Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 1262
2 Тарьей Бё 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-Сьястад Кристиансен 817
6 Эмильен Жаклен 712
7 Эндре Стрёмсхейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуэльссон 671
10 Мартин Понсилуома 638
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   09:36
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2024-03-28 20:57 |

Нові матеріали (21 - 28 березня)



Украина62156 Юрай Санітра більше не буде головним тренером чоловічої збірної України з біатлону

Украина Артем Тищенко став другим топ-біатлоністом Кубка світу 2023/24 за точністю стрільби: топ-5

Украина Любов Кип'яченкова про початок кар'єри та минулий сезон

Лу Жанмонно: «Я прагну здобути Великий кришталевий глобус»

До побачення, Бені!

Мона Брурссон прощається з біатлоном

П'ять питань по гарячих слідах: відповідає Пеппе Фемлінг


Комментарии (Всего: 166)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

2024-03-29 20:01
 # 91  Wymba_1985 (Щелкино) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Julie May
10 k євро це багато для трампліна? Я просто не в курсі. В біатлоні мабуть більші зп, більш популярний. Хай дивляться на наших тренерів, Марусяк як піднявся) Треба чоловічій збірній з біатлону подивитися та чомусь навчитися у ціх хлопців, там набагато гірші умови для результатів, але ці хлопці їх показують.
2024-03-29 20:02
 # 92  Ирина, Кременчуг (Кременчуг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Натали V
Погоджуюсь з Вами на 1000%
Сором за наших невдоволенних.
Хто вони? Назвіться! Не ховайте очі.
2024-03-29 22:01
 # 93  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ирина, Кременчуг
Сподіваюсь почуємо розгорнуті відповіді і кожний висловить свою точку зору після офіційного оголошення, тоді ж вже сенсу не буде це приховувати
2024-03-29 22:11
 # 94  Wymba_1985 (Щелкино) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Юрай в Украине и не жил, ничего он там под ракеты и не подставлял) конечно не побежит Лесюк, в 27 лет это уже невозможно, а тренеры не ракет боятся, зарплату дать им не получится, хотя президент-депутат вполне может найти эту сумму.
2024-03-29 22:34
 # 95  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
було б точніше написати ,не всі його вчинки як людини мені імпонують
Які саме його вчинки Вам не сподобалися?
Таке враження ,що Бринзак в Вам в борщ плюнув У неї був тренер, при чому тут Бринзак?
Та він не мені у борщ плюнув - він наплював на весь український біатлон, забивши майже усю команду Б другосортним росіянками і це він продовжував робити після 2014 року... У таких як Дмитренко просто не було можливості та доступу до змагальної практики на КІБУ (перша сходинка для дорослого біатлону) або вона була дуже обмежена. Якщо Дмитренко він тримав "у ямі", як тут деякі пишуть... то Кип'яченкову - взагалі викинув із команди.
2024-03-29 22:48
 # 96  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 garden
постає просте питання: чому мовчить Санітра?
Чому він не може дати розгорнутий коментар, де буде пояснено наші невдачі цього сезону?

