Цього сезону українські вболівальники вже починають звикати, що першість у заочному суперництві жіночої та чоловічої команд за результатами в Кубку світу тримають представники сильної статі. І в спринті на другому етапі в Хохфільцені чекали на покращення результатів, показаних дівчатами. Очікування формально справдились, хоча чоловічі місця зовсім на-трішечки перевершили жіночі досягнення )
Загалом хлопці провели старт без провалів: лише п’ять промахів на чотирьох, хоча при цьому жодного стовідсоткового снайпера в команді, на жаль, не виявилось. За швидкістю кращим за партнерів був Дмитро Підручний, який і посів найвище місце в фінішному протоколі – з одним колом штрафу показавши 15-й результат. Однак при цьому відставання від переможця склало менше хвилини, що відкриває непогані перспективи на гонку переслідування.
В заліку спринт завершили ще двоє українців, забезпечивши непоганий результат команди в Кубку націй. Віталій Мандзин продовжив серію залікових гонок вже до чотирьох. Щоправда, фініш на 33-й позиції – найнижчий для нашого молодого спортсмена у цьому сезоні, і після гонки він, на жаль, втратив синій біб найкращого біатлоніста до 23-х років: американець Кемпбелл Райт виступає надто потужно, і сьогодні потрапив до топ-десятки.
Черговий надійний старт видав Антон Дудченко, щоправда, траса в Хохфільцені вже меншою мірою дозволяє йому проявляти свої швидкісні якості, і з одним колом штрафу у нього сьогодні 39-й час. Єдиний результат, який можна назвати невдалим, належить Богдану Цимбалу, який наразі не може дійти до своєї звичної форми, підтвердженням чого – лише 88-ма позиція при двох колах штрафу.
А ось Йоханнесу Бьо на форму скаржитись не доводиться. Хоча у спринті він і не став найшвидшим на дистанції, поступившись 0,7 секунди Емільєну Жаклену. Однак француз відверто настріляв на вогневих рубежах, і Йоханнес, хоча й теж не був бездоганним, з один промахом виграв першу для себе гонку в сезоні, повернувши одночасно й жовтий лідерський біб.
Другим і в гонці, і в Кубку світу, став Стурла Легрейд, який ще за півтора кілометри до фінішу був лідером спринту, однак у підсумку витратив на чотири секунди більше за Бьо. Однак у перс’юті боротьба буде захоплюючою, тим більше що в межах вісьмох секунд від переможця фінішували ще й француз Фаб’єн Клод та ще один норвежець Ендре Стрьомсхейм.
А ось попередній і дещо сенсаційний лідер загального заліку Ерік Перро став лише 13-м. Серед сенсацій варто також відзначити ще одного норвежця Мартіна Улдаля, який починав сезон на Кубку IBU. В активі 23-річного спортсмена, щоправда, вже було дві гонки Кубка світу два роки тому в Холменколлені, однак ті результат він сьогодні значно перевершив, фінішувавши сьомим!
В загальному заліку Кубка світу Віталій Мандзин залишається кращим з українців, хоча й перемістився на 15-ту сходинку. А ось в Кубку націй наша команда стабільно високо – і після цієї гонки також зберігає п’яту позицію!
Чекаємо, чим порадують спортсмени завтра у гонках переслідування.
2 ленахекки
А домінація французьких дам тебе не дратує? Там ситуація відмінна? Там до пелюшкових груп француженки швидкістю висажують усіх. Почекаємо дощового Рупа, там норги не вигребуть, мабуть.))
2024-12-13 21:42
2 ленахекки Ну що ж, давайте подивимось на результати попередних сезонів, як Ви пишете "сукупність" - і давайте порівняємо з, як Ви пишете "тим більш" Легрейдом
Отже -
Я не думав шо вам потрібно пояснювати здавалось прості речі. Звісно , найпростіше тицнути на рейтінгКс і радісно повідомити про сине небо та мокру воду. Але я відкрию для вас таємницю і скажу шо бути наверху рейтинга і навіть володарем КС можна взагалі ні разу не перемагаючи на змаганнях та навіть не в призах. Це особливість рахування та призначення очок. І те шо радісно довели до мене ітогові результати сезону говорить лише про то шо напротязі сезону Лагрейд стабільно займав високі місця. Ви розумієте різницю між "стабільно займати високі місця" і "перемагати". А якщо брати до уваги те шо Крістіансен взагалі пропускав цілий єтап по незрозумілим і від нього незалежним обставинам , то ото ваше "поздравляю, Вас, господин соврамши" (с) як мінімум звучить недоречно, як максимум переадресовується до вас.
Що стосується того, що Ви відправляєте мене за інтригою на іжевську гвинтівку - то у Вас ще і з логікою дуже погано.
Ну судячи з того шо сенс мого вислову ви так і не зрозуміли, то з логікою проблеми мабуть все таки у вас. Я Вам тут кажу, що мене нудить і ніякої інтриги не бачу, тому, що КС перетворюється ні відкритий чемпіонат одної країни,
Ну шо я можу сказати.... Якщо вас так нудить, то навіщо себе так мучити? До речі, може когось нудить від вашої постійної нудоти? Всі вже давно зрозуміли шо вас нудить. Навіщо кожен раз за разом це повторювати?
2024-12-13 22:29
можна взагалі ні разу не перемагаючи на змаганнях та навіть не в призах
2 предводитель каманчей
Окей - давайте порахуємо перемоги Ветле та Стурли (навіть, щоб було взагалі справедливо, згоден парахувати тільки особисті перемоги, тому що у обох безліч перемог в естафетах, але це ж командна робота, і часто густо, це була їх работа із братами) і що?!
Чемпіонат Світу - Ветле - дві особистих бронзи за весь час, Стурла - 3 золота, три срібла, дві бронзи!!!
Кубок світу - Стурла - 10 перемог на етапах різних сезонів, Ветле - 6!
Ось Вам не рейтинг, а тільки по перемогам - Стурла круче!
Так що як не рахуй, рейтинг або перемоги - збрехали такі Ви! Ще раз Вас цітую "а ТИМ БІЛЬШ Стурла"
2024-12-13 22:34
2 ленахекки
Ви знаєте,можна просто любити біатлон,як сам вид спорту,чи ви дивитеся біатлон,тільки через те,хто виграє ВКГ?
Якби я так мислив,як ви,коли починав дивитись біатлон 25 років тому,вже давно б за ним не слідкував.Норвегія є була і буде біатлонною топ-збірною,хочеться нам чи ні.Я пам'ятаю часи дідів Уле,Ханеволда,як тільки починав Еміль-Хегле Свендсен.Зараз в Норвегії підібралося дуже сильне покоління біатлоністів,ось закінчить Йоха,Тарей,Ветле,і залишаться 2 стрілки,та 3 бігунки,хто зна може ще сумувати будемо за норгами такими,як де хто сумує за Фуркадом чи ще кимось.
Мені завжди подобався,біатлон,саме як вид,це вже далі з'явилося все більше конкуренції,боротьба за ВКГ,я люблю біатлон за емоції,і не важливо хто їх приносить наші спортсмени,норвежці,французи,чи боротьба у жінок.Мені здається це найголовніше,а все інше,як бонус вболівальника.
2024-12-13 22:36
А домінація французьких дам тебе не дратує?
2 PUZAN
Яка домінація?! Давай подивимось - лівий верхній куточок - перше, друге, четверте та десяте - я вже не кажу про результати сьогоднішнього спринту. Оце тотальна домінація
Правий верхній куточок - третя та дев'ята, сьогодні у спринті тільки срібло - це шо, домінація?!
Ти впевнений, що цього року француженка візьме ВХГ?! Я ні. Можливо, але багато шансів і у інших.
Що стосується чоловічого ВХГ - хіба ти не знаєш, хто його візьме?! Ось це такі домінація!
2024-12-13 22:39
Ви знаєте,можна просто любити біатлон,як сам вид спорту,чи ви дивитеся біатлон,тільки через те,хто виграє ВКГ?
2 Дмитрий Дудкин
Хіба Ви або я щось казали раніше про любов до біатлону?! Я теж дуже давній його прихильник.
Ми з Вами говорили про інтригу! І мої коментарії стосувалися тільки її.
2024-12-13 22:44
2 ленахекки
Можна спокійно міняти інтригу на любов до біатлону,і тоді навіть такі гонки,де норвежці домінують,можна щось цікаве знаходити.Вболівати за того ж Райта,радіти фізичній формі Підручного,радіти,що хлопці уже 2 етап тримаються в топ-5 КН,розчаровуватися 3 французами,які настріляли сьогодні,бути радісним за Клода,який вперше за 4 роки подіум взяв,порадіти за недавні перемоги Давидової та Жаклена,які 3 роки не перемагали...бачите скільки інтриг?Так,що все відносно....
2024-12-13 22:47
Яка домінація?! Давай подивимось - лівий верхній куточок - перше, друге, четверте та десяте - я вже не кажу про результати сьогоднішнього спринту. Оце тотальна домінація
Правий верхній куточок - третя та дев'ята, сьогодні у спринті тільки срібло - це шо, домінація?!
Ти впевнений, що цього року француженка візьме ВХГ?! Я ні. Можливо, але багато шансів і у інших.
Що стосується чоловічого ВХГ - хіба ти не знаєш, хто його візьме?! Ось це такі домінація!
Так-так,якраз саме зараз "треба робити " висновки після початку 2 етапу,рейтинг треба дивитись після 6-7 етапу КС,коли він прийме більш-менш звичний вигляд.Бо є люди,кого вистачає тільки на перший триместр,і далі десь зникають)))
2024-12-13 22:58
Можна спокійно міняти інтригу на любов до біатлону
2 Дмитрий Дудкин
При чому тут міняти. Любов - то є любов. І біатлон я дуже люблю, і любив би навіть якщо б вся перша 10 КМ була з норгів. Але з інтригою дивитися цікавіше :)))
Бо є люди,кого вистачає тільки на перший триместр,і далі десь зникають)))
Є такі люди - але яке це має відношення до термінаторів із країни вікінгів - вони ж не такі.рейтинг треба дивитись після 6-7 етапу КС
Невже ви думаєте, що після 6-7 етапу рижий буде не на першому місці, а в 10-ці не буде повно норвежців?!
2024-12-13 23:02
Почекаємо дощового Рупа, там норги не вигребуть, мабуть.))
2 PUZAN
Ну-ну :))))))))
2024-12-14 00:55
2 ленахекки Але з інтригою дивитися цікавіше
А з якою інтригою? Пройшло по 4 гонки, у кожній різні переможці. Жовту майку перевдягають на кожній церемонії. Але це чомусь не інтрига. А що ж тоді інтрига? Коли хтось із французів виграє глобус? А то може, взагалі, наприклад - Аггеліс?
Є інтрига, чи немає, а в Іспанії чемпіоном стане Реал чи Барселона, а в Україні Динамо або Шахтар, а у Німеччині, взагалі - тільки Баварія. Так і тут. І поки, принаймні, років з десяток так і буде.
А стосовно Йохана: він, на відміну від Фуркада, без інтриги виграв тільки два Глобуси. У інших, так чи інакше, інтрига була. Інша справа, що декому його перемги, як сепром по яйцях. Ну це таке - співчуваю...
2024-12-14 07:17
да цимбаля і тищенка потрібно міняти ..те що я казав на минулому етапі..
не слухають тренери вболівальників , хай получають тоді
2024-12-14 07:44
Тут деякі вболівальники пишуть про не дуже якісну підготовку інвентаря спортсменів до стартів. Є пропозиція: відправити делегацію у складі Н. Бєлової і М.Зоца до Ахмєтова з пропозицією стати спонсором збірних команд. Ціна питання - 1млн. Євро (а може й 2 - як домовляться). Цього, напевно, вистачить. Тільки ні в якому випадку не залучати до цього Президента ФБУ, бо Ахмєтов з Народним Депутатом навіть розмовляти не стане... ЖАРТ.
2024-12-14 10:54
2 ленахекки Окей - давайте порахуємо перемоги Ветле та Стурли (навіть, щоб було взагалі справедливо, згоден парахувати тільки особисті перемоги, тому що у обох безліч перемог в естафетах, але це ж командна робота, і часто густо, це була їх работа із братами) і що?!
Ок. Давай порахуємо. Тільки не в попугаях. Дивимось КС за минулий сезон. Лагрейд - 3 других місця і 2 третіх. Крістіансен 3 перших, 1 друге, 4 третіх. І це при тому шо Крістіансен пропускав єтап, де ймровірно було б ще кілька призів. Був ще ЧС. Лагрейд - 1 перше, 1 друге, Крістіансен 2 третіх. Перечитайте дуже уважно, шо б не пересмикувати і подумайте чи не збрехали ви ще раз. До речі. Хто по вашому сильніший - той хто тричі був першим, чи той хто 5 разів другий?
2024-12-14 11:08
2 ленахекки Почекаємо дощового Рупа, там норги не вигребуть, мабуть.))
2 PUZAN
Ну-ну :))))))))
Якщо в Рупі жоден з норгів не буде в призах- з тебе ода норвезькому біатлону. Добре?
2024-12-14 11:17
2 ленахекки давайте порахуємо перемоги Ветле та Стурли (навіть, щоб було взагалі справедливо, згоден парахувати тільки особисті перемоги, тому що у обох безліч перемог в естафетах, але це ж командна робота, і часто густо, це була їх работа із братами) і що?!
Ги-ги -ги. І шо? А давайте ще порахуємо перемоги Бьорндалена з профайлу. То по вашій т.м. лигиці даремно його на пенсію спровадили, бо він і досі №1 в норгів по здобуткам. Можу лише повторити. Лагрейд був чи не найслабшою ланкою (ну добре, не в команді, в основі) у норгів минулого сезону.
2024-12-14 11:25
2 VlaDiSlaav
Я ж відповів на коментар #2. Там якраз про норвезжську збірну контекст був:)
Я побачив, вже після того коли відправив
Але поїзд вже пішов ...)
А
2024-12-14 11:29
Якщо в Рупі жоден з норгів не буде в призах- з тебе ода норвезькому біатлону. Добре?
2 PUZAN
Ода з мене - це замало! Якщо в Рупі ЖОДНОГО НОРГА В ЖОДНІЙ ГОНЦІ НЕ БУДЕ В ПРИЗАХ (включаючи чоловічу естафету) - з мене ода норвезькому біатлону та пляшка вина або коньяку (це за твоїм бажанням) - вкажеш, куди вислати.
І, звичайно, мова йде тільки про чоловічий біатлон. В жіночому нехай навіть Інгрід (дай їй боже здоров'я), Каролін або Юні хоч усюди там переможуть , це справи не стосується!
2024-12-14 11:36
2 предводитель каманчей
Ви, шановний, самі написали "за ДЕКІЛЬКА ПОПЕРЕДНИХ сезонів" і самі ж підтасоваєте, дивлячись дані тільки за попередній сезон - Вам з такими талантами треба в ЦВК :)
2024-12-14 11:52
2 предводитель каманчей
Навіть за минулий Легрейд набрав більше очок. Раз Ветле мав більше місць на подіумі то напевно Легрейд куда стабільніше виступав і тому набрав більше очок. Він дуже надійний на відміну від багатьох інших , у яких ж спади форми, застріли на рубежах і т.д.
