Кубок мира
# Имя Очки
1 Стурла Легрейд 854
2 Йоханнес Тингнес Бё 806
3 Эрик Перро 585
4 Эмильен Жаклен 567
5 Тарьей Бё 553
6 Себастьян Самуэльссон 549
7 Вебйорн Соэрум 491
8 Кантен Фийон Майе 490
9 Томмазо Джакомел 465
10 Фабьен Клод 437
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   03:18
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Чемпионат Европы, Мартелл-валь-Мартелло
2025-01-31 10:45 (CET)
Спринт 7.5 км, Женщины

Ближайшая трансляция

Чемпионат Европы, Мартелл-валь-Мартелло
2025-01-31 10:45 (CET)
Спринт 7.5 км, Женщины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2025-01-29 17:22 |

ЧЄ-2025. Результати чоловічої індивідуальної гонки



Індивідуальною гонкою у чоловіків продовжився змагальний день чемпіонату Європи у Италия Мартел-валь-Мартелло. І старт цей вийшов дуже цікавим, проміжні лідери часто змінювали один одного, а стрільба постійно вносила свої корективи.

У гонці взяли участь і п’ять членів збірної України. Кращий результат сьогодні продемонстрував Артем Тищенко, який пройшов всі вогневі рубежі без промахів, показавши майстер-клас зі стрільби. До речі, з нулем гонку пройшли тільки два спортсмени. Втім, досить повільний хід по дистанції дозволив українцеві піднятися тільки на 15-те місце.

Денис Насико відпрацював гонку з двома штрафними хвилинами, показавши кращу в команді роботу на трасі. На фініші він був 22-им. Руслан Ткаленко схибив на стрільбищі двічі, що для сьогоднішньої гонки не дуже й погано, зважаючи на чисельні промахи суперників. Руслан намагався працювати на дистанції на максимумі, щоб якось нівелювати штрафні хвилини і у підсумку закінчив гонку 23-им.

Богдан Цимбал вже на першому ж вогневому рубежі, на жаль, схибив двічі, заробивши дві хвилини штрафу. Друга стрільба українця була бездоганною, на третій – знов промах; останню стійку Богдан пройшов чисто. Фінішне коло наш спортсмен відпрацював досить непогано, тож на фініші з трьома штрафами був 38-им.

Роман Боровик стартував вже в останніх номерах і вийшов на старт 122-им. Сьогодні спортсмен помилявся на стрільбищі. Можна відзначити у його виступі хіба що перше коло, коли з чистою стрільбою у проміжному протоколі Роман був вище за інших українців - 22-им. Потім він почав помилятися і до свого часу на дистанції додав ще три штрафні хвилини, фінішувавши на 48-ому місці.

Бойовим складом була представлена норвезька дружина. Важко було змагатися з біатлоністами, які займають всі верхні позиції в особистому заліку Кубка IBU. Авангард скандинавів сьогодні хибив на стрільбі: і  Дале-Шевдаль, і Фрей, і Аспенс, і Крістіансенс промахувались на вогневих, та за рахунок високої швидкості вони зуміли у фінішному протоколі зайняти досить гарні позиції, а от медаль збірній Норвегії дісталась тільки одна.

Чемпіоном Європи в індивідуальній гонці став лідер особистого заліку Ісак Фрей, норвежець виборов золото, не зважаючи на два штрафи. Срібло, досить неочікувано, завоював австрієць Фредрік Мюльбахер, бронза дісталась представнику Швеції Емілу Ніквісту. І австрієць, і швед фінішували з хвилиною штрафу. Вітаємо переможців!

У п’ятницю чемпіонат Європи продовжиться  спринтерськими гонками.

Індивідуальна гонка. Чоловіки
1.  Ісак Фрей  (1+1+0+0)  54:10,7
2.  Фредрік Мюльбахер  (0+0+0+1)  +31,7
3.  Еміл Ніквіст  (0+0+0+1) +47,2
...
15.  Артем Тищенко  (0+0+0+0) +2:19,8
22.  Денис Насико  (1+1+0+0) +2:54,2
23.  Руслан Ткаленко  (1+0+1+0) +3:01,3
38.  Богдан Цимбал  (2+0+1+0) +4:22,9
48.  Роман Боровик  (0+1+2+0) +5:20,5

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновленний рейтинг Кубка IBU та Кубка націй IBU


Комментарии (Всего: 89)

[ 1, 2, 3 ]

2025-01-29 18:28
 # 31  Vetalb1979 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Noname
Де може виступити Насико чи Ткаленко? Ніде.
Не знаю як Ткаленко, а Насико порівняно непогано бігає естафети, значно краще Тищенка це точно. А якщо станеться щось з кимось з основної четвірки, то що тоді? Тищенко вже продемонстрував, що він не естафетний боєць. А щодо інливідуалки, то з таким ходом, навіть з нулями, Тищенку немає що робити на ЧС. Ладно ще будуть дві гонки, думаю там і буде відбір на ЧС.
2025-01-29 18:28
 # 32  Стася Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Якось дивно бачити Крістіансена на ЧЄ, та і Дале також.
2025-01-29 18:29
 # 33  verhowyna (Кам'янець-Подільський) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Стася
Ключове слово - прийшов. Чому на ЧЄ з футболу є відбір, на легкоатлетичний теж треба показати певний результат, а тут можна виступати людям, які реально на лижах вперше в житті
2025-01-29 18:30
 # 34  Ворончук Евгений Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Vetalb1979
Для початку Тищенко ходом програє 4 хвилини, а не 5. Тоді мізерні шанси з'являться.

А, може, для початку Насико почне стріляти влучніше, ніж 76,7%?
2025-01-29 18:33
 # 35  Ворончук Евгений Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Vetalb1979
Не знаю як Ткаленко, а Насико порівняно непогано бігає естафети
БігаВ. Остання його нормальна естафета була більше року тому, коли він був у кращій формі, ніж зараз (що стрілковій, що лижній).

А щодо інливідуалки, то з таким ходом, навіть з нулями, Тищенку немає що робити на ЧС.
Просто заробляти бали в КН уже не треба?
2025-01-29 18:35
 # 36  Korotkyi Hennadii Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Vetalb1979
Ви точно біатлон дивитесь Тищенко не вміє естафети бігати?
2025-01-29 18:42
 # 37  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Берут 6 на ЧС. Значить Тищенко і ймовірно Насико або Ткаленко. Але це так підстраховка. Напевно оба спочатку ще на IBU поїдуть а звідти уже на ЧС.
2025-01-29 19:09
 # 38  formula 1 (шняківка) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
ще попереду спринт і переслідування .але тищенко все ж таки не готовий, думаю все вирішиться між ткаленко й насико
ще ж невідомо хто в естафеті побіжить тут в мартелло
2025-01-29 19:17
 # 39  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
подивилася аналіз. Чекала саме швидкість. Бо на ЧС може бути стрільба "нуль", а може й не бути, але швидкість залишіться. Що скажу: співчуваю Белової. Бо швидкість Артема - це поступився 50 секунд навіть ніякому Цимбалу.
Треба почекати інші гонки. Бо вот це "Вау! АРтем відстріляв по нулях! На ЧС його!" - це не про ЧС взагалі.
2025-01-29 19:28
 # 40  Noname (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Vetalb1979
Якщо всі будуть здорові, то шанс не отримає Денис, бо експериментувати на ЧС може тільки відчайдух. А от в ІГ виступити доведеться комусь, бо Дмитро всі гонки не витягне. Чи зможе Насико бути там вище Тищенко - результат на табло. Чи поставлять Дениса в одиночку - ні, якщо , не дай Боже, щось станеться, то від безвиході може й Денису дадуть шанс, але поки що - це просто побачити тунелі Швейцарії, сиру попоїсти та фондю скуштувати. Хоча, чому б і ні:)?
2025-01-29 19:33
 # 41  piu-piu Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ворончук Евгений
хто знає скільки, дивлячись в яких швидкостях є потреба у команди на які гонки. На естафету не певен
2025-01-29 19:35
 # 42  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Треба почекати інші гонки. Бо вот це "Вау! АРтем відстріляв по нулях! На ЧС його!" - це не про ЧС взагалі.
На ЧС є гонки різного плану) Для спринту є основна четвірка, для естафет - теж. Для підстраховки цих гонок на випадок якогось форс-мажору з кимось з основи найкраще, імхо, підходить Насико. Саме через найвищу в команді Б швидкість. Але Дмитро навряд чи побіжить індивідуалку, а четвертим в цю гонку, крім Тищенка, більше жодних реальних кандидатур. Маєте на олівці кращу? Прізвище в студію.
2025-01-29 19:37
 # 43  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Для норгів,це як провальна гонка...бігло 7 норгів,і тільки один на подіумі,який жах)))
А я вчора питав: які можуть бути варіанти. А тут- оп....
2025-01-29 19:48
 # 44  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Vetalb1979
А щодо інливідуалки, то з таким ходом, навіть з нулями, Тищенку немає що робити на ЧС. Ладно ще будуть дві гонки, думаю там і буде відбір на ЧС.
А звідки така впевненість? Хто вирішив, що на ЧС швидкість буде вище?
Пелетон в Ленце ганяти не буде. Тут, власне як і на ЧС, швидкість задають норги, шведи та німці. На ЧС ще французи додадуться. А інді буде в середині календаря, універсали трошки захекаються. І свіжий Тищенко буде актуальним. Ще й вийде на пік та швидкості додасть.
2025-01-29 20:01
 # 45  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Маєте на олівці кращу? Прізвище в студію.
2 phanтом

Треба почекати інші гонки.
2025-01-29 20:11
 # 46  IB Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
ще ж невідомо хто в естафеті побіжить тут в мартелло
Невідомий лише один))) https://champion.com.ua/ukr/biathlon/trener-zbirnoji-ukrajini-z-biatlonu-nadiya-byelova-pro-pidgotovku-do-chye-2025-chs-2025-ta-olimpiadi-2026-1024708#goog_rewarded
2025-01-29 20:16
 # 47  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Треба почекати інші гонки.
Але індивідуалок більше не буде, а визначався претендент саме на індивідуалку)
2025-01-29 20:20
 # 48  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тренерський штаб чоловічої збірної України з біатлону вже визначився з іменами чотирьох спортсменів, які виступлять на чемпіонаті світу.

Про це повідомляє «Чемпіон».

Україну на ЧС представлять Дмитро Підручний, Віталій Мандзин, Антон Дудченко й Тарас Лесюк.

Ще два місця залишаються вакантними. Їх отримають біатлоністи, які найкраще проявлять себе на чемпіонаті Європи

Детальніше на ua.tribuna.com:
https://ua.tribuna.com/uk/biathlon/1000000217749-pidruchnyy-mandzyn-dudchenko-ta-lesyuk-harantuvaly-sobi-/?utm_source=copy
2025-01-29 20:23
 # 49  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Претендент на індивідуальну гонку і супермікст визначився (напевно 1 із 2 гонок). Думаю це Тищенко. Тепер ще запасний на спринт і естафету. Кращі шанси судячи із цієї гонки у Насико або Ткаленко (може скоріше і Руслан який показує надійну стрільбу протягом сезону хоча Денис швидший). Втім і Тищенко провалювати спринт не варто.
2025-01-29 22:04
 # 50  vlad79 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Претендент на індивідуальну гонку і супермікст визначився (напевно 1 із 2 гонок). Думаю це Тищенко. Тепер ще запасний на спринт і естафету. Кращі шанси судячи із цієї гонки у Насико або Ткаленко (може скоріше і Руслан який показує надійну стрільбу протягом сезону хоча Денис швидший). Втім і Тищенко провалювати спринт не варто.


тільки не Тищенко, якщо у нього на євро 61ий хід, то на чс в сотку точно не потрапить і навіть з чистою стрлбьою буде 50ий
2025-01-29 22:14
 # 51  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vlad79
Це біатлон а не лижні гонки. Тищенко хвилина на колі який жах, хтось інший із команди 50 секунд о це значно швидше. Я бачу спортивний принцип. Наприклад Тищенко против Насико було 5 особистих гонок у 4 із 5 Артем став кращим за Дениса. Та ще і медаль в суперміксті взяв. По моєму логічно брати того хто займає вищі місця. Все решту вже суб'єктивний погляд той мені подобається а той мені не

подобається. Оцінка повинна це
1.Форма і стан на даний момент
2.Результати за сезон. .
Далі можна звертати увагу на перспективу і вік, чи підходить стадіон, колишні заслуги і т.д. Але ключові фактори перші два.
2025-01-29 22:58
 # 52  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Це біатлон а не лижні гонки.
Шалено підтримую.
2025-01-29 23:03
 # 53  Ворончук Евгений Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vlad79
тільки не Тищенко, якщо у нього на євро 61ий хід, то на чс в сотку точно не потрапить і навіть з чистою стрлбьою буде 50ий

У нього на IBU на останньому етапі була 37-а і 39-а швидкість. Тому, все може бути. До ЧС може добрати форму, бо з 60-их місць ходом до 37-го він еволюціонував за кілька тижнів протягом сезону. Можливо, сьогодні гори накрили.
2025-01-29 23:21
 # 54  vlad79 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
ні, не так. краще взяти 17річного хлопця на перспективу а не 32 річного пішохода, який навіть з нулями в 50-ку точно не заїде
2025-01-29 23:44
 # 55  EliCanning Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Це біатлон а не лижні гонки.

Це не 2005, зараз якщо в тебе немає швидкості то топ 20 це стеля (при найкращому варіанті, що всі не влучили, а ти ще й все попав)
2025-01-29 23:59
 # 56  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Пані Вікторіє, "з нулем" закінчили гонку, усе таки, 3 спортсмени. Щоправда, третій, з ім'ям фараона - Рамзес, стартував під сотим номером, і показав 102-гу швидкість. Але ж - факт...
2025-01-30 00:13
 # 57  Ворончук Евгений Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vlad79
ні, не так. краще взяти 17річного хлопця на перспективу а не 32 річного пішохода, який навіть з нулями в 50-ку точно не заїде

І от скільки таких історій закінчувалось тим, що реально ставало краще? Відсотків 5?
2025-01-30 00:36
 # 58  vlad79 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ворончук Евгений
гірше точно не буде
2025-01-30 04:44
 # 59  Yurik ukraina Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Чому ми питаємо надію на Тищенко,Ткаленко,Насико які вже все нічого нового не покажуть,є молоді Борковський ,Супрун хай бігають набувають досвіду,чи будемо їх марінувати до 23 років ,а потім вони не можуть,норги не бояться молодих запускати а ми думаємо що Тищенко за 30 років,ще щось покаже
2025-01-30 04:47
 # 60  Yurik ukraina Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vlad79
Згоден краще Борковського і Супруна взяти,у хлопців є бажання,перспективи і талант ,а ми вже 5 років надіємось що Тищенко к 35 рокам побіжить

[ 1, 2, 3 ]

Останні обговорювані новини
    ЧЄ-2025. Стартові склади спринтів (16)
    ЧЄ-2025. Результати жіночої індивідуальної гонки (40)
    ЧЄ-2025. Результати чоловічої індивідуальної гонки (89)
    ЧЄ-2025. Стартові склади індивідуальних гонок (84)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Франциска Пройсс 879
2 Лу Жанмонно 787
3 Эльвира Карин Эберг 571
4 Жюлья Симон 530
5 Жанни Ришар 526
6 Осеан Мишлон 495
7 Селина Гротиан 482
8 Суви Минккинен 459
9 Жюстин Бреза-Буше 426
10 Марен Киркейде 379
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке

Антон Дудченко 7.28

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
387
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
129
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
38
 
проголосовать



popular profile

Украина  Виталий Мандзын
Украина  Александра Меркушина
Украина  Елена Городна
Украина  Юлия Джима
Украина  Дмитрий Пидручный
Украина  Кристина Дмитренко
Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Анастасия Меркушина
Украина  Антон Дудченко
Казахстан  Анастасия Макшаева
Украина  Богдан Борковский
Украина  Анна Кривонос
Украина  Дарина Чалык
Украина  Лилия Стеблина
Норвегия  Эндре Стрёмсхейм

interview

2025-01-26
Антон Дудченко: Намагався повністю сконцентруватися на собі

2025-01-26
Дмитро Підручний: Маю надію, що мені вистачить часу відновитися до Чемпіонату світу

2025-01-26
Христина Дмитренко: Старалась працювати до останнього, боротись заради команди

2025-01-25
Віталій Мандзин: Для мене це була трішки принципова боротьба

2025-01-25
Тарас Лесюк: Стрільба стоячи була сьогодні досить емоційна

2025-01-25
Дмитро Підручний: Треба нав’язувати свою боротьбу