У ситуації, що склалася, йому це вже зовсім не потрібно.
2024-03-29 23:02
 # 97  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
З інтерв'ю Зоца відчувається, що він згодний. Та й взагалі, здається, що усе вже вирішено - залишилися офіційні формальності.
2024-03-29 23:28
 # 98  IB Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Поки пахне неприємно, але кого це турбує.
Ну й граблі - таки наше все.
2024-03-30 00:48
 # 99  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
я наприклад, думку про Христину змінив, і написав,що я її рано списав як спортсменку. Буду радий змінити думку про Кривонос
А Ви можете пояснити який сенс у "списанні" спортсменки як спортсменки? Ну ось спортсменка тренується, вона чогось прагне, виходить на змагання... щось в ней виходить, щось ні... Що повинно трапитися після того як Ви її "спишите"?
У мене, насправді, головна претензія до Бринзака саме через те, що замість розвитку молодіжного біатлону, підбору гарних тренерів для молоді, їхнього прогресу, він займався тією чухнею, що і Ви - "списував" діючих спортсменок... Але якось так виходило, що він це робив саме із українськими спортсменками такими як Дмитренко, Кип'яченкова... Натомість "записував" він легіонерок. Зогляду на ті неймовірні таланти, які він познаходив, мені весь час хотілося спитати: "А скільки коштує місце у збірній?"
Ось після діяльності Бринзака у нас в збірній тепер є такі спортсменки як Белкіна, Блашко... Наприклад, я б їх не "списував", а намагався використати на користь команді: для "підстраховок та перестраховок" на КС та здобуття очок на КІБУ, і у той же час готував молодь на КІБУ для майбутніх сезонів.
2024-03-30 00:55
 # 100  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
2. цікаво, якщо після перенавантаження цього року у наступному це дасть результат, а натовп, який взагалі не розуміється в тренувальних процесах( згадую, що про це казав Карленко. Тут про це писали в коментарях) почне волати : " Бачите, новий тренер!!!!"
Не довго я чекав, коли хтось це напише ))) Тобто на наступний сезон тренером можна нехвилюючись ставити будь-кого, бо "перенавантаження" дадуть свій результат )))
А якщо чоловіча команда з новим тренером почне давати хороший результат через 2 або навіть, п'ять років, то це - також буде завдяки "перенавантаженням Санітри" у цьому сезоні?
2024-03-30 06:17
 # 101  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
з якого дива у вас наступний рік перетворився на через 2 та через 5?
2024-03-30 08:02
 # 102  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sumchanka
Значить провал жіночої збірної минулого сезону це "заслуга"Уроша? А відносно непогані результати жінок цього сезону заслуга Кравченко?
2024-03-30 09:28
 # 103  v.sheva Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Що ж, деякі "гарячі голови" можуть кричати - УРА!
а хіба це щось змінить? Я не про сам факт кричання, а про зміну тренера.
2024-03-30 09:44
 # 104  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл

А Ви можете пояснити який сенс у "списанні" спортсменки як спортсменки? Ну ось спортсменка тренується, вона чогось прагне, виходить на змагання... щось в ней виходить, щось ні... Що повинно трапитися після того як Ви її "спишите"?
У мене, насправді, головна претензія до Бринзака саме через те, що замість розвитку молодіжного біатлону, підбору гарних тренерів для молоді, їхнього прогресу, він займався тією чухнею, що і Ви - "списував" діючих спортсменок..

