Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 504
2 Стурла Легрейд 399
3 Эмильен Жаклен 348
4 Эрик Перро 338
5 Себастьян Самуэльссон 323
6 Вебйорн Соэрум 265
7 Филипп Наврат 251
8 Фабьен Клод 226
9 Кантен Фийон Майе 210
10 Мартин Улдаль 201
Весь рейтинг
Последнее фото
Юлия Джима
Юлия Джима
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   19:51
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Аннеси - Ле-Гран-Борнан
2024-12-22 12:30 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Аннеси - Ле-Гран-Борнан
2024-12-22 12:30 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2024-03-28 20:57 |

Нові матеріали (21 - 28 березня)



Украина62156 Юрай Санітра більше не буде головним тренером чоловічої збірної України з біатлону

Украина Артем Тищенко став другим топ-біатлоністом Кубка світу 2023/24 за точністю стрільби: топ-5

Украина Любов Кип'яченкова про початок кар'єри та минулий сезон

Лу Жанмонно: «Я прагну здобути Великий кришталевий глобус»

До побачення, Бені!

Мона Брурссон прощається з біатлоном

П'ять питань по гарячих слідах: відповідає Пеппе Фемлінг


Комментарии (Всего: 166)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

2024-03-29 09:15
 # 31  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Так тут усі ж запевняли, що не було такого... Що то Підручний "один раз" сказав на емоціях і потім дуже вибачався...
2 predatelll
Далеко не всі, а тільки декілька коментаторів, і я в тому числі Я і зараз так вважаю. І нащо Ви опираєтесь- на фразу в пості? Це заява когось зі спортсменів, функціонера чи самого Санітри?
2024-03-29 09:16
 # 32  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Feo2500
Гарний вірш, і дуже підходить до Юрая, який жив командою
2024-03-29 09:27
 # 33  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Так позиція Дерезимлі давно така, ще коли були успіхи у команди, щось вони з Юраєм не поділили, а можливо питання в розборках іншого плану,не випадково і інша представниця чернігівщини в Федерації говорить щось схоже. Взагалі при всій повазі до гарного спортсмена Деризимлі, я не чув нічого про його тренерські успіхи, а це все таки різні види діяльності
2024-03-29 09:28
 # 34  Натали V (Сновск, Черниговская обл.) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Сподіваюсь,що це слухи. Коней на переправі не міняють. Серед наших тренерів не бачу заміни Юраю, а з-за кордону за сезон до ОІ навряд чи піде фахівець з відповідальністю. Юрай команду не залишив з початком війни, з ним домовлялись до ОІ, тоя якщо це не його ініціатива, то взагалі несправедливо. І згадую Карленка, який говорив колись за підготовчий, а тому можливо провальний сезон. Незадоволення спортсменів зрозуміле,але так одразу втратити довіру до тренера - це невдячно і не зрозуміло,щонайменше.
2024-03-29 09:31
 # 35  Натали V (Сновск, Черниговская обл.) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Погоджуюсь з вами .
2024-03-29 09:37
 # 36  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
І нащо Ви опираєтесь- на фразу в пості? Це заява когось зі спортсменів, функціонера чи самого Санітри?
Вважати я чи Ви можете все що завгодно )
Але Ви текст самої новини читали: "Одна з причин рішення про припинення співпраці полягає у незадоволенні деяких біатлоністів роботою зі словацьким тренером." ? Але звісно ж це лише одна фраза в одній новині )))
2024-03-29 09:44
 # 37  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Теж мені авторитет Дериземля, позичів у Сірка очі і далі керує, а раптом щось, так він знову злякається і скіко там до того кордону, як він такий полохливий рішення приймає відповідальні... Юрай не збирався шукати іншу команду, він збирався провести ОІ і підти на пенсію, я не вірю в те, що раптом Лесюк перетвориться на Наврата, а Цимбал стане новим Доллем, ну немає в них таких талантів і не закладена була та база в дитинстві. Так, були помилки в тренера, серед яких Тищенко поза ЧС, щось влітку пішло не так, але ж були і об'єктивні причини - травма Підручного, гніздування Цимбала, що теж послабило команду. Віра в те, що завтра прийде месія Зоц і Насико стане в топ-10 входити дещо, зовсім трошечки на 100 відсотків, перебільшена. Хай би собі Зоц будував те, що почав, там роботи - по самі вінця, а Юраю треба було дати закінчити оліймпійський цикл. Хай вже не ображаються спортсмени, але їх завдання було хоча б рівно виступати в ЕГ, а вони творили якусь діч, може й справді зливали тренера намисно, не знаю, але честі їм це не робить і заяв від них я не бачу. Сподіваюсь у федерації вистачить розуму принаймні не чіпати Зоца і хай вже нашим чоловічим зіркам дадуть Біланенка і в добру путь.
2024-03-29 09:53
