Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 1262
2 Тарьей Бё 1080
3 Йоханнес Дале-Шевдаль 949
4 Стурла Легрейд 862
5 Ветле-Сьястад Кристиансен 817
6 Эмильен Жаклен 712
7 Эндре Стрёмсхейм 700
8 Томмазо Джакомел 688
9 Себастьян Самуэльссон 671
10 Мартин Понсилуома 638
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   03:02
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Кэнмор
2024-03-17 22:20 (CET)
Масс-старт 15 км, Мужчины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2024-04-01 15:03 |

Надія Бєлова стане новим старшим тренером чоловічої збірної України


Як стало відомо з прес-релізу, розповсюдженого Федерацією біатлону України, 9 квітня у Украина Києві відбудеться підсумкова прес-конференція за результатами минулого сезону, на якій також планується говорити і про перспективи виступу збірної України на передолімпійський сезон.

Вже анонсовано зміну старшого тренера чоловічої команди, яким стане Надія Олександрівна Бєлова. Щоправда, це рішення ще має затвердити Президія ФБУ, але позитивний результат затвердження цілком прогнозований. Також набув нового вигляду склад помічників старшого тренера в чоловічій команді, персональний склад асистентів Надії Олександрівни буде озвучено під час прес-конференції.

Планується, що на заході будуть присутні не лише керівники федерації та старші тренери команди, але й спортсмени національної збірної. Федерація біатлону України запрошує представників ЗМІ акредитуватись за телефоном: +380953621247.


Комментарии (Всего: 142)

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

2024-04-03 21:00
 # 91  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тобто Ви вводите в дискусію поняття "талановитості" та "суперталановитості",
Поняття ввів в дискусію я, але Ви оперуєте ними, то ж потрібно розуміти, як Ви оцінюєте талановитість, з Вашою фрази виходить що по досягненням...В психології та педагогіці досягнення в цілому не є мерилом таланту. Якби Вас цікавила думка іншого Ви б давно зрозуміли про що я кажу. Я не навів Підручного в списку талантів, тож наевно я його талантом не вважаю, тим більша моя повага до нього який зумів добитися успіхів в біатлоні на рівні кращих біатлоністів УЦкраїни. Ви важааєте досягнення тільки по медалям, я ені і 5 місце на ЧС я вважаю досягненням
2024-04-03 21:07
 # 92  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
https://ua.tribuna.com/uk/blogs/snijnuiblog/3101894-vtrata-interesu-vidxid-sanitry-ta-znovu-vidsutnist-strategiyi-/ я не з усім погоджуюсь, але цікавих думок тут вистачає.
2 Noname
Теж хотів запостити це покликання, навіть з таким же супроводом. Мої думки співпали тільки про Юрая, а так я б поддумав,що писав "предатель"
2024-04-03 21:20
 # 93  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Хто не давав Кривонос показувати результати рівня Бех в юніорах
Кривонос на рік раніше від Бех взяла срібло на ЮЧС. Це що не той самий рівень? Я розумію, що 2 золота звісно набагато краще, ніж одне срібло... але ж рівень той самий... За те в Кривонос були більші здобутки серед "дівчат" раніше - набір з медалей усіх гатунків. І якщо порівняти досягнення на КС, ну нічого прям особливого в порівянні із Кривонос вона не показала...
2024-04-03 21:39
 # 94  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Я не навів Підручного в списку талантів, тож наевно я його талантом не вважаю
Тобто Городня, Кривонос, Петренко - це таланти, а Підручний - ні ??? Ви реально таке пишите??? Людина, яка могла конкурувати ходом з Йосею (глибою сучасного біатлону) це не талант, а просто трудяга?
але Ви оперуєте ними
Я ними не оперую, а намагаюся дізнатися, що Ви мали на увазі, коли вжили ці терміни і кого Ви вважаєте такими. Єдине "оперування" було, коли я сказав, що для мене Підручний між талантом та суперталантом. Перечитайте уважно меседжі і знайдіть, де я іще "оперував поняттям талант" ???
як Ви оцінюєте талановитість, з Вашою фрази виходить що по досягненням
Де Ви таке прочитали? По медалям я оцінюю результати, а точніше реалізованість цього таланту. Інакше б я не писав такого:
Бо якщо Семеренко - це суперталант, то Підручний для мене також суперталант!!!
Семеренко - це досить реалізований талант, а Підручний - це майже не реалізований талант. Звісно це все на мою думку...
2024-04-03 21:56
 # 95  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
а так я б поддумав,що писав "предатель"
Я б такої дичини, як у статті ніколи б не написав: "Тепер наш біатлон вже глибоко у лайні." Тому що, наш біатлон як раз тільки почав вибиратися з "тієї суцільної ями", яку для нього готував в останні роки Бринзак... Та й де ж там пробачте те "л-но" - 11 місце у чоловіків цього сезону? До цього наші постійно були у 10-ці... Я б це "л-ном" не називав.
"Зоц і Бєлова не виглядають стратегічним вибором федерації". Ага не виглядають ))) Ось стратегічна ставка Бринзака і той його вибір іноземних спеціалістів якраз і привів український біатлон до того місця де він зараз знаходиться...
2024-04-03 22:20
 # 96  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Автор мої дописи 18-го року описав?) Навіть дату пам'ятає коли я це тут писав)))Я б такої дичини, як у статті ніколи б не написав:
2 predatelll
Це, напевно, різні люди написали....Я Вам прямо привів цитату, де Ви порівняли Підгрушню та Семеренко, Діма жодного року не біг на рівні молодшого з братів, найменше відставання від лідерів по швидкості 4 сек ,якщо це трапилось в якійсь гонці, то свідчиь про те,що хтось до цієї гонки був не повністю готовий але я вже зрозумів, ще є Ваша точка зору і неправильна, тож не бачу зиску з Вами дискутувати далі
2024-04-03 22:37
 # 97  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Автор мої дописи 18-го року описав?) Навіть дату пам'ятає коли я це тут писав)))Я б такої дичини, як у статті ніколи б не написав:
2 predatelll
Це, напевно, різні люди написали...

