Слідом за чоловічим спринтом в рамках чемпіонату України, що розпочався сьогодні в Буковелі, відбулася жіноча спринтерська гонка. Серед учасниць останніх етапів Кубка світу в ній не брали участь Юлія Джима та Анна Кривонос.
Два з трьох місць на п'єдесталі пошани посіли представниці команди А. Анастасія Меркушина з одним промахом на лежці виборола золоту нагороду першості. Ірина Петренко також помилилася на стрільбі лежачи один раз, але крім того - ще двічі на стійці. Програвши 41,8 секунди першому місцю, Ірина фінішувала третью.
Гарну гонку провела Юлія Городна - один промах на другому рубежі та непогана швидкість на дистанції дозволили біатлоністці піднятися на другу сходинку подіуму. Сестра ж Юлії, Олена Городна, не закрила по одній мішені на обох рубежах та посіла в підсумку четверте місце, у хвилині від переможниці.
Христині Дмитренко не підкорилися дві мішені на лежці та й втома від сезону далася взнаки на дистанції, як наслідок - п'яте місце. Надія Бєлкіна, яка фінішувала шостою, була значно швидшою та забагато помилялася на стрільбищі - загалом, чотири рази. Відмітимо також 16-те місце Валентини Семеренко, яка також взяла участь у чемпіонаті - вона тричі схибила в сьогоднішньому спринті.
Валентина вирішила і цього року змахнути порох з рушниці)
А дівчата Меркушині запалюють на ЧУ.
2024-03-23 17:25
Неучастю в Чемпіонаті України спортсменки ганьблять тільки самих себе. Вони представляють, яку країну на міжнародній арені? Добре якщо це топ спортсмени з 10 заліку кубку світу а то все як казав Дериземля. Кривонос розчарування цього біатлонного сезону. Валентині Семеренко повага.
2024-03-23 17:41
А дівчата Меркушині запалюють на ЧУ.
За моїми спостереженнями, це одне з їхніх завдань на сезон. Це повторюється із року в рік - взяти по золоту на ЧУ, забезпечивши себе (а разом із собою і інших членів родини) фінансуванням на наступний рік. Після согоднішніх перемог фінансова подушка безпеки родині Меркушиних на наступний рік забезпечена. Кожен крутиться як може!
2024-03-23 17:54
2 justa7 За моїми спостереженнями, це одне з їхніх завдань на сезон.
Так. Але ж криміналу у цьому немає. Валентина Семеренко он теж вирішила спробувати.
2024-03-23 18:12
Так. Але ж криміналу у цьому немає
Так я за "кримінал" нічого і не писав. Написав же - кожен заробляє як може.
2024-03-23 18:30
2 justa7
По моєму маячня. Хто тільки не був чемпіонками України? Настя заробила внеском в КН і другим результатом КС. А Саша була одним із лідерів на IBU і стала чемпіонкою світу серед
дівчат. Що Настя і Саша не були в основі без цих перемог? Тут і Люба буде в основі і Аня та і можливо Ксенія і Лілія.
2024-03-23 20:01
2 justa7 За моїми спостереженнями, це одне з їхніх завдань на сезон.
Не погоджусь, а хто мішав наприклад Любі чи комусь іншому вигравати спринт?
2024-03-23 20:34
2 justa7
То візьміть лижі і теж зробіть собі фінансову подушку. Меркушинофобія живіше всіх живих?
2024-03-23 21:10
Ще раз задам запитання.Що з Дариною Блашко?
2024-03-23 21:35
2 Євген Z Ще раз задам запитання.Що з Дариною Блашко?
Боюсь, що вона так і не викарабкалась ще з "ями"
2024-03-23 21:53
Юлія Городна дуже гарно виступила, вітаю, так тримати!
2024-03-24 00:29
Вітаю призерів!
2024-03-24 03:05
Юля Городна схоже серйозно налаштована увійти в основну збірну наступного сезону, гарна гонка,так тримати!!!
2024-03-25 11:34
За моїми спостереженнями, це одне з їхніх завдань на сезон. Це повторюється із року в рік - взяти по золоту на ЧУ, забезпечивши себе (а разом із собою і інших членів родини) фінансуванням на наступний рік. Після согоднішніх перемог фінансова подушка безпеки родині Меркушиних на наступний рік забезпечена. Кожен крутиться як може!
Цікаво- не виступають на ЧУ,ганьба; виграли- вирішують фінансові проблеми.. Сестри Меркушини напевно вже виконали умови фінансування, особливо Олександра
2024-03-25 12:00
2 tetyana Юля Городна схоже серйозно налаштована увійти в основну збірну наступного сезону, гарна гонка,так тримати!!!
На мій погляд, це дає свої результати повноцінний сезон проведений на КІБУ без смикання та переїздів на інші змагання. В минулому році такий повний сезон на КІБУ вдалося провести Дмитренко. Думаю, що від Городної таких же успіхів, як у Дмитренко у наступному сезоні чекати не варто, але є певний непоганий прогрес...
2024-03-25 12:05
2 Євген Z Ще раз задам запитання.Що з Дариною Блашко?
Хтось писав, що вона вже десь розпочала тренування і підготовку до наступного(якщо я не помиляюся) сезону. Можливо у неї якась своя особиста програма і ЧУ в неї не ввійшов.
Хоча дійсно, хотілося б більше інформації про це, а краще від самої спортсменки
2024-03-26 11:38
2 predatelll 2 tetyana
Юля Городна схоже серйозно налаштована увійти в основну збірну наступного сезону, гарна гонка,так тримати!!!
На мій погляд, це дає свої результати повноцінний сезон проведений на КІБУ без смикання та переїздів на інші змагання.
Любите Ви окрему подію під власну теорію підганяти..Белкіна не один сезон провела на ІБУ, і так на тому рівні і залишилась, а Еберг молодшій не потрібно було жодного сезону на рівні Ібу
Ще стосується Юлі, то висновки дуже передчасні,нічого на цьому ЧУ особливого не показала, програла хворій Петренко, виснаженій Христині, та у сестри ходом майже не виграла . Про її перспективи можно буде говорити після підгот овки і старту нового сезону
2024-03-26 21:11
2 trov Любите Ви окрему подію під власну теорію підганяти
Так воно ж саме тільки так і працює. На основі певних даних (можливо навіть, одиничних випадків) висуваєш теорію, а потім знаходиш або чекаєш на інші випадки, які або підтвердять її або спростують... Белкіна не один сезон провела на ІБУ, і так на тому рівні і залишилась
Ну, для неї КІБУ - це просто був її рівень і її стеля. Думаю, що це було вже всім (або майже всім) зрозуміло останні років 5, а то й більше... Та й вона на КІБУ із найслабшої спортсменки, яка "утримується в команді завдяки її особистому спонсору" якось "доросла до БОСА". Хоча трапилося ця більшою мірою завдяки тому, що її конкурентки вже просто пішли із команди... Але й вона зараз є дуже цінним гравцем у команді, який може здобувати важливі очки на КІБУ, або ж поїхати на КС для підстраховки, коли не відомо чи вийде стартувати, чи ні... а не молоду Олену Городну возити для цього і забирати у неї важливий змагальний досвід. Еберг молодшій не потрібно було жодного сезону на рівні Ібу
Так, унікуми трапляються, але не так часто... Інколи такому може і погана ситуація посприяти в команді, коли просто немає кому бігати. Ще стосується Юлі, то висновки дуже передчасні,нічого на цьому ЧУ особливого не показала, програла хворій Петренко, виснаженій Христині, та у сестри ходом майже не виграла .
Тобто в одній гонці виграла, а в другій стала другою - це "нічого особливого"? На початку сезону Юля програвала своїй молодшій сестрі, а тепер вже виграє. Висновок лише один - Юля поступово прогресує і зростає як біатлоністка. ходом майже не виграла
Ну і якщо б усе вирішувалося ходом, то у нас би Яна Бондар була б найкращою у свої ранні часи...
2024-03-27 23:23
Тобто в одній гонці виграла, а в другій стала другою - це "нічого особливого"? На початку сезону Юля програвала своїй молодшій сестрі, а тепер вже виграє. Висновок лише один - Юля поступово прогресує і зростає як біатлоністка.
Ні про що це ще свідчить, на "болотах" велика радість їх футбольна збірна розгромила суперників 4-0, а правда це був товариський матч..в біатлоні ЧУ це і є товариський матч.. про це говорить і результат в естафеті. Чи прогресує Юля побачимо в наступному сезоні( я був би радий .якби так було). Що стосується Вашої теорії, то я не такий вже її противник, я за поступовий ввод молоді в КС, але не вважаю що кубок ІБУ без дергання це панацея для всіх спортсменок.
2024-03-28 00:36
2 trov але не вважаю що кубок ІБУ без дергання це панацея для всіх спортсменок.
Та я й не пропоную замикати спортсменок на весь сезон на КІБУ. Але на мій погляд, для потрапляння на КС, спортсменка повинна показувати певний рівень, який би їй дозволив боротися щонайменше за попадання у гонку переслідування, щоб вона могла самостійно заробити для себе ще хоча б одну гонку на етапі. І моя теорія більше стосується перспективної молоді, якій дійсно більш важлива постійна змагальна практика замість "примарного шансу". Натомість довго тримати на КІБУ таких спортсменок, як Блашко, Белкіна, Кривонос вже сенсу не має, досвіду у них вже достатньо, то їх і потрібно "смикати" з одних змагань на інші та на "підстраховки", використовувати їх можливості відповідно до рівня, який вони показують...
2024-03-28 09:08
Але на мій погляд, для потрапляння на КС, спортсменка повинна показувати певний рівень, який би їй дозволив боротися щонайменше за попадання у гонку переслідування, щоб вона могла самостійно заробити для себе ще хоча б одну гонку на етапі.
тут я підтримую повністю
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.
Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)