Завтра, 22 лютого, в швейцарському Ленцерхайде класичними естафетами у жінок та чоловіків продовжиться змагальна програма Чемпіонату світу з біатлону 2025 року.
2 ленахекки
Краще дивись на перший етап,тут головне в 5-6 передатися,а до 4-го етапу всі розтягнуться....
2025-02-21 20:39
2 ленахекки
Так, я бачив Вашу відповідь. І також не очікую більшого, ніж реально може бути. А диво? Ну, буває. Але це буде диво
2025-02-21 20:41
2 ленахекки
Тут важливо,не те,що на 4 етапі біжить Настя Меркушина,а важливо те,де будуть суперниці після 3 етапів,і де будемо ми....ось це вкрай важливо.Бо можна йти 5-6 ми,і там і залишитися.Я не вірю,що ми будемо вище Франції,Норвегії,Швеції,Німеччини чи Швейцарії,а за 6-ку треба боротися з італійками,чешками,фінками,австрійками,полячками,естонками,словенками і словачками....ось так.
2025-02-21 20:42
Краще дивись на перший етап,тут головне в 5-6 передатися,а до 4-го етапу всі розтягнуться...
2 Дмитрий Дудкин
Ну дай боже .... :))))
2025-02-21 20:47
А диво? Ну, буває. Але це буде диво
2 verhowyna
Справедливості раді (хоча це, може бути моя вболівальницька уява) дива для нашої збірної частіше за все трапляються саме на жіночій класичній естафеті.
Правда, і епічні провали (на кшталт вчорашнього) теж частіше за все на ній :)
Буудемо вважати, що ліміт провалів ми вже вичерпали, а ліміт на дива - ні!
2025-02-21 20:49
З'являється все більше інформації про лижі у синглі і це все більше змушує реально дивитися на завтрашні естафети
Які там 4-6 місця(
Думаю після ЧС або в кінці сезону будуть прийняті певні рішення щодо сервісу...
2025-02-21 20:51
Якщо казати про прогноз, то у жіночому біатлоні менше команд, які мають повноцінні значно сильніші за нашу четвірки. Але й жіночий колектив у нас трошки слабший, ніж хлопці. Тому тут цілком прогнозовано можна очікувати на 8 місце, а нижче 10 вважати поганим виступом. Але й очікувань, щодо попадання навіть у ТОП-6 небагато, подіум - фантастика У чоловіків конкуренція на перший погляд більша. Але це на перший погляд, бо теж повноцінних четвірок небагато. Плюс конкуренція породжує ризик, атце можливість застрелів у лідерів. Тому, якщо ніхто з наших не провалиться, реально очікувати 6 місце, але у випадку невдачі на якомусь етапі навіть Дмитро навряд чи витягне вище 8-9. Ну і лижі. Я тепер дмухаю на холодне
2025-02-21 21:05
Якщо після 20-го місця в синглі,не будемо обома естафетами в топ-6,для мене це буде розчаруванням
2 Дмитрий Дудкин
Дмитро, вибачте, але я стільки не вип'ю, щоб чекати щось біля 6 місця. Печінка не витримає. Моя максимальна мрія - 8 місце. Але реально - 10.
2025-02-21 21:08
Жінки - якщо без завалів 9-10 позиція; Чоловіки - треба за топ 6 боротися
2025-02-21 21:08
Щиро кажучи, очікував, що "В бій йдуть лише..." - тобто Іру Петренко, а не Олену.
2 ленахекки
може я не так зрозуміла Зоца, коли він сказав, що Петренко ми не побачимо вже на цьому ЧС, бо треба шукати, що в неї за проблеми зі спазмами дихання при навантаженні, але я так зрозуміла, що її вже відправили до лікарів
2025-02-21 21:25
2 Logist З'являється все більше інформації про лижі у синглі
От вам Дудченко тему підкинув. Однині і до кінця сезону в усіх негараздах беде винна сервіс-група. До речі, шведи теж, судячи з їх бігу, не дуже то "втрапили в мазь". Таке буває, як сказав Семенов, абсолютно ідеальної підготовки лиж не буває апріорі, уже хоча б тому, що лижі готуються не "за 5 хв. до старту".
2025-02-21 21:26
Кто-то скажет не верю, но пожелаю сборной УКРАИНЕ, а именно её мужской команде БРОНЗОВОЙ МЕДАЛИ на пьедестале... УДАЧИ!
2025-02-21 21:28
2 verhowyna По юніорах звичайно, що має.
Я подивився на цьому сайті в профайлі-бачу її успіхи лише на чемпіонаті України. Тому якщо вона не була конкурентна на айбию, то про дорослий КС якось і припускати не логічно. Всіх кого привів/вибрав Зоц (чи вони самі прийшли) і тренує -поки не тішать. Дмитренко краща з них, але робить плюс мінус пів Джими)
2025-02-21 21:31
пожелаю сборной УКРАИНЕ, а именно её мужской команде БРОНЗОВОЙ МЕДАЛИ на пьедестале
а я золотой)
2025-02-21 21:37
2 piu-piu
Не всі народжуються Семеренками. Так, сестри в 21 рік вже мали срібло ЧС в естафеті, але в тій команді був видатний стрілок і двічі бронзовий призер ЧС Хвостенко і дуже надійний забійник Яковлева. Наразі ні фінішера, ні забійника, та й Олена не з скороспілок, вона не Райт, не Осеан, її час прийде років через 5-7.
2025-02-21 21:37
2 vl-2
вам Дудченко тему підкинув
Справа не тільки у Дудченку. Ось коментар Бєлової: "Дуже болюча тема. Як мене сервісмен питає, що далі робити, то вибачте."
І далі каже, що після завершення ЧС буде серйозна розмова із сервісом. Бо так бути не може.
2025-02-21 21:39
Дмитренко краща з них, але робить плюс мінус пів Джими)
Внесок дівчат в залік КН говорить дещо про інше. Всіх кого привів/вибрав Зоц (чи вони самі прийшли) і тренує -поки не тішать.
Залежить від розмірів губозакаточної машинки в розпорядженні кожного конкретного вболівальника. Якщо очікувати тут і зараз від Саші, Оленки чи Дарини результатів рівня золотої четвірки - тоді, звісно, можемо констатувати повний тренерський провал.
2 piu-piu Всіх кого привів/вибрав Зоц (чи вони самі прийшли) і тренує -поки не тішать. Дмитренко краща з них, але робить плюс мінус пів Джими)
От коли у неї теж буде персональний тренер, то й вона буде плюс-мінус Джима. А якщо серйозно, по суті вона у збірній лише другий сезон, результати стабільніші, але значного прогресу поки немає. В принципі, наступний сезон буде переломним - це і якись досвід, і вік, і ОІ.
2025-02-21 21:47
2 Why_Me (!)
Ну то ради правди скажіть, чи був це повноцінний старт на КС. Хто з нашої основи брав у ньому участь. На третій тиждень війни. А я кажу про повноцінний дебют на КС. Чи я не правий і дівчина справді занадто довго приховує свій потенціал?
2025-02-21 21:52
2 verhowyna
Так , Ви неправий, я по факту написав, інше - байдуже)
2025-02-21 21:56
2 verhowyna Справа не тільки у Дудченку.
Поза всяким сумнівом, але питання і до того ж Дудченка - що з чим він порівнює: "колись було краще - зараз гірше", чи "учора було краще - сьогодні гірше"? Те ж і Бєлова - у неї є порівняння, чи їй хочеться чогось кращого?
2025-02-21 22:03
Дмитро знову впав на тренуванні (хтось із сервісменів команд-конкурентів "постарався", виїхав назустріч зі спуску), каже, що обійшовся зламаною палицею. Забагато форс-мажорів в капітана для одного ЧС((
2025-02-21 22:13
2 vl-2
Бєлова ставить під сумнів професіоналізм сервіс команди. Можна списати це ц на емоції. Але треба також розуміти, як мають почувати себе спортсмени і тренери, коли їхня праця зводиться нанівець невмінням когось виконувати свою роботу. Бо вона обурюється не тим, що погані лижі, а тим, що сервісмен який пропрацював 8-10 років не знає, що йому робити.
2025-02-21 22:16
2 vl-2 Ось коментар Бєлової: "Дуже болюча тема. Як мене сервісмен питає, що далі робити, то вибачте."
І далі каже, що після завершення ЧС буде серйозна розмова із сервісом. Бо так бути не може.
Так, я саме про це інтерв'ю
Поза всяким сумнівом, але питання і до того ж Дудченка - що з чим він порівнює: "колись було краще - зараз гірше", чи "учора було краще - сьогодні гірше"? Те ж і Бєлова - у неї є порівняння, чи їй хочеться чогось кращого?
Думаю саме так і є, Антон має з чим порівнювати, в першій гонці змішаній Антон чесно хвалив сервіс за хороші лижі, в спринті у всіх наших хлопців теж були проблеми з лижами про це теж говорилось, в індивідуальній Антон сам визнав що погано обрав стартову групу для себе і тому з лижами було не дуже, як на мене то й добре що Антон говорить все як є, яка ситуація, хороші лижі - визнає, погані теж.
І звісно головні тренери теж бачать що важко справляється сервіс команда на ЧС, важка траса та умови для цього і тренерів можна зрозуміти вони теж хочуть все щоб працювало як треба для результату.
2025-02-21 22:23
що Петренко ми не побачимо вже на цьому ЧС, бо треба шукати, що в неї за проблеми зі спазмами дихання при навантаженні, але я так зрозуміла, що її вже відправили до лікарів
2 Lissa
Дуже дякую.
2025-02-21 22:27
Лишаймо ці лижі, тут ми нічим не зарадимо. Це емоції, а над вирішенням проблеми мусять працювати професіонали. По-іншому не вийде.
Вернемося до естафет. Бєлова каже, що є можливість зачепитися чоловікам за ТОП-6, ат нижче 8 місця не повинні опуститися. Вище у своєму прогнозі я також писав, що цілком реально бути у ТОП-6. Щоправда у разі провалу на якомусь етапі, думаю відкотимось далі, ніж 8-е
2025-02-21 22:31
Залежить від розмірів губозакаточної машинки в розпорядженні кожного конкретного вболівальника.
2 phanтом
то була не критика, питання не в особистості буть-кого, а в оцінуванні конкуретноздатності і констатація. Хотілось зрозуміти ТШ чом вони беруть наприклад Городню, а не О Меркушину, яка хоч якийсь результат на айбию возить. Нічого звісно не передбачає виграшу, але потенціал все ж показує. Дуже багато в нас в жіночій юнацтва, на мій погляд, і мало досвітчених і тих що можуть додати до молодості досвіду. Колись багато шуму було що в збірній "старі"катаються, але риторичне- чому федерація допустила такий східчастий розвиток, що були старі, а тепер ну зовсім молодь-молодь+Джима (яка при Семеренках була молодь)?
2025-02-21 22:33
2 verhowyna
Це ЧС тут будуть нерви, щось схоже як з Інгрід в змішаній наврядчи, але хтозна, можна бути і 22 і 2)
2025-02-21 22:33
2 piu-piu
ви начебто з Місяця впали. Вибачте, просто я дуже здивована. Бо я так розумію, що взагалі пропустили про те, що в нас випало декілька поколінь. Тобто немає з кого обирати. Тому ті, що зараз, в нас найкращі на ці роки.
ЗОЦ (листопад 2024) : "Нам складно ще й тому, що тут, наверху, працюють в основному спортсмени 25-28 років, а у нас саме цього покоління, як я вже неодноразово говорив, практично немає. З 2000-го по 2005 рік, у нас просто немає спортсменів. Тож, одні ще занадто молоді, ті хто зараз у нас є, ким Федерація займається, а тут у нас немає вибору. І так ще мабуть буде років зо три."
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.
Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)