Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 569
2 Стурла Легрейд 454
3 Эмильен Жаклен 373
4 Эрик Перро 368
5 Себастьян Самуэльссон 354
6 Вебйорн Соэрум 310
7 Филипп Наврат 292
8 Фабьен Клод 260
9 Мартин Улдаль 251
10 Кантен Фийон Майе 233
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   12:40
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Оберхоф
2025-01-09 14:20 (CET)
Спринт 7.5 км, Женщины

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Оберхоф
2025-01-09 14:20 (CET)
Спринт 7.5 км, Женщины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2024-12-27 12:44 |

ЧУ-2024. Результати чоловічої гонки переслідування



Заключною гонкою грудневої частини Чемпіонату України з біатлону стало переслідування у чоловіків. Як і в жіночому персьюті, багато спортсменів пропустили цю частину змагання, але з перших 15-ти за результатами спринту - лише четверо: Богдан Борковський, Тарас Лесюк, Артем Прима та Денис Насико.

Богдан Цимбал ішов беззаперечним лідером, чому сприяла точна стрільба. Перемозі Богдана не завадили навіть дві хиби на останній стійці. Перевага Цимбала склала півхвилини над найближчим переслідувачем, яким став Руслан Ткаленко. Руслан знову чимало настріляв - шість промахів сумарно, проте частково компенсував неточність на рубежах ходом.

Третє місце в переслідуванні, зі значним розривом від другого, посів Степан Кінаш, який в спринті був восьмим. Йому не підкорилися сьогодні дві мішені. Роман Боровик знову в топ-6 - тепер четвертий. Потрапив в умовну квіткову церемонію і Владислав Чихарь. Михайло Хміль, навіть попри шість хиб, піднявся з 12-ого місця на шосте.

На цьому офіційні змагання цього року завершено. Але попереду ще на нас чекає традиційна Різдвяна гонка, де українцям також буде за кого повболівати.

Переслідування. Чоловіки
1.  Богдан Цимбал  (0+0+0+2)  32:19,6
2.  Руслан Ткаленко  (1+0+3+2)  +32,2
3.  Степан Кінаш  (1+0+1+0)  +1:19,8
4.  Роман Боровик  (1+0+1+2)  +1:39,8
5.  Владислав Чихарь  (1+0+3+0)  +1:42,7
6.  Михайло Хміль  (2+0+2+2)  +2:23,9

Повні результати гонки тут


Комментарии (Всего: 34)

[ 1, 2 ]

2024-12-27 13:03
 # 1  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Странно, что Цымбал стартовал имея третий номер, так почти никто не делает. Думаю, ему нужен был этот старт, чтобы доказать себе и другим, что он один из лучших, даже несмотря на большие проблемы в сезоне.
2024-12-27 13:21
 # 2  саша мих. Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Kusko
але як результат, хвилина відставання ходом від Ткаленка(
2024-12-27 14:46
 # 3  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Як і передбачав Євген, Кривонос і Цимбал на старт не вийшли, як і багато інших,тобто ЧУ це не змагання,а роздача степендій на наступний сезон, щось у Міністерстві з цим не так
2024-12-27 14:53
 # 4  Люба Львів (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
Як і передбачав Євген, Кривонос і Цимбал на старт не вийшли
А хто ж тоді гонку виграв у чоловіків?
2024-12-27 15:26
 # 5  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А хто ж тоді гонку виграв у чоловіків?
Зрозуміло, що мався на увазі Борковський. Один Богдан і інший Богдан - не гріх і помилитись)
А от з твердженням "ЧУ це не змагання,а роздача стипендій на наступний сезон " сперечатися важко.

2024-12-27 15:26
 # 6  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну тут і сліпому ясно, що хід Ткаленка набагато кращий за Цимбала, так чому він не на КС, а везуть Цимбала до Оберхофу? Я нічого проти Богдана немаю, але йому явно нічого робити на КС - спринт не потягне, естафети не посилить.
2024-12-27 15:33
 # 7  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Тут все просто - спрацювала сила суспільної думки) Цимбалу просто-напросто пощастило, що на естафету в Ансі Бєлова поставила не його, а Тищенка, і всі шишки після гонки посипались на Артема. Впевнений, Богдан на своєму етапі привіз би не менше (а може й більше), і тоді б уже наші кровожерливі вболівальники вимагали б у ТШ саме його голову) Хоча, можливо, не з таким запалом - все ж таки в Цимбала хейтерів значно менше, і багато хто досі вважає його перспективним.
2024-12-27 15:39
 # 8  VlaDiSlaav (Харків) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
У переслідуванні не дуже коректно порівнювати хід, тому що Цимбал міг останнє коло просто "докатувати", знаючи про велику перевагу. І трохи дивно, що сильний хід Руслана проявився тільки на ЧУ. У спринті він впевненно виграв у Лесюка ходом, хоча на кібу був слабшим, напевно, в кожній гонці. Можливо, Руслан починає набирати форму.
2024-12-27 16:09
 # 9  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Як і передбачав Євген, Кривонос і Цимбал на старт не вийшли, як і багато інших,тобто ЧУ це не змагання,а роздача степендій на наступний сезон, щось у Міністерстві з цим не так
2 trov
начебто ви тільки зараз про це дізналися. Це вже багато років. 1) порівняння спортсменів, щоб перетасувати ї по командах А/Б та 2) отримати стіпендію на рік 3) придивитися до новеньких
2024-12-27 16:21
 # 10  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Перепрошую за естафету в Ансі . Звісно, мався на увазі Хохфільцен.
2024-12-27 18:12
 # 11  Volodya7727 (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 phanтом
Цимбал мав шанс провалити свою естафету після якої б "вимагали його голову" в Контіолахті але там він програв не так багато як Тищенко в своїй естафеті, інша справа що в наступних гонках він ходом розчаровував
2024-12-27 19:36
 # 12  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
начебто ви тільки зараз про це дізналися. Це вже багато років.
не зараз звичайно, але на це якось не дуже звертав увагу, і якось раніш це стосувалось більше основної команди, і зараз війна чи варто на такий чемпіонат в лапках витрачати гроші?
2024-12-27 20:18
 # 13  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
зараз війна чи варто на такий чемпіонат в лапках витрачати гроші?

2 trov

цей чемпіонат - основна мрія для великої кількості маленьких спортсменів. А про що їм мріяти, до чого йти, коли ти тільки почав свій шлях у біатлоні? Тому ні, він повинен залишатися. А війна... То в нас мільярди пропадають на "марафонах" та велічезній корупції, де навіть Янукович, мабуть, жахнувся би. То краще там примусити зупинитися, а не зі спорту забирати.
2024-12-27 21:05
 # 14  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Цимбал мав шанс провалити свою естафету після якої б "вимагали його голову" в Контіолахті але там він програв не так багато як Тищенко в своїй естафеті, інша справа що в наступних гонках він ходом розчаровував

Контіолахті, незважаючи на його знамениту "стіну", це рівнина, тож порівняння між цими двома естафетами абсолютно некоректне. Як показали Хохфільцен та Ансі, Цимбал анітрохи не видатніший "гірник" за Тищенка. Якщо порівнювати їх, то лише по результатах однієї локації. Зрештою, це все елементарно вираховується) Беремо відставання Артема в сек на км від суперників, з якими він змагався на своєму етапі в Австрії (скажімо, від Клода та Легрейда), а потім дивимося відставання від них же Богдана в спринті. І - вуаля! - бачимо, що Цимбал на кілометрі програвав ногами більше за Тищенка) Але ж його результат, будучи четвертим в команді, не вплинув на залік КН, а результат Тищенка, як естафетної ланки - вплинув. Звідси й хейт.
Хейтити завжди простіше, ніж розібратись у деталях.
2024-12-27 23:12
 # 15  ВсёПутём (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
І - вуаля! - бачимо, що Цимбал на кілометрі програвав ногами більше за Тищенка)
))) Ну если сравнивать ПЕРВЫЙ этап стафы (масс-старт, 7,5 км, круг - 2,5 км) со спринтом (гонка с раздельным стартом, 10 км, круг - 3,3 км), при этом старты в разные дни и даже в разное время старта для спортсменов, тогда хоть на км, хоть на мм, но безусловно вуаля. ) Но, как и обычно, корректность - понятие растяжимое. ))
2024-12-27 23:35
 # 16  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
цей чемпіонат - основна мрія для великої кількості маленьких спортсменів.
2 Lissa
Ви мене не зрозуміли, я не пропонував відмінити всі змагання, для юніорів,юнаків чемпіонати треба проводити. А в ось такому вигляді, чемпіонат для Семеренко,Прими і тих хто не може отримати стипендію нормальним шляхом
2024-12-28 00:02
 # 17  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ВсёПутём
Ок, не подобається мій варіант, запропонуйте свій, більш коректний)) Якою саме гонкою з проведених Цимбал довів, що він краще готовий і більш достойний залишитися на КС за Тищенка? Сподіваюсь, попередню пропозицію - порівнювати естафетні етапи, розділені навіть не днями, а тижнями, причому проведені на кардинально різній висоті над рівнем моря - ви не вважаєте саме таким взірцем коректності?))
2024-12-28 00:42
 # 18  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Зрештою, це все елементарно вираховується)
2 phanтом
Якщо логічний математичний підхід для відносного обчислення:
1. Артем: довжина етапу 7,5 км (3 кола по 2,5км). Відставання від результату Ф.Клода - 85 с ходом. 85:7,5=11,33с
2. Богдан пробіг спринт довжинаі перегону 10км, тобто 3 кола довжиною 3,33км. Різниця між довжинами кіл - 0,830км. А це 5,5 додаткових штрафних кіл на кожному колі естафети для Артема. Відставання Богдана від Ф.Клода у спринті - 14,76 с. Проте це дуже відносне порівняння за відставанням.
3. Краще порівняти їх середні швидкості по колах:
а) середня швидкість Артема по колах в естафеті 1 - 6,02 м/с; 2 - 6,02 м/с; 3 - 5,58 м/с;
б) середня швидкість Ф. Клода по колах в естафеті: 1 - 6,24 м/с; 2 - 6,41 м/с; 3 - 6,39 м/с;
в) середня швидкість Ф. Клода по колах у спринті: 1 - 7,52 м/с; 2 - 7,16 м/с; 3 - 7.26 м/с;
г) середня швидкість Богдана по колах у спринті: 1 - 7.04 м/с; 2 - 6,49 м/с; 3 - 6.55 м/с;
д) порівнюємо середні швидкості Ф. Клода в естафеті і спринті по колах 1 - - 1.28 м/с; 2 - - 0,75 м/с; 3 - - 0,87 м/с.
Отже трохи пофантазуємо: Ф. Клад швидше біг у спринті ніж в естафеті. Коли б Богдан пробіг би естафету із середніми швидкостями спринту по колах то затрачений час по колах мав би наступний вигляд: 1 коло - 5,92 хв; 2 коло - 6.42 хв; 3 коло - 6,36 хв. Сумарний час ходу з такими швидкостями - 18,7 хв. Як би Ф. Клод біг із середніми швидкостями спринту в естафеті, сумарний його час на етапі - 17.1 хв. Ось таке математичне припущення і аналіз порівняння. Висновки у кожного свої, шанси на достойний виступ на першому етапі також. Артем кращий у стрільбі, а у Богдана більше перспективи ходом.
2024-12-28 00:59
 # 19  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 татусь
Дякую) Як ви влучно зауважили, висновки у кожного свої, та й усі складові результату таким методом врахувати неможливо (як-то різні погодні умови, змащення лиж тощо). Наприклад, той же Легрейд в обидвох згаданих гонках по швидкості залишився нарівні з Клодом, в той час як чех Хорніг після посереднього спринту в естафеті раптом відростив крила, тож його результат є аномалією, яка не вкладається в жодні розрахунки)) Але за проведену роботу - аплодую!

2024-12-28 01:20
 # 20  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
А в ось такому вигляді, чемпіонат для Семеренко,Прими і тих хто не може отримати стипендію нормальним шляхом
А чому б і не в такому вигляді?.. Коли саме юніори доводять, що нічим не гірші тих самих ветеранів і що це вже саме ті ветерани, яких не має сенсу повертати на КС...
Як і передбачав Євген, Кривонос і Цимбал на старт не вийшли, як і багато інших,тобто ЧУ це не змагання,а роздача степендій на наступний сезон
Хоча звісно із цим повністю згоден, що краще б віддали перевагу відбору до основи та змаганням, ніж "роздачі стипендій". Багато із тих, хто пропустив могли б просто провалити гонку в реальній боротьбі...
2024-12-28 03:33
 # 21  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А в ось такому вигляді, чемпіонат для Семеренко,Прими і тих хто не може отримати стипендію нормальним шляхом
2 trov
а тут я згодна повністю. Під іншою темою якраз писала з цього приводу саме про Валю.
2024-12-28 03:36
 # 22  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 татусь
№18

у шоці... ніхрена не зрозуміла але вражена....
2024-12-28 03:41
 # 23  tetyana (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Переможцям браво, молодці звісно. проте явно кожному є що підтягти))))).
2024-12-28 09:52
 # 24  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
у шоці... ніхрена не зрозуміла але вражена....
2 Lissa
Це спроба змоделювати і порівняти результати А. Тищенка і Б. Цимбала в естафеті у Хохфільцені відносно результатів Ф. Клада у естафеті і спринті. Відставання Артема - 11,33 с на кілометр, а у Богдана - 11,07 с на кілометр був би. Тому ці цифри показують, що Богдан виглядав би перспективніше ходом.в естафеті.
2024-12-28 11:15
 # 25  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 татусь
Мені дуже сподобалась така аналітика. Терпіти не можу якщо у вболівальника оцінка тільки повзе чи повзе.
2024-12-28 11:50
 # 26  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Мені теж сподобалась. Хоча з висновком категорично, ну абсолютно не згодний) Чому Богдан мав би зберегти в естафеті швидкість спринту, коли всі решта спортсменів (і навіть той же Хорніг, який свій етап пролетів) швидкостям самих себе у спринті програли? Як на мене, це занадто сміливе припущення, яке протирічить науковому підходу до аналітики))
2024-12-28 12:54
 # 27  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 phanтом
Ну в основі припущення і тільки до швидкості. Моя думка (основа тільки на логіці і тих результатів які я бачив) Цимбал трохи швидший (але Тищенко десь третину гонок в нього ходом виграє різниця невелика). Тут треба розуміти і втому і настрій і багато інших факторів. Минулого року Тищенко прекрасно справився а цього вже як вийшло. Якщо брати стрільбу то в ній Цимбал явно програє. Вибір був в Белової або Цимбал (який провалив спринт, гірше стріляє і трохи втомлений). І Тищенко який ходом ймовірно гірший але краще стріляє і свіжий.
2024-12-28 13:08
 # 28  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Роблю висновок, що найбільш вагомий аргумент в визначенні хто швидший на сьогоднішній день - особисті симпатії)
Особисто я за подвійну заміну - Лесюка і Ткаленка на КС, а Цимбала і Тищенка - на ІБУ. От там і була би перша реальна можливість їх порівняти. А доки вони жодного разу не стартували в одній гонці одночасно, всі наші порівняння так і залишаться в площині припущень, щоб не сказати фантазій)
2024-12-28 13:19
 # 29  татусь (львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хоча з висновком категорично, ну абсолютно не згодний)
2 phanтом
Я ж не претендую на твердження останньої інстанції. Це аналітичний розрахунок, який дає можливість приблизно оцінити енергоресурс спортсмена. Чому Богдан мав би зберегти в естафеті швидкість спринту,
2 phanтом
Якщо включити логічне мислення, то Богдан пробіг більшу відстань із більшою швидкість, та й енергоресурс одного кола в 2,5 км має в запасі на естафету, для підтримки запропонованого темпу на першому етапі
(і навіть той же Хорніг, який свій етап пролетів) швидкостям самих себе у спринті програли?
2 phanтом
Хорніг йшов постійно в групі і його фізичний стан дозволив йому витримати цей запропонований темп на коротшій дистанції. В спринті він зробив свою розкладку сил на довшій дистанції відповідно до свого самопочуття та й біг спринт після естафети в якій працював мабуть на межі власної можливості. А давайте порівняємо його і Ф Клода середні швидкості по колах в цих перегонах:
Хорніг
спринт 1 - 7.35 м/с; 2 - 6.95 м/с; 3 - 7,08 м/ с
естафета: 1 - 6,19 м/с; 2 - 6,56 м/с; 3 - 6, 41 м/с
Ф.Клод спринт: 1 - 7,52 м/с; 2 - 7,16 м/с; 3 - 7,26 м/с;
естафета: 1 - 6,24 м/с; 2 - 6,41 м/с; 3 - 6,39 м/с.
Порівняння підтверджують вище викладену мною думку. У спринті на дистанції Ф. Клод показав кращу дистанційну витривалість і швидкість при тому, що і Хорніг в спринті також пришвидшився, але з відставанням відносно Ф. Клода на 4.4 с/км.
2024-12-28 13:35
 # 30  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 татусь
Перш за все, саме спринт передував естафеті, а не навпаки, тому твердження "біг спринт після естафети в якій працював мабуть на межі власної можливості " трішки не відповідає дійсності) Але бог з ним. Більше дивує ось ця сентенція

Якщо включити логічне мислення, то Богдан пробіг більшу відстань із більшою швидкість, та й енергоресурс одного кола в 2,5 км має в запасі на естафету, для підтримки запропонованого темпу на першому етапі
А Клод, Легрейд та решта такого енергоресурсу не мають? Серйозно?)) Вони ж всього-навсього представники топ-десятки, на відміну від нашого надвитривалого Богдана)
А може, все простіше? Припустити, що в різні дні був різний стан снігу, тому умови ковзання погіршились і всі спортсмени, відповідно, сповільнились - ніяк? Я ні на чому не наполягаю, але науковий підхід до аналітики лижного спорту включає не лише математику, тому порівнювати їх між собою в одній гонці, а не з ними самими в різні дні змагань, як на мене, значно коректніше))

[ 1, 2 ]

Останні обговорювані новини
    Різдвяна гонка-2024. Результати гонки переслідування (22)
    Різдвяна гонка-2024. Результати мас-старту (9)
    Різдвяна гонка-2024: Хто, де, коли та які зміни в регламенті? (16)
    ЧУ-2024. Результати чоловічої гонки переслідування (34)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Франциска Пройсс 565
2 Эльвира Карин Эберг 371
3 Лу Жанмонно 352
4 Жюлья Симон 315
5 Ванесса Фогт 307
6 Суви Минккинен 285
7 Жюстин Бреза-Буше 268
8 Жанни Ришар 260
9 Элла Халварссон 250
10 Селина Гротиан 235
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке

Юлия Джима 6.76

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
379
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
126
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
38
 
проголосовать



popular profile

Украина  Виталий Мандзын
Украина  Александра Меркушина
Украина  Елена Городна
Украина  Юлия Джима
Украина  Дмитрий Пидручный
Украина  Кристина Дмитренко
Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Анастасия Меркушина
Украина  Антон Дудченко
Казахстан  Анастасия Макшаева
Украина  Богдан Борковский
Украина  Анна Кривонос
Украина  Дарина Чалык
Украина  Лилия Стеблина
Норвегия  Эндре Стрёмсхейм

interview

2024-12-22
Дмитро Підручний: Я пришвидшив підготовку до стрільби

2024-12-21
Христина Дмитренко: Я кожну гонку кайфую і отримую задоволення

2024-12-21
Віталій Мандзин: Зрозумів, що не хочу їх тягнути до самого фінішу

2024-12-21
Дмитро Підручний: Старався догнати побільше суперників

2024-12-20
Христина Дмитренко: Для мене цей промах був неочікуваний

2024-12-19
Віталій Мандзин: Дякую вболівальникам, які мене підтримували