2024-12-14 12:00
2 ленахекки Ода з мене - це замало! Якщо в Рупі ЖОДНОГО НОРГА В ЖОДНІЙ ГОНЦІ НЕ БУДЕ В ПРИЗАХ (включаючи чоловічу естафету) - з мене ода норвезькому біатлону та пляшка вина або коньяку (це за твоїм бажанням) - вкажеш, куди вислати.
Таке враження, що тебе виховала родина англійських букмекерів.)
Варіант майже нездійсненний. Особливо естафета. Добре, що я рівно дишу до вина та коньяку. Але, якщо інді , а особливо масс, обійдуться без норгів, це буде означати крах твого упередження до норгів?
2024-12-14 12:05
2 PUZAN
Теж непогано! Але Інді ти ж розумієш - тут навіть Хрусталева з Казахстану може стати олімпійською призеркою. А масс - да, це було б круто! Але, якщо ще і естафета - ось тут все!
І я зовсім не ставлюся упереджено до всього норвезського біатлону - я тільки до чоловічого :))))
2024-12-14 12:08
Є інтрига, чи немає, а в Іспанії чемпіоном стане Реал чи Барселона, а в Україні Динамо або Шахтар, а у Німеччині, взагалі - тільки Баварія.
2 vl-2
Але, все ж таки, наш перший чемпіон України - Таврія. В Іспанії ще Атлетико ставав чемпіоном (11 разів), і, навіть, у Німеччині останній чемпіон не Баварія, а Байер з Леверкузена :)))))
2024-12-14 12:16
2 PUZAN
Ти, звичайно, вибач. Я все розумію про естафету. Просто ти ж написав "У Рупі жодного норга в призах" - а тут не те що "жодного" - тут целих чотирі норга в призах :)))))
До речі - ти не пам'ятаешь, коли це сталося останнього разу, щоб норгі не були у призах в естафеті?! З того, що мені згадується - це більш, ніж 10 років тому на ОІ 2014 - коли Кегля на останньому етапі накосячів! Чи було щось пізніше?!
2024-12-14 12:40
2 ленахекки
Хохфільцен - 2016/2017
2017-02-18 Чемпіонат світу, Естафета 4х7.5 км, Чоловіки
2024-12-14 12:54
2 PUZAN
Тобто вони усього тільки 8-й сезон поспіль у призах в естафетах?! Тю ... :)))))))
2024-12-14 13:04
Тобто вони усього тільки 8-й сезон поспіль у призах в естафетах?! Тю ...
ну так, выгнали "слабое звено" (Бьорндалена со Свендсеном), чтоб не мешали...
2024-12-14 13:13
2 ленахекки
.Ви, шановний, самі написали "за ДЕКІЛЬКА ПОПЕРЕДНИХ сезонів" і самі ж підтасоваєте, дивлячись дані тільки за попередній сезон - Вам з такими талантами треба в ЦВК :)
Ви шановний вже самі опреділітся, дивимся ми останні сезони чи всю історію від царя гороха. Я досить чітко прописав про ледь не слабкішу ланку. Все інше з вашого боку - це слалом на дупі та спроби сову на глобус напхати. не буду натякати куди с такими талантами..
2024-12-14 13:16
2 clarioza
:)))))))
2024-12-14 13:18
2 stupka91
Ви неуважно читали. Я не ставлю під сумнів надійність Лагрейда. Я ставлю під сумнів оцінку рівня згідно ітогового протоколу. Цей показник має обєктивність лише за рівних умов. Втретє наголощую - Крістіансен пропускав цілий єтап не з дуже розумілих причин, де з великою вірогідністю набрав би 100-150 очок. ось тоді надо було дивитись ітоговий рейтинг. В останній рік Фуркада той ледве не взяв глобуса. Не стільки з особливих звитяг, скільки з новонародженого Густава і пропуска Йоханесом двох єтапів.
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.
Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)