдот. Був у чоловіка папуга. Кожен ранок він сидів на підвікінні та матюкав людей, що по вулиці проходили повз вікна. Якось хазяїн не витримав та побив так папугу, що тільки два пера на хвості залишилося. І вот сидить папуга на підвікінні а за вікном йде чоловік. Папуга як заоре: "Мужииик! а Ти....." Тут він глянув на свої два пера, що залишилися та й продовжує: "Ну ти мене зрозумів!"
2024-03-18 11:03
 # 44  Why_Me (!) (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 GreySeon

Дорікати за одне і те ж ще довго будете?

Не знаю, ще не вирішив , планую довго)
2024-03-18 11:33
 # 45  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А для мене цей сезон був без Стурли. Хоча по загальному заліку цього не скажеш
2 PUZAN
Ні хріна собі "сезон без Стурли". Не підкажеш мені, часом, хто став чемпіоном світу у спринті та срібним призером у ЧС переслідуванні?! Ще і четвертий у тоталі?!
"Ну у Вас і запроси" сказала система і зависла" (с) :)
Та я б до стелі від щастя підскакував, якщо б моя улюблениця Юля провела ось такий сезон, як ти кажеш "без Джими" - тобто всього навсього стала б чемпіонкою світу у спринті, другої у переслідуванні та 4-й у тоталі !!!!!
2024-03-18 11:41
 # 46  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
Чого ж всі так накинулися на індивідуальність у вигляді Дмитра Підручного, коли той зійшов
Аж зовсім не всі. В основному, любителі "віна і зрєліщ". А хто такий Хартвейґ, більшість з них толком і не знає.
А стосовно "хто за кого бігає", так мені подобається біатлон (у даному випадку), а потім особистості у ньому. І, якщо це буде тільки "чемпіонат Норвегії", я буду його дивитися, як дивлюся, скажімо, чемпіонат АПЛ, або НБА.
І от таке провокаційне питання: умовний Соерум, котрому, фактично, немає місця у Норвегії, захотів бігати за Україну, і став тут беззаперечним лідером. Після цього, Ваше до нього ставлення?
2024-03-18 12:19
 # 47  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
І от таке провокаційне питання: умовний Соерум, котрому, фактично, немає місця у Норвегії, захотів бігати за Україну, і став тут беззаперечним лідером. Після цього, Ваше до нього ставлення?
2 vl-2
Ну чому ж провокаційне - досить природне запитання.
Я, на відміну від Вас, людина дуже суб'єктивна, мені зовсім не все одно, з якої країни спортсмен. Тому б звичайно, різко змінив би до нього ставлення і щиро вболівав б за Сьорума.
Вірний для мене і зворотний варіант - ось Артем Прима мені подобається особисто , а за Дмитра, незважаючи на всі його заслуги та титули вболіваю тільки тому, що він наш. Бігав би він за якусь іншу команду - я був би цілком байдужий до нього.
2024-03-18 12:25
 # 48  shiber Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
не все одно, з якої країни спортсмен

))) Отут я іржав, шо кінь, аж сльози носом пішли.
2024-03-18 12:29
 # 49  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
))) Отут я іржав, шо кінь, аж сльози носом пішли.
2 shiber
А що таке?! Може, я неправильно виразився - мав на увазі - не все одно яку країну наразі представляє спортсмен!
Я б навіть Бьо полюбив, якщо б він за нас бігав :)
І мене зовсім б не бентежило, що ми побачили чергове його тренування :)
2024-03-18 12:33
 # 50  shiber Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки

Ні, з сенсом там все ок - зрозуміло написано. То я просто згадав двохголового орла на прапорі Чорногорії.
2024-03-18 12:40
 # 51  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
То я просто згадав двохголового орла на прапорі Чорногорії.
2 shiber
І як це доводить мою байдужість до того, з якої країни біатлоніст?! Як на мене, це лише підкреслює небайдужість :)
2024-03-18 12:53
 # 52  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я, на відміну від Вас, людина дуже суб'єктивна
Іншими словами - "рука божа". Тепер зрозуміло, чому Вас так розчулив нормальний поступок нормальної людини (маю на увазі Тандерволд).
2024-03-18 12:56
 # 53  GreySeon (Galway) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 v.sheva
Я бачу ви теж турист на цьому сайті, заблукали трохи, "туристичне агенство" трохи далі за поворотом ...
2024-03-18 13:00
 # 54  GreySeon (Galway) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Why_Me (!)
Не знаю звичайно, що воно вам дасть, можу тільки здогадуватися, але удачі вам, щоб не повернулось бумерангом у житті, як-то кажуть )
2024-03-18 14:25
 # 55  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Якби давали призи за коментарі на кшталт "Золота малина" то v. sheva отримав би їх у номінаціях "Нитик сезону" та "Найнудотніша зануда", в кожній! гонці його коментар має всі відтінки використаної жувальної гумки та пахне не свіжою білизною. На диво прісний персонаж року. Я не перший рік на сайті, але таке зустрічаю тут вперше. Різні люди пишуть, з кимось і не погоджуєшься, з кимось вступаешь в дискусію, але це щось за гранню розумного та логічного.
2024-03-18 14:33
 # 56  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Іншими словами - "рука божа".
2 vl-2
Ну не до такого ступеню, я, звичайно, бажаю перемоги своїм улюбленцям, але, бажано, чесним шляхом.
Тепер зрозуміло, чому Вас так розчулив нормальний поступок нормальної людини (маю на увазі Тандерволд).
А зараз дуже ненормальні часи, тому такі вчинки зараз на вагу золота.
І, з іншого боку, що означає "нормальний"?!
Якщо це означає, що її вчинок відповідає нормам гідного людського спілкування - тоді так, вчинок Інгрід є нормальним.
Якщо ж під словом "нормальний" Ви малі на увазі "звичайний", то категорично з Вами не погоджуюсь - зараз звичайні ненависть, заздрість, ревнощі, образи та вбивства - а гідність, благородство та щирість - зараз дуже незвичайні речі - тому і розчулився.
2024-03-18 14:38
 # 57  Oleh1967 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тут мені всі почали дорікати за допис про схід Підручного.Це його була остання гонка,подолав тисячі кілометрів щоб туди добратися і не боротися до кінця ? Сутність вього цього?Ви бачили що на трибунах були вболівальники з українськами прапорами.Хай приїде сороковий,але їм би було і це приємно,помахати прапорами.
2024-03-18 14:40
 # 58  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Якби давали призи за коментарі на кшталт "Золота малина" то v. sheva отримав би їх у номінаціях "Нитик сезону" та "Найнудотніша зануда",
2 Noname
Ну що ж це таке! Прикладаю всі старання, нию, нию, вмикаю неабиякого зануду, а твій законний приз бац, і віддають іншому! :)
І де ж справедливість, я вас питаю?! :))))))
2024-03-18 15:08
 # 59  Justas Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Як казали совкові коментатори: "До нових зустрічей!"
2024-03-18 15:25
 # 60  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
Ні хріна собі "сезон без Стурли". Не підкажеш мені, часом, хто став чемпіоном світу у спринті та срібним призером у ЧС переслідуванні?! Ще і четвертий у тоталі?!
Та знаю я , і чемпіон, про тотал я й сам казав. Але до Обергофа його взагалі наче й не було. Там два срібла, потім в Рупі знов мимо. Ну, а ЧС та Коллен чудові, без питань. Але виглядяє наче епізод боротьби. Не система.

[ 1, 2, 3 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Ірини Петренко (2)
    День народження Романа Бондарука (1)
    День народження Христини Дмитренко! (6)
    День народження Артема Прими! (7)
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Лиза Виттоцци 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Ингрид-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жюстин Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Симон 994
6 Лена Хекки Гросс 853
7 Эльвира Карин Эберг 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Каролин-Оффигстад Кноттен 629
10 Янина Хеттих-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Александра Меркушина
Украина  Юлия Джима
Украина  Антон Дудченко
Украина  Анастасия Меркушина
Франция  Жюлья Симон
Украина  Любовь Кипяченкова
Украина  Дарья Блашко
Украина  Артем Прима
Украина  Елена Билосюк
Италия  Доротея Вирер
Италия  Лиза Виттоцци
Украина  Анна Кривонос
Швеция  Ханна Эберг
Украина  Богдан Цымбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті