Старту жіночої естафети на третьому етапі Кубка світу в Хохфільцені українські вболівальники чекали з побоюванням. Аж надто свіжими були емоції від невдачі нашої четвірки в Остерсунді, і ще свіжішими – результати вчорашнього спринту, де лише дві з чотирьох заявлених на естафету українок продемонстрували позитивну динаміку готовності. Але сьогоднішній старт повинен був вселити надію в серця шанувальників команди, хоча і після таких гонок напевно знайдуться ті, для кого склянка, як і раніше, наполовину порожня.
У Ірини Петренко, яка вийшла на першому етапі у збірної України, спочатку все йшло як по маслу: на першому колі Іра не відстала, а в лежці перші чотири постріли пішли в ціль. Але на п'ятому стався промах, і українці довелося використати запасний патрон. Зважаючи на те, що 15 суперниць на першому рубежі показали стовідсоткову точність, навіть така мінімальна затримка відкинула нашу збірну на кінець другого десятка.
Ситуація повторилася і на другому рубежі - знову п'ятий постріл підвів Петренко, але Іра швидко закрила мішень запасним патроном і вирушила на останнє коло. Причому зуміла навіть піднятися по позиціях – суперниці на стійці влаштували канонаду з промахів, використовуючи по 2-3 запасні патрони, а команда Німеччини взагалі пішла на коло штрафу!
До передачі естафети в лідери вийшли ті, кого перед стартом вважали фаворитами гонки: Лінн Перссон чітко відпрацювала на рубежах, а на трасі навіть зуміла швидкістю обійти титуловану італійку Лізу Віттоцці - Швеція захопила першу позицію! Слідом за італійками естафету передали збірні Польщі та Швейцарії, а всі претенденти на призові місця йшли у другій великій групі, куди зуміла вклинитися Іра Петренко – формально Україна після першого етапу була 11-ою з відставанням від Швеції 42 секунди.
Напередодні Урош Вєлєпєц, коментуючи розстановку в естафеті, сказав, що на другому етапі має бігти найсильніша біатлоністка, здатна відігравати відставання. Тому на Юлію Джиму було покладено особливі надії тренерського штабу. Втім вже у стрільбі лежачи Юля мало не довела до інфаркту вболівальників, закривши мішені лише трьома запасними патронами.
Статус лідера команди зобов'язував включатись на всю міць на дистанції, і Джима швидкістю відіграла на другому колі все, що втратила на рубежі! Але на стійці українка потрапила в порив вітру і знову тричі тяглася за запасними патронами. На дистанції довелося розпочинати все спочатку: крок за кроком відігравати відставання та до передачі естафети встигла піднятися на сьоме місце, а відставання від лідерів практично не змінилося – 49 секунд.
А ось попереду відбулася зміна влади.) Шведка Анна Магнуссон забарилася на стрільбі стоячи і дозволила обійти себе француженці Анаїс Шевальє-Буше. Хоча дистанція між цими командами склала всього вісім секунд, а в другій половині гонки за скандинавок заявлено ударний дует сестер Еберг!
Саме Ельвіра Еберг зробила вирішальний ривок, який визначив долю гонки! Вже за перший кілометр вона наздогнала Хлоє Шевальє, і потім почала диктувати такий темп, який француженка тримала з останніх сил, що не могло не позначитися на стрільбі: на один промах Еберг Шевальє відповіла двома, при цьому і стріляла повільніше. А далі Ельвіра відривалася все далі і далі – настільки, що суперниці навіть не перетнулися на стрільбищі під час стрільби стоячи.
Своїй сестрі Ельвіра Еберг створила максимально комфортні умови – півтори хвилини переваги! І Ханна, зрозуміло, не могла таку перевагу розтратити. Швеція довела естафету до перемоги, втім, на стійці старша Еберг полоскотала нерви подругам по команді, зайшовши на штрафне коло.
А збірна України продовжувала підйом у проміжному протоколі. Дар'я Блашко, виходячи із нинішнього стану, свій етап провела «через не можу». Три запасні патрони – забагато для Даші, проте умови для стрільби були непростими і помилялися всі без винятку суперниці. А на дистанції, чіпляючись за кожен метр дистанції, Блашко прийшла до фінішу свого етапу на тій же сьомій позиції, де розпочинала гонку. Скорочувати дистанцію до шведок уже не мало сенсу. А ось дистанція до другого місця була цілком відчутною – півхвилини!
Олена Білосюк отримала у напарниці гідну попутницю – Франциску Пройсс і на першому колі працювала разом із німкенею. Разом вони почали наздоганяти суперниць і після стрільби лежачи, де капітан збірної України відпрацювала бездоганно. Ну а далі Олена Білосюк увімкнула «режим Підгрушної», проходячи суперниць по дистанції. Австрійку Крістіну Рідер Олена обійшла навіть двічі – спочатку по ходу другого кола, а потім і після стрільби стоячи, відпрацьовуючи ногами два запасні патрони.
До фінішу збірна України прийшла п'ятою – набагато краще ніж тиждень тому в Остерсунді і за результатом, і за загальним враженням від готовності дівчат. Трохи бентежить стрільба нашої команди – те, що завжди було козирем збірної України. 13 запасних патронів – забагато для того, щоб боротися за медалі. Але спишемо це на підступність австрійського стрільбища, а ще раз перевірити себе можна буде у Рупольдінгу – коли відбудеться наступна класична естафета у рамках Кубка світу.
Набрані сьогодні очки дозволили нашій команді зробити ще один крок нагору у заліку Кубка націй: обійшовши суперниць із Італії, Україна тепер – восьма. Лідерство тут продовжує утримувати Швеція, яка випереджає француженок на 78 очок.
А завтра ще один наповнений емоціями день у Хохфільцені: чоловіки проведуть естафету, а дівчата вийдуть на дистанцію гонки переслідування.
Естафета. Жінки 1. Швеція (1+8) 1:13:52,5 2. Росія (0+10) +29,1 3. Франція (0+14) +59,2 4. Німеччина (1+10) +1:06,5 5. Україна (0+13) +1:33,0 6. Австрія (0+5) +1:53,7
Мені от цікаво, невже ті, хто стверджують, що "якби менше промахів були б на п'єдесталі", не бачать, що промахів багато у всіх. Були б краще погодні умови менше настріляли б інші.
2021-12-11 17:12
Також не викликає питань до Юлії Джими, яка є найбільш підготовленою на даний момент. Ира слабовато, почти половина итогового проигрыша это ее.
))))))
Смех сквозь слезы, если что)
Роли в команде распределены давно, тексты и партитуры заучены наизусть, но, по-моему, не все актеры попадают в ноты. Ира и Лена за команду всегда выступают на порядок лучше, чем за себя лично (значит, точно на своем месте), Даша на том же уровне что и в личке, ну а Юля... А Юля может собраться максимум на одну эстафету в году. Если проигрывать конкуренткам минуту на стрельбе за счет допов, никакая скорость по дистанции потом не спасет.
Учитывая, что такой сценарий повторяется из гонки в гонку, из года в год, ТШ стоило бы подумать, свой ли этап бежит Джима. Ее ставят на второй, чтобы она отыгрывала отставание после первого, но в сухом остатке отставание вместо этого почти всегда растет.
Про последний этап речь не идет, там психологически еще сложнее. А вот на третьем Юлю можно было бы попробовать. Да и Даша, всегда бегущая с холодной головой, на месте Юли тоже могла бы оказаться полезнее.
Так, мысли вслух.
2021-12-11 17:13
Всем девчатам спасибо за гонку - главным образом, за желание и борьбу. А в общем - к каждой есть претензии по разным компонентам, никто не выдал "суперэтап". Ира и Даша должны добирать форму, Лена тоже ничего особенного не показывает пока, Юля хороша ходом, но, прямо видно, хочет сразу идеала - и бегать, и быстро без ошибок стрелять... Надеюсь, когда-нибудь все сойдется воедино... Хорошо бы в Пекине! :)))
2021-12-11 17:14
2 MilkyWay Мені от цікаво, невже ті, хто стверджують, що "якби менше промахів були б на п'єдесталі", не бачать, що промахів багато у всіх.
Ну чому б не помріяти...
2021-12-11 17:14
Прогноз по эстафете у всех еще закрыт?
2021-12-11 17:15
2 MilkyWay
Все так,но есть одно но,в Пекине будет нечто подобное,высота и ветер,так что шансы будут у всех.
2021-12-11 17:22
2 vl-2
Я не понимаю,вашего пессимизма,мы проигрываем первым 5-ти в командам в КН,точно не хуже России или Австрии,если кто-то валится,мы можем бороться как сегодня за 5-е место вполне,при большей удаче можна и за подиум.Ведь наш уровень примерно понятен на данный момент 1,5 человека.От Даши и Иры только потребуется выдать максимум на ОИ.Этого будет достаточно,чтоб мы были в борьбе вплоть до последнего этапа...разве нет?Лене-да,будет сложно...учитывая что там будут все сильнейшие.
2021-12-11 17:23
2 vl-2
ні. не на кола інших збірних. Втраченого шансу на кращу стрільбу.
2021-12-11 17:28
Я не понимаю критику Иры. По-моему, она провела хороший этап, а, если бы не промахивалась последними выстрелами, я бы вообще назвала его отличным.
Не закопалась на первом круге, хорошо боролась на третьем, не уступив, например, Тандреволд, придя в плотной группе (11-е место было чисто номинальное).
Молодец Ира, я после вчерашней гонки ожидала гораздо худшего.
Мне кажется, что 1-й этап - ее.
2021-12-11 17:29
Я не понимаю критику Иры. По-моему, она провела хороший этап
+++
2021-12-11 17:29
2 Дмитрий Дудкин Я не понимаю,вашего пессимизма,
Ніякого песимізму - чистісінький реалізм (хоч - взагалі, хоч - тут і зараз). Про "взагалі" - Ви й самі уже сказали, про "тут і зараз" - ні на якому етапі піднятися вище передумов не було: взяли максимум того, що узяти було посильно. Чи Ви вважаєте, що Білосюк зараз сильніша Пройс?
2021-12-11 17:29
2 phanтом Так, мысли вслух.
Не лишены основания.
2021-12-11 17:34
2 Sumchanka Втраченого шансу на кращу стрільбу.
Полюбляєте грати на тоталізаторі?
2021-12-11 17:36
2 vl-2
ви знов помилилися. взагалі не граю.
2021-12-11 17:36
Состав четвёрки хороший. Надеюсь, и Варвинец, и Блашко останутся в основной команде и будут спокойно готовиться к следующим стартам.
2 Fokus_nik
Тоже на это надеюсь. У меня стакан на половину полон сегодня. С учетом индивидуальной готовности мы прыгнули выше головы и никто из девчонок не налажал (это не шутка). Надо прекращать цирк с " женской конкурентностью" в нашей сборной и готовить эту 4-ку к ОИ. Медаль на ОИ это все таки чудо но борьбы хочется. Вот сегодня не было полной безнадеги. Просто хотелось что бы Ира с Дашей быстрее бежали а Юля лучше стреляла))).
2021-12-11 17:40
Молодец Ира, я после вчерашней гонки ожидала гораздо худшего.
Мне кажется, что 1-й этап - ее.
2 anele
Вы совершенно правы!!
2021-12-11 17:43
багатенько допів нахапали, але в цілому непогано, є ще час розбігтися, поліпшити хід.
2021-12-11 17:45
Достойный результат, учитывая, что нет у нас в команде на сегодня звезд, как у других. Зато есть сама команда, и это здорово. Ира и Даша не боролись так за себя лично, как за команду анду.
2021-12-11 17:50
готовить эту 4-ку к ОИ.
С Вами согласен.А кто ,по Вашему мнению ,должен подстраховать этот квартет на ОИ?Оля?Настя?Катя?.
2021-12-11 17:51
2 ньюбеланс
А почему Даша Блашко по оценкам болевальников только на последнем месте?....Поясните.....
Потому что Даше не повезло бежать на этапе Эльвиры Эберг )
2 Eugen
Вот это, Женя, меня и злит часто: какое -то туннельное зрение. Ни учета показателей тех, кто бежит на этапе, ни учета ветровой обстановки ни... Ничего, короче. бахнули "вердикт" и сидят счастливые с умным видом...
2021-12-11 17:56
Уже лучше чем неделю тому назад.
2021-12-11 17:58
Юля хоть и стреляла на грани фола, зато бежит, как никогда. С таким ходом рано или поздно должен быть соответствующий результат. Лена в лучших своих традициях - надежно и уверенно.В будущее смотрю с оптимизмом.
2021-12-11 18:01
А мне гонка понравилась, все девчонки боролись, не все у них сегодня получалось, но все равно результат получился хороший! Так что верим в лучшее!
2021-12-11 18:04
2 MilkyWay
Если приблизительно подсчитать, то без дополнительных патронов, могли бы претендовать не то, что на подиум, даже на победу, хотя и верится с трудом. Лена в такой ситуации могла-бы вообще озвереть. Трудно сказать, но шансы могли быть.
2021-12-11 18:09
2 vl-2
Чомусь на ЧМ ми могли брати бронзу тричi пiдряд)))при чому неважливо як ми виступали на КС.Ось це найголовнiше,що дае надiю.Ми вже були 10,8,7,6,5 за останнi 2 сезони в естафетах,i не було передумов для сильного виступу на ГС.Але раз за разом ми доводили,що у нас рiвна команда,навiть якщо не виходить.Всi ж знають,що Iра,Юля,Даша,Олена можуть краще.Юлi для того щоб видати естафету життя,коли i бiг i стрiльба,треба знову "завалити iндивiдуалку",як би це не було цинiчно.Iрi i Дашi cтрiляти без допiв,а там як каже Оленка,як Бог дасть.
2021-12-11 18:12
У нас є команда, і це головне!!!. Не погана естафета вийшла, за комонду точно біжимо краще ніж індивідуально!!!
І на даний момент дівчата довели що,навіть не в найкращому стані, цілком можуть боротись за високі місця, а певні погрішності ще є час виправити!!!!
2021-12-11 18:16
5-е место в нынешних реалиях - результат позитивный.
Но сегодня не по максимуму получилось, есть ещё и запас так сказать.
Где недобрали?.
1-й этап. Петренко -22 сек от лидера ходом - нормально, а вот стрельбой и сама недовольна, хоть и лучшая из наших. -27 сек.от лидера Может Ира и лучше
2-й этап. Скорость 3-я - это хорошо. Но плохо, если во вