Кубок світу
# Ім'я Очки
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   20:02
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Контіолахті
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночна змішана естафета

Наступна трансляція

Кубок світу, Контіолахті
2024-11-30 13:15 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2020-02-18 16:52 |

ЧС 2020. Результати жіночої індивідуальної гонки


За день відпочинку на чемпіонаті світу в Италия Антхольц-Антерсельві спортсменки скучили за гоночним адреналіном і видали неймовірну за сюжетом індивідуалку! Не так часто найдовша дистанція дарує такі непередбачувані сюжетні повороти і тримає в напрузі до останніх хвилин! А долю золота на 15-кілометровій дистанції вирішили якихось дві секунди!

Перед стартом надії українських уболівальників в першу чергу були пов'язані з Юлією Джимою. Тож не дивно, адже саме в цій дисципліні Юля завоювала єдиний поки подіум Кубка світу для нашої команди в поточному сезоні. Родзинки виступу Джими додавало те, що наша спортсменка зберігала шанси в боротьбі за Малий кришталевий глобус у індивідуальних гонках. Але надії українки трималися лише до третього вогневого рубежу, на якому Юля заробила дві хвилини штрафу і з загальними п'ятьма промахами фінішувала лише 37-ю.
 
Зате інтригу для українських уболівальників в боротьбі за високі позиції зберегла Анастасія Меркушина, яка всі сили, накопичені після змішаної естафети, акумулювала на цю гонку! Навіть один промах на першій стійці не позбавив Настю шансів на подіум. І на заключному рубежі Меркушина пішла ва-банк! Наша спортсменка включила свою максимальну швидкострільність - за цим показником сьогодні українка поза конкуренцією! Чотири постріли Настя закрила, а п'ятий ... У цей момент виникло відчуття дежа-вю від промаху Дмитра Підручного в спринті. Знову шанси на медаль - і знову п'ятий промах... З ще однією хвилиною штрафу Меркушина боролася за потрапляння в десятку найсильніших, але в підсумку показала 11-й час.


 
Трохи раніше дистанцію подолали Валя і Віта Семеренко. Обидві, на жаль, не зуміли продемонструвати точність, яка б дозволила компенсувати невисоку швидкість на дистанції. Віта з трьома хвилинами штрафу фінішувала 29-ю. Валя, допустивши на один промах більше, фінішувала за межами залікової зони.
 
Якщо перед українськими тренерами і стояло завдання - виявити кращу серед сестер для участі в естафеті, то сьогодні наставники команди отримали переконливу відповідь. Валя, правда, була трохи швидшою на дистанції, але Віта, в свою чергу, всі секунди, втрачені за швидкістю, відіграла за швидкострільністю, ставши другою за цим показником, слідом за Анастасією Меркушіною.


 
Невдачею закінчилася і боротьба двох наших дівчат за потрапляння в недільний мас-старт. Ні Юлія Джима, ні Віта Семеренко не зуміли набрати достатню кількість очок, щоб потрапити до першої тридцятки, і зараз перебувають в числі запасних. Справедливості заради відзначимо, що на цьому чемпіонаті бар'єр для проходження в мас-старт виявився дуже високим.
 
Ну, а що ж медалі? Першою з реальних претенденток на перемогу стартувала Ханна Еберг, що стала орієнтиром для всіх суперниць. Промах на першому вогневому рубежі ще залишав шанси на золото, але друга хвилина штрафу на четвертій стрільбі практично перекреслила ці надії - позаду йшло ще чимало сильних суперниць. Еберг, зрозуміло, встановила кращий орієнтир на фініші, але і десяти хвилин не минуло, як цей показник перекрила Марте Олсбю Ройселанд. Норвежка стріляла з тією ж точністю, але на трасі в цьому сезоні вона помітно перевершує шведку, вигравши у неї на фініші 22 секунди.
 
Але і Ройселанд не поспішала радіти, оскільки вже знала, що перші три рубежі чисто пройшла Ванесса Хінц, що мала проміжний перший графік. До сьогоднішнього дня в кар'єрі німкені не було особистих медалей чемпіонатів світу, та й взагалі подіумів в кар'єрі на Кубку світу у 27-річної спортсменки було всього два. Але сьогодні для Ванесси настав зоряний час! Вона впевнено закривала всі мішені до останнього рубежу, а з урахуванням промахів суперниць мала перед останньою стрільбою дуже солідний запас! Якби не магія чотирьох нулів, Хінц напевно могла б підійти до вирішальних п'яти пострілів спокійніше і закрити мішені, але один промах все-таки допустила, залишивши питання про переможницю в підвішеному стані. Вона, звичайно, випередила графік Олсбю Ройселанд, відтіснивши норвежку на друге місце, але...




 
... Але позаду ще йшла улюблениця і повноправна господиня цього стадіону Доротея Вірер. Італійка неабияк засмутила місцевих уболівальників, заробивши по хвилині штрафу на двох перших рубежах. Інша б опустила руки, але не Доро! І не перед своїми рідними трибунами. Включивши максимальні швидкості на дистанції і холоднокровність на рубежі, вона чисто пройшла дві стрільби, що залишилися, і на останнє коло пішла лідером! Хоча перевага над Хінц становила всього 2,2 секунди!
 
Італійка знала графік основної суперниці, але до чого це знання, коли і так зрозуміло: тут йде боротьба з усіх сил, тому що на кону - світове золото! За 300 метрів до фінішу Доротея Вірер вигравала вже півтори секунди, і рухи Доротеї ставали все важче. Чи вистачить сил? Гнана тисячами голосів, Доротея Вірер додала мощі у відштовхуванні і все-таки зуміла перевершити лідерський графік німкені - все на тих же дві секунди! Бравісимо, Доро! Золото в індивідуальній гонці слідом за успіхом в персьюті! Королева чотирьох рубежів Антхольца!


 
Останньою з тих, хто могла перешкодити Доротеї Вірер добути друге золото чемпіонату, була австрійська біатлоністка Крістіна Рідер. Але, пройшовши чисто три вогневі рубежі, вона допустила промах у вирішальній стійці, який відкинув спортсменку за межі призової трійки.
 
А Малий кришталевий глобус у заліку індивідуальних гонок завоювала Ханна Еберг. Перший сезонний трофей цього року став компенсацією шведській біатлоністці за образливу «дерев'яну» медаль в гонці, вона не зуміла виграти цю дисципліну на третьому головному старті поспіль - до цього Ханна ставала найсильнішою і на Олімпіаді в Пхенчхані, і на торішньому домашньому чемпіонаті світу в Естерсунді.
 
Сьогоднішньою перемогою Доротея Вірер ще більше зміцнила свою перевагу в загальному заліку Кубка світу. Її найближча конкурентка Тіріл Екхофф в індивідуальній гонці показала 15-й час і тепер відстає на 94 бали. Ще в шести очках позаду йде Ханна Еберг. Кращою з українок залишається Олена Підгрушна, яка пропускала сьогоднішній старт для підготовки до естафети і мас-старту. До слова, на даний момент Підгрушна є єдиною нашою спортсменкою, яка забезпечила собі мас-старт в Антхольці.


 
Завтра компанію Олені можуть скласти наші чоловіки. Але для цього Артему Примі доведеться самому поборотися за хороші очки в індивідуальній гонці, а Дмитру Підручному - сподіватися, що суперники не витіснять його з тридцятки. Чекаємо середи, 15:15 за Києвом!

