2 trov З логікою у Вас проблеми- на тому тижні Ви проголосили народження нової зірки, вона виграла ЧУ
Ви мене або з кимось переплутали або дуже не уважно читаєте. Єдине, що я написав про Городну старшу, що вона прогресує і цей прогрес помітний, на відміну від тої молоді, яку покатали по усім змаганням сезону... І знову не послідовно, як же використовавати " другосортних " легіонерок,гнати треба
Ні, я дуже послідовно продовжую свою думку, що легіонерів не повинно бути півкоманди. Легіонерів потрібно брати дуже точково і вибірково(а не пачками і "оптом по знижці", як це було при Бринзаку) і якщо вже їх взяли, то звісно потрібно використовувати на загальну користь команді і розвитку українського біатлону. До речі про зайняті місця для виступу на Кубкі ІБУ - Христина виступала в 2020-2021 році на всіх етапах ,що проводились.
Ні, в цьому урізаному сезоні були лише етапи у 3 містах. В Брезно–Осрблі Христина не виступала. що не вiддаэ себе бiатлону
Це Вам через телевізор видно чи прочитали вигадки "біатлоних експертів" на цьому сайті?
2024-04-01 06:11
2 predatelll
це щось синтетичне? так би відразу і сказали, щоб час на дискусію не марнувати.
2024-04-01 07:58
2 Lissa країни, що розквітає, до країни, яка впала в повний безлад, бо обрали "він навчиться, дайте йому час".
Вчитися звичайно потрібно не на "країні" і «Любая кухарка должна управлять государством» зовсім не розумна думка. Але всі наші президенти були "кухарками", ніхто з них не був державником. Так що ніякого розквіту не було і бути не могло. Тому що окрім "дерібану" нічого не було. У нас не працює жодна гінка влади, жодна. І не останній президент в цьому винен!
2024-04-01 08:46
А мені здається їм потрібна Белова Надія Олександрівна, або хтось з такою ж желізною дисципліною. А хтось із своїх старих спортсменів не буде срийнятий як авторитет насамперед
2024-04-01 08:54
2 Lissa Ми ж вже тільки що з 2019 по 2022 рік пройшли шлях від країни, що розквітає, до країни, яка впала в повний безлад, бо обрали "він навчиться, дайте йому час". І ця аксіома працює у всіх сферах життя.
Ну добре хоч так, а не "крєпкій хазяйствєнік" . А то б мабуть вже дивились іжєвську вінтовку та кубок расие.
2024-04-01 09:30
Ви мене або з кимось переплутали або дуже не уважно читаєте. Єдине, що я написав про Городну старшу, що вона прогресує і цей прогрес помітний,
Я читаю уважно, Ви оголосили про прогрес на підставі ЧУ, при тому переможців ЧС серед юніорів назвали другорядними ( про зірку це звичайно перебільшення) що не вiддаэ себе бiатлону
Це Вам через телевізор видно чи прочитали вигадки "біатлоних експертів" на цьому сайті?
2 predatelll
По-перше, це моє бажання робити висновки по тим джерелам, які в мене є ( можливо я близький друг родини Д.)))) по-друге я свої здогадки не публікую навіть в якості гипотези
2024-04-01 09:40
До речі про зайняті місця для виступу на Кубкі ІБУ - Христина виступала в 2020-2021 році на всіх етапах ,що проводились.
Ні, в цьому урізаному сезоні були лише етапи у 3 містах. В Брезно–Осрблі Христина не виступала.
2 predatelll
Тут Ви праві, була тільки Дмитренко старша
2024-04-01 12:27
Будет Белова вместо Санитры. Так и думал, это самый лучший из всех вариантов.
2024-04-01 12:28
2 trov Ви оголосили про прогрес на підставі ЧУ
А чому б і ні? Чому я не повинен брати до уваги ці змагання, де я можу разом побачити майже усіх учасниць команди з усіх рівнів. Я розумію, що для лідерів із першої команди це змагання зі "зниженним рівнем відповідальності" і після важкого основного сезону... Але ж ті хто не можуть або не хочуть взагалі не приїхали на ці змагання... На мій погляд, особливо важливі ці змагання для спортсменок другої і нижче команд, а також тих хто не має постійного місця в першій команді, тому що на ЧУ вони можуть показати тренерам, що наступного сезону їх потрібно брати у першу команду, в основну групу тренувань. Ось старшу Городну я їй порівнював із результатами її основних конкуренток. Я не впевнений, що ці результати Юлії дозволять їй одразу потрапити до основи та закріпитися, як це вдалося Христині. Мені здається, що їй потрібно провести ще один сезон на КІБУ. Але вона на вірному шляху.
2024-04-01 12:44
2 predatelll
Ви точно не представник ФБУ?))
2024-04-01 13:02
2 Kusko Будет Белова вместо Санитры. Так и думал, это самый лучший из всех вариантов.
Звідки інформація?
2024-04-01 13:03
А чому б і ні? Чому я не повинен брати до уваги ці змагання, де я можу разом побачити майже усіх учасниць команди з усіх рівнів.
2 predatelll
Начебто намагався Вам пояснити,що це напівтоваристські змагання, які закривають сезон, (реальні коонкуренти Юлі в основному молодь,які виходили на пік форми на юнацькі міжнародні змагання) щоб робити по її результам якісь висновки. Більше дає для аналізу виступи Юлі на КІБУ, вони з одного боку дають певну надію на її прогрес,з іншого боку вони дуже нерівні навіть на одному етапі. Якщо робити висновки по ЧУ, то там ще була естафета,на якій Юля не боролась на своєму 4 етапі. Скажите,що не було защо боротися, але у Христини теж не було особливих причин "рвати" і вона точно заслужила в цьому сезоні відпочинок,але показала при цьому другий час з усіх учасників з усіх етапів. Це про джерела інформації теж- з таких рисочок,які нічого самі не говорять багато,але складається враження про спортсменку. І да, я буду вболівати за Юлю і за її прогрес,як за будь яку іншу нашу спортсменку.
2024-04-01 13:09
2 Вадим96 Ви точно не представник ФБУ?))
З таким нікнеймом краще щоб не було представників в ФБУ )))
А насправді, це просто найпростіший, найлогічніший і найочевидніший варіант... Як бачите не лише я так думав...
Ну і якщо існують такі поняття як "доля чи справедливість", то я вже давно зазначав, що Белову та Зоца було замінено на Велепця та Санітру не справедливо по відношенню до перших, бо результати їх останніх сезонів були не погані і вони не заслуговували на звільнення...
Просто неймовірно!!! Як це могло статися??? Мені ж тут 1000 разів казали, що це просто не можливо!!! У неї ж "особисті причини" !!!
2024-04-01 13:14
2 predatelll 2 Вадим96
Ви точно не представник ФБУ?))
З таким нікнеймом краще щоб не було представників в ФБУ )))
А насправді, це просто найпростіший, найлогічніший і найочевидніший варіант... Як бачите не лише я так думав...
Ви сплутали, це була реакція на пост 127
2024-04-01 13:20
Просто неймовірно!!! Як це могло статися??? Мені ж тут 1000 разів казали, що це просто не можливо!!! У неї ж "особисті причини" !!!
На сайті джуже мало людей,які щось стверджують, на відміну від ВАс вони висловлюють припущення. Крім того, у Белової могли змінитися особисті обставини- наприклад таке припущення, вона образились на Бринзака і не хотіла повертатися,поки він начолі..
2024-04-01 13:29
2 trov Ви сплутали, це була реакція на пост 127
А Ви звідки знаєте на що у користувача Вадим96 була реакція?
2024-04-01 13:37
2 trov На сайті джуже мало людей,які щось стверджують, на відміну від ВАс вони висловлюють припущення.
Мені здається, що це саме Ви сьогодні дуже плутаєтесь... У мене ніколи не було стверджень, тому що я не в ФБУ і не володію 100% інформацією. І все що я казав були моїми особистими припущенням, на чому я неодноразово наголошував. Але як бачите деякі мої припущення мають рацію... Белової могли змінитися особисті обставини- наприклад таке припущення, вона образились на Бринзака і не хотіла повертатися,поки він начолі..
Так це було і моє головне припущення щодо її "головної особистої причини" - що вона просто не хотіла співпрацювати саме з Бринзаком. Але багато хто тут не погоджувався з цим припущенням...
2024-04-01 13:37
2 predatelll
Відсутність варіантів, це все ж краще ніж Зоц на дві команди. Але побачимо, чи вийде з цього щось
2024-04-01 13:38
А Ви звідки знаєте на що у користувача Вадим96 була реакція?
2 predatelll
Бо я дружу з логікою, не може бути реакція на пост, який ще не зявився
2024-04-01 13:41
2 trov
Реакція була стосовно Бєлової, побачив новину просто в телеграмі ФБУ
2024-04-01 13:41
2 trov Бо я дружу з логікою, не може бути реакція на пост, який ще не зявився
Трохи сумнівне твердження... Мені здається, що то була реакція користувача Вадим96 на новину, що "Крулько пропонує Белову"...
2024-04-01 13:41
2 Вадим96 Відсутність варіантів, це все ж краще ніж Зоц на дві команди. Але побачимо, чи вийде з цього щось
Теж так здається. Що стосується Белової, то не впевнений що це найкращий варіант, якщо мова про чоловічу команду, далеко не всі чоловіки психологічно приймають жінку над собою. Але будемо сподіватися, що все вийде добре.
2024-04-01 13:44
2 Вадим96 Реакція була стосовно Бєлової, побачив новину просто в телеграмі ФБУ
Тоді не зрозуміло чого Ви писали це не тому,хто розмістив інформацію
2024-04-01 13:45
Трохи сумнівне твердження... Мені здається, що то була реакція користувача Вадим96 на новину, що "Крулько пропонує Белову"...
2 predatelll
Вибачте, помилився
2024-04-01 14:01
2 trov
Я написав це тому, хто тут вже не перший місяць пропагує цю ідею серед вболівальників, все дуже просто))
2024-04-01 14:06
Що ж удачі новому тренеру, і хотілося б заключне слово Санітри почути все ж таки.
2024-04-01 14:07
2 Вадим96 Відсутність варіантів, це все ж краще ніж Зоц на дві команди. Але побачимо, чи вийде з цього щось
На мій погляд, Белова трохи сильніша як тренер, ніж Зоц. Не можу пояснити чому мені так здається... Звісно можу помилятися. Буде цікаво подивитися на їх змагання між собою ) Конкуренція - двигун прогресу!
2024-04-01 14:11
хотілося б заключне слово Санітри почути все ж таки.
Так, без заперечень - це необхідно! Це було б дуже корисно для розуміння поточної ситуації.
2024-04-01 14:11
2 predatelll
Чесно скажу, не дуже вірю в якийсь якісний стрибок вверх, але буду радий помилитися, і в будь-якому разі успіхів Надії Олександрівні. Ну і так, хотілось би почути Юрая, він наче обіцяв після офіційного оголошення...
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.
Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)