|
|
2025-01-25 18:33 | Дмитро Підручний: Треба нав’язувати свою боротьбу
|
|
|
Дмитро Підручний виступив сьогодні в чоловічій естафеті на першому етапі та блискуче провів гонку. Капітан команди прокоментував свій сьогоднішній старт для читачів нашого сайту:
- Дмитре, дякую за емоції, які ви подарували всім вболівальникам нашої збірної! Виступаючи на першому етапі ви зазвичай намагаєтесь йти у лідерський групі. Та часто буває так, що на початку естафетної гонки ми не бачимо шалених швидкостей на трасі. Сьогодні перше коло ви знов відпрацювали у перших номерах, але таке було враження, що естафета старувала дуже швидко, як відпрацювали перше коло, як себе почували на дистанції? - Як і у попередній естафеті я з самого початку намагався вийти вперед, на лідируючі позиції. Адже це дуже важливо, відігравати з першого ж кола позиції, не бути позаду пелотону, бо естафета дуже коротка гонка, і треба все швидко робити. І, так, вже с першого кола були включені високі швидкості.
- Вітаю з прекрасним результатом на стрільбі. Так вже сталося, що цього року ви розповідаєте вболівальникам про підводні камені підходу до стрільбищ стадіонів, де проходять етапи Кубку світу. Розкажіть про те, які «сюрпризи» приховує вогневий рубіж Ангольцу. - Найбільший «сюрприз» - це висота, і сам підхід до рубежу тут нелегкий. Тут підйом, потім рівнина і постійно треба працювати, плюс висота, і буває так, а особливо на стійці, що тобі просто не вистачає кисню і починаєш задихатися, тож і виходять промахи. Як ми бачили, на стійці сьогодні було багато таких моментів.
- На другому колі ви очолили пелотон, але ж лідер втрачає більше сил, чому обрали таку тактику, чи не краще було б «відсидітися» за спинами француза та норвежця? - Ну, вони не сильно й хотіли мене обходити. Я другим вийшов на те коло за німцем, трохи за ним їхав, а потім побачив, що темп у нього занадто низький, і нас вже доганяють, то я його і обійшов. Старався бігти своїм темпом, не зважати ні на кого. Та хлопці мене не обходили, і вже перед підходом на рубіж зрівнялися зі мною, я вирішив їх пропустити. Так вийшло. Та, як на мене, то це не завжди хороша тактика: сидіти за спинами суперників. Якщо можна, треба нав’язувати їм свою боротьбу і брати на себе відповідальність: вести пелотон.
- Ви говорили про те, що не завжди фінішне коло для вас найскладніше, яке сьогодні коло стало найважчим? - От як раз сьогодні фінішне коло і було найважчим. На другому колі я йшов лідером і мені не доводилось форсувати темп і наздоганяти лідера. А на фінішному колі була напружена боротьба, а тут ще й висота дає про себе знати, з кожним колом тобі стає все важче і важче бігти.
Спілкувалась Ганна Осолодкіна
|
|
|
|
|
|
|
Комментарии (Всего: 0)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оценки в последней гонке
|
|
|
|
|
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні? |
|
Провести конкурс, як зазвичай
|
387
|
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
|
129
|
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
|
38
|
|
проголосовать |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|