Кубок мира
# Имя Очки
1 Стурла Легрейд 1071
2 Йоханнес Тингнес Бё 967
3 Эрик Перро 797
4 Эмильен Жаклен 755
5 Себастьян Самуэльссон 732
6 Кантен Фийон Майе 706
7 Томмазо Джакомел 690
8 Тарьей Бё 663
9 Вебйорн Соэрум 563
10 Фабьен Клод 549
Весь рейтинг
Последнее фото
Все фотогалереи
Главная
Обсуждения   21:24
Турнир
Все о биатлоне
Чат
Блоги
Интервью
Пресса
Голосования
Трансляции на ТВ
Сайты о биатлоне
Контакты
Календарь
Кубок мира
Кубок IBU
Юниорский кубок IBU
Результаты
Кубок наций
Кубок наций IBU
Статистика стрельбы
Скорость спортсменов
Биатлонная статистика
Наша сборная
Автографкарты
Фотогалереи сборной
Личные фотографии
Чемпионаты Украины
Спорт-школы Украины
Профайлы
Фотогалереи
registration
Регистрация
Вход
Мой профайл
next race

Кубок мира, Поклюка
2025-03-16 12:05 (CET)
Одиночная смешанная эстафета

Ближайшая трансляция

Кубок мира, Поклюка
2025-03-16 12:05 (CET)
Одиночная смешанная эстафета

Время киевское

Все трансляции


2023-02-19
Зміна поколінь: як уникнути глухого кута?

2019-10-05
По другую сторону трассы, часть 3

2019-10-03
По другую сторону трассы, часть 2

2019-10-02
По другую сторону трассы, часть 1

2019-03-11
Когда нет ничего невозможного

2019-02-28
Минск и Раубичи – это топ, но организация не выдерживает критики


2025-03-16 17:05 |

Поклюка-2025. Результати змішаної естафети



На останню гонку восьмого етапу Кубка світу в Словения Поклюці українська четвірка виходила без грандіозних планів. З огляду на те, як важко пройшов мас-старт напередодні для Юлії Джими, важко було очікувати олімпійську чемпіонку в естафетному квартеті, тож в жіночій частині міксту наша команда була представлена молодіжному складі.



Олександра Меркушина, яка виконувала роль стартера, досить непогано відпрацювала на вогневих рубежах, використавши загалом лише два запасні патрони з непоганою швидкострільністю, а ось на трасі програвала передбачувано багато, і на передачі естафети наша спортсменка була 16-ю з майже півтора хвилинним дефіцитом.

У Олени Городної стійка за статистикою вийшла трішки гіршою, але зважаючи на те, скільки хибили суперниці, загальні три додаткові патрони – блискучий результат. При цьому відставання нашої команди від лідерів збільшилось менш ніж на хвилину, а по позиціях Городна змогла підняти команду на 13-те місце.

Розриви в другій половині пелотону сформувались вже дуже солідні, тому для наших чоловіків реалістичним завданням було – поборотись за топ-десятку, і також обійти збірну Словенії, з якою наші хлопці змагаються за позицію в Кубку націй.

І з обома цими завданнями Антон Дудченко та Віталій Мандзин впорались на відмінно! Та й навіть перевиконали план )) Усі чотири «чоловічі» рубежі Україна подолала без додаткових патронів, і кожен з наших хлопців на своєму етапі відігравав по дві позиції! Фінішну лінію Мандзин перетнув дев’ятим, на півхвилини раніше за словенця Ловро Планко, який фінішував слідом.



Боротьба ж за медалі протягом гонки була дуже інтригуючою, завдяки, перш за все, Жанін Рішар. Команда Франції виглядала тут домінуючою силою, і бодай якусь цікавість гонка могла отримати лише завдяки промахам фаворитів. І саме Рішар й забезпечила таку інтригу, заробивши коло штрафу на першому етапі в стійці. Внаслідок цього Франція відкотилась на хвилину відносно лідерів, опинившись на 14-й позиції після стартового відрізку.

Попереду «феєрили» скандинавські сусіди – Швеція з Норвегією, причому шведки зусиллями Анни Карін Хайденберг та Ханни Еберг змогли створити своїм чоловікам запас у 12 секунд перед норвежками, за яких виступали Марен Кіркейде та Іда Лієн. Франція ж на екваторі гонки змогла піднятись на третю сходинку завдяки ідеальній стрільбі Осеан Мішлон!

На старті третього етапу Ерік Перро відставав від лідерів на 38 секунд, а передав естафету вже першим! Звісно, не обійшлось без «допомоги» Мартіна Понсілуоми, який загалом використав п’ять запасних патронів, хоча й відпрацював ногами, завершивши етап разом з Перро.

Хто б міг подумати, що переможні зусилля французів не підтримає найдосвідченіший учасник сьогоднішньої естафети Кантен Фійон Майє. Володар Кубка світу трирічної давнини зіпсував перший рубіж, де використав увесь запас запасних патронів, в той час як Себастьян Самуельссон та норвежець Ісак Фрей відпрацювали з п’яти. Тож перед останнім рубежем вже швед отримав одноосібне лідерство з перевагою 20 секунд.



На стійці Самуельссон мав право на дві хиби, але обійшовся одним запасним патроном і спокійно побіг за перемогою! А Ісак з Кантеном влаштували перестрілку за срібло. Фрей, двічі не закривши мішені з першої спроби, втратив перевагу над Фійоном Майє, і на останнє коло норвежець зі шведом вирушили разом! І ось на фінішних кілометрах досвід Кантена все ж дався взнаки: він диктував зручний для себе темп, який виявився зависоким для Ісака. Франція – друга, Норвегія – третя, що для останніх можна вважати успіхом, з огляду на той склад, який вони виставили на цю естафету.

Біатлонний сезон виходить на фінішну пряму. Вже за тиждень ми будемо вітати переможців Кубка світу і починати сумувати за яскравими емоціями, які дарують біатлонні гонки. Але поки що є ще тиждень задоволення – з п’ятниці по неділю на нас очікує надзвичайно насичений вікенд в  Холменколлені!

Змішана естафета
1. Швеция Швеція (0+12) 1:09:07,5
2. Франция Франція (1+6) +14,8
3. Норвегия Норвегія (0+10) +20,0
4. Австрия Австрія (0+7) +53,6
5. Италия Італія (0+9) +1:01,0
6. Германия Німеччина (0+7) +1:03,6

9. Украина Україна (0+5) +3:17,7

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка націй і залік змішаних естафет
Не забудьте поставити оцінки спортсменам


Комментарии (Всего: 202)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ]

2025-03-16 23:13
 # 91  oprom (Ильичёвск) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тема фарми для нашої збірної вже давно гаряча Я точно не спеціаліст у цій площині, а ще точніше - дуже далекий від неї. Але хочу поділитися однією думкою. Може вона і дивна, важка для реалізації, але щось мені підказує, що небезпідставна.
У нас є Карпати, Полісся, Поділля, деякі інші райони багаті рослинністю. Звісно в кожному з них теоритично можуть бути і точно десь є знахарі. А хто з цих знахарів не знає якихось там отварів чи іншого зілля для підняття тонусу, відновлення ітд. Вони точно знають такі рецепти. І це буде щось майже копійочне у порівнянні з сучасними фарма-препаратами.
Це точно не фантастика. Справа лише в тому, хто цим буде займатись. Федерація має знайти таку людину, яка візметься спочатку за пошуки таких знахарів. В потім, як то кажуть,справа техніки. Розібратись з "хімією", щоб не влетіти у халепу, і вперед! Сподіваюсь, що не сказав нічого занадто смішного.
2025-03-16 23:13
 # 92  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Вот Цимбала так й не вдалося відновити.

Різні люди - різні організми - різні терміни відновлення. На останніх стартах ИБУ Цимбал показував непогану швидкість. Так шо можна казати шо відновлення Цимбала ніяк не пересіклося з діяльностю головного тренера .

Якщо ви вважаєте, що Белова до Мандзина сьогодення не має ніякого відношення, то тим самим ви кажете ( саме так у вас виглядає), що Мандзин - це тільки Санітра.

Звісно ні. Не тільки Санітра. Але прогресувати Манзин почав до Бєлової, і шо б той прогрес зупинити у молодого хлопця - то треба мати неабиякий талант. Там і у Підручного прогрес у результатах намалювався. Це теж Бєлової заслуга? Якщо дуже спростити, то всяку діяльність можна описати трьома словами. Допомагає - незаважає - заважає. Перші два випадки відповідають терперішньому стану справ. Які з двох - покаже наступний сезон.

2025-03-17 00:08
 # 93  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Насправді,я з вами згоден,на рахунок того,що Бєловій "трохи підвезло з хлопцями",Юрай тренує Діму,Дудченко почав прогресувати ще при Зоці в команді Б,потім попав до Юрая,був рік непоганий,потім ще 1,5 таких з Цимбалом,а потім пішли оті навантаження,і 2 роки ями,і при Бєловій ніби прогрес,але в мене теж є таке враження,що Антон переварив ті навантаження при Юраєві,і почав видавати певний результат зараз,ну а Мандзин перспективний юніор.

І так виходить,що Бєловій по суті нема з чого радіти,показові будуть роки,коли Підручний піде з команди,і чи дасть комусь Бєлова поштовх рости далі,тоді можна буде казати про Н.О,що це її самостійний процес тренерства,бо чекати дива від команди Б не вийшло.
2025-03-17 01:00
 # 94  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Ми багато діскутуємо, чому в українських біатлоністів і біатлоністок зараз практично завжди поганий лижний хід. Але, якщо подивитись на чисті лижні перегони, то побачимо, що в українців там взагалі ніяких успіхів немає. Чи не означає це, що в нас саме проблеми з лижною школою як таковою? Може тому і хлопці, і дівчата незалежно від віку не взмозі пройти без провалів увесь сезон? Усі жаліються на втому у останніх гонках навіть в рамках одного етапу.
Останні роки ми досягаємо успіхів виключно за рахунок стрільби, коли вона вдається в українців в складних умовах, а більшість інших спортсменів заходить на численні штрафні кола. І дуже показова бронза в естафеті на минулому етапі. Влучної стрільби одного нашого спортсмена для успіху замало. Хлопці досягли цього результату завдячуючи кумулятивному ефекту помилок не одного, а одразу декількох спортсменів з кожної команди, які опинилися позаду нас.
2025-03-17 01:35
 # 95  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
У тім і річ, шо за часів Велепця та Санітри була надія на якісні зміни . При Велепці і Санітрі у нас були медальні успіхи
Та ні Ви щось сплутали. Гарні спортсмени та медальні успіхи у нас з'явилися до приходу цих тренерів. А ось з "надією" Ви праві, Бринзак саме так і думав: спортсмени гарні є, зараз ще іноземних тренерів запросимо і усіх "порвемо", але ці сподівання виявилися марними. Цим тренерам не вдалося вивести наші збірні на новий рівень, а лише триматися певний час на тому рівні, що вже був із поступовим регресом...
2025-03-17 01:40
 # 96  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Насправді,я з вами згоден,на рахунок того,що Бєловій "трохи підвезло з хлопцями",
Ну, так саме ця ж Бєлова якраз "підвезла" хлопців Юраю до його приходу. Вона ж тренувала і молодого Підручного і Приму, ну і Семенова, який при ній виграв малий кришталевий... Так що тут в обох напрямках працює )
2025-03-17 01:44
 # 97  mirf Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Сподіваюсь, що не сказав нічого занадто смішного.
# 91 oprom, нажаль, це так не працює. Знахарі, якщо це не шарлатани, можуть мати рецепти для відновлення після хвороб. А це зовсім інше. Втома після виснажливих навантажень - це не хвороба. І тут працюють зовсім інші механізми. Для того, щоб знайти якісь нові унікальні корисні трав'яні коктейлі (якщо таке взагалі можливо) потрібні роки офіційних досліджень фармацевтичними компаніями. А це дуже дороге задоволення. А напої із фруктів і деяких рослин і так широко використовуються, у тому числі і в спорті.
2025-03-17 01:51
 # 98  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Скоріш за все так і є, Юрай закладав програму на весь цикл олімпійський напевно. Думаю в наступному сезоні і Богдан, і Антон покажуть рівень вище. А стосовно Бєлової, ну буде ще можливість показати тренерські здібності, багато вчорашніх юніорів, котрі перейшли у дорослий біатлон... Тоді і можна буде робити висновки якісь
2025-03-17 02:02
 # 99  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
а потім пішли оті навантаження
Крім "отих навантажень" Юрай ще на початку сезону чітко поставив мету перед командою: "боротьба за 10 місце кубку націй із фінами", яку сам і не зміг виконати. Це саме про такі "надії та перспективи", пов'язані з іноземними тренерами усі тут згадують???
Перед тим як приймати рішення по тренеру Крулько запрошував Юрая та спілкувався із ним. Логічно було б допустити, що розмова була про причини спаду, подальші цілі та перспективи команди. Знову ж таки лише моє припущення, що у відповідь почув ту ж саму мету на наступний сезон...
Цього сезону Бєловій все ж таки вдалося довести, що ми можемо не лише боротися із фінами за 10 місце...
2025-03-17 02:12
 # 100  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Думаю в наступному сезоні і Богдан, і Антон покажуть рівень вище.
Тобто прогрес і здобутки спортсменів в наступному сезоні також будуть завдяки Санітрі і "отим навантаженням"? )))
Ну, звісно... а якщо в наступному сезоні у чоловіків трапиться такий спад/провал як у жінок цього сезону, то винна у всьому буде лише Бєлова )))
Усе логічно )))
А стосовно Бєлової, ну буде ще можливість показати тренерські здібності, багато вчорашніх юніорів, котрі перейшли у дорослий біатлон...
"Багато вчорашніх юніорів" - це хто? Борковський та Супрун? Мандзин - це вже "здобуток" Санітри?
2025-03-17 02:48
 # 101  Гладюк (Івано-Франківськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Війна також впливає негативно на ментальне здоров'я, тому деякі провали можна списати на війну. Наприклад Цимбал на початку сезону наче вернувся до хороших кондицій, але не зміг це довести у гонках (Бєлова ще коментувала, що не може зрозуміти, що з Богданом...на тренуваннях все добре, а у гонках зовсім не те)
Коротше кажучи... багато є факторів впливу на цю ситуацію в команді.
Але цей сезон дав надію на краще (особливо у хлопців) Я за першу частину сезону пишу... багато місць у топ20. Неодноразове потрапляння у квіти.(Таке ми хочемо бачити)) тоді не було враження, що нам щастить, просто ми тоді були реально конкурентоспроможні! Надіюсь, що наступний сезон буде весь в боротьбі за топ 5 КН!
Ну за дівчат трохи інша ситуація, але теж чекаємо, надіємось на прогрес!

2025-03-17 07:19
 # 102  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Точно є? Особливо в Австрії? Чому Австрія із її лижними базами скотилась до 11 місця КН. А то завдяки ентузіазму Едера. А скільки було талантів і всерівно нічого не вийшло. А якщо взяти тренерів із Австрії то в Україні буде у них краща мотивація?
Тобто Мандзин заслуга Санітра хоча він минулого сезону тільки іноді в очки попадав? Но і Підручного і Приму теж запишемо в заслуги Санітари хоч йому їх залишили куди сильнішими ніж Санітра Віталія. Тут протиріч точно ніяких немає? Взагалі то Юраю якраз можна ставити в провину що за довгі роки він так нікого не вивів на пристойний рівень хоча отримував непоганих талантів із IBU. Так із Підручним вийшло, але він і до нього давав непогані надії.
2025-03-17 08:11
 # 103  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Якщо Бєлова пропрацює років 7 з чоловічою командою,буде можливість так скажем "порівняти".Я б Підручного і Мандзина все ж би вивів за дужки.А от щодо всіх інших,це й буде робота Бєлової подальша.
2025-03-17 08:53
 # 104  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
очно є? Особливо в Австрії? Чому Австрія із її лижними базами скотилась до 11 місця КН.
Точно. Тільки от нагадайте про "скотилась". Звідки саме і як вона туди потрапила. Відповідь з Австрією , гадаю, ви і самі знаєте. Як і те шо це становище доволі тимчасове.
А якщо взяти тренерів із Австрії то в Україні буде у них краща мотивація?

Мотивація не залежить від географічного походження.

Підручного і Приму теж запишемо в заслуги Санітари хоч йому їх залишили куди сильнішими ніж Санітра Віталія.

Знову тепле і квадратне? Давайте міряти не відносно якими іх йому залишили, а відносно прогресу який вони досягли при ньому .

Так із Підручним вийшло, але він і до нього давав непогані надії.
Серйозно? Ні, ви це серйозно чи з принципу аби шо, тільки всупереч. Якби виходило з всіма хто
давав непогані надії. то ми б змагались не з словенцями і поляками за квоту . І проблема кого ставити 4 в естафету була б, але з нюансом.

2025-03-17 09:13
 # 105  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Звідки ви взяли що тимчасово? Україна чомусь обішла Австрію із її супер тренерами на всіх рівнях у чоловічому біатлону. І на IBU і на юніорському. При тому що баз значно менш. І етапи кубка світа і IBU не проводяться.
Так Санітра приймає команду коли 21 в рейтингу місце
Семенов 37 молодий Підручний 42 молодий Прима 49 Кільчицький. Збірна якщо не помиляюсь була на 7 місці КН. Семенов випадає. Підручний доростає до топ 20-30 КС, Прима виходить на рівень іноді топ 30 іноді 40 (стала стрільба кращою). І все. Юрай отримає непоганих Тищенко і Ткаленко але вони стоять на місці прогресу 0. (Хоча Тищенко коли тренерується із командою Б починає виступати трохи краще). Отримає Дудченко той трохи підтягується і знову попадає в яму. Отримує таланта Цимбала той трохи показує результат і далі починається регрес. Зоц витягає Насико до непогано рівня і ходу на IBU. Санітра бере того у команду. І прогрес знову іде в зворотному напрямку. Частково непогані були виступи із Юраєм. Але де прогрес? Він прийняв команду на 7 місці КН і залишив на 11. Він тільки окремим біатлоністам підійшов. Більшість при ньому так і не змогла дати стабільний результат.
2025-03-17 09:23
 # 106  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хоч як не крути але по середній результат про Беловій (яка тренерувала до Санітри і рік після) кращий.
Минулого року можна було тільки мріяти про медаль, про такій неймовірний прогрес Мандзина, про боротьбу за топ 30 Дудченко (якому вже навіть кар'єру рекомендували закінчити) про впевнене місце в топ 10 КН 4 біатлоністами. А додати ще максимальну квоту на IBU і прогресу Борковського і Супруна які тренерувались із основою. То взагалі вийде чуть не фантастична картина після жахливого минулого сезону. 5 із мінусом можна ставити (бракує медалі ЧС).
2025-03-17 09:34
 # 107  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Звідки ви взяли що тимчасово?
Навіть не знаю як відповісти. Це як з Бьо після передостаньої індівідуалки відверто валяв дурня і зайняв місце (не памятаю) у 7-8 десятку. І можна дивуватися - звідки, ви знаєте шо то тимчасове?
По Санітрі. Відкрию вам таємницю. Тренерську діяльність не можна оцінювати по ітогу сезону або двох. Вона оцінюється періодами. І порівнювати можна тільки за рівними умовами. Саме на Санітри прийшли часи бурної діяльності одного пана, одержимого ідеєй легіонерів ззаболотья. Саме при Санітрі почалась нестабільність та більш того велика війна. Тому дорікати Санітрі втратой квоти - це буде не зовсім коректно. Так. Він її втратив і пішов. Але період закладений на побудову нової команди і виходу спортсменів на новий рівень не закінчився. Це як вигнати садівника за те шо яблуні посаджені позаминулого року не принесли рекордний врожай. Я не в захваті відверто кажучи від Санітри, але й осану Бєлової співати не бачу жодної причини.
2025-03-17 09:47
 # 108  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Можна бути не в захваті від Санітри,але все ж в +йому можна поставити те,що при ньому чоловіча збірна України стала краще виступати в естафетах(знову ж таки відносно),бо було й 3 4-х місця,були 5-6 місця,були 7-9,та й провали теж бували за 10-кою,і медальна естафета теж.

Мені подобався Юрай своєю послідовністю,але в дечому це був і його мінус.Для нього,поставити якийсь ризикований склад,або щось новаторське запропонувати,в цьому мені здається була складність.І помилки теж були по ходу сезону,коли після 2-3 етапу,треба була терміново кататися на збори в Обертіллах,бо форма була жахливою.Мені здається Юраю найскладніше було визнавати свої помилки,але те,що він певним хлопцям допоміг у впевненості та заклав певну базу для хлопців,це безсумнівно.

Достатньо,було поглянути на Антона минулого сезону,коли просто не виходило нічого буквально,і цього року,взяти наприклад його результати,той же 1 етап в естафеті,коли передав на 3 місці,достатньо впевнена стрільба,в т.д.

Чи є тут заслуга Бєлової,поки складно сказати.
2025-03-17 09:50
 # 109  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Можна провести аналогію з футболом.Є у команди тренер,щось ніби виходить.Тут приходить інший тренер,і як там кажуть поперло.

Питання,чий вклад більший?Попереднього тренера,чи нинішнього,який може отримати сливки,від бази закладеної минулим тренером...

От десь так поки я бачу вплив Санітри і Бєлової....
2025-03-17 09:59
 # 110  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Ви ж прекрасно розумієте,що медаль то збіг обставин,бо лижний хід,тільки 8-й.У Юрая було таке саме срібло в НМ з чудо-стрільбою Ткаленка.У Дудченка була яма в минулому сезоні,саме через перегруз тренуваннями Юраєм,а в цьому році він схоже переварив ті навантаження і додав,ось і прогрес,Мандзин був перспективним ще до Бєлової.

Тепер беремо Підручного+Мандзина+Дудченко(3 складові,які дозволили першу половину сезону боротися навіть за максимальну квоту).Але поки заслуги Бєлової в цьому не бачу,хоч убий.

Тут скоріше так склалися обставини,що саме на прихід Н.О. вийшло так,що Дмитро подолав свої проблеми,і нарешті видав потужний сезон,Мандзин своєю працею та молодістю увірвався в основу,а Дудченко переварив ті навантаження при Юраю.Питання,де заслуга Бєлової?

До речі по Цимбалу,може він під кінець сезону побіг,бо подолав свою яму,відповідь на це побачимо в майбутньому сезоні,цікавіше буде дивитися,на ріст команди Б.
2025-03-17 10:04
 # 111  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Я б Підручного і Мандзина все ж би вивів за дужки.А от щодо всіх інших,це й буде робота Бєлової подальша.
А чому Ви вирішили виносити Мандзина за дужки для Бєлової і на скільки часу? Мандзин знаходився приблизно у тому самому становищі, що і Підручний, коли приходив Санітра. Ви же Підручного для Санітри за дужки не виносите?
2025-03-17 10:10
 # 112  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
цікавіше буде дивитися,на ріст команди Б.
А на кого в команді Б Ви зараз збираєтесь дивитися? На Лесюка, Тищенка, Насика, Ткаленка з якими Санітра за 7 років нічого не зміг зробити? Чи на Борковського, якого за Вашою логікою, також вже можна визначити "перспективним без Бєлової"?
2025-03-17 10:10
 # 113  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Я і Підручного б теж виніс за дужки при Юраєві,мене більше цікавила його робота з Цимбалом,Примою та Дудченком,Насико і Тищенком...Ось щось подібне хочу побачити і у Бєлової.А в цьому сезоні команда Б,була як брати-акробати,в когось одна гонка вийшла,потім провал,і так весь сезон,ніякої стабільності ні від кого(((Бо ріст відбувається з двох причин,або це дуже постійна стабільність після якої іде певний прорив,якщо є передпосилки...або певна яма,при навантаженнях,і треба час,щоб організм вийшов на інший рівень результатів.
2025-03-17 10:19
 # 114  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Чомусь же Юраю вдалося в певний момент часу залучати і Насико,і Цимбала,Тищенка,та навіть Ткаленка в естафетах,і бігали доволі непогано.В цьому році те саме з Лесюком.

Давайте зробимо такий експеримент,повернемо Цимбала на КС,а Лесюка знову відправимо на КІБУ,і хай там бігає цілий сезон,як думаєте у нього впадуть результати?

По тому,що я побачив,для таких спортсменів-середняків того ж Ткаленка,Тищенка,Насико,Цимбала дуже важлива підтримка,та віра в те,що їм довіряють,навіть попри не дуже класні результати,тільки тоді в них щось виходить,а коли починають варитися на КІБУ,якось затухають.

Мені це так видається,поверни любого з них на КС,і поруч з Антоном,Віталієм і Дмитром,кожен зможе бігати краще,ніж на КІБУ своєї ж версії,і це правда.
2025-03-17 10:26
 # 115  LeshikPish (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А цікаво, хтось аналізував і слідкував за результатами збірної Польщі до приходу Білової, під час і після її уходу?
2025-03-17 10:27
 # 116  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 predatelll
Борковського в команді ми навряд побачимо повноцінно(що бігатиме в команді всі гонки,а не якийсь етап)в основі до сезону 2026-2027,постолімпійського,бо є Підручний,Мандзин,Дудченко,Лесюк,Тищенко,Цимбал це вже 6 місць,а квота всього 5.


цікаво, хтось аналізував і слідкував за результатами збірної Польщі до приходу Білової, під час і після її уходу?

11-13-11-14-15 за час 2018-2022(місця Польщі в КН),я б не сказав,що Бєлова зробила щось видатне.Польща трималася на тому самому рівні впринципі.Жук трохи здала,після юніорського рівня,а Мака і Якела впринципі середнячки.По потенціалу Сидорович наприклад зараз може дорости до гарного рівня,як була Новаковська чи Хойніш,якщо швидкість підніме.
2025-03-17 10:49
 # 117  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Чомусь же Юраю вдалося в певний момент часу залучати і Насико,і Цимбала,Тищенка,та навіть Ткаленка в естафетах,і бігали доволі непогано.
Те ж саме вдалося і Бєловій у цьому сезоні і з Тищенком виграти естафету. Але ж це якраз найслабша ланка у команді, яку залучають бо інших варіантів не має... Точніше інші варіанти із того ж списку...
Але ж чи таких результатів очікували від "іноземного фахівця"?
Мені це так видається,поверни любого з них на КС,і поруч з Антоном,Віталієм і Дмитром,кожен зможе бігати краще,ніж на КІБУ своєї ж версії,і це правда.
Дуже сумнівне твердження, Цимбал із Тищенко цього сезону довели протилежне, бо почали сезон жахливими результами саме на КС, а потім вже Тищенко як і Лесюк поверталися до основи завдяки своїм результатам на КІБУ. Ну, і Цимбал також "оживати" в кінці сезону почав саме на КІБУ...
2025-03-17 11:02
 # 118  predatelll Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Бо ріст відбувається з двох причин,або це дуже постійна стабільність після якої іде певний прорив,якщо є передпосилки...або певна яма,при навантаженнях,і треба час,щоб організм вийшов на інший рівень результатів.
За 8 років ми повинні були б побачити цю послідовність і поступовий ріст, але натомість у більшості спортсменів це було більше схоже на гойдалки чи тупцювання на одному місці - крок вперед, крок назад...
Лесюк,Тищенко,Цимбал це вже 6 місць,а квота всього 5.
Та наче б то так. Але якщо ці троє будуть так "добре" виступати як і у цьому сезоні, то можемо і Борковського на олімпіаді побачити. Багато чого буде залежати від самого Борковсього та його прогресу...
2025-03-17 11:19
 # 119  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Точніше інші варіанти із того ж списку...
Але ж чи таких результатів очікували від "іноземного фахівця"?



Про іноземного фахівця,це прямо гучно сказано.От якби ми запросили скажімо якогось малознаймого фінського,австрійського,італійського,норвезького фахівця для роботи з лижною технікою та фіз.витривалістю,тоді це інша справа зовсім.Але в наших реаліях добре,що хоч так є,а ми хочемо чогось захмарного.



натомість у більшості спортсменів це було більше схоже на гойдалки чи тупцювання на одному місці - крок вперед, крок назад...

А тут ще й багато залежить від самого спортсмена,треба рівнятися на топів біатлону,як вони проводять час,як себе організовують,як відновлюються,і так далі.Це теж приходить з досвідом.
2025-03-17 11:52
 # 120  Гладюк (Івано-Франківськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Не треба применшувати або перебільшувати вклад тренерів. Кожен приносить щось своє. Коли приходить новий тренер у футбольну команду із тими самими гравцями починає показувати кращі результати, то ніхто не хвалить того тренера, якого звільнили. Звісно у біатлоні трохи по іншому, але Бєлова точно дала позитивних змін...побачимо чи вдасться їх тримати її не тільки пів сезону хороші результати.
Та і не все від тренера залежить....
А Санітара хороший трене, просто десь він трохи помилився і це далося взнаки! Так буває. Він все одно тренує Підручного і є результат. Хто знає може ще повернеться він до нас з часом.

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ]

Останні обговорювані новини
    Віталій Мандзин: Перед стійкою трохи хвилювався (1)
    Поклюка-2025. Результати одиночної змішаної естафети (109)
    Поклюка-2025. Результати чоловічого мас-старту (40)
    Поклюка-2025. Результати змішаної естафети (202)
 
Добавить комментарий
Вы опознаны как:
1. Если вы уже регистрировались на сайте, введите ваш E-mail и пароль.
2. Если вы оставляете комментарий первый раз, вам необходимо придумать никнейм, и ввести ваш E-mail и пароль.


Имя или Никнейм: (не вводите его если вы уже регистрировались ранее)

E-mail:

Пароль:

Забыли пароль?

Комментарий

Кубок мира
# Имя Очки
1 Франциска Пройсс 1048
2 Лу Жанмонно 1028
3 Жюлья Симон 804
4 Жанни Ришар 676
5 Осеан Мишлон 666
6 Селина Гротиан 620
7 Жюстин Бреза-Буше 605
8 Эльвира Карин Эберг 581
9 Суви Минккинен 561
10 Марен Киркейде 506
Весь рейтинг
assessments
Оценки в последней гонке

Виталий Мандзын 7.03
Антон Дудченко 6.84
Елена Городна 6.20
Александра Меркушина 5.63

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
395
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
132
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Казахстан  Алина Райкова
Казахстан  Александр Червяков
Казахстан  Анна Кистанова
Франция  Лу Жанмонно
Украина  Виталий Мандзын
Норвегия  Йоханнес Тингнес Бё
Украина  Елена Городна
Украина  Юлия Джима
Украина  Дмитрий Пидручный
Украина  Кристина Дмитренко
Украина  Александра Меркушина
Украина  Дарина Чалык
Украина  Богдан Борковский
Украина  Антон Дудченко
Германия  Франциска Пройсс

interview

2025-03-16
Віталій Мандзин: Перед стійкою трохи хвилювався

2025-03-15
Дмитро Підручний: Може десь не закрився габарит

2025-03-15
Христина Дмитренко: На стрільбі працювала обережно

2025-03-13
Дмитро Підручний: На одному зі спусків у мене було падіння

2025-03-13
Антон Дудченко: Завжди хочеться краще

2025-03-13
Христина Дмитренко: Настрій в команді хороший