Кубок мира
# Имя Очки
1 Йоханнес Тингнес Бё 662
2 Стурла Легрейд 589
3 Эмильен Жаклен 468
4 Эрик Перро 449
5 Себастьян Самуэльссон 395
6 Вебйорн Соэрум 381
7 Кантен Фийон Майе 378
8 Фабьен Клод 358
9 Тарьей Бё 332
10 Филипп Наврат 331
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   01:30
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Оберхоф
2025-01-12 14:30 (CET)
Смешанная эстафета

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Оберхоф
2025-01-12 14:30 (CET)
Смешанная эстафета

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2025-01-12 16:41 |

Обергоф-2025. Результати змішаної естафети




Біатлонний вікенд в Германия Обергофі завершувався яскравим видовищем – змішаною естафетою, яка закривала програму четвертого етапу Кубка світу.

Перший етап для української збірної розпочався фантастично: Віталій Мандзин блискуче відпрацював стрільбу лежачи і на друге коло пішов у лідируючому квартеті разом з Фаб’єном Клодом, Стурлою Легрейдом та Даніло Рітмюллером! По дистанції українець, здається, працював грамотно, тримався за спиною суперників, однак темп у такій компанії все ж виявився зависоким для Віталія – стійка для нього стала дуже складним рубежем: він не лише стріляв дуже довго, вицілюючи деякі постріли, але й настріляв на коло штрафу. На останньому колі Мандзин увімкнув максимальну швидкість, але все, що вдалось зробити – піднятись до 13-ї позиції на передачі естафети.

Призову трійку після першого етапу склали Норвегія, Німеччина та Швеція, яким лише 10 секунд програвала збірна Італії в особі Томмазо Джакомеля. Штрафними колами, окрім України, ускладнили собі життя ще кілька команд, в тому числі й одні з фаворитів гонки – французи, які внаслідок помилки Фаб’єна Клода опинились восьмими.

Втім вже на другому етапі французи повернулись до лідируючої трійки. Штрафні кола набули ще більш масового характеру, і, приміром, швед Мартін Понсілуома подовжив собі дистанцію аж на 300 метрів після лежки, а норвежець Тар’єй Бьо заробив штрафне коло після стійки. Тож після чоловічої половини міксту перше місце захопили господарі траси, за яких чудово на трасі відпрацював Філіпп Наврат. На два десятки секунд позаду фінішували на своєму етапі італієць Еліа Дзені та француз Ерік Перро.

Нас же більше цікавив прогрес української команди, за яку в боротьбу кинувся Дмитро Підручний. Для капітана команди етап в Обергофі став зірковим, з двома квітковими церемоніями в особистих гонках. Тримав рівень Дмитро і в естафеті, відпрацювавши два рубежі з одним запасним патроном, і, показавши непоганий хід, підняв команду на восьму позицію!

Третій етап до старту гонки викликав найбільше занепокоєнь, адже тут стартувала наймолодша наша учасниця – Олена Городна, якій довелось замінити у складі захворівшу Юлію Джиму. Однак львів’янка не загубилась у солідній компанії, відпрацювавши на стрільбі лише з одним додатковим патроном. Трішки не вистачило сил на останнє коло, де Олена програла досить багато часу та чотири позиції. Але ж, перебуваючи на 11-му місці перед останнім етапом, наша команда все ще була у досить щільній боротьбі.

Парад помилок лідерів продовжила Німеччина: Юлія Таннхаймер шокувала заповнені трибуни стадіону в Обергофі двома колами штрафу, одразу впавши з першої позиції на дев’яту і практично втративши шанси на подіум. До фінішу етапу німкеня змогла піднятись лише до шостого місця, програючи лідерам більше хвилини. А на чолі гонки сформувалось тріо Норвегія-Франція-Швеція, які прийшли на останню передачу в інтервалі 18-ти секунд. Причому дуже вражаюче провела останній відрізок Інгрід Тандреволд, яка створила запас перед Жанін Рішар та Ханною Еберг!

Однак у Швеції був у запасі головний козир на останній етап – Ельріва Еберг, яка напередодні створила фурор, піднявшись на подіум переслідування з 37-ї стартової позиції. Сьогодні Ельвіра ніби продовжувала вчорашню гонку: лише один промах – ніщо для надшвидкісної спортсменки. На останній рубіж вона прийшла разом з Лу Жанмонно, але сім секунд, які отримала француженка перед останнім колом, було надто мало, аби боротись за золото з Еберг. Шведка вже за 500 метрів відіграла відставання, а потім так стрімко почала відриватись, що жодних сумнівів у перемозі Швеції не виникало.

Команда Франції спокійно фінішувала другою, а з бронзою мікст завершила Норвегія: Марен Кіркейде втратила шанси на щось більше вже після лежки, де використала повний комплект запасних патронів. Після цього решту дистанції вона провела в самотності.

А ось українка Христина Дмитренко до останнього рубежу перебувала у жорсткій боротьбі за місця у топ-десятці. Об’єктивно поступаючись найближчим конкуренткам у швидкості, наша фінішерка взяла своє за рахунок бездоганної стрільби! Десять влучних пострілів – і на фініші Христина підняла команду на дев’яте місце. Зважаючи на сьогоднішній склад і стан дівчат, це майже максимум можливого – трішки краще було б без штрафного кола, але загалом на стрільбу нашій команді скаржитись важко: на чотирьох українці припустились лише шістьох промахів – найменше серед усіх команд.

Цей результат дещо ускладнив нашій чоловічій команді боротьбу в Кубку націй: Італія та Швейцарія наблизилися до України, але наші чоловіки все ще утримують п'яту позицію. Жіноча ж команда посідає дев'яту сходинку.

Пауза перед наступним етапом цього разу буде дуже короткою, адже тиждень в Рупольдінгу традиційно розпочинається дуже рано. Тож вже в середу на нас чекає чоловіча індивідуальна гонка.

Змішана естафета
1. Швеція  (2+10)  1:04:24,1
2. Франция Франція  (1+7)  +12,8
3. Норвегія  (1+9)  +1:11,4
4. Швейцария Швейцарія  (1+11)  +2:13,5
5. Германия Німеччина  (3+10)  +2:21,0
6. Італія  (1+11)  +2:29,3
...
9. Украина Україна  (1+5)  +3:15,5

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка націй і залік змішаних естафет
Не забудьте поставити оцінки спортсменам


Комментарии (Всего: 232)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ]

2025-01-12 19:31
 # 121  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
І в одній гонці показала хороший результат а у інший хорошу швидкість. І чесно здобула своє місце на КС разом із Чалик.
Тобто все гаразд? І з формою , і з здоровьям. Тоді або ленахекі перебільшує, або ступка91 шось незрозумів. Бо одне протирічить іншому. І дивлячись на результат сьогодняшній я навіть знаю хто.
2025-01-12 19:33
 # 122  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
От хто-хто але на Юлю я не памятаю ніякого бруду
2 предводитель каманчей
Я навіть не буду це коментувати! Справа в тому, що Юля моя улюблениця і я ВСЕ чудово пам'ятаю, на відміну від Вас. Ви просто, може, не фіксували це.
Але намагаюся стриматися, тому що саме за захист Юлі був тут два рази забанений!
2025-01-12 19:34
 # 123  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
Саме на КС!
І знов повністю згоден. Саме на КС! От тільки чому ТШ лоханувся - треба було ще з першого триместру на КС, замість тих дивних єкспериментів з молоддю. тим більш кажуть Іра на тому КШБУ просто феєрила.
2025-01-12 19:36
 # 124  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
там таке на початку сезону писали про Діму писали..
2 trov
Тобто про нашого єдиного (сподіваюся, поки що єдиного) чемпіона світу серед чоловіків за всю історію українського біатлону?! Ну-ну
2025-01-12 19:37
 # 125  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
тільки чому ТШ лоханувся - треба було ще з першого триместру на КС
2 предводитель каманчей
У першому триместрі відновляли!
2025-01-12 19:37
 # 126  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Та ніхто нікому не протирічить. У Ірини були проблеми із здоров'ям і вона виступає нестабільно. А навіть у такій формі вона здобула місце на КС. Оскільки конкурентки на рівень нижче, Іра не потрібно бути готовою на всі 100 щоб із ними боротися.
2025-01-12 19:38
 # 127  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
У першому триместрі відновляли!

Взагалі то Іра якраз була на IBU. І в одній гонці показала хороший результат а у інший хорошу швидкість. І чесно здобула своє місце на КС разом із Чалик. --???????
2025-01-12 19:39
 # 128  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
№124 ++++++++++++++++++++++++++++++
И ще одне - ми знаємо, на що вона здатна!
2025-01-12 19:39
 # 129  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
А відновляти можна і через ІБУ
2025-01-12 19:40
 # 130  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 lord13ua
Найвищі результати у Джими і Підручного, які тренуються окремо.
Швидкість Юлі і Христини не так і відрізняється 6,4 і 7 на кілометр - у Юлі досвід
От питання чи змушують наших викладатися на повну якщо багато хто перебуває у різного роду "стосунках". а Ви як визначили що вони не викладаються?
2025-01-12 19:41
 # 131  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Ну так передивіться результати. В спринті Ірина гарно пробігла але настріляла і стала 28. А в масстарті була 15 (поганий хід але хороша стрільба). Враховуючи що взяли Лілю за 33 місце то чого не взяти Ірину за такі результати?
2025-01-12 19:44
 # 132  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
Тобто про нашого єдиного (сподіваюся, поки що єдиного) чемпіона світу серед чоловіків за всю історію українського біатлону?! Ну-ну
Цей аргумент не подіяв, я навіть не впевнений що вони щось про це чули
2025-01-12 19:46
 # 133  ВсёПутём (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Как всегда весело... ))) Значит получается, что так называемые "хейтеры" сплошь и рядом являются "диванными экспертами", а тот кто их "хейтит" - кругом крупные биатлонные специалисты, аналитики и знатоки, к огромному моему сожалению, не имеющие диванов ))) Цирк да и только. ))
2025-01-12 19:52
 # 134  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
2 предводитель каманчей
Повторюсь, хейтять всіх і Христину ,до того ж ще в минулому сезоні, тим більше Віталія, і Юлю навіть в цьому році(але це на фейсбуці), а у нас на сайті Юлі діставалось теж не мало - неодноразово, за відмову від інтервью, за пропуск гонки а тим більше етапу, що вже стара і що від неї толку вже не буде (менше чим інших чемпіонів ОІ, але теж немало)
2025-01-12 19:58
 # 135  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
а тот кто их "хейтит" - кругом крупные биатлонные специалисты, аналитики и знатоки, к огромному моему сожалению, не имеющие диванов )))
2 ВсёПутём
Да не совсем так. Мне кажется, что большинство из тех, кто, как Вы выразились "хейтит" хейтеров (а по мне не хейтит, а просто объясняет) вовсе не считают себя великими специалистами, тем более, что диваны у них тоже есть.
Они просто предполагают, что ТШ сборной Украины чуть-чуть более квалифицированные специалисты, чем мы на диване, и прекрасно могут обойтись без наших советов куда и кого брать, куда и кого выставлять - вот и все разница :)
2025-01-12 19:59
 # 136  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
От хто-хто але на Юлю я не памятаю ніякого бруду
2 предводитель каманчей
Я навіть не буду це коментувати! Справа в тому, що Юля моя улюблениця і я ВСЕ чудово пам'ятаю, на відміну від Вас. Ви просто, може, не фіксували це.
Але намагаюся стриматися, тому що саме за захист Юлі був тут два рази забанений!

2 ленахекки
якось швидко всі все забули. Навіть не згадають зараз, як та чому колись весела дівчинка Юля категорично відмовилася надавати інтерв'ю для глядачів та тримає це рішення досі. Пам'ять у декого дуже коротка
2025-01-12 20:00
 # 137  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Враховуючи що взяли Лілю за 33 місце то чого не взяти Ірину за такі результати?
Я гадаю чисто з раціональних причин. По перше - стан здоровья та фізична форма. Чи може Іра пробігти кілька гонок поспіль - питання риторичне. По друге, і мабуть головне - вік. Навряд чи Петренко повернеться до своїх показників у кращі часи. Тому при навіть рівних умовах пріорітет треба давати молодим. Бо коли як не зараз давати їм шанс набиратись досвіду .
2025-01-12 20:00
 # 138  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Цей аргумент не подіяв, я навіть не впевнений що вони щось про це чули
2 trov
:)))))))))))))))
2025-01-12 20:00
 # 139  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ВсёПутём
Значит получается, что так называемые "хейтеры" сплошь и рядом являются "диванными экспертами", а тот кто их "хейтит"
нехейтирі за Вашою термінологією. як правило не дають оцінки тому в чому не розбираються, не роблять категорічних висновків, більшість висловлювань на рівні припущень і т.д Вони частіше за все знають біатлон на рівні любителів, а не вболівають в ньому час від часу не можуть розрізнити ,в чом різниця індивідуалки від масстарту і т.д. Я можу скільки завгодно дискутувати у яких погляди не співпадають з моїми, але розумію, що вони знають про що говорять - а коли говорять що Христина сьогодня провалила третє коло - то це погляд агресивного делітанта
2025-01-12 20:00
 # 140  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 trov
То вам повезло, що на фейсбук не ходити - там таке на початку сезону писали про Діму писали..
Ну писали, то й що? А про кого у нас не пишуть? А мотивація проста - "б'є, значить любить". Та й чому тільки ФБ? Спорт UA, Трибуна. Та й взагалі, громадяни нашої країни уже років 20 розмовляють гаслами. Тут хіба не помітно? А головне, ми всі вживаємо прадавнє українське слово - хейтити.
2025-01-12 20:02
 # 141  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
А я за що! Но тссс :)))
2025-01-12 20:03
 # 142  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
Але намагаюся стриматися, тому що саме за захист Юлі був тут два рази забанений!
"И когда ты Борщов только успеваешь, и в фонтаны нырять, и на танцах драться!"
2025-01-12 20:06
 # 143  ВсёПутём (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
ТШ сборной Украины чуть-чуть более квалифицированные специалисты, чем мы на диване, и прекрасно могут обойтись без наших советов куда и кого брать, куда и кого выставлять - вот и все разница :)

Плюс.
2025-01-12 20:07
 # 144  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Навіть не згадають зараз, як та чому колись весела дівчинка Юля категорично відмовилася надавати інтерв'ю для глядачів та тримає це рішення досі. Пам'ять у декого дуже коротка
Ну ізхагалі важко згадати те шо ви собі самі напридумували. А весела дівчинка Юля категорично відмовлялась надавати інтервью через вади комунікації. А деякі дуже толерантні читачі та вболівальники постійно їй за це дорікали. І я особисто повністю підтримую її рішення. Бути вище і подалі від цього курника.

2025-01-12 20:11
 # 145  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ВсёПутём
Значит получается, что так называемые "хейтеры" сплошь и рядом являются "диванными экспертами", а тот кто их "хейтит"
нехейтирі за Вашою термінологією. як правило не дають оцінки тому в чому не розбираються, не роблять категорічних висновків, більшість висловлювань на рівні припущень і т.д Вони частіше за все знають біатлон на рівні любителів, а не вболівають в ньому час від часу не можуть розрізнити ,в чом різниця індивідуалки від масстарту і т.д. Я можу скільки завгодно дискутувати у яких погляди не співпадають з моїми, але розумію, що вони знають про що говорять - а коли говорять що Христина сьогодня провалила третє коло - то це погляд агресивного делітанта

2 trov
+ 10000.
Я можу бути не згодна з кимось, але дуже помітно, коли людина живе біатлоном ( не тільки гонки та результат, а взагалі всім, що навколо нього та процесами у ньому), а коли людина щось десь поверхнево та, що б не говорила, а на лобі написано: де результат? Дуже помітні ті, яки прийшли до біатлону на фоні "золотої четвірки" та не розуміють, що саме це було виключенням з загального стану біатлону в країні. Тому вони не можуть зрозуміти, коли ми радіємо, що при тотальному майже оновлення складу команди наші молоді дівчата можуть боротися та навіть у 10-ку попадати.
2025-01-12 20:13
 # 146  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ну важкот згадати те шо ви собі самі напридумували.
2 предводитель каманчей
Ще раз скажу - нічого Lissa не напридумивала, саме так все і було. І повірте, було за що! Пік бруду прийшовся саме на період ОІ в Пхенчанге 2018 і після (саме пік бруду на Юлю та Валю але з різних причин)
2025-01-12 20:14
 # 147  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
ви дуже помиляєтесь, друже. Юля, маючи трохи заїкання, смиливо надавала в'ю та даже на англійській мові, та й ще хохотушка була, поки не стався конфлікт із сестрами Семиренками, який Валя у істериці винесла на загал. далі я в цю херню занурюватися не хочу. Бо досі мерзотно від спогадів навіть на цьому сайті. А те, що було у ФБ - там інквізіця відпочивала.
2025-01-12 20:15
 # 148  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Тому при навіть рівних умовах пріорітет треба давати молодим
Дискусійно- часто такий аванс приводить до зупинки росту, бо тобі дають тільки за те,що ти молодий. В минулому році такий аванс був у Люби і що це дало? Прицьому Ви декілька постів вище пишете що є Кубок ІБУ для отримання досвіду...Петренко 32 роки, у Юлі саме в цьому віці з 2022 року почався підйом і зараз в цьому сезоні дуже гарні результати, так що Іра вийти на рівень третього -четвертого номеру в команді може , а якраз за цей час підросте покоління 17-20 річних здатних сподіваюсь на більш високий рівень
2025-01-12 20:20
 # 149  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Капітан чоловічої збірної України Дмитро Підручний номінований IBU на звання найкращого біатлоніста тижня!
Підтримаймо Дмитра!
Голосувати можно одночасно на всіх трьох офіційних сторінках Biathlonworld
У фейсбук заходьте за посиланням:
https://www.facebook.com/biathlonworld
та під фото номінантів тисність відповідний смайлик, який зазначений на фото з Дмитром Підручним
На сторінці Biathlonworld в Instagram заходьте за посиланням:
https://www.instagram.com/p/DEu67BXstQo/?img_index=4&igsh=bGFhODJoZm5rdzVl
де у тексті під фото номінантів є голосування
На офіційному сайті Biathlonworld заходьте за посиланням:
https://www.biathlonworld.com/news/vote-for-athlete-of-the-week-oberhof/1E0xJqi5O9nzOdI9k3L4fk
і голосуємо у пості найкращого біатлоніста тижня за нашого капітана!
Враховуються всі три голоси на трьох сторінках Biathlonworld
2025-01-12 20:21
 # 150  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Навряд чи Петренко повернеться до своїх показників у кращі часи.
2 предводитель каманчей
А звідки у Вас така інформація?! Ви спеціаліст з особливостей жіночого організму?! Тим більш, що зараз Іра вже матуся - а це, кажуть деякі спеціалісти, дуже мобілізує ресурси - це по -перше.
По друге, а Ви сьогодні бачили, що витворяла справжнє відкриття цього сезону 31 річне фінське чудо Суві Мінкінен, яка, як Ви кажете, в свої "кращі часи" показувала значно гірші результати?!

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ]

Последние обсуждаемые новости
    Обергоф-2025. Результати одиночної змішаної естафети (125)
    Дмитра Підручного номіновано на звання найкращого біатлоніста тижня (2)
    Обергоф-2025. Результати змішаної естафети (232)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Франциска Пройсс 599
2 Лу Жанмонно 483
3 Эльвира Карин Эберг 440
4 Жюлья Симон 375
5 Суви Минккинен 372
6 Жюстин Бреза-Буше 357
7 Жанни Ришар 335
8 Селина Гротиан 316
9 Осеан Мишлон 312
10 Ванесса Фогт 307
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке

Дмитрий Пидручный 7.25
Елена Городна 6.35
Кристина Дмитренко 6.25
Виталий Мандзын 5.53

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
381
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
126
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
38
 
проголосовать



popular profile

Украина  Виталий Мандзын
Украина  Александра Меркушина
Украина  Елена Городна
Украина  Юлия Джима
Украина  Дмитрий Пидручный
Украина  Кристина Дмитренко
Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Анастасия Меркушина
Украина  Антон Дудченко
Казахстан  Анастасия Макшаева
Украина  Богдан Борковский
Украина  Анна Кривонос
Украина  Дарина Чалык
Украина  Лилия Стеблина
Норвегия  Эндре Стрёмсхейм

interview

2025-01-12
Дмитро Підручний: Намагався покращити командний результат

2025-01-11
Дмитро Підручний: Дуже круто було

2025-01-11
Христина Дмитренко: Знаю, що можу краще бігти

2025-01-10
Дмитро Підручний: Розумів, що суперники позаду дуже сильні

2025-01-10
Тарас Лесюк: Не вдалося рівномірно розкласти сили на всю дистанцію

2025-01-10
Віталій Мандзин: Буду боротися до останнього!