Гірські етапи – особливий підвид біатлону. Висота дуже вимоглива до стану спортсменів і зазвичай потребує особливої підготовки. Тому перед початком шостого етапу Кубка світу в Антгольці були певні побоювання за результати українських біатлоністок, зважаючи на не надто оптимістичний стан дівчат минулого тижня в Рупольдингу.
Але спринтерська гонка розвіяла ці сумніви! Наші спортсменки дуже добре впорались з диханням на підступному підході до високогірного стадіону, і чотири перших стартуючих українки на вісім рубежів припустились лише двох помилок! Це дозволило провести дуже якісну гонку в командному плані.
Більше за інших потішила Юлія Джима, яка після двох ідеальних вогневих рубежів посідала навіть перше місце серед тридцяти учасниць, які стартували до неї! Однак потім пішла група найсильніших, і Юлю посунули на десяту позицію, та все ж відзначаємо третій за якістю результат Джими в поточному сезоні!
Так само з двома нулями і в заліковій зоні завершила спринт Христина Дмитренко, якій трішки не вистачило витривалості на останнє коло, через що вона втратила місце у топ-двадцятці. Але і 24-й результат виглядає досить обнадійливо.
По одному колу штрафу в пасиві Олени Городної та Ірини Петренко, і також, на жаль, суттєві втрати позицій після другої стрільби. Це коштувало Олені місця в заліковій зоні, а щодо потрапляння до гонки переслідування, то залишаються питання щодо того, чи вважатимуть тренери доцільною участь цих дівчат у перс’юті, зважаючи на недільну естафету.
За всіх партнерок по команді напромахувалась Анастасія Меркушина, яка вже в лежці заробила три кола штрафу, які поставили хрест на надіях провести гідний старт після повернення на Кубок світу. Додавши ще один промах на другому рубежі, Настя фінішувала 80-ю.
Справжні дива творить у намаганні дістатись жовтого лідерського бібу Лу Жанмонно! Француженка сьогодні виграла вже третій з чотирьох останніх особистих стартів Кубка світу! Два нулі на стрільбищі та другий хід по дистанції (лише у одній десятій секунди від Анамарії Лампіч!) забезпечили Жанмонно цю перемогу і невеличкий запас перед гонкою переслідування.
Щоправда, гандикап буде лише семисекундним, адже не менш блискучу гонку видала німкеня Селіна Гротіан: вона, звісно, поступилась Лу у швидкості, але набагато оперативніше працювала на вогневих рубежах, також закривши при цьому усі мішені. Тож післязавтра Гротіан, напевно, створить для Жанмонно гідну конкуренцію.
А щодо боротьби в Кубку світу, то проблемою француженки є неймовірна стабільність її основної конкурентки – ще однієї представниці Німеччини Франциски Пройсс. Лідер Кубка світу якщо й програє, то зовсім небагато: сьогодні, наприклад, вона виборола місце на подіумі, програвши з двома нулями лише 17 секунд. Після того, як на старт через хворобу не вийшла Ельвіра Еберґ, можна говорити про двох конкуренток за Великий Кришталевий Глобус, і сьогодні Жанмонно вдалось зменшити відставання на 25 очок – до 117-ти балів.
Також звернемо увагу на боротьбу в Кубку нації, де українська збірна змагається за місця в топ-десятці. Сьогодні наші дівчата відіграли одразу 65 очок у збірної Фінляндії і наблизились до восьмої позиції.
Завтра в боротьбу у Антгольці у своєму спринті вступають чоловіки.
2 Миг
Городна по вашему не имеет перспектив по увеличению скорости, в её-то 20 лет?
2 Kusko
Я впевнена, що й Христина , й Олена мають куди додавати по швидкості. У обох вже один ривок є ( дивимося по профайлах):
Христина
2023/2024
13.00
2024/2025
8.30
Олена
2021/2022
28.10
2023/2024
20.10
2024/2025
9.70
Але оте "Хочу тут й зараз!" перемагає іноді навіть у досвідчених вболівальників :))
2025-01-23 18:54
2 verhowyna
В масстарті стрільба у Дарини була хороша! Без завалів... Якщо її вдасться так проходити вогневі рубежі, то навіть чиста стрільба не допоможе Саші випередити Данину! Вона буде мати більше шансів на основу, на кращі результати. Але ще рано щось говорити. Давайте десь через рік повернемось до цього)
2025-01-23 18:54
2 VlaDiSlaav Було б чудово, якщо б і Дмитро і Юля забезпечили собі місця в МС ще до початку ЧС. І я б саме цю пару хотів би бачити в синглі на ЧС.
Між сингл-мікстом і ІГ Юля точно вибере індивідуалку) А от для Дмитра так, критично важливо потрапити до кращих п`ятнадцяти тоталу перед ЧС, бо тоді він, незалежно від успішності виступів в спринті-ГП, матиме право проігнорувати нелюбиму індивідуалку і зекономити сили перед профільними гонками. В тому числі і ОЗЕ, бо навряд чи спеціально для цього старту на ЧС візьмуть Тищенка.
2025-01-23 19:04
друзі... Ну, може помиляюся, але ну як ви бачите Дарину на Чс, коли 1) функціональної бази немає ( бо меньше року тренувань після значної перерви, коли вона взагалі не тренувалася, бо планувала закінчити)?! Всі вже забули перенавантаження Семенова? Я Дарині такого не побажаю. 2) що, нікого не турбує, що ви порівнюєте результати на Спартакіаді поміж маловідомими спортсменами, та рівень КМ? 3) а чого не враховуєте, що психологічну витримку теж потрібно тренувати, а часу у Дарини вже до ЧС немає?
Ні, може Зоц у відчаї ризикне, але я в це не вірю. Не вірю, що він кине Дарину зараз невідомо на що, щоб втратити її потім, можливо назавжди як функціонально, так й психологічно
2025-01-23 19:14
2 Lissa
Я говорю тільки про боротьбу із Сашею, а не за потрапляння на ЧС
2025-01-23 19:15
2 Гладюк
я не до вас конкретно, а взагалі. Бо за Дарину не ви одни писали
2025-01-23 19:20
2 Vetalb1979 В сенсі не видно? А Петренко це пусте місце чи як? Тут скоріше питання по Городній,
Ні . Не пусте. Але чім то місце краще від Чалик, О. Меркушиної, Кривонос , Стеблиної? Я не бачу особливих переваг. А які можуть бути питання до Городної? На зараз вона вже перевірений номер естафети. Та і зараз третій результат в команді. я б сказав по іншому - тут скоріше питання по Петренко. Бо часу до ЧС зовсім нічого, а динаміка покращень результатів - майже ніяка.
2025-01-23 19:24
2 Lissa
Абсолютно з Вами погоджуюся. Як і з тими, хто каже про те, що попереду ще ЧЄ. І взагалі, максимум на що я б робив прогнози, то це на склад естафети на цьому етапі. Бо хоч ніби і все очевидно за результатами сьогоднішньої гонки, але ж справді, може не на екскурсію сюди приїхала Настя. І це висота, хз може після ГП когось (мабуть Оленку або Іру) Настя й замінить. Для мене це - валідол, але ж все може бути
2025-01-23 19:25
2 Lissa
Не знаю планів Зоца і Ко по складу на ЧЄ. На мою думку Юлю і Христину на ЧЄ не "шарпати". Отже в нас: Петренко, Кривонос, Н. Меркушина, Чалик, Кипяченкова, Стеблина плюс три юніорки Олена, Саша та Ксенія. І що в приоритеті для них в самого ММЗ. - змагатися серед дорослих чи на юніорський ЧС.
2025-01-23 19:29
Очікував від Дмитренко кращого результату.а від Меркушиної -ні.Юля виступила на максимумі.Маємо,що маємо.
2025-01-23 19:48
2 предводитель каманчей
Подивимось на Петренко в естафеті на цьому етапі і побачим, що і як. Думаю вона набагато краще пробіжить її, аніж минулого разу! Якщо так, то ми її і на ЧС побачимо в естафеті
2025-01-23 20:22
2 О.Пеклов
може спочатку інтерв'ю Христини почитаєте та згадаєте, що це висота?
2025-01-23 20:28
2 Lissa
Ривки є і вони помітні. Але з 13 до 8 це не той ривок що з 8 до 3). Ну щоб не 57 по швидкості. Обіцянки про нашу зміну через скільки то років на прикладі Варвинець та Меркушиноії які так і остаються обіцянками мені не цікаві. Юля молодець, тільки обьективно вона не прибавить в швидкості. Христина дійсно дуже стабільна і мені подобається але вона не швидка . Олена можливо найбільше перспективна по швидкості, але оця перспектива як кришталь). Іра та Настя як би і можуть трошки пришвидшитися, тільки в них завжди щось не складається.