2 predatelll
З якого переляку Ви нас разом написали? Я списую в думках, вважаючи що спортсмен безперспективний,наприклад тому,що не вiддаэ себе бiатлону. I думку свою нiкому не висловлюю, якщо вона не змiнилась. Як тренер в своэму видi спорту нiкого не списую, навiтькогось вважаю безперктивним..
2024-03-30 09:52
 # 105  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Wymba_1985
А не треба жити - достатньо невдало завітати у Стрий, наприклад. А в Україні Юрай перебував і жив з командою на зборах, наприклад. Ніхто з закордонних тренерів не прийде, навіть за великі гроші, які дійсно ніхто і не заплатить. Стеля - Біланенко.
2024-03-30 09:59
 # 106  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Та він не мені у борщ плюнув - він наплював на весь український біатлон, забивши майже усю команду Б другосортним росіянками і це він продовжував робити після 2014 року... У таких як Дмитренко просто не було можливості та доступу до змагальної практики на КІБУ (перша сходинка для дорослого біатлону) або вона була дуже обмежена. Якщо Дмитренко він тримав "у ямі", як тут деякі пишуть... то Кип'яченкову - взагалі викинув із команди.
З логікою у Вас проблеми- на тому тижні Ви проголосили народження нової зірки, вона виграла ЧУ, а двічи чемпіонку світу серед юних чи просто ЧС називаєте второсортними спортсменками. Даша в 2020 -2021 році бігла по швидкості значно краще, ніж Христина зараз.. А які підстави були у Люби щоб бути в збірній - хоч якусь підставу назвіть. Вже раз питав про яму Христини, як голова ФБУ міг опустити в функціональну яму, чи поганому виступу сьогодня винний Юрай, а там у Дмитренко тренера не було? І як на функціональну яму впливає наявність росіянок, будь який тренер знає,що наявність конкуренціії тільки має сприяти росту спортсмена
2024-03-30 10:16
 # 107  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ось після діяльності Бринзака у нас в збірній тепер є такі спортсменки як Белкіна, Блашко... Наприклад, я б їх не "списував", а намагався використати на користь команді: для "підстраховок та перестраховок" на КС та здобуття очок на КІБУ, і у той же час готував молодь на КІБУ для майбутніх сезонів.
2 predatelll І знову не послідовно, як же використовавати " другосортних " легіонерок,гнати треба нащадок Бринзака за Вашою логіку (Дай бог Даші відновитися і вийти на свій нормальний рівень)
2 predatelll
До речі про зайняті місця для виступу на Кубкі ІБУ - Христина виступала в 2020-2021 році на всіх етапах ,що проводились.
2024-03-30 11:48
 # 108  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 v.sheva
а хіба це щось змінить? Я не про сам факт кричання, а про зміну тренера.
У будь-якому випадку - зміниться. ЩО і ЯК - інша справа (я не тільки про спортивні результати).
Зважаючи на перебіг подій, по іншому можна аналізувати і мікст на ЧЄ, і мікст у Холм, і ще дещо (хоча - це моє бачення).
Тому, просто констатую - деякі "гарячі голови" кричать - УРА.
2024-03-30 15:34
 # 109  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
За великі гроші приїде. Але не Мазе і не Піхлер. Шахтар бере легіонерів за чималі гроші причому приходиться куди більше проводити в Україні ніж біатлоністам (у яких весь сезон закордоном та і багато зборів теж). Але немає великих грошей та і недоцільно їх витрачати на чималу заплату іноземця (екс біатлоністи Норвегії, Франції, Німеччини думаю погодились б за десятки тисяч евро в місяць).
2024-03-30 17:15
 # 110  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
недоцільно їх витрачати на чималу заплату іноземця (екс біатлоністи Норвегії, Франції, Німеччини думаю погодились б за десятки тисяч евро в місяць).
Як кажуть доволі розумні і скупердяйські німці - ми не настільки багаті шо б купувати дешеві речі. Чомусь думаю шо кошторис сбірною зразка Кравченко-Прима-чищехтось буде не набагато менший при значно гірших показниках.
2024-03-30 17:58
 # 111  goldenvika Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Очень печально все...Юраю огромное спасибо за работу! За нашего чемпиона!!Скорее всего будут искать среди наших.Шамрай? Белова все же согласилась( мужики в свое время были против)?даже мыслей нет, кто может взять команду А.Чего-то совсем грустно стало:(
2024-03-30 18:06
 # 112  Snow Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 goldenvika
Підручний теж хотів би, бо пік кар'єри вже позаду. Якщо він минулого року хотів очолити ФБУ, то чому б не стати тренером?
2024-03-30 18:15
 # 113  goldenvika Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Прочитала интервью Зоца и есть мысль, что все же его могут поставить на обе команды.Хотя на мой взгляд -совершенно не правильное решение! Дима Пидручный - неплохой спортсмен, но какой он тренер??? Никто не знает.С таким же успехом и Пидгрушную можно назначить и Семенова. Гулять перед Олимпиадой так гулять!
2024-03-30 19:05
 # 114  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 goldenvika
Ну краще нехай вчиться наш ніж іноземець типу Ріко Гроса чи Бьордалена. По правильному звісно краще починати із юніорів. Шанси що спрацює 25-30 відсотків. Зоц на дві команди швидше мінус. Але із іншого боку у чоловічій команд
і квота куценька плюс Діма може знову на самопідготовці. Джима основна в жінок но Зоц її не тренерує. Меркушині обі теж думаю швидше нагляд і план тренувань. Цілком можливо що жіноча команда навіть виграє від треневань із чоловіками (якби тренувались наші із Сімон і Брезе це було погано? Думаю умовні Тищенко і Насико бігають не гірше за лідерів жіночого біатлону буде за ким ходом тягнутися). Коли Юрай був на дві команди то жіноча команда тоді виграла від таких тренувань (хто пригадує естафету ЧС у Поклюці 2021 там наші ого-ого на рівні німкень, фрацуженок і шведок а може і краще). Але чоловіча програла. Можливо Зоцу по силам підтягнути Насико і Тищенко до рівня хоч 30-40 місць та і Дудченка і Цимбала відновити після ями. Але дві команди буде важко.
2024-03-30 19:20
 # 115  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
З інтерв'ю Зоца відчувається, що він згодний. Та й взагалі, здається, що усе вже вирішено - залишилися офіційні формальності.
2 vl-2
Дуже відчувається та настільки ж неприємно. На двох стільцях при любого розміру жопи важко всидіти , не кажучи про якісь нормальні результати цього сидіння. Але можлива одна половина за "весільного генерала".
2024-03-30 20:30
 # 116  Wymba_1985 (Щелкино) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Біланенко не хочеться) Закордонні тренери то не реально, я розумію. Юраю , напевно, вже пора, якщо нема поваги серед хлопчиків, 8 років то багато. Але мені здається що хлопці просто клали великій "болт" на всі ці тренеровки , до них поваги після цього сезону дуже мало.
2024-03-30 21:21
 # 117  Mortimer Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Гулять перед Олимпиадой так гулять!
А яка різниця перед ОІ чи після? Чи ви вважаєте що цей склад навіть з умовним Мазе чи Піхлєром на ОІ 2026 візьме медалі?
2024-03-30 22:11
 # 118  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Wymba_1985
Думаю покласти болт на тренеровки не так просто. Тим більше наприклад Насико вже показав як він працювати заради результату коли в нього ніхто не вірив. Чи Антон як у перші сезони працював. В професіоналізмі Дмитра теж мало сумнівів та і у інших. Думаю просто зникла довіра. От Юрай сказав така програма підготовки до сезону буде краще ніж у минулому році. Всі її виконали а старт сезону провальний. Юрай каже щось міняю обіцяє зміни на краще, збір перед Новим роком хлопці працюють але далі провал. Потім Юрай готує команду до ЧЄ і ЧС щоб щось виправити але знову тренерувальний збір не приносить результату. Зникає мотивація тренуватися оскільки здається чим більше ти працюєш і виконуєш програму тренера тим гірші результати. Вони звісно тренувались але зовсім без іскри і надії на краще. Тренер ще повинен бути мотиватором.
2024-03-31 16:17
 # 119  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
я в шоці, скільки людей не розуміють взагалі, що видатний спорстмен може стати дуже поганим тренером. Як й менеджер екстра класу може стати дуже поганим керівником великої компанії. Бо це - зовсім інши професії. ЗОВСІМ. ІНШИ.

