Завтра, 22 лютого, в швейцарському Ленцерхайде класичними естафетами у жінок та чоловіків продовжиться змагальна програма Чемпіонату світу з біатлону 2025 року.
2 piu-piu Дуже багато в нас в жіночій юнацтва, на мій погляд, і мало досвітчених і тих що можуть додати до молодості досвіду. Колись багато шуму було що в збірній "старі"катаються, але риторичне- чому федерація допустила такий східчастий розвиток, що були старі, а тепер ну зовсім молодь-молодь+Джима (яка при Семеренках була молодь)?
Хіба це погано на даний час!?
пішов процес омолодження
Або кого з досвідчених ви сьогодні б ще хотіли побачити в команді А?
2025-02-21 22:37
2 Lissa
див №58
2025-02-21 22:38
2 Why_Me (!)
№ 48. Це не враховується. Чому? Тому що це була ситуація, коли нашої команди взагалі не було, а сестри Городні були десь там за кордоном ( бо це початок вторгення) та на знак підтримки України за кошти міжнародної Федерації біатлону ім проспонсорували просто пробігти від України. Надали лижі, зброю та вони пробігли. Вот й все.
2025-02-21 22:42
2 piu-piu
дивлюся.
"Хотілось зрозуміти ТШ чом вони беруть наприклад Городню, а не О Меркушину, яка хоч якийсь результат на айбию возить. Нічого звісно не передбачає виграшу, але потенціал все ж показує."
Меркушину Сашу теж брали. Навіть в КН вона допомогла. Але вона ще молодше Городної. Це навантаження, які в Україні немає чим компенсувати. Тому Саша потім поїхала туди, де змагалася зі своїм віком. Дуже вдало, до речи.
2025-02-21 22:47
кого з досвідчених ви сьогодні б ще хотіли побачити в команді А?
2 Logist
питання не в мені і кого б я хотів побачити (Йосипа Бьорденко, Шуру Легредчука, Фіону Пройсенко, Еліну Єбергаліну). питання -а чом іх нема в золоті 25-27 років. Війни не було. Спорт популярний. Да не все так добре було, але зараз буде лише гірше набагато імхо
2025-02-21 22:49
2 piu-piu
до речі, по швидкості Саша ще дуже програє Олені.
Середній час відставання на кілометр від середнього часу п'яти найкращих результатів у спринтерських перегонах (у секундах).
Саша 2024/2025
16.80
Олена
2024/2025
10.50
У Олени стрільбу треба підтягувати. А прогрес в неї доволі сильний, бо минулий рік її швидкість була
2023/2024
20.10
2025-02-21 22:49
2 Lissa
Взагалі то piu-piu запитував, чому федерація таке допустила. Але відповідь на це питання звучала вже багато разів. І основна причина у тому, що підготовка зміни - це комплексне питання. Воно не залежить лише від федерації, чи тренера, чи наявності тренувальної бази. А у нас це і ще море всього іншого накопичилося на раз. І тому та "золота четвірка" за логікою речей мала би взагалі у майбутньому не повторитися. А Зоц ще дуже оптимістично каже про 3 роки. Наша країна на краю прірви, молодь масово покинула і продовжує покидати країну і те, що у роки найбільшої з часів світової війни Україна взагалі бере участь у ЧС й інших змаганнях - це вже неймовірне диво
2025-02-21 22:52
2 piu-piu
вибачте, ви біатлон вважаєте популярним спортом в Україні? Реально? Я навіть розгубилася. Майже без сніга, не масовий, беруть всіх, хто прийде, бо вдруг зірочка маякне. Ви в'ю Підгрушної почитайте нещодавне. Думаю, вам буде цікаво
2025-02-21 22:53
2 Logist Антон має з чим порівнювати,
Якщо так розуміти Дудченка, то навіщо Бєлова "пазуху рве"? Суто бабські емоції? От Зоца я розумію, і Зоц сервісменів розуміє: хотілося чогось радикального - не вгадали. Чому саме на цей сінгл - можливо, вирішили ризикнути на гонці, де найменше учасників. Щось підправиться, і завтра, можливо, усе буде навпаки.
2025-02-21 22:55
Взагалі то piu-piu запитував, чому федерація таке допустила. Але відповідь на це питання звучала вже багато разів. І основна причина у тому, що підготовка зміни - це комплексне питання. Воно не залежить лише від федерації, чи тренера, чи наявності тренувальної бази. А у нас це і ще море всього іншого накопичилося на раз. І тому та "золота четвірка" за логікою речей мала би взагалі у майбутньому не повторитися. А Зоц ще дуже оптимістично каже про 3 роки. Наша країна на краю прірви, молодь масово покинула і продовжує покидати країну і те, що у роки найбільшої з часів світової війни Україна взагалі бере участь у ЧС й інших змаганнях - це вже неймовірне диво
2 verhowyna
Якщо я його не вірно зрозуміла, то вибачаюсь. Але з вами я повністю згодна у тому, що ви написали. Але проблема почалася задовго до вторгення. І про те, що ми до цього йдемо, почали говорити вже голосно вже у 2017 році.
2025-02-21 22:56
2 Lissa
#63. Дякую. Але людина каже, що я неправий, бо є такий факт випадкової участі дитини у КС, а все інше - не важливо. Я вже й не став більше сперечатися
2025-02-21 23:00
Кому цікаво - вважають букмекери, що шанси попасти в першу шістку у жінок восьмі, а чоловіків 10... не співпадає з тим,що ми тут говоримо, будемо сподіватися,що нашу чолову збірну бкумекери недооцінюють
2025-02-21 23:01
2 vl-2 то навіщо Бєлова "пазуху рве"? Суто бабські емоції?
Розсмішили
Можливо Надія Олександрівна більш емоційна та прямолінійна людина ніж Микола Миколайович, а може ще й той фактор що вона розуміє що за добре підготовлених лиж чоловіча команда справді є досить конкурентною, не для того ж Надія Олександрівна повернулася до тренерської діяльності в рідну збірну щоб через погані лижі провалювати гонки ЧС)
2025-02-21 23:02
2 Lissa І про те, що ми до цього йдемо, почали говорити вже голосно вже у 2017 році.
Ага, але і тоді, і зараз, усі так сором'язливенько оминають одну з основних причин - та та ж "золота четвірка" найбільше й "доклала до цього руку" - і ситуативно, і фактично.
2025-02-21 23:02
2 Lissa
проблема почалася задовго до вторгення
Абсолютно погоджуюсь. А про війну згадав тільки з огляду на дуже оптимістичний прогноз Зоца, що треба почекати 3 роки
2025-02-21 23:05
2 vl-2
Ну, моя улюблена ця Юля з цієї четвірки от абсолютно до цього руки не доклала. Саме у час тої кризи вона навіть подумувала взагалі припинити виступи за збірну і навіть переїхала в Словенію
2025-02-21 23:05
2 Lissa ви біатлон вважаєте популярним спортом в Україні?
для мене -так. а взагалі оцінити що хто дійсно дивиться майже неможливо не вдаючися до статистичний методів припуску. Сніг він жеж в горах, а не взагалі скрізь. З років 20-30 назад було більше снігу (як раз би виріс біатлоніст).. Те що його вже давно транслюють на суспільному (ут-1першому) каналі, що все ж свідчить, що не такий вже і не популярний. Звісно потребує певних умов, певної атрибуції, тому у нас в ньому й приживаються люди які живуть цим спортом сім,ями (правда це в нас всюди, не тільки в спорті) .
2025-02-21 23:12
2 Lissa
І про те, що ми до цього йдемо, почали говорити вже голосно вже у 2017 році.
Ага, але і тоді, і зараз, усі так сором'язливенько оминають одну з основних причин - та та ж "золота четвірка" найбільше й "доклала до цього руку" - і ситуативно, і фактично.
2 vl-2
Тобто в 30-31 рік вони мали кинути біатлон?Про вік Юлі взагалі мовчу.. І зразу ж у нас би зявилось би купа талантів? і ці таланти просто рвали ІБУ, а їх не пускали 30 річні старухи?
2025-02-21 23:13
2 trov
Зважають на більший ризик у наших чоловіків піти на коло. Все ж у дівчат ми з острахом дивимося у бік Олени. А в чоловіків є Тарас, але є й Віталій, який вже чудив.
2025-02-21 23:17
2 Logist Розсмішили
Та смійтесь на здоров'я, тільки ж так і про її професіоналізм можна сказати, чи не так? Публічні люди повинні оперувати фактами, а не емоціями.
2025-02-21 23:19
В чоловіків можлива медалька, якщо в наших буде хороші лижі і 0+2, а у Швеції 2+12) ну і всіх інших 0+11)))
У жінок... навіть при 0+2 Максимум 5 місце.
А та то думаю, що чоловіки будуть шості, а жінки сьомі.
2025-02-21 23:22
2 vl-2
так і про її професіоналізм можна сказати
Звісно, і про її професіоналізм можна і будуть казати. Але робота тренера і робота сервісмена "трохи" відрізняються. Тому побачити наслідки її роботи і оцінювати професіоналізм можна буде не раніше, ніж після ОІ
2025-02-21 23:24
2 trov Тобто в 30-31 рік вони мали кинути біатлон?
Чому кинути? Хоча, до речі, вони й кидали його по черзі, тому та четвірка більш нічого й не виграла. Потім поверталися, і це теж - нормально (особливо - для них). Тільки розвиток біатлону забуксував, а потім ще й "проєкт" з'явився...
2025-02-21 23:30
2 verhowyna Тому побачити наслідки її роботи і оцінювати професіоналізм можна буде не раніше, ніж після ОІ
Звичайно, ну яке відношення мають сервісмени до чемпіонів ОІ (більше того - до їх тренерів). Їх справа - "таскать рояль. І отримувати оцінку роботи від бєлових.
2025-02-21 23:36
2 verhowyna і навіть переїхала в Словенію
Звичайно, "переїзди в Словенію" грали тільки "на руку" нашій команді... А сам переїзд - це її справа (до речі, вона і зараз ТАМ), і якби вона виявила бажання виступати за Словенію - я б сприйняв це, як належне.
2025-02-21 23:41
Ага, але і тоді, і зараз, усі так сором'язливенько оминають одну з основних причин - та та ж "золота четвірка" найбільше й "доклала до цього руку" - і ситуативно, і фактично.
Обожнюю людей, які вміють так захоплююче викривляти факти) Все ж таки зробити з людей, які роками прославляли країну і тішили вболівальників, щось на кшталт кримінальних злочинців - не кожний зможе)
і ці таланти просто рвали ІБУ, а їх не пускали 30 річні старухи?
Звісно, рвали - Журавок, Бондар і болотний десант) І байдуже, що одні, коли їм давали шанси себе проявити на КС, не бігли, інші - не стріляли, а решта і без того як сир в маслі катались - всім їм поголовно наші олімпійські чемпіонки знищили їх, без сумніву, блискучі кар`єрні перспективи))
2025-02-21 23:43
2 vl-2
І отримувати оцінку роботи від бєлових
Я б додав ще й від спортсменів. І це природньо, що замовник оцінює роботу обслуги. Така вже незавидна доля у цих сервісменів. Але ж погодьтеся оцінка могла би бути і суперова, якби було за що її давати
2025-02-21 23:46
2 vl-2 Звичайно, ну яке відношення мають сервісмени до чемпіонів ОІ (більше того - до їх тренерів). Їх справа - "таскать рояль. І отримувати оцінку роботи від бєлових
Ну поставте себе на місце Надії Олександрівни, коли ти головний тренер і тобі доведеться звітувати про досягнення на головних стартах і ти бачиш очевидну проблему, яка не дозволяє краще виступати твоїй команді, то що вона має нічого не говорити, або казати ми все розуміємо, все під контролем, все добре ...але ж не добре
2025-02-21 23:49
2 verhowyna Але ж погодьтеся оцінка могла би бути і суперова, якби було за що її давати
Погоджуюся, тільки той же Дудченко і давав її по факту, а госпожа Бєлова - взагалі, "що я там ще буду з якоюсь челяддю розбиратися".
2025-02-21 23:56
2 vl-2
що я там ще буду з якоюсь челяддю розбиратися
Не було такого. Був розпач ("немає слів"), що люди питають поради у того, хто не може їм такої поради дати (бо ніколи не працював сервісменом) і надія, що хлопці, які по 8-10 років пропрацювали у цій сфері все ж щось зможуть вирішити до естафети. Ви ж за факти?
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.
Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)