Індивідуальна гонка. Жінки 
1.  Доротея Вірер (1+1+0+0)  43:07,7
2.  Ванесса Хінц (0+0+0+1)  +2,2
3.  Марте Олсбю Ройселанд (0+1+0+1)  +15,8
...
11.  Анастасія Меркушина (0+1+0+1)  +1:35,1
29.  Віта Семеренко (2+0+1+0)  +3:42,5
37.  Юлія Джима (0+1+2+2)  +4:23,2
42.  Валя Семеренко (1+1+0+2)  +4:42,0

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка світу, Кубка націй і залік індивідуальних гонок
Не забудьте поставити оцінки спортсменкам за гонку


Коментарі (Всього: 360)

[ 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12 ]

2020-02-18 21:52
 # 271  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Alex don
Нет,уже не на этом уровне а гораздо ниже....Представляем ситуацию,спринт любого этапа 2022 года.Пидгрушная-18,Джима-27,Меркушина-32,Блашко 40-ая...чисто пример.Тут вон в Поклюке что писали,где результаты без сестер....ну и кто будет в 10-ку заезжать на КМ?Джима в 32 бегущая весь сезон,или 36-летняя Лена?Думаете все так будут спокойно воспринимать сезон без медалей и без заездов в 10-ку?Сомневаюсь....вот тогда и начнут вспоминать даже этот сезон, а помните Валя или Вита были 8-й,7-й,9-й в сезоне,а сейчас и такого не будет.Уверен появятся и такие коментарии через 2 года.
2020-02-18 21:52
 # 272  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Например , сегодня у нас уникум и лидер сборной Меркушина.
Это был монолог о вреде самообмана;) Мораль в том, что коллегам-болельщикам не стоит чрезмерно очаровываться, тогда не будет и столь горьких разочарований.

А обмануть себя не трудно, коль сам обманываться рад)) (почти цитата)
2020-02-18 21:54
 # 273  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Отчего такой заупокой?
2 PUZAN
Говорим о будущем. Этот сезон просматривался не в этом сезоне) Да - ЧМ хорош и даже мы в нем участвуем не совсем по олимпийскому принципу)
2020-02-18 21:54
 # 274  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Alex don
Согласна.И вот тут хорошие стрелки очень нужны.
Джима и Лена еще в строю..Меркушина и Блашко уже могут быть в очках даже на КМ при норм .здоровье и подготовке..
Журавок и Кривонос надо физуху подтянть однозначно,но они не безнадежны..Просто,не скоростные и не лидеры..Ну так от них и не ждут побед ..Я,например,трезво оцениваю девочек и не надеюсь на победы..Но кто сказал,что они не могут прибавить ?
Дать им лыжи получше,условия ,как в сборной и тренера вменяемого-без любимок ...Может быть ,получится средний уровень.
2020-02-18 21:56
 # 275  vika77 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 PUZAN
Никакого поминального настроя - мне ЧМ очень нравится.Просто неприятно стало читать комментарии про сестер , хотя и не являюсь их ярой поклонницей
2020-02-18 21:56
 # 276  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
что коллегам-болельщикам не стоит чрезмерно очаровываться, тогда не будет и столь горьких разочарований.
2 phanтом
Вот мне не хватает молодого спортсмена который хочет выигрывать на самом высоком уровне и не просто хочет а что-то для этого делает).
2020-02-18 21:59
 # 277  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
И вот тут хорошие стрелки очень нужны.
2 albishka
Вот хорошие стрелки совсем не интересно)) Серьезный скоростника - от природы , это была бы сказка)
2020-02-18 22:00
 # 278  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Вот мне не хватает молодого спортсмена который хочет выигрывать на самом высоком уровне и не просто хочет а что-то для этого делает).
Всем не хватает)))
2020-02-18 22:01
 # 279  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
26 Лариса Куклина 215
27 Люция Харватова 209
28 Эльвира Карин Эберг 198
29 Юлия Джима 196
30 Ева Пускарчикова 192
31 Камила Жук 181
32 Аита Гаспарин 178
33 Мари Эдер 178
34 Байба Бендика 166
35 Сьюзан Данкли 162
36 Вита Семеренко 154
37 Селья Эмонье 142
38 Эмма Ландер 140

Берем среднячков,Настя обязана хотя бы на таком уровне проводить сезон....сейчас))))Два прошлых сезона начинались более успешно,попадала в 1 мастарт,а потом все равно шел спад....
2020-02-18 22:02
 # 280  PUZAN Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Feo2500
Попробую сказать какую-то страшно циничную вещь, пусть меня потом осудят.)
Наших олимпийских нужно использовать до упора и по максимуму.
Чтобы было кому зарабатывать очки и вырабатывать квоты. чтобы было за кем тянуться и кого недолюбливать конкуренткам- однокомандницам. Выжать их , простите, как лимон на устрицу.А только потом поблагодарить , наградить любовью и отпустить.)
Уход одной Огурцовой команду сильно подшатал. А как только из четверки уйдет хотя бы половина, шат будет посерьезнее.











2020-02-18 22:04
 # 281  Миг Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Наших олимпийских нужно использовать до упора и по максимуму.
2 PUZAN
да так оно и будет)))
2020-02-18 22:05
 # 282  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я знаю кого нам не хватает в женской сборной)))))вот чтоб кто-то залетел на КМ, как Дале(9 место) и Жаклен( 7 место) у мужиков,и сходу провел феерический сезон,тогда бы точно сестер и Лену давно отправили бы на пенсию))))
2020-02-18 22:07
 # 283  Alex don (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Я правда не розумію - це наївність така чи упорства раді? Який такий самий рівень буде підтримуватись? Ким?
2 Леляна
Я смотрю биатлон почти 50 лет и принцип "свято место пусто не бывает" работает всегда. Из последнего: сезон 16/17 - сестер нет, перед началом - ужас, все пропало, итог - Украина 3-я (Юля, Лена, Настя, Ира, ЮляЖ, Оля).
"Прийдут честолюбивые дублеры, дай бог им лучше нашего сыграть". Будет участие, будет борьба, будут и результаты - это биатлон.
2020-02-18 22:08
 # 284  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
а помните Валя или Вита были 8-й,7-й,9-й в сезоне,а сейчас и такого не будет.Уверен появятся и такие коментарии через 2 года.
Звичайно, з'являться,ну той що? Наш лемент покращив хоч один результат? Росіянки он з лідерства куди скотились, і потихеньку звикли. І ми звикнемо.
2020-02-18 22:08
 # 285  Rar Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Таке відчуття,що ФУБ просто ігнорую що результати змінюються в від'ємною прогресією і в чол. І в жін біотлоні
Вони кажуть,що в нас є довгостроковий план,який має запрацювати,але ми бачимо тільки стан гол.зірок тільки погіршується ,а якщо і не погіршується то попросту нестабільний,пройшло 6 років,а чомусь інтрига за українців все зменшується і зменшується
2020-02-18 22:09
 # 286  Feo2500 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 PUZAN
А только потом поблагодарить , наградить любовью и отпустить.)
Если Лена внушает оптимизм - в плане продолжения карьеры. То, что предпримет в этом плане остальная тройка олимпийских чемпионок, лично для меня, пока тайна покрытая мраком - хватит ли мотивации и желания продолжить?
2020-02-18 22:11
 # 287  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Alex don
А ты помнишь тот сезон?До ЧМ ток ленивый не критиковал наших за отсутствие медалей,кроме Джимы.И если б не то серебро-2017,в стаффе,а потом еще 2 медали в стаффах после ЧМ,тот сезон бы точно назвали провальным.Открываем тотал Джима-8-ая,Лена 33,Настя 37,Ира-41.Нам эстафеты вытянули весь тот сезон по сути.И это еще при больной Лене полсезона,слава богу хоть Джима тянула тогда по большому счету высоким уровнем.....

Юлия Джима - 1596, Елена Пидгрушная - 942, Анастасия Меркушина - 734, Ирина Варвинец - 656, Юлия Журавок - 339, Ольга Абрамова - 189, Яна Бондарь - 113, Валя Семеренко - 112
2020-02-18 22:12
 # 288  al'bishka (Нешер) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
И мне не хватает…
Характер есть у Жужи-физуха подводит:(
Характер есть у Блашко,но у нее ,как мне кажется,не будет скорости,как у сестер никогда..Она стрелок,а не бегунок..
Могла бы Аня,если по таланту оценивать..Но у нее характер как раз не совсем спортивный..Жизнелюбивая очень:)
Бех еще не готова ..КИБУ и не более того..Пока она не сможет обыграть россиянок,ей на КМ делать нечего..
Абрамова,Белкина,Бондарь,кто-то из молодых Лопухова-это КИБУ.
2020-02-18 22:13
 # 289  Feo2500 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 PUZAN
Добавлю. Насильно - мил не будешь, если уговаривать, то о результатах можно будет забыть. Так что выжать - да, если сами захотят быть выжатыми, а так только выжималку сломаем)
2020-02-18 22:15
 # 290  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Просто неприятно стало читать комментарии про сестер , хотя и не являюсь их ярой поклонницей
Может, сестер, кроме гор, еще и ответственностью придавило. Ведь они давным-давно всем вокруг "должны". Из всех участниц сборной только у Лены на гонках ЧМ была гарантированная индульгенция: с ней ведь никто из тренеров не работает. Она на самоподготовке, так как никому, кроме себя самой, не нужна. Капитан команды, такой вот парадокс)) И на этом фоне (а может, благодаря ему) Лена умудряется показывать самые топовые среди остальных сборников результаты. Я так думаю, за счет собственного морального превосходства)) Не над подругами по команде - над нами, болельщиками и псевдоболельщиками. И даже это не мешает самым "одаренным" комментаторам сайта регулярно забрасывать ее продуктами собственной жизнедеятельности.

Плебс решает, ага.
2020-02-18 22:15
 # 291  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Юлия Джима - 1206.5, Елена Пидгрушная - 938.5, Вита Семеренко - 937, Анастасия Меркушина - 761.5, Валя Семеренко - 592.5, Дарья Блашко - 430

А это рейтинг сейчас...есть небольшая разница с 2017 годом не так ли?Но еще ж сколько гонок впереди)))
2020-02-18 22:16
 # 292  Alex don (Донецк) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Два прошлых сезона начинались более успешно,попадала в 1 мастарт,а потом все равно шел спад....
2 Дмитрий Дудкин
Вот поэтому в этом году и решили поменять подготовку Насти с прицелом не на 1 декабря, а на 2-3 этап, далее везде. Пусть не все получилось, но отцеплять от команды - это была ошибка, по-моему. А если бы не полностью выкатавшаяся после летних спуртов Даша, Насти бы не было на ЧМ, куда пришлось прорываться даже с элементами дискуссии с ТШ...
2020-02-18 22:16
 # 293  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 PUZAN
Попробую сказать какую-то страшно циничную вещь, пусть меня потом осудят.)
Наших олимпийских нужно использовать до упора и по максимуму.

"Мнение" міністра молоді і спорту. Якщо вони самі цього бажають - чому б ні. Тільки, як говорять дітки в садочку "щоб почесному"...
2020-02-18 22:22
 # 294  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2
Піде Вірер,і італійки скотяться,а ось чешки може навпаки трошки піднімуться,хоча це чисто будуть перестановки в другій 5-ці))))
2020-02-18 22:23
 # 295   Іван Ягло-Кандиболоцький (Запоріжжя) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 phanтом
№288
+++
2020-02-18 22:23
 # 296  vika77 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Брынзак в последних интервью все время говорит про центр. подготовку с одним тренером. Интересно,он уже рассматривает какой-то вариант на эту должность?Будут ли реальные перемены, или как в том году - тренер - говорящая голова?!Очень интересный следующий сезон будит.
2020-02-18 22:25
 # 297  Леляна (Черкаси) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А ты помнишь тот сезон?До ЧМ ток ленивый не критиковал наших за отсутствие медалей,кроме Джимы.И если б не то серебро-2017,в стаффе,а потом еще 2 медали в стаффах после ЧМ,тот сезон бы точно назвали провальным.Открываем тотал Джима-8-ая,Лена 33,Настя 37,Ира-41.Нам эстафеты вытянули весь тот сезон по сути.И это еще при больной Лене полсезона,слава богу хоть Джима тянула тогда по большому счету высоким уровнем
Во-во, з язика зняли)

2 Alex don Чи зможе Настя тягти сезон так, як тягла його Юля? Дуже хочеться, щоб так, але цей сезон показав, що - хтозна. По суті Настю підготували на один ЧС. А в естафетну четвірку кого? Настя, ну, Юля Джима, якщо не завершить. Ну, Блашко, якщо відновиться. Журавок, якщо розбіжиться, Бєх, якщо стрілять навчиться. Суцільні - якщо(

Ясно, що свято мєсто пусто не буває, ясно, що "не може буть, щоб якось не було, все ж як не є, та якось воно буде" і ясно, що омолоджувати склад треба, бо наші олімпійські чемпіонки не молодшають і однаково за рік-два позакінчують кар"єри. Все це буде. От тільки щиро вірити, що уровєнь буде той самий, а може навіть "болєє лучче" - це справді наївність( Колись буде, звичайно, але точно не в найближчі років п"ять(
2020-02-18 22:29
 # 298  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vika77
Брынзак наивен,если думает,что приглашение 1 тренера решит все проблемы в одиночку.Ведь не только в этом дело,рост Насти,возраст сестер,моральный настрой Лены продолжать дальше выступать,группа Лопухова опять же-этих проблем 1 главный тренер уже решить не сможет.....Или Брынзак свято в это верит,что как появится один тренер,результаты у всех,по щелчку пойдут вверх?Так не бывает,нужно чтобы все этого действительно хотели.И сами девчонки,и Брынзак,и еще чтобы тот человек не был козлом отпущения в случае чего,как было с Урошем и Прокуниным.
2020-02-18 22:30
 # 299  Feo2500 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vika77
Интересно,он уже рассматривает
Ага, рассматривает - Беланенко, только сериалов побольше ему накачать, или Миша Массажист)))
2020-02-18 22:36
 # 300  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Леляна
Если бы еще Варвинец(Петренко) вернулась,у нас бы действительно на Пекин бы вырисовывалась команда пулеметчиц Журавок-Меркушина-Джима-Блашко-Варвинец-Пидгрушная.Вот такая команда могла быть на Пекин в теории,если бы перед ОИ не вернулись сестры,и потом не ушла Ира.Но вернулись,и бегают ведь по спорт.принципу.И я с Альбиной не согласен,квоту нужно было максимально возвращать именно в этом сезоне,потому что 6 человек всяко лучше чем 5.А так придется и в след.году бегать сестрам,Джиме,Насте и Лене..и Журавок снова будет бегать весь сезон на КИБУ.Разве если только одна из сестер не закончит карьеру после этого сезона.

[ 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12 ]

Останні обговорювані новини
    Турнір прогнозистів сезону 2024/25. СТАРТ РЕЄСТРАЦІЇ (5)
    Нові матеріали (світ) (1)
    День народження Дмитра Підручного! (9)
    ЛЧУ-2024. Результати естафет (8)
    День народження Анни Кривонос (3)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого суперспринту (7)
    ЛЧУ-2024. Результати жіночого суперспринту (4)
    ЛЧУ-2024. Результати чоловічого спринту (1)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці


vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
355
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
120
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
36
 
проголосовать



popular profile

Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Юлія Джима
Україна  Антон Дудченко
Україна  Анастасія Меркушина
Франція  Жюлья Сімон
Україна  Любов Кип'яченкова
Україна  Дар'я Блашко
Україна  Артем Прима
Україна  Олена Білосюк
Італія  Доротея Вірер
Італія  Ліза Віттоцці
Україна  Анна Кривонос
Швеція  Ханна Еберґ
Україна  Богдан Цимбал

interview

2024-08-29
Іван Крулько: Перше загальнокомандне місце на літньому чемпіонаті світу - це добре, але я максималіст

2024-08-25
Віталій Мандзин: Я дуже задоволений своїм результатом

2024-08-24
Олена Городна: Дуже хвилювалась перед стартом

2024-08-24
Вікторія Хвостенко: Відчуваю дуже велику гордість

2024-08-24
Віталій Мандзин: У день Незалежності України чути наш гімн було в рази приємніше

2024-08-23
Артем Тищенко: Це подарунок для України!