Так, ці 2 фрази, що Ви навели вище написали різні люди. А що Вас дивує? Неймовірно, але у цих двох різних людей - навіть різні нікнейми )))
2024-04-03 22:40
 # 98  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Я Вам прямо привів цитату, де Ви порівняли Підгрушню та Семеренко
Так я там не "талановитість" їхню порівнював, а саме здобутки
2024-04-03 22:53
 # 99  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Діма жодного року не біг на рівні молодшого з братів, найменше відставання від лідерів по швидкості 4 сек ,якщо це трапилось в якійсь гонці, то свідчиь про те,що хтось до цієї гонки був не повністю готовий
Діма того Йосю увесь чемпіонат ганяв і не тільки. Йося тоді навіть сказав, щось типу, що "Підручний на допінгу"... Але допінгу у Підручного не знайшли... Тобто це було щось інше )))
2024-04-04 12:52
 # 100  shiber Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Діма того Йосю увесь чемпіонат ганяв


В хорошій історії не гріх і прибріхати
2024-04-04 13:46
 # 101  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Підручний заслуговував на більш успішну кар'єру із більшою кількістю індивідуальних медалей.
2 predatelll
Дурниця. Кожний отримає те що заслуговує. Оці всі "нереалізованості" - переоцінка здібностей.
2024-04-04 13:46
 # 102  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 shiber
Згідний. Підручний гарно пробіг змішану естафету 4 місце ходом на етапі і спринт. В спринті місце неймовірне ходом для нашого біатлоніста 5 але і там більше 40 секунд програв Йосі. В переслідуванні біг доволі середньо 27 хід (який був доволі звичайний для наших на ЧС добре но нічого особливого )но
хороша стартова позиція, стрільба і помилки конкурентів принесли золото. Співпало майже все для цього результату але і було що скільки Дмитру нещастило.
2024-04-04 14:05
 # 103  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
https://ua.tribuna.com/uk/blogs/snijnuiblog/3101894-vtrata-interesu-vidxid-sanitry-ta-znovu-vidsutnist-strategiyi
Скористався посиланням. Відчуття, наче побував на мітингу з типовим оратором-популістом. Та ще й не дуже обізнаним у біатлоні.
Почитав і коментарі, котрі підтвердили головну тезу статті: електорату не потрібен спорт - електорат бажає шоу.
2024-04-04 14:11
 # 104  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Дурниця. Кожний отримає те що заслуговує. Оці всі "нереалізованості" - переоцінка здібностей.
Тобто якщо замість Сантіри команду б 8 років тренував Прокунін, то Підручний всеодно став би ЧС? Або якщо б його тренером був Мазе чи Піхлер - то реузльтат був би той самий - 1 золота на ЧС ?
Або жіноча команда заслужила отримати тренером Прокуніна? Чи можливо це все ж таки було чиєсь рішення, яке потім привело до послідуючих результатів та наслідків, а не "кара божа" ?
2024-04-04 14:21
 # 105  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 shiber
В хорошій історії не гріх і прибріхати
Та я ж не написав "обганяв". Малося на увазі, що складав конкуренцію. Чому Йося був дуже здивований та давав різні "цікаві коментарі" (нажаль дослівно не пам'ятаю) ...
2024-04-04 15:02
 # 106  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Ну а як, Санітри ж здобутків в чоловічій команді ніяких, нижче вже нікуди падати, як тут деякі пишуть, значить і з Прокуніним, Лєсніковим чи Махлаєвим взяв би це золото ЧС, це на генетичному рівні було закладено у Дмитра)) інше діло з Бєловою, думаю, мінімум медалі б 3 взяв на тому ЧС))
2024-04-04 15:30
 # 107  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Чи можливо це все ж таки було чиєсь рішення, яке потім привело до послідуючих результатів та наслідків, а не "кара божа" ?
2 predatelll
Я про те що Підручний заслуговує таких рішень (в даному випадку тренера Санітру) і про те що талант це природні здібності, до нього відноситься і ментальність, як здібність себе реалізувати.
2024-04-04 15:44
 # 108  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Цікаво. На Вашу думку Бринзак та Санітра щось позитивного зробили для нашого біатлону а Підручний може таки не зовсім Бьо? Чи інтерпретація фактів тільки в сторону свого відношення до цих людей? Я правда сама люблю під себе інтерпретацію.
2024-04-04 15:50
 # 109  lord13ua Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
predatelll дуже важко вивчити яке прізвище у спорсменки, правда? хоча чого можна очікувати від особи з узкім ніком
2024-04-04 16:12
 # 110  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
На Вашу думку Бринзак та Санітра щось позитивного зробили для нашого біатлону
Щодо Санітри. Я десь писав, що він взагалі нічого не зробив? Я навіть, не писав, що його потрібно неодмінно змінювати зараз. Санітра довгий час протримав команду на певному рівні (від 6 до 10 місця). Хоча цей рівень хлопці вже почали показувати до його приходу. Завдяки Санітрі (на мій погляд) Прима зробив якісний крок вперед і значно покращив свої результати, періодично були дуже хороші результати у Підручного (до прикладу, коли він став ЧС), але це було дуже періодично. У часи Санітри ми позбавилися незрозумілих легіонерів у чоловічій збірній. Також я завжди до цього сезону відмічав, що Санітра обирав спортсменів саме за спортивним принципом. У нього не було "улюбленців чи тих кого він списував". Але це було до цього сезону - ситуація із Тищенко.
Але чи для цього замінювали наших тренерів на іноземців, щоб вони просто протримали команду на цьому рівні? Тут просто багато людей намагаються просунути ідею, що за Санітри чоловіки здобули "просто неймовірних успіхів". Ось і доводиться опонувати для балансу (звісно, як я його розумію той баланс)...
2024-04-04 16:18
 # 111  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
На Вашу думку Бринзак та Санітра щось позитивного зробили для нашого біатлону
Щодо Бринзака. Тут якщо коротко: "Добре, що щось робив!" Бо коли нічого не робити, то й нічого не вийде. За ці роки було зроблено багато як хорошого, так і поганого... Знову ж таки дуже багато людей просували ідею, що "Бринзак - наше всьо і без нього не буде в країні біатлону!"... Доводилося опонувати...
2024-04-04 16:26
 # 112  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Чи інтерпретація фактів тільки в сторону свого відношення до цих людей?
Так, мені самому "подобається" Санітра, наче такий "позитивний дідусь". Але ж результати... Мені насправді, більш жаль наших хлопців, які втрачають роки із своєї короткої спортивної кар'єри, ніж "позитивного дідуся". Потрібно рухатися далі...
2024-04-04 16:40
 # 113  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Дякую за відповідь. Мені спілкування сподобалось.
2024-04-04 17:03
 # 114  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Я напевно, тут набрид усім вже ))) Ну, вибачте, просто призначили тих, за кого я писав останні 7-8 років...

Але хотілося б додати... Коли Бринзак ще тільки призначив Велепця та Санітру. Я вже тоді питав хто це і навіщо, які цілі перед ними ставляться? Я одразу почав висловлювати свої сумніву. А головне, що у нас вже були непогані тренери з нормальними результатами...

Усі свої сумніви я продовжував висловлювати 3 роки поки не звільнили Велепеця і не призначили Прокуніна. Після чого я зрозумів, що коїться в голові у Бринзака і почав захищати Санітру при будь-яких нападках на нього, ну якось взагалі не хотілося побачити Прокуніна2 головним чоловічим тренером.

Взагалі, Бринзак - красень! "Як зробити людям добре? Спочатку забери у них, те що є... а згодом, через деякий час - просто поверни, як було!" Дуже дієва тактика! Завдяки ній "я просто полюбив Санітру" )))

Але ж ось Бринзак пішов, на його місце прийшла, наче адекватна людина, судячи із нових тренерських призначень... То й прийшов час для змін... Я поки що згодний із тим, що відбувається...
2024-04-04 21:04
 # 115  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Скористався посиланням. Відчуття, наче побував на мітингу з типовим оратором-популістом. Та ще й не дуже обізнаним у біатлоні.
Почитав і коментарі, котрі підтвердили головну тезу статті: електорату не потрібен спорт - електорат бажає шоу.

На мою думку, щодо статті, так завжди відбувається, коли замість цитати висмикують пару слів в контекст, аби загнати в якусь стуктуру. Або навмисно ігнорують деякі речі, якщо це ситуативно вигідно. Таке собі популісто виходить.
А коменти- то взагалі нічого дивного. Бо більшість аналізує не виступ, навіть не результат, а телекартинку. Аналіз, спроба зрозуміти, відчути тенденції- це зовсім зайве.
І в мене особисто таке питання. Усі цитують Дериземлю, де він каже, що рівень Франції, Норвегії, Німеччини в забезпеченні нам не досягти. А австрійці того рівня зможуть досягти? А шведи? Якщо так, то чому не роблять. Ці країни- історично біатлонна еліта. Як і італійці, доречі. Збірна США, з урахуванням нових тенденцій, увімкнеться в гонитву з лідерами?
2024-04-04 22:26
 # 116  Why_Me (!) (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Якщо мова зайшла про найкращих, то загалом - це Зубрилова, а зокрема - Цербе, Єфремова, Підгрушна, сестри Семеренко
Єфремова? Серйозно?)) Хто ж тоді, в порівнянні з нею, Хвостенко, та особливо Петрова?)
2024-04-04 23:39
 # 117  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 PUZAN
На мою думку, щодо статті, так завжди відбувається, коли замість цитати висмикують пару слів в контекст, аби загнати в якусь стуктуру.
От-от. Пропонували ознайомитися з цікавими ідеями. Деякі ідеї, дійсно - "цікаві". У першу чергу - популізмом. Дещо перегукується з "уроками біатлону" і їм подібним.
І "крик душі" Дериземлі розумію, щоправда, не розумію його риторики - він виправдовується, чи натякає...
2024-04-05 08:41
 # 118  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Why_Me (!)
Абсолютно серйозно, в Лілії не було стрільби, але вона як Ларс, якщо раптом вдавалося - ніхто не міг її зупинити, не згдала Петрову не навимисно - вона теж з категорії, Хвостенко - не має олімпійських нагород і титулу ЧС, тому будь-яка, з нині діючих біатлоністок, могла би досягти її рівня, але це з категорії зокрема. Найцінніші для кожного спортсмена - або олімпійські нагороди, або титул. Зубрилова - окрема історія, якби не Форсберг вона б взяла БХГ і стала топ-1, а це нікому з сучасників не під силу поки що.
2024-04-05 13:04
 # 119  SAFI (Сімферополь, Україна) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хвостенко - не має олімпійських нагород і титулу ЧС, тому будь-яка, з нині діючих біатлоністок,

Да Вы зажрались)))
2 Noname
2024-04-05 13:48
 # 120  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Не згідний. Ліля тільки раз була в топ30 загального рейтингу. Та медаль на ОІ добре звісно але якщо поглянути скільки там настріляли Каті Вільгельм і інші. Ліля мала стрільбу і швидкість Харватової (а не Лампіч). Стрільбу навіть гіршу. В той час Оксана Хвостенко мала куда більшу стабільність, значно більше медалів і один сезон навіть була в топ 10 КС. А не що немає ОІ тут вже часто залежить від фортуни. Для когось зірки співпадуть на КС а комусь вдасться вистрілити на ОІ, ЧС. Якщо у біатлоніста десятки медалів то зрозуміло там все вирівнюється у якигось гонках пощастить у інших наоборот. А якщо всього кілька тут вже велике значення має удача.

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

Последние обсуждаемые новости
    День народження Романа Бондарука (1)
    День народження Христини Дмитренко! (6)
    День народження Артема Прими! (7)
    Нові матеріали (світ) (2)
    Нові матеріали (Україна) (3)
    Головне з прес-конференції ФБУ (61)
    Турнір прогнозистів 2023/24. Переможці сезону (21)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Лиза Виттоцци 1091
2 Лу Жанмонно 1068
3 Ингрид-Ландмарк Тандреволд 1044
4 Жюстин Бреза-Буше 1025
5 Жюлья Симон 994
6 Лена Хекки Гросс 853
7 Эльвира Карин Эберг 829
8 Ванесса Фогт 631
9 Каролин-Оффигстад Кноттен 629
10 Янина Хеттих-Вальц 543
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
348
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Александра Меркушина
Украина  Юлия Джима
Украина  Антон Дудченко
Украина  Анастасия Меркушина
Франция  Жюлья Симон
Украина  Любовь Кипяченкова
Украина  Дарья Блашко
Украина  Артем Прима
Украина  Елена Билосюк
Италия  Доротея Вирер
Италия  Лиза Виттоцци
Украина  Анна Кривонос
Швеция  Ханна Эберг
Украина  Богдан Цымбал

interview

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, чоловічий мас-старт

2024-03-18
Дмитро Підручний: Думаю, зараз прийде час для аналізу та якихось змін

2024-03-18
Коментарі. Кенмор, жіночий мас-старт

2024-03-17
Коментарі. Кенмор, чоловіча гонка переслідування

2024-03-16
Коментарі. Кенмор, жіноча гонка переслідування

2024-03-16
Христина Дмитренко: Рада закінчити цей сезон на гарній ноті