Кубок мира
# Имя Очки
1 Стурла Легрейд 854
2 Йоханнес Тингнес Бё 806
3 Эрик Перро 585
4 Эмильен Жаклен 567
5 Тарьей Бё 553
6 Себастьян Самуэльссон 549
7 Вебйорн Соэрум 491
8 Кантен Фийон Майе 490
9 Томмазо Джакомел 465
10 Фабьен Клод 437
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   09:22
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Чемпионат мира, Ленцерхайде
2025-02-16 12:05 (CET)
Гонка преследования 10 км, Женщины

Ближайшая трансляция

Чемпионат мира, Ленцерхайде
2025-02-16 12:05 (CET)
Гонка преследования 10 км, Женщины

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2025-02-15 17:15 |

ЧС-2025. Результати чоловічого спринту



Скинувши важкість підготовки до олімпійського сезону, брати Бьо немов відродились, в хорошому сенсі дивуючи результатами. В останньому для себе чемпіонаті світу Йоханнес Бьо вже в першій особистій гонці здобув золото, блискуче відпрацювавши на обох вогневих рубежах!

Але головною подією чоловічого спринту в Ленцерхайде стало навіть не 21-ше золото норвежця в історії виступів на чемпіонатах світу, а срібло, яке сенсаційно здобув молодий американець Кемпбелл Райт! Те, що стріляти Райт вміє, добре відомо, і два нулі не стали несподіванкою. Але як же блискуче він відпрацював сьогодні на трасі! За чистим ходом Кемпбелл показав п’ятий час, менш ніж півхвилини поступившись кращому графіку Бьо-молодшого. І як не намагались його посунути спочатку Кантен Фійон-Майє, а потім і Томмазо Джакомел з Вебйорном Соерумом, відібрати срібло у Райта нікому не вдалось! Сьома в історії медаль для американців на чемпіонатах світу і перша за останні п’ять років! Але як би пікантно виглядав цей результат, якщо б Райт все ще представляв Нову Зеландію!..))



У боротьбі ж за бронзу Джакомел та Соерум, попри усі старання на останньому колі, не змогли відібрати місце на подіумі у Кантена. Француз на рубежах схибив одного разу, в той час як у італійця та норвежця було по дві хиби, що і стало вирішальним фактором.

Перебіг нещодавньої змішаної естафети народив надію в українських вболівальниках у хорошу форму капітана чоловічої збірної України. Однак сьогодні Дмитро Підручний надто багато помилявся, та й швидкістю не виглядав спроможним поборотись за медаль. З двома ж колами штрафу він навіть віддав першість двом партнерам по команді.

Українці дуже щільно розташувались у фінішному протоколі: Антон Дудченко завдяки двом нулям на півсекунди випередив Віталія Мандзина і на шість секунд - Дмитра Підручного. Тож спринт наша топ-трійка завершила на місцях з 35-го по 37-е. Тарас Лесюк з двома промахами, на жаль, не зміг вибороти право на участь у гонці переслідування.



У Кубку націй наша команда показала рівнозначні результати зі збірною Словенії, з якою Україна веде боротьбу за восьму позицію. Натомість Швейцарія, Чехія та Італія відірвались від наших хлопців і вже поміж собою ведуть боротьбу за максимальну квоту та п’яте місце.

Завтра в Ленцерхайде відбудуться дві гонки переслідування.

Спринт. Чоловіки
1.  Йоханнес-Тінґнес Бьо  (0+0)  21:56,8
2.  Кемпбел Райт  (0+0)  +27,7
3.  Кантен Фійон-Майє  (1+0)  +37,0
...
35.  Антон Дудченко  (0+0)  +1:59,1
36.  Віталій Мандзин  (0+1)  +1:59,5
37.  Дмитро Підручний  (1+1)  +2:05,2
65.  Тарас Лесюк  (1+1)  +3:02,3

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка націй
Не забудьте поставити оцінки спортсменам за гонку


Комментарии (Всего: 147)

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

2025-02-15 21:05
 # 121  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
У мене так останні три роки життя дають приводи для радощів інколи, але не для надії (це я не про біатлон)
Дум спіро сперо. Інакше кранти.
2025-02-15 21:08
 # 122  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я вболівальник зі стажем і чудово пам'ятаю ті часи, коли такий виступ на ЧС, як сьогодні, був би просто за щастя!
# 63 ленахекки, важко сперечатися, але коли планка піднімається до певного рівня, як то Малий кришталевий Семенова чи чемпіонство Підручного, то завжди виникає питання, чому неможливо решту команди підтягнути до певного рівня? Хоча, і на це питання є відповідь - в Україні немає масованого дитячого біатлону. Причина цього теж очевидна - занизький рівень життя. Тож, поки все буде триматися на ентузіазмі окремих тренерів та відданості улюбленому виду спорта деяких спортсменів, про стабільні успіхи команди мріяти нема сенсу.
2025-02-15 21:10
 # 123  Vetalb1979 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Сєб, Жаклєн, Бреза, навіть Лампіч мають шанси зайти на подіум. І не маленькі. Снайпери-тихоходи - ні.
Тищенко звичайно, що не має шансів, надто він вже повільний. А, скажем, Штрєлов ще й які має шанси. І він цілком підходить під опис снайпер-тихохід.
2025-02-15 21:13
 # 124  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
На лижні так топ,тут без сумніву,але в стрільбі цього сезону катастрофічний провал-це теж факт.Якби хоч стріляв як в минулі сезони,без сумніву був би біля топ-10 КС.

Мартін Понсілуома - ТОП. Не знаю - на лижні чи на велосипеді, але дивимось в загальний залік: 22\23 - 5, 23\24 - 10. Чи може в вас якісь інші крітерії топовості. Йоганес Бе в сезоні 21\22 був 13 в заліку. Це як? Він топ чи тимчасово викреслюємо ? А Жаклєн у вас Топ? А Кантен?
2025-02-15 21:20
 # 125  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ким розглядався? Всі букмекери ставили на Райта))
# 80 Vetalb1979, звісно, розглядався не всіма, але українські околоспортивні журналісти охоче про це писали. Мені здається, що уболівальники на цьому сайті теж приділяли цьому увагу. Адже на початку сезону Віталій встиг покрасуватися у синій майці.
2025-02-15 21:20
 # 126  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Vetalb1979
А, скажем, Штрєлов ще й які має шанси. І він цілком підходить під опис снайпер-тихохід.
Угу. Ну Штрелов снайпер. Не швидкий як олень, але якби всі були такими тихоходами. Середня швидкість як у Розторгуевса. Я так розумію - його теж в тихоходи?
2025-02-15 21:25
 # 127  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
А Біланенко , чи , припустимо, Семенов, були ракетами чи стрільцями? Результати якісь мали? Сем ще й МХГ мав. В інді. Яка вважається гонкою перфектних стрільців.
2025-02-15 21:33
 # 128  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 PUZAN
А Біланенко , чи , припустимо, Семенов, були ракетами чи стрільцями? Результати якісь мали?
Були чимось доволі посереднім. Не так шо б і швидкі, але й не повзали. А коли ще й стріляти вдавалось - ось тоді зірки сходились і можна навіть МХГ в руках потримати.
2025-02-15 21:36
 # 129  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл

Та попри всі проблеми,український біатлон є і буде,це точно можна сказати,чи вистачить цього для великих звершень,напевно ні.Для посередніх результатів напевно так.
# 115 Дмитрий Дудкин, добре сказано, але, звісно, усі ми сподіваємося, що колись зірки для нас зійдуться знов, як у естафеті 2014-го. Адже з тих пір у нашому біатлоному господарстві мало що змінилося.
2025-02-15 21:42
 # 130  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Були чимось доволі посереднім. Не так шо б і швидкі, але й не повзали
А Ви, перепрошую,нобелевський лауреат? Оскароносний актор? Усейн Болт?
А...Мартен Фуркад! Не впізнав Вас під ніком! От звідки цей апломб та безмірна зверхність. Вибачте ,шо я в тапачках.
2025-02-15 21:45
 # 131  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
У мене так останні три роки життя дають приводи для радощів інколи, але не для надії (це я не про біатлон)
# 118 ленахекки, не можу на це не відповісти. І зізнатися також, що живу в такій же парадигмі. Розумію, що для мене "добре" вжі ніколи не буде. Тому радощі, які трапляються, на вагу золота. Навіть, якщо вони просто спортивні.
2025-02-15 21:50
 # 132  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дум спіро сперо. Інакше кранти.
# 121 PUZAN, повністю згоден. Хоча інколи і дишати не хочеться. Тому дуже вдячний нашим спортсменам за ті хвилини, кили можна пірнути у спортивні переживання. Як колись.
2025-02-15 21:59
 # 133  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 PUZAN
Не дуже зрозумів ваших алегорій. Шо з вами? Про шо це ви?
2025-02-15 22:01
 # 134  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Де гроші там завжди політика , тоб то нічого особистого тільки бізнес).
2 mig
Не можу з Вами не погодитися, але до чого тут біатлон?! Я ж сподіваюся, що ті смішні крихти, навіть по нашим українським стандартам, які є у біатлоні Ви ж не називаєте грошами? Тому що на це не те що бізнес, на це навіть обняти і заплакати неможливо. І тільки великі ентузіасти будуть працювати у цій сфері.
Отже, повертаємось до ісходного - тренуватися задля успіху на ГС через КС - природно
2025-02-15 22:49
 # 135  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 mirf
і на це питання є відповідь - в Україні немає масованого дитячого біатлону. Причина цього теж очевидна - занизький рівень життя.
Ви насправді вважаєте, що причина - низький рівень життя? Не будьте наївною людиною, якщо рівень життя стане найвищим у світі, масовості біатлону це не додасть, скоріше - аж навпаки. Причини зовсім інші, і обговорювати їх, це в черговий раз - товкти воду в ступі.
Хоча, як тут вище написали - український біатлон буде.
2025-02-15 23:51
 # 136  Кэр (Кривой Рог) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Дуже рада за Йоханнеса Бьо! Велич, сииила! Дивлюся тепер кожну гонку з ним з радістю і сумом... Буду сумувати.

Як звикнути до тих нових норвежців?))) Їх так багато і вони зараз для мене всі однакові.
2025-02-16 00:20
 # 137  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Кэр
Ну так,нового Йоханнеса на горизонті не видно)))Соерум,Стремсхейм,Улдаль будуть видавати топові гонки,але поки це стабільністю назвати складно.Тут хоч би Лагрейд не заскучав після відходу братів)))Зате французи можуть видихнути з полегшенням,поки можна буде і далі вигравати естафети)))
2025-02-16 00:23
 # 138  Гладюк (Івано-Франківськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Молоді норвежці наберуться досвіду трохи і будуть чкстіше наказувати (теж не безгрішних) Французів... навіть в естафетах
2025-02-16 00:33
 # 139  Гладюк (Івано-Франківськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Бьорндален у інтерв'ю сказав, що коли він змагався, то було більше команд високого рівня, а тепер 2-3. Навіть згадав, що Україна (приємно звісно) була високого рівня (я так зрозумів, що він натякав, в більшості, на жіночу команду). Впринципі я погоджуюся бо тоді ще і росія була конкурента і ще Австрія. Різнобарв'я топ десятки було виразніше, але по суті, це нічого не змінює у плані боротьби за перші позиції!
2025-02-16 01:53
 # 140  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Бьорндален у інтерв'ю сказав, що коли він змагався, то було більше команд високого рівня, а тепер 2-3
# 139 Гладюк, зараз це здається неможливим, але був період, коли у норвежців лише Бьорндален бігав на рівні топів і норвежці не мріяли про перемогу у естафеті. Лише з появою Свендсена і пізніше Тар'єя стала вимальовуватися команда. До речі, у часи Тури Бергер така ж біда була і з жіночою командою.
2025-02-16 02:03
 # 141  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
навіть не дочитала коментарі. Бо що після жіночої голову попелом посипаємо, що після чоловічої. Головне розповідаємо, які класні були "золота четвірка" та який у нас Дмитро. А вот чомусь у Мандзина або Дмитренко будуть " лише рідкі пробліски". А може спочатку відкриєте профайли, та подивитесь, як починали сестрички та на яких місцях були у загальному залику перші три роки? Як починала Підгрушна, як йшов перші три роки Дмитро? А потім пропоную згадати, що Христина другій рік на КМ та вже має доволі гарний результат. Та згадаємо, що Мандзин взагалі першій рік на КМ, але теж йде добре. А якщо у вас не виходить, то ще раз - дивимос перші три роки місце у загальному заліку тих, про кого ви кажете : ото було клас, а це зараз - фі.
2025-02-16 02:27
 # 142  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Христина другій рік на КМ та вже має доволі гарний результат. Та згадаємо, що Мандзин взагалі першій рік на КМ, але теж йде добре
# 141 Lissa, по Мандзину важко заперечувати, а Христині вже 25-ть. Так, є спортсмени, які прогресують повільно, але стабільно. Хотілося б сподіватися, що це той самий випадок. Але після "золотої читвірки", зірочки начебто і загоряються, але швидко гаснуть. Настя Меркушина, Ірина Варвінець ...
2025-02-16 10:25
 # 143  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 mirf
зараз це здається неможливим, але був період, коли у норвежців лише Бьорндален бігав на рівні топів і норвежці не мріяли про перемогу у естафеті.

не було такого в 21 сторіччі. 4-5 норвежців в топ 30 були завжди.
2025-02-16 12:50
 # 144  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Як звикнути до тих нових норвежців?))) Їх так багато і вони зараз для мене всі однакові.
2 Кэр
Я думав тільки для мене ця трійця як "трое из ларца одинакових с лица" нібито їх в одному інкубаторі виростили :)))
2025-02-16 13:03
 # 145  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
не було такого в 21 сторіччі. 4-5 норвежців в топ 30 були завжди.
2 PUZAN
Це так, з "одним Бьорндаленом" колега погарячкував:
Ларс Бергер
Харальд Ханевольд
Фроде Андерсен
Ємиль-Єгле Свендсен
Тарьей
і так далі
2025-02-16 15:50
 # 146  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Це так, з "одним Бьорндаленом" колега погарячкував:
# 145 ленахекки, мабуть так. Просто дуже запам'яталася естафета десь у роках 2010, 2011, коли Бьорндален на четвертому етапі витягував команду зі другого десятку. Але зауважу, що окрім Уле, інші норвежці тоді виступали дуже нестабільно і близько не були, як зараз, претендентами в кожній гонці на першу десятку.
2025-02-16 16:04
 # 147  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
інші норвежці тоді виступали дуже нестабільно
2 mirf
Були такі часи, Ви праві Але вже у 2011 Емиль Свендсен уж точно був претендентом не те, що на першу 10-ку, а, навіть, на перемогу майже у кожній гонці.

[ 1, 2, 3, 4, 5 ]

Останні обговорювані новини
    ЧС-2025. Стартові склади чоловічої індивідуальної гонки (34)
    ЧС-2025. Результати жіночої індивідуальної гонки (144)
    Христина Дмитренко: Рада, що змогла пройти рубежі чисто (1)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Франциска Пройсс 879
2 Лу Жанмонно 787
3 Эльвира Карин Эберг 571
4 Жюлья Симон 530
5 Жанни Ришар 526
6 Осеан Мишлон 495
7 Селина Гротиан 482
8 Суви Минккинен 459
9 Жюстин Бреза-Буше 426
10 Марен Киркейде 379
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке

Юлия Джима 7.81
Кристина Дмитренко 7.54
Анастасия Меркушина 5.95
Елена Городна 5.86

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
390
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
130
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Украина  Виталий Мандзын
Украина  Александра Меркушина
Украина  Елена Городна
Украина  Юлия Джима
Украина  Дмитрий Пидручный
Украина  Кристина Дмитренко
Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Анастасия Меркушина
Украина  Антон Дудченко
Казахстан  Анастасия Макшаева
Украина  Богдан Борковский
Украина  Анна Кривонос
Украина  Дарина Чалык
Украина  Лилия Стеблина
Норвегия  Эндре Стрёмсхейм

interview

2025-02-18
Христина Дмитренко: Рада, що змогла пройти рубежі чисто

2025-02-16
Віталій Мандзин: Ця гонка мені дала ще більший стимул

2025-02-16
Дмитро Підручний: Зі стійкою, на жаль, не справився

2025-02-15
Дмитро Підручний: Намагався боротися за високі позиції

2025-02-15
Віталій Мандзин: Не вистачило трохи сил на закінчення дистанції

2025-01-26
Антон Дудченко: Намагався повністю сконцентруватися на собі