Саме таким мав бути завершальний акорд чемпіонату світу в Ленцерхайде! Гонка з несподіваними сюжетними поворотами, падіннями та поверненнями фаворитів і боротьбою за медалі до останніх метрів!
Перебіг чоловічого мас-старту вийшов справді унікальним - кожен новий вогневий рубіж дарував нове ім’я проміжного лідера, але в підсумку все завершилось досить банально: потрійним норвезьким подіумом.
Перший особистий чемпіонський титул в кар’єрі виборов Ендре Стрьомсгейм, який на останнє коло пішов разом зі Стурлою Легрейдом, але досить швидко відірвався від лідера Кубка світу і тріумфально фінішував у гордій самотності!
А ось за дві інших медалі боротьба ледь не призвела до фотофінішу! Здавалося, у Легрейда був досить комфортний запас перед наступним конкурентом, але цим суперником був не хто інший як Йоханнес Бьо - той, з ким Стурла боротиметься на фініші сезону за Великий Кришталевий Глобус. Йоханнес з кожною сотнею метрів "відгризав" відставання у Стурли, аж поки на фінішній прямій майже порівнявся з суперником! Однак Легрейд зібрав докупи усі сили, що залишились після півторатижневого змагального марафону і все ж виграв три десятих секунди!
Необхідно також відзначити спортсмена, який фінішував четвертим. Цей чемпіонат став справді зірковим для Кемпбелла Райта - після двох медалей у спринті та переслідуванні, головне відкриття цього сезону показав ще один топ-результат!
Двоє українців, які стартували в останній гонці турніру, розпочали мас-старт дуже оптимістично: після першого рубежу і Дмитро Підручний, і Віталій Мандзин були у вісімці кращих. Але у Віталія усі три наступні рубежі пройшли з колом штрафу, що в підсумку дозволило поборотись лише за 27-е місце. А Дмитро несподівано завалив другу стрільбу - чотири кола штрафу, при тому що три інші рубежі пройшов чисто. Після завалу в другій лежці Підручний фактично перейшов у тренувальний режим і став останнім спортсменом, який на цьому чемпіонаті перетнув фінішну лінію. Під овації переповненого стадіону.
Після такого фізично та емоційно насиченого чемпіонату, усі учасники турніру відчувають величезну втому - незалежно від того, чи стали вони героями Ленцерхайде, чи не змогли реалізувати свої амбіції. Тож до наступного етапу Кубка світу потрібен відпочинок - гонки в Нове-Мєсто поновляться 6 березня.
А до того увагу вболівальників буде прикуто до молодіжних змагань: вже 26 лютого в Естерсунді стартує головна юнацька та юніорська подія сезону - чемпіонат світу, де ми також несамовито будемо вболівати за наших спортсменів!
На жаль результати наших в біатлоні не покращуються
2 О.Пеклов
покращуються та й ще доволі суттево. Це можна побачити у Загальному Заліку Кубку Світу. Коли вже за декілька етапів до закінчення КС наші набрали очок у особистий залік більше чим в два рази від минулого року, та значно покращили свій рейтинг. Просто до медалей далекувато ще. А для цього так, ще пахати та пахати.
Але взагалом наші прогресують, а в попередні роки три роки регресували. Причому також помітно.
2025-02-24 16:27
Це можна побачити у Загальному Заліку Кубку Світу. Коли вже за декілька етапів до закінчення КС наші набрали очок у особистий залік більше чим в два рази від минулого року, та значно покращили свій рейтинг
2 Lissa
Зараз Вам будуть розповідати, що "загальний залік КС і бали, то взагалі не про що" :))
Ну погодьтеся, ну ось два перші рядка у заліку КС Йося та Стурла - ну хіба це біатлоністи?! Зліли вчора якомусь 14 номеру заліку! :))))
А, якщо серйозно , то цілком з Вами згоден- є прогрес на тлі минулого року, але ж нашим вболівальникам хочеться як мед, так і ложкою :))
2025-02-24 16:32
2 ленахекки
ну.... з групою "Де медалі?!" взагалі важко розмовляти. Бо це не про біатлон взагалі, а про медалі, яки вони пам'ятають а дехто тільки з-за них почав дивитися біатлон :))
2025-02-24 18:36
2 mirf Тому я радів перемозі Стрьомсгейма не менш, ніж, якщо б переміг українець.
Взагалі в тій дуелі я вболівала за Легрейда) з першої його появи на КС)
Але і такий подіум мені подобається)
Дуже приємно, коли людина - не тільки спортсмен, але ще й дійсно Людина. Тому вболіваю за всіх норвежців - бо вони дійсно нас підтримують. За що їм вдячність і перемоги)
А нам всім - дочекатись нашої Великої Перемоги!
2025-02-24 18:46
коли людина не зовсім зрозуміла тему ... Тому я також вибачаюсь перед вами за різку відповідь.
# 90 Lissa. Дякую. Претензію зрозумів. Намагатимуся бути більш уважним.
2025-02-24 19:50
как скучно мы живем!
Настільки погана ситуація в латвійській збірній, що довелося битися за пару лиж?
Версія Бріциса: Того ранку він (Растаргуєвс) встиг влаштувати скандал усьому сервісу, всіх звинуватити в тому, що торік хтось із сервіс-команди вкрав лижі. Я його весь той день не бачив, але чув розповіді від сервісу. На вечері він сказав, що мені з ним треба поговорити. Я йому сказав, що мені з ним немає про що говорити, поки він не вибачиться перед сервісом. Через короткий час він був уже в моїй кімнаті. І я йому повторив: поки ти не підійдеш і не вибачишся за те, які дурниці ти там наговорив, я з тобою спілкуватися не збираюся. На що я отримав відповідь, що ні, це не сервіс, а я вкрав ті лижі в нього. Зрозуміло, що я був розлючений, і сказав, що за такі слова можна отримати по зубах. Ну чи плюс-мінус щось подібне. На ці слова він тільки засміявся і сказав, що я не людина-справи, а лише базікало. Він був готовий мене прибити в цій кімнаті. Але перше, що мені вдалося — я його випроводив із тренерської кімнати, бо в ній я був зі своїм маленьким сином. Боксерів із нас не вийшло, але поборолися ми добре (контакт був з обох сторін). Я можу сказати не лише за себе, а й за всіх, хто працює у команді. І можу стверджувати, що жодні лижі 100% не зникали.
Версія Растаргуєвса: я прийшов до Бріциса обговорити минулорічний інцидент, коли в мене зникли лижі. Бріцис кражу заперечував, а я посилався на свідка, і обіцяв домогтися розслідування. Ілмаріс виштовхнув мене з номера готелю та напав.
Латвійському телебаченню Расторгуєвс розповів, що коли Бріцис напав на нього, рознімати їх довелося двом іншим членам латвійської команди. "Це по суті кримінальна відповідальність, якщо тренер нападає на спортсмена". Біатлоніст розповів, що у нього не лише розбитий ніс, а й зламаний палець та травмовано плече. Це позбавило спортсмена можливості боротися на чемпіонаті світу (якщо Андрейс отримав перелом пальця, то яким чином він вийшов на старт мас-старту?). Також латвієць зазначив, що більше не збирається виступати за збірну Латвії, поки там є Бріцис.
Байба Бендіка в своєму інстаграмі стверджує, що ініціатором конфлікту є Андрейс Растаргуєвс, а дії Ілмаріса Бріциса я сприймаю як захист родини та колективу.
2025-02-24 20:14
Взагалі в тій дуелі я вболівала за Легрейда) з першої його появи на КС)
Але і такий подіум мені подобається)
Дуже приємно, коли людина - не тільки спортсмен, але ще й дійсно Людина. Тому вболіваю за всіх норвежців - бо вони дійсно нас підтримують. За що їм вдячність і перемоги)
# 94 SAFI, симпатизую Легрейду, але і Стрьомсгейм своїми вчинками на підтримку України "купив" мене.
2025-02-24 20:24
Також латвієць зазначив, що більше не збирається виступати за збірну Латвії, поки там є Бріцис.
# 96 Sumchanka, невже Расторгуєвс прибере з імені та призвіща букви "с"?!
2025-02-24 21:15
2 mirf невже Расторгуєвс прибере з імені та призвіща букви "с"?!
І куди він піде? В Молдову, хіба що))) А ні, є ще два варіанти, Румунія та Південна Корея)))
2025-02-24 21:23
2 Григорьевич
А може в Україну, нам саме потрібен 4й в естафету)
але мабуть краще не треба, щоб ще наші сервісмени з синяками не ходили))
2025-02-24 21:27
2 Logist
Та нашим сервісменам корисно було б(( Але я, особисто проти. Треба шукати по Европі українських дітей, що почали займатися біатлоном в інших країнах, а не збирати підстаркуватий мотлох, з претензіями на неперевершену особливість.
2025-02-24 21:30
2 ленахекки
Мед.алі ложкою)))
2025-02-24 21:32
2 Lissa
Та вони майже не дивляться гонки...в більшості результати і деякі естафети. Але пишуть майже завжди ''нашо їхали..'' і т по.
2025-02-24 21:33
2 Григорьевич Треба шукати по Европі українських дітей, що почали займатися біатлоном в інших країнах
Це щось мабуть з нереального, навіть якщо і знайдете то наврядчи переконаєте представляти Україну, але спробувати пошукати можна)
2025-02-24 21:38
2 Григорьевич
Цікава пропозиція...це як у футболі..і є деякі перспективні гравці, особливо в Німеччині.
Тим більше зараз дуже багато молодих і напевне тих хто займався біатлоном виїжджають закордон!
Але, якщо вони будуть займатися біатлоном закордоном, то по суті мають за їхню країну бігати... але конкуренція тому нехай там тренуються десь до 19, а потім на ЧУ давати всіх і в команду В)
2025-02-24 21:43
2 Logist
А якщо ця країна - Норвегія?))) Скільки тамзараз українських біженців? Треба просто запустити тренд. Ви бачили як грає збірна України U-18 з хокею, яка на 70 відсотків складається з хлопців які грають в юнацькій лізі Норвегії. Так, там трохи інща ситуація, ті хлопці виїхали вже займаючись хокеєм в Україні. Але той прогрес, якого вони досягли в Україні майже неможливий. Бо тренери не думають, як заробити на дітях, а батьки не думають де вкрасти грошей, щоб діти мали змогу займатися.
2025-02-24 21:55
2 Григорьевич
Хоч хокей мене мало цікавить, але й справді щойно подивився команда U-18 виглядає перспективно, на відміну від дорослої(
таки є сенс у ваших словах, потрібно керівництву федерації біатлону буде приділити увагу пошуку українських талантів закордоном, хоча б навести зв'язок
Це щось схоже як тренуватися з персональним тренером за кордоном як Юля чи Дмитро, маючи більше можливостей, а представляти Україну
2025-02-24 22:12
2 Logist
це буде навіть краще, аніж з Юлею і Дмитром бо саме база буде закладалися!
2025-02-24 22:15
Мед.алі ложкою)))
2 Гладюк
Саме так!
Ні, я сам не проти, щоб медалі ложкою, ми на цьому ЧС були на місті команди Франції (6 золотих, 2 срібних, 5 бронзових), але, якщо мої "хотелки" не виконалися, то хто винний?! Звичайно, ФБУ, ТШ та спортсмени :))))
2025-02-24 22:17
А якщо ця країна - Норвегія?)))
2 Logist
Ну чому ж тільки Норвегія. Треба мислити системно :)) - зараз багато наших і у Швеції, і у Німеччині, і у Італії, і у Франції. Так що нехай усюди тренуються :)
2025-02-24 22:19
2 ленахекки
Тому що в збірну Норвегії важче пробитися)))
2025-02-24 22:22
Слухайте, ви всі такий захоплюючий план розвитку нашого біатлону за кордоном розробили, що перспективи вражають.
Уявляю собі через кілька років на якомусь сайті норвезьких вболівальників їхній місцевий нитик "ленахеккі" буде питати - а що це за Кубок світу такий нудний - ніби відкритий чемпіонат України в Буковелі?! :)))))
2025-02-24 22:22
Хто має можливість зв'язатися з кимось із нашої команди підкиньте їм ідею пошуку молоді закордоном...і ще якось агітувати батьків, які закордоном, приводити дітей на біатлон)
2025-02-24 22:26
2 Sumchanka
Дивний вибір - надавати в табло, коли ти біатлоніст, але добре, що в бокс не пішли:)
2025-02-24 22:26
2 ленахекки
Якщо реально цим зайнятися (наших по світу дуже багато) то через пару років можна когось таки знайти, а може і не когось, а Йоханеса або Сімона)))
2025-02-24 22:32
2 Гладюк
То є так!
2025-02-24 22:34
2 Sumchanka
ну нічого собі - гарячи латвійські хлопці! У нас такого з часів Віталіка Кільчицького не було
2025-02-24 22:36
Такс....всі хто має знайомих закордоном, дзвоніть їм і наполегливо радьте вести своїх дітей у біатлонну секцію)
2025-02-24 22:38
2 ленахекки
На жаль такого не буде. І скоріш за все не буде ї хоч якоїсь реалізації такого плану. Бо ті, хто відпоавідають за розвиток біатлону, та й взагалі спорту, в Україні, мислять дещо іншими категоріями. Краще синиця в руці, ніж тарган в дупі. Не проглядаються бюджетні кошти, які можна освоячити. І тоді ж треба признати, що вся система продуцирує третьосортних спортсменів. Які з дитинства не освоїли належну техніку лижного ходу, тому вимушені витрачати більше ресурсів організму на подолання тієї ж самої дистанції, що і інші. І так далі. Бо сама думка, до якої я підштохнув обговорення, дуже проста. Я не думаю, що в ФБУ, вже такі дурні, що ніхто до цього не доторопав. Але кому воно там треба. Це ж буде слідство, в результаті якого вийдеш на самого себе.
2025-02-24 23:00
2 Гладюк Такс....всі хто має знайомих закордоном, дзвоніть їм і наполегливо радьте вести своїх дітей у біатлонну секцію)
А чому в біатлонну? Найперше "ведуть" у тенісну, якщо зимові - найвірогідніше гірські лижі, особливо сучасні види. А біатлон - навіщо він, там тільки возні зі зброєю стільки.
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.
Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)