Ми ж вже тільки що з 2019 по 2022 рік пройшли шлях від країни, що розквітає, до країни, яка впала в повний безлад, бо обрали "він навчиться, дайте йому час". І ця аксіома працює у всіх сферах життя.
2024-04-01 00:27
 # 120  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Wymba_1985
Але мені здається що хлопці просто клали великій "болт" на всі ці тренеровки , до них поваги після цього сезону дуже мало.
Ви що бачили їх тренування? Чи як вони викладаються? Уся команда 10 чоловік домовилася і "поклала болт на тренування"? Як можна писати таку дичину?

2 Lissa
Ми ж вже тільки що з 2019 по 2022 рік пройшли шлях від країни, що розквітає, до країни, яка впала в повний безлад, бо обрали "він навчиться, дайте йому час".
2019 - "країна, шо розквітає" ??? Та я по цій країні до 2019 пересуватися не міг нормально по дорогам ))) Тупо доїхати до моря на своїй машині було якимось іспитом, хоча там було менше 300 км ))) До 2019 року певні "експерти від влади" розповідали, що побудова нових дорог по всій країні займе до 50 років!!! У яких таких потаємних місцях країна "розківтала" ??? )))

Росіяни вже почали скидати/розпилювати якісь важкі хімічни речовини?

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

Останні обговорювані новини
    День народження Ірини Петренко (2)
    День народження Романа Бондарука (1)
    День народження Христини Дмитренко! (6)
    День народження Артема Прими! (7)
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Лиза Виттоцци 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Ингрид-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жюстин Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Симон 994
6 Лена Хекки Гросс 853
7 Эльвира Карин Эберг 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Каролин-Оффигстад Кноттен 629
10 Янина Хеттих-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
350
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Александра Меркушина
Украина  Юлия Джима
Украина  Антон Дудченко
Украина  Анастасия Меркушина
Франция  Жюлья Симон
Украина  Любовь Кипяченкова
Украина  Дарья Блашко
Украина  Артем Прима
Украина  Елена Билосюк
Италия  Доротея Вирер
Италия  Лиза Виттоцци
Украина  Анна Кривонос
Швеция  Ханна Эберг
Украина  Богдан Цымбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті