Кубок мира
# Имя Очки
1 Стурла Легрейд 854
2 Йоханнес Тингнес Бё 806
3 Эрик Перро 585
4 Эмильен Жаклен 567
5 Тарьей Бё 553
6 Себастьян Самуэльссон 549
7 Вебйорн Соэрум 491
8 Кантен Фийон Майе 490
9 Томмазо Джакомел 465
10 Фабьен Клод 437
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   07:37
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Чемпионат Европы, Мартелл-валь-Мартелло
2025-01-29 10:30 (CET)
Индивидуальная гонка 15 км, Женщины

Ближайшая трансляция

Чемпионат Европы, Мартелл-валь-Мартелло
2025-01-29 10:30 (CET)
Индивидуальная гонка 15 км, Женщины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2025-01-26 16:21 |

Антгольц-2025. Результати гонки переслідування у чоловіків



Останнім акордом біатлонної симфонії в Антгольці стала гонка переслідування у чоловіків.

Перс’ют досить швидко розділився на дві нерівні частини. Перша шістка набагато відірвалась від решки суперників – між шостою та сьомою позиціями перед третім рубежем була прірва у понад хвилину! Тож переможця слід було шукати саме у компанії чотирьох норвежців, італійця та словенця: два брати Бьо, Стурла Легрейд, Мартін Улдаль, Томмазо Джакомел та Яков Фак.

Першим досить несподівано «відпав» саме п’ятиразовий володар Кубка світу: Йоханнес Бьо в першій стійці виявився найневлучнішим серед групи лідерів – два кола штрафу! Окрім нього на додаткові метри пішов лише Мартін Улдаль, а ось серед групи снайперів Легрейд, старший Бьо та Джакомел вирушили на передостаннє коло у трисекундному інтервалі, відчепивши на півтора десятки секунд Фака.

Звісно, перед вирішальною стрільбою ніхто не став ризикувати, і вся трійця прийшла разом. Однак саме тут вже «мав залишитись тільки один». Бьо та Джакомел почали стріляти швидше, але зробили це з колом штрафу, зате Легрейд провів четверту поспіль ідеальну стрільбу, показавши, чому саме він став володарем жовтого бібу!

У боротьбі за срібло Джакомел виглядав фаворитом, навіть попри те, що перед початком п’ятого кола програвав Тар’єю Бьо чотири секунди. Але Тар’єй зараз відпрацьовує і за цей сезон, і за наступний олімпійський – на останніх кілометрах він не дав італійцю жодного шансу! Переможний дубль для Норвегії!

Йоханнес Бьо, який начебто теж мав вигризати кожне очко у спробі не відстати від Легрейда в загальному заліку, провів перс’ют мляво, і на фінішній прямій програв аж ніяк не спринтеру Якову Факу. І тепер між двома претендентами на жовтий біб вже 48 очок на користь Стурли.

На старт перс’юту вийшли двоє українців. Дмитро Підручний, схоже, «спіймав» кризовий день в горах. Стартуючи п’ятим, наш капітан втрачав позиції і на трасі, та й на рубежах не зміг чисто пройти жодного. Після того, як Дмитро відкотився до четвертого десятку, він перервав знущання над організмом, зійшовши з дистанції.

Але українська команда не залишилась без свого героя в переслідуванні! Антон Дудченко провів ледь не найкращу для себе гонку в сезоні! Попередні старти в Антгольці не надто сповнювали оптимізмом перед стартом з 36-ї позиції. Але Антон блискуче відпрацював на вогневих рубежах, ставши разом з Легрейдом найкращим снайпером – без кіл штрафу на чотирьох рубежах! На останньому колі Дудченко навіть спробував відіграти позицію швидкістю у протистоянні з Антоненом Гіґонна та Мартіном Понсілуомою. Однак у француза та шведа сил на фініш залишилось трішки більше, і наш спортсмен завершив гонку 14-м, відігравши зі старту 22 позиції!

У загальному заліку, попри схід, Дмитро Підручний втримав місце у топ-15, тож на чемпіонаті світу ми вже маємо одного учасника мас-старту ) Але тепер на порядку денному перший за хронологією, хоча й другий за значимістю головний старт – Чемпіонат Європи в Мартел-валь-Мартелло, в якому наступного тижня братимуть участь і деякі представники основної збірної України. Індивідуальні гонки – вже найближчої середи!

Гонка переслідування. Чоловіки
1.  Стурла Легрейд  (0+0+0+0)  29:53,0
2.  Тар'єй Бьо  (0+0+0+1)  +18,9
3.  Томмазо Джакомел  (0+1+0+1)  +24,0
...
14.  Антон Дудченко  (0+0+0+0)  +2:15,9
DNF  Дмитро Підручний  (1+1+2...) 

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка світу та залік переслідувань
Не забудьте поставити оцінки спортсменам за гонку


Комментарии (Всего: 73)

[ 1, 2, 3 ]

2025-01-26 16:54
 # 31  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Oleh1967
Підручний біг в Рупольдингу коли у було 98 місце і більше ніж 7 промахів. І не сходив. Причина не погане місце Дмитра а ймовірно те що стало йому погано.
2025-01-26 16:56
 # 32  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Так і Рупольдинг не гори)))Схоже,що накрило добряче(бо тільки він зійшов,всі інші фінішували...
2025-01-26 17:18
 # 33  ВсёПутём (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Только бы не спина. Акклиматизация "накрыла", не восстановился, не получилась гонка ещё что-то, лишь бы без травм. Если спина начала (продолжает) беспокоить, то это очень плохо. Хорошая гонка от Антона, плюс.
2025-01-26 17:25
 # 34  verhowyna (Кам'янець-Подільський) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Раніше за перше місце нараховували, здається, 60 балів, а тепер 90. Тому порівнювати наведені Вами цифри не дуже коректно. Але це ніяк не применшує Дмитрович досягнень. Не думаю, що ще хоч в якомусь сезоні він так часто заїжджав у квіти
2025-01-26 17:27
 # 35  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
а Діма вчора виклався,сьогодні ясно було,що сил не хватить,чого всі в Діму вірили не зрозуміло...відновлення ж немає((
Таке трапляється регулярно, зазвичай перед масстартами, в яких у Дмитра шанси теоретично завжди високі, але він змушений їх бігти з останніх сил, висолопивши язика. Як от сьогодні, коли шанси були ще вищі. Але ТШ завжди ставить його на найвиснажливіші етапи естафети, в якій у нас шансів на щось вагоме жодних (квота в 5, нагадаю, від нас вже нікуди не втече), і левова частка вболівальників завжди це рішення вітає. Як от пан Дмитро))
Залишається лише розвести руками, бо особисто я не те що логіки не бачу, але навіть натяку на неї)

Но мне кажется медальный шанс для Димы важнее, чем расстановка на мужской эстафете. 8-10 места сильно роли для итогового результата сезона не сыграли бы. А вот чемпиона мира в этой дисциплины не подвести как следует по функциональному состоянию - такое себе.
+++
2025-01-26 17:28
 # 36  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 verhowyna
А у Дмитра що перші місця були,окрім гонки на ЧС,срібла і бронзи теж не було,навіть зважаючи що там трохи балів добавили за 4-6 місце,все рівно неабияке досягнення.
2025-01-26 17:29
 # 37  verhowyna (Кам'янець-Подільський) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 О.Пеклов
Дмитру не треба їхати на ЧЄ.
Таки не треба. І буду радий, якщо не поїде. Нехай би з Юраєм спокійно готувалися до ЧС.
2025-01-26 17:33
 # 38  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Але ТШ завжди ставить його на найвиснажливіші етапи естафети,
2 phanтом
1) вибачте, але з яких це пір першій етап став самим виснажливим? Це новина просто. 2) якщо б в нас була лава запасних, то так, зрозуміло, що Дмитру мали б тоді дати відпочити. А в нас що, велика лава запасних, яки не провалять естафету повністю? 3) как би ми не бажали особистої медалі Дмитра, але факт є факт: естафета набагато важливіша по очках у КН. Бо гарно волати, що ми вже квоту отримаємо, але якщо з таким підходом, як у вас, то можна швидко втратити. Саме на очках естафети.
2025-01-26 17:34
 # 39  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 verhowyna
50-45-40

43-40-38

Не сказати,що прям дуже сильна різниця,тим більше,що у цьому сезоні,у Дмитра тільки 3 попадання в квіти,це всього на 14 очок більше,якщо по старій системі рахувати....
2025-01-26 17:35
 # 40  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 О.Пеклов
Дмитру не треба їхати на ЧЄ.
Таки не треба. І буду радий, якщо не поїде. Нехай би з Юраєм спокійно готувалися до ЧС.

2 verhowyna
думаю, тут питання у тому, що команді А для мінистерства потрібні медалі. На ЧС у нас їх не буде. Це треба розуміти. А на ЧЕ команда їх може взяти. Не провина спортсменів, що в нас досі для мінистерства потрібні лише медалі ЧС або ЧЕ. Все інше. як наприклад КМ - це їм не цікаво.
2025-01-26 17:36
 # 41  verhowyna (Кам'янець-Подільський) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
То ж я лише підправив, що дані трохи неправильно порівнювати. Але зразу уточнив, що стосовно надзвичайно вдалого сезону Дмитра не маю жодних заперечень
2025-01-26 17:40
 # 42  verhowyna (Кам'янець-Подільський) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Це зрозуміло, що спортсмени і тренери - заручники недолугої системи. Тому висловлюємо лише свої побажання. А буде так, як має бути
2025-01-26 17:43
 # 43  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 phanтом
Можу сказати той факт,що Дмитро Підручний інколи не мислить стратегічно наперед.Його бажання у всіх гонках бути корисним,це звісно здорово,але воно забирає набагато більше сил.От знаєте,є такі спортсмени,які можуть пропустити гонку,є такі,коли бачать,що не йде,просто пішком пройтися...

Це до речі ЧС теж стосується,інколи план А,та план Б не завадять,щоб знати точно,хто які гонки біжить,бо інколи під час самого ЧС в результаті якогось форс-мажору,тоді можна стратегічно наробити помилок.

Але це все звісно,коли є широкий вибір спортсменів,у нас на жаль він обмежений в плані якості.
2025-01-26 17:44
 # 44  олеся 21 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дуже хороша гонка від Антона!! Дмитро вже напевно виснажений(
Також рада за Штурлу. І Фак звісно здивував на фініші ))
2025-01-26 17:47
 # 45  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
1) вибачте, але з яких це пір першій етап став самим виснажливим? Це новина просто.
Зазвичай ні. Але зазвичай на першому етапі не біжить лідер КС) Можливо, Дмитру варто було Легрейда відпустити і йти своїм темпом, але гоночний азарт капітана загальновідомий.
2) якщо б в нас була лава запасних, то так, зрозуміло, що Дмитру мали б тоді дати відпочити.
Мова не про "відпочити". Мова про поставити лідера команди на останній етап, на якому, в залежності від обставин, він міг би сам вирішувати, чи викладатися йому на повну. А про втрату квоти на цьому відрізку сезону можна хіба що жартувати, а не параноїдально її боятися.
2025-01-26 17:51
 # 46  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Можу сказати той факт,що Дмитро Підручний інколи не мислить стратегічно наперед.
2 Дмитрий Дудкин
А от тут повністю згоден. Можна було б порадити йому брати приклад з Антона, але сумніваюсь, що Дмитро прислухається)
2025-01-26 17:57
 # 47  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 phanтом
Мені здається,на нього більше відповідальність тисне,от Бєлова сказала,що у нас є лідер.Діма біжить все,що може,деякі біатлоністи можуть бути хитрішими.От взяти наприклад Естонію,теж мислили стратегічно,вчора настріляли,повзли по трасі,а сьогодні якимось чином у 8-ці опинилися,збіг?Чи продумана стратегія....так само взяти Кантена,типу в спринті намазав,зате в ГП викладуть до останнього,і таких моментів багато помічаєш.Особливо,коли йдуть 3 гонки за 3 дні,треба вміти розставляти пріоритети і акценти,де ти можеш трохи зекономити сили,а де на повну відпрацювати.Хоча ж звісно,всі все біжать.
2025-01-26 18:04
 # 48  verhowyna (Кам'янець-Подільський) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Знову ремарка стосовно Кантена. Не міг він у спринті виступати слабше, щоб у ГП викластися на повну, бо програш у спринті лягає додатковим тягарем на ГП. А так, згоден, інколи! треба обирати пріоритети
2025-01-26 18:14
 # 49  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я думаю, що це навантаження, яке у Дмитра Підручного було останнім часом, з'явилося через те, що сьогодні під час старту у нього виникли проблеми зі спиною – сильне блокування, він не зміг продовжувати змагання. Зараз важко сказати, як далі відбуватиметься його відновлення, вся ця ситуація мене не радує. Я думав, що після цього Кубка світу ми перейдемо до підготовки в кращому настрої, у кращій ситуації", – зазначив Юрай Санітра в коментарі сайту "Чемпіон".
2025-01-26 18:15
 # 50  Григорьевич (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 phanтом
Можливо, Дмитру варто було Легрейда відпустити і йти своїм темпом, але гоночний азарт капітана загальновідомий

Але з другого боку якщо глянути, ще де й коли, напередодні ЧС була б можливість перевірити себе в контактній боротьбі з лідером КС. В стратегічному плані)))
2025-01-26 18:16
 # 51  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 verhowyna
Я останнім часом дивуюся результатам Кантена і Жаклена,вони стали ще більш непостійні в результатах,чим навіть Самуельсон.На дві хороших гонки-дві невзрачних.В цьому плані Перро і то стабільніший.Чи то вік вже дається взнаки,чи просто налаштування на конкретну гонку.
2025-01-26 18:37
 # 52  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Санитра рассказал, почему Дима стал выступать лучше в этом сезоне: начали тренироваться в стиле норвежской сборной, скопировали их методику.
https://champion.com.ua/ukr/biathlon/trener-sanitra-poyasniv-chomu-pidruchniy-ne-finishuvav-u-peresliduvanni-na-kubku-svitu-v-antgolci-1024514/

Так что увольнение Санитры, похоже, пошло всем на пользу, он переосмыслил, почему последние годы у него не получалось задуманное.
2025-01-26 18:47
 # 53  verhowyna (Кам'янець-Подільський) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Sumchanka
Я підозрював, що справа у спині, але сподівався на краще. Якби накрили гори, то це було б видно зі старту. А перше коло Дмитро пройшов абсолютно конкурентно. І лише на другому стався цей провал. І даремно списують ці болі на надмірне навантаження на цьому етапі. Так було і в попередні сезони. Як тільки завдяки дуже грамотній програмі Юрая Дмитро виходить на пік форми, він виходить за межі своїх можливостей і стається рецидив. Шкода. Але це треба сприймати, як данність, як особливість Дмитрових можливостей. Він і його тренер можуть і знають, як досягти тренуваннями найкращого рівня у світі, але організм спортсмена не здатен перенести такий рівень результатів. Я у розпачі. Дмитре, не винуй себе, ти - найкращий, але ти - людина!
Хтось скаже - норвежці ж можуть. Ми не знаємо з допомогою чого норвежці це можуть. Навіть супер ідеальні лижі щоразу дають їм компенсацію і допомагають витримати на межі людських можливостей. А ще можливості відновлення. І далі по списку. Тому вони небожителі.
2025-01-26 18:52
 # 54  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 verhowyna
Шкода ,звісно. Але надія помирає останньою, а поки що вона є, що Діма відновиться до Чс
2025-01-26 19:01
 # 55  Sumchanka (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А Антон після хвороби, якось я це пропустила.....
2025-01-26 19:01
 # 56  verhowyna (Кам'янець-Подільський) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Оцей приклад з Дмитром наочно засвідчив, що тренувальний план з виходом на один-два піки є просто безальтернативним. Може для якихось самородків і норвежців ні, але для всіх інших так. Тепер вже починаю боятися за Віталіка
2025-01-26 19:04
 # 57  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Те,що Діма намагається вилізти за межі своїх можливостей організму,це було помітно,так покращилися результати в усіх сенсах.Тренуватися,як норвежці звісно,це добре,але й свій організм бажано відчувати.
2025-01-26 19:12
 # 58  verhowyna (Кам'янець-Подільський) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Та ж так. Приклад із Семеновим вже є
2025-01-26 19:25
 # 59  Kusko Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Наоборот когда-то Кильчицкий говорил, что норвежцы как-то странно тренируются, почти не нагружают себя на тренировках, выходят на гонки на свежачке, тогда как мы максимально нагружались, проводя тяжелые тренировки перед стартом гонок.

А спину хватало у Димы давно, это старая проблема, особенно, когда выходит на хороший функциональный уровень, нагрузка на спину растет.
2025-01-26 19:52
 # 60  trov (николаев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Чи звернули увагу, що в обох інтервью хлопців ЧЕ не згадують?

[ 1, 2, 3 ]

Останні обговорювані новини
    ЧЄ-2025. Стартові склади індивідуальних гонок (28)
    Дмитро Підручний: Маю надію, що мені вистачить часу відновитися до Чемпіонату світу (8)
    Антгольц-2025. Результати естафети у жінок (206)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Франциска Пройсс 879
2 Лу Жанмонно 787
3 Эльвира Карин Эберг 571
4 Жюлья Симон 530
5 Жанни Ришар 526
6 Осеан Мишлон 495
7 Селина Гротиан 482
8 Суви Минккинен 459
9 Жюстин Бреза-Буше 426
10 Марен Киркейде 379
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке

Антон Дудченко 7.28

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
387
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
129
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
38
 
проголосовать



popular profile

Украина  Виталий Мандзын
Украина  Александра Меркушина
Украина  Елена Городна
Украина  Юлия Джима
Украина  Дмитрий Пидручный
Украина  Кристина Дмитренко
Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Анастасия Меркушина
Украина  Антон Дудченко
Казахстан  Анастасия Макшаева
Украина  Богдан Борковский
Украина  Анна Кривонос
Украина  Дарина Чалык
Украина  Лилия Стеблина
Норвегия  Эндре Стрёмсхейм

interview

2025-01-26
Антон Дудченко: Намагався повністю сконцентруватися на собі

2025-01-26
Дмитро Підручний: Маю надію, що мені вистачить часу відновитися до Чемпіонату світу

2025-01-26
Христина Дмитренко: Старалась працювати до останнього, боротись заради команди

2025-01-25
Віталій Мандзин: Для мене це була трішки принципова боротьба

2025-01-25
Тарас Лесюк: Стрільба стоячи була сьогодні досить емоційна

2025-01-25
Дмитро Підручний: Треба нав’язувати свою боротьбу