 # 38  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Але звісно ж це лише одна фраза в одній новині )))
Саме так і не зрозуміло кому належить такий висновок- можливо кореспондент читав на сайті Вашу думку)))
2024-03-29 09:54
 # 39  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Не дуже часто поділяю Вашу думку, але тут майже під кожним словом згоден підписатися
2024-03-29 10:08
 # 40  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
У Уроша не було таких провалів як цього у Юрая. Навіть у позаминулий рік на Олімпіаді Юля, Іра і Настя виглядали доволі непогано і всі потрапляли в 20-30. Інша Олімпіада буде провалено но КС був непоганий сезон. Проблема Уроша була в проблемах із біатлоністками. До цього сезону у Юрая була все із цим гаразд. А тепер вони появились.
2024-03-29 10:14
 # 41  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Христина мені здається приклад наоборот. При певних тренерах Христина була ніякою, і її регулярно критикували. Типу лінива, біатлон не її, розгубила талант, навіть в очки IBU потрапляти не може. А от прийшов Зоц і Христину зразу стали хвалити бо вона почала давати зовсім інший. Може все таки основна проблема у тренері а не в біатлоністках? Що Цимбал не був талантом у юніорах? Десь рівень Віталія Мандзина напевно. Чи Дудченко не здивував пристойними результатами вроді на другий рік після переходу в біатлон? На ЮЧЄ брав медалі. На Тищенко були великі надії колись давно. У Юрая був вибір куди більший ніж Зоца.
2024-03-29 10:31
 # 42  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А от прийшов Зоц і Христину зразу стали хвалити бо вона почала давати зовсім інший.
Насправді пійдом Христині почавсяв минулому році, і напевно були причини які штовхнули її змінити її ставлення до біатлону- це не заперечуючи заслуг Зоца (він не дуже імпонує
мені як людина, але не бачити його успіхи як тренера неможливо)
2024-03-29 10:42
 # 43  artem772 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хм, я вже не став би чіпати Юрая до Олімпіади, сподіваюсь у федерації вже зараз є гідна заміна для нього, бо інакше зовсім не зрозуміло.
2024-03-29 10:43
 # 44  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Саме так і не зрозуміло кому належить такий висновок- можливо кореспондент читав на сайті Вашу думку)))
Ну, якщо Ви почуєте те ж саме від якогось "спортсмена, функціонера або Санітри" (який чомусь весь сезон і далі продовжує відмовлятися надати якісь зрозумілі коментарі щодо підготовки та результатів), то Ви можете сказати, що то вони просто зробили невірні висновки бо "прочитали мої думки на сайті" )))
2024-03-29 10:46
 # 45  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
і напевно були причини які штовхнули її змінити її ставлення до біатлону
Звісно були! Її дістали із "ями", в якій вона була при Бринзаку і просто дали провести повноцінний сезон на КІБУ, замість епізодичних виступів, які їй давали до цього.
2024-03-29 10:55
 # 46  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
інша представниця чернігівщини в Федерації говорить щось схоже.
2 trov
"Подковерные игры" ніхто не відміняв). Вони були,є та будуть. Річ про інше. Відповідальність за результат лежить на обох: тренер - спортсмен. І я ніколи не повірю що всі спортсмени з однаковою віддачею працюють. Від часу це також залежить. Якщо суспільство вітає халявність то відсоток її зростає по всім напрямкам. Так що не потрібно робити із Санітри ту "невістку" яка у всьому винна.
2024-03-29 11:01
 # 47  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
В минулому Христина добре виступала тільки на американських етапах. І те не дуже стабільно, супермікст в основному Тищенко тягнув. А так на IBU вона не була лідером іноді бігала як їх сестра Валерія а стріляла як Люба.
2024-03-29 11:10
 # 48  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Хай вже не ображаються спортсмени, але їх завдання було хоча б рівно виступати в ЕГ, а вони творили якусь діч, може й справді зливали тренера намисно, не знаю, але честі їм це не робить і заяв від них я не бачу.
Тобто у нас був просто суперзікровий тренер та ліниві, невмотивовані спортсмени, з якими він чомусь працює останні років 7... Так, спортсменам просто подобалося навмисно повзти по трасі, правлюваючи гонки, щоб "злити" тренера!
Питання навіщо тоді цьому "зірковому тренеру" продовжувати співпрацю із цими "поганими спортсменами"?
2024-03-29 11:15
 # 49  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Зоца (він не дуже імпонує
мені як людина, але не бачити його успіхи як тренера неможливо)

А звідки Ви знаєте Зоца як людину? Ви з ним спілкувалися певний час або хоч раз? Звідки Ви дізналися про нього як людину?
2024-03-29 11:16
 # 50  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
В минулому Христина добре виступала тільки на американських етапах. І
Так, але саме з американських етапів почався її підйом,то ж звязувати його з Зоцом не зовсім правильноЗвісно були! Її дістали із "ями", в якій вона була при Бринзаку
2 predatelll
Таке враження ,що Бринзак в Вам в борщ плюнув У неї був тренер, при чому тут Бринзак? І якщо вірити Валентині Цербе, не повністю правильне ставлення до біатлону (мені теж так здається, як про деяких іншим спортсменкам). Можливо з початком війни чи з іншої причини вона його змінила
2024-03-29 11:18
 # 51  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
А звідки Ви знаєте Зоца як людину? Ви з ним спілкувалися певний час або хоч раз? Звідки Ви дізналися про нього як людину?

Звичайно я не знаю його як людину досконало, було б точніше написати ,не всі його вчинки як людини мені імпонують
2024-03-29 11:20
 # 52  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Питання навіщо тоді цьому "зірковому тренеру" продовжувати співпрацю із цими "поганими спортсменами"?
2 predatelll
У Вас що ніколи на роботі не змінювалось керівництво. І Ви не розумієте як це воно робиться. Завжди є кілька невдоволених працівників які використовуються в "добрих" цілях. Не за просто так звичайно. Але ж до "професійності" керівника це не має ніякого відношення.
2024-03-29 11:21
 # 53  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
то Ви можете сказати, що то вони просто зробили невірні висновки бо "прочитали мої думки на сайті" )))
Висновків вірних чи невірних не буває.я жодного разу не написав,що хтось зробив НЕПРАВИЛЬНІ висновки, я завжди пишу -мені здається, як на мене і т.д. І так я не спримаю будь чиїх висловлюваннь як істину в останній інстанції,так мене колись науковий керівник в університеті виховував
2024-03-29 11:35
 # 54  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
І так я не спримаю будь чиїх висловлюваннь як істину в останній інстанції,
2 trov
Так, але ж ми з кучі висловлювань вибираємо те що нашу вже "особисто сформовану істину" ще більше закріплює...
2024-03-29 11:40
 # 55  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Щоб заважає керівникові звільнити цих людей? Чи якщо вони незамінні то поступово виводити їх із команди можна було б? Добре лінивий Цимбал відправили на IBU, лінивий Тишенко теж туда поїхав. Решта повинні бути нормальні і давати результат? Не дуже вірю що і Дудченко теж лінивий і Насико. (Який сам самостійно тренерувався і зміг виборотити через ЧУ спочатку IBU а потім і на КС попасти). І Прима із Підручним теж ліниві? Юрай тренувавав 10 чи 12 біатлоністів перед сезоном якби серед кілька було таких що не хочуть працювати це б ніякої проблеми не становило. Навіть якщо половина біатлоністів була б лінивою все рівно Юраю було із ким працювати.
2024-03-29 11:44
 # 56  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Так, але ж ми з кучі висловлювань вибираємо те що нашу вже "особисто сформовану істину" ще більше закріплює...
У кожного свій підхід, хтось закріплює "істину", не дивлячись на факти, хтось змінює свою думку, я наприклад, думку про Христину змінив, і написав,що я її рано списав як спортсменку. Буду радий змінити думку про Кривонос
2024-03-29 11:48
 # 57  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Попри все вважаю Юрая непоганим тренером. Але не топ і не таким що не можна замінити. Проблема що Санітра походу вичерпав свої ідеї із нашою збірною і думаю теж втратив мотивацію працювати на повну. Цілком можно що очоливши іншу збірну він зможе досягти хороших результатів. На новій роботі часто з'являється ентузіазм на деякий час. Це вже потім проблема вигорання, певного застою, і у прорив у результатах не дуже віриться.
2024-03-29 11:49
 # 58  Julie May (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Те, що Юрай не дає коментарі, це вже червоний маркер - він раніше ніколи такого не робив, завжди коментував та не відгороджуватися від преси. Значить, з ним повелися не зовсім порядно. Зважаючи на обіцяні Крульком ще 2 роки роботи до ОІ-2026, розрив навряд чи відбувся збоку Санітри. Ну що ж, напевно ера закордонних тренерів на цьому у ФБУ закінчилася, напевно після цього навряд чи хтось з-за кордону погодиться співпрацювати із нашими. Тому очікуємо нові-старі прізвища, як і годиться у нашій країні. Шкода, Юраю треба подякувати і за чемпіонство Дмитра, і за воскресіння та міцну естафетну ланку у вигляді Артема Прими, і за декілька нових імен, і за естафетні медалі чоловіків і жінок, і за боротьбу у Кубку націй. Крім того, у чоловіків з ним були дуже хороші, міцні та порядні стосунки, чого не було у жіночій збірній. І не треба забувати, що він не кинув хлопців після початку війни, як дехто, а залишився з нами. Це порядність і це вчинок. Останні два роки по результатам невтішні, однак, напевно, там не лише вина тренера. Соромно за федерацію, яка відмовчується.
2024-03-29 11:53
 # 59  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Ви якось прямолінійно підходити, я думаю жоден прибічник Юрая або противник його заміни, не скаже що не було допущено помилок при підготовці перед цим сезоном І можливо питання якраз не в лінивості, а перевантаженні спортсменів, і можливо це дасть свої наслідки наступного сезону(я не спеціаліст в циклічних видах спорту і такого рівня навантаженнях, то ж не можу робити висновки), а можливо навпаки і наслідки негативні будуть і наступного сезону
2024-03-29 11:56
 # 60  Nikolai (Чортків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А ніхто не подумав що можливо ніяких помилок в підготовці до сезону допущено не було,це просто рівень наших хлопців,взяти хоч би тих австрійців де тренер Рікко Гросс,є не один біатлонний стадіон і напевне набагато краща фармакологія а 41-ий Едер кращий в загальному тоталі.

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

Останні обговорювані новини
    Стартові склади гонок неділі (10)
    Обертілліах-2024. Результати мас-старту-60 у жінок (11)
    Ансі-2024. Результати чоловічої гонки переслідування (21)
    Гомс-2024. Результати мас-старту-60 у юніорок (5)
    Ансі-2024. Результати жіночої гонки переслідування (61)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Франциска Пройсс 490
2 Эльвира Карин Эберг 337
3 Лу Жанмонно 325
4 Ванесса Фогт 307
5 Жюлья Симон 270
6 Жюстин Бреза-Буше 252
7 Суви Минккинен 235
8 Элла Халварссон 224
9 Маркета Давидова 223
10 Жанни Ришар 205
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке

Юлия Джима 7.14
Кристина Дмитренко 7.04
Александра Меркушина 6.01

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
378
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
126
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
38
 
проголосовать



popular profile

Украина  Виталий Мандзын
Украина  Александра Меркушина
Украина  Елена Городна
Украина  Юлия Джима
Украина  Дмитрий Пидручный
Украина  Кристина Дмитренко
Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Анастасия Меркушина
Украина  Антон Дудченко
Казахстан  Анастасия Макшаева
Украина  Богдан Борковский
Украина  Анна Кривонос
Украина  Дарина Чалык
Украина  Лилия Стеблина
Норвегия  Эндре Стрёмсхейм

interview

2024-12-21
Христина Дмитренко: Я кожну гонку кайфую і отримую задоволення

2024-12-21
Віталій Мандзин: Зрозумів, що не хочу їх тягнути до самого фінішу

2024-12-21
Дмитро Підручний: Старався догнати побільше суперників

2024-12-20
Христина Дмитренко: Для мене цей промах був неочікуваний

2024-12-19
Віталій Мандзин: Дякую вболівальникам, які мене підтримували

2024-12-19
Антон Дудченко: Сьогоднішньою гонкою задоволений