2025-01-23 21:04
Радує що наші дівчата прогресують. Якщо Дмитренко зможе ще скинути 2 секунди на кілометрі - то буде рівень Джими. Олена Городна взагалі прогресує дуже швидко. Є великі сподівання і на Дарину Чалик.
2025-01-23 21:07
2 vlad79
Ви вчора почали дивитись біатлон? Пояснюю: естафета то окрема гонка, яка іноді розриває всі шаблони, тому заспокойтесь, при сприятливих обставинах можемо бути і в 8-ці.
Без Іри наша естафета не конкурентна, бо завжди брали стрільбою, а Іра це точно вміє. Дарина молодець, звісно, але над стрільбою ще треба багато працювати. От гори, то для Оленки, вона ще молоденька, років за 5 це буде наш лідер, якщо не закине біатлон.
2025-01-23 22:17
Ну, якщо не вважати класикою значне западання швидкості на фінішному колі.
2 phanтом
Якщо звичайно дивитися в абсолютних цифрах, то останнє коло западало абсолютно у всіх біатлоністок - від найшвидшої Лампіч до останньої Харалампіду.
Якщо ж, як ми завжди дивимось у відставанні від лідера то
перше коло - Юля 36-та відставання 24,3 сек
друге коло - Юля 28-ма відставання 21.4 сек
трете коло - Юля 20 -та відставання 13,5 сек (майже в два рази менш, ніж на першому колі)
Це так у Вас називається западання на останньому?! Ну-Ну
2025-01-23 22:25
2 Миг
цікавий вердикт по Христині, яка тільки другій рік, як виповзла з декількарічної функціональної ями, в яку її загнали. Вибачте, але я якось більше довіряю Зоцу, який сказав про Христину: "«Вперше можу сказати, що у нас народилася біатлоністка». І мене задовольняє з 13 на 8, бо я, мабуть, якось реалістичнее сприймаю розуміння, який це адский труд.
2025-01-23 22:28
естонка попала у лікарню. Все норм. Просто так накрила висота. Ще раз пораділа, що Христина таки доїхала до фінішу і з нею все добре, хоча " як у тумані"
2025-01-23 22:33
2 ленахекки називається западання на останньому?! Ну-Ну
Все як завжди. Знову клята невістка винна. Ну а якщо навіть не винна - то треба просто голосно про це волати. Ну шо тут робити, коли хочеться дорікнути - а знов і знов нема ніяких передумов. Ну хоч з пальця висмоктуй.
2025-01-24 00:28
Найслабша зараз дисципліна у жіночої збірної це естафета. В індивідуальних змаганнях більше шансів.
2025-01-24 00:58
2 ленахекки
Боже, коли ви вже навчитеся читати очима, а не чимось іншим? Ще й нещасного вождя збили з пантелику)) Таке враження, що phanтом для вашої солодкої парочки немов червона ганчірка для бика, цитуючи вождя хочеться дорікнути - а знов і знов нема ніяких передумов. Ну хоч з пальця висмоктуй. От і висмоктали))
Гаразд, продовжуємо цитувати: Якраз сьогодні розкладка була класичної Джими. Ну, якщо не вважати класикою значне западання швидкості на фінішному колі.
Ви заперечну частку "не" помітили? Як гадаєте, для чого вона там?
Допетраєте самі, чи потрібно розбирати далі, як першокласникам?
Гаразд, я вже ні в чому не впевнений, тож на всякий випадок підкажу: приберіть "не" - і вийде саме те, що вигадала ваша з вождем - так-так - хвороблива фантазія) Але лише якщо прибрати, а так зміст цілком протилежний)))
2025-01-24 07:51
але я якось більше довіряю Зоцу, який сказав про Христину: "«Вперше можу сказати, що у нас народилася біатлоністка».
2 Lissa
Дай Боже нашому теляті вовка з'їсти. Христина дійсно виділяється від інших своєю "гармонійністю", стрільба поєднується з швидкістю, вміння розкластися по дистанції, вміння аналізувати свій стан та помилки. Навіть інтерв'ю, на які радять не звертати уваги, в силу не "експерти" біатлоністки в цьому питанні, дає зважені. Але у Зоца є "любимчики" яких він трохи стимулює похвалою. Він і про Іру казав багато добрих слів. Мабуть це добре, та бажання - одне а реалізація цих бажань інше.
2025-01-24 10:31
2 phanтом
Чергова спроба слалому від місцевого дісідента. До речі. Вождь зовсім не нещасний, а навіть навпаки - його навіть трохи розважають ці дитячи спроби виправдовувань. я вже ні в чому не впевнений, тож на всякий випадок підкажу: приберіть "не" - і вийде саме те, що вигадала ваша з вождем - так-так - хвороблива фантазія)
"Хвороблива фантазія" - дякую за визначення. Ваша реакція саме йому відповідає якнайкраще.
Слалом -це звісно чудово. Але ближче до суті. Всеж таки, як до фактів наведенних лєнахєккі? Хотілось би таких же розлогих коментарів "як для першокласників". Але скоріш за все не побачимо. Бо головне для Вас - як у тому анекдоті про Абрама і його дочку-повію. Так у нього ж син... Так от хай тепер Абрам і виправдовується. хочеться дорікнути - а знов і знов нема ніяких передумов. Ну хоч з пальця висмоктуй. От і висмоктали))
2025-01-24 10:51
Вождь зовсім не нещасний, а навіть навпаки - його навіть трохи розважають ці дитячи спроби виправдовувань.
)))))
На рахунок дитячих - в яблучко. Нагадало шедеври аргументації дошкільного дитинства "Ти дурень! Ні, ти дурень! Ні, ти!")))
Гаразд, вождя офіційно визнаємо безнадійним. Для чорногорця, який настільки дитячою впертістю зазвичай не відзначається, на всяк випадок продублюємо спробу розжувати очевидне: розкладка була класичної Джими. Ну, якщо НЕ вважати класикою значне западання швидкості на фінішному колі.
Акцент був на тому, що вчора в Джими НЕ було западання швидкості на останньому колі (якщо хтось вважає класикою саме це, бо раніше таке частенько траплялось). Але й фінішного прискорення як у Підгрушної теж не було. Спробуйте перечитати ще раз, з дотриманням усіх правил української мови і підключенням логіки.
Вождь пробувати не став, і розжовування теж не допомогло)
2025-01-24 11:23
2 phanтом
Очікуванно. Як влучно -Нагадало шедеври аргументації дошкільного дитинства "Ти дурень! Ні, ти дурень! Ні, ти!")))
Альо! майстер художнього слалому - вас просили не виступу на біс а ближче до суті. Всеж таки, як до фактів наведенних лєнахєккі? Хотілось би таких же розлогих коментарів "як для першокласників". Але скоріш за все не побачимо. Бо головне для Вас - як у тому анекдоті про Абрама і його дочку-повію. Так у нього ж син... Так от хай тепер Абрам і виправдовується.
Спробуйте хоча б з другої спроби. Все ж таки офіційно вас ще не визнано безнадійним. Принайймні не всіма. І ще. Залиште ваші спроби в сарказм-сатиру. Це не ваше. Воно заважає зосередитесь на тексті та зрозуміти зміст.
2025-01-24 11:30
)))))))))
Шкода, що смайли не здатні передати істеричний сміх) Здається, з визначенням "аргументація дошкільнят" я вождю занадто полестив) Вождя якимось дивом навчили писати, але читати, схоже, навчити навіть не намагались))
2025-01-24 11:33
2 phanтом
Я ж писав - Залиште ваші спроби в сарказм-сатиру. Це не ваше. Воно заважає зосередитесь на тексті та зрозуміти зміст.
ну і ще раз - хочеться дорікнути - а знов і знов нема ніяких передумов. Ну хоч з пальця висмоктуй. От і висмоктали))
2025-01-24 11:46
Та перестаньте вже, половина коментарів ваша сварка, ледве осилив))). По вашій темі, Фантом, Ви неправий. Треба простіше формулювати свої роздуми, бо більшість зрозуміли як і вони двоє...
2025-01-24 11:58
2 phanтом
2 предводитель каманчей
панове, вибачте, але забембали. Відчуття, що не на сайті біатлону а на відкритих півнячіх боях
2025-01-24 12:02
2 Сарат
Можливо. Можливо, ви праві, на цьому сайті дійсно варто бути простішим) Але ж коли ти вже на пальцях пояснив людині, що мав на увазі, а вона вперто закликає тебе спростувати статистику, яку ти і не думав заперечувати...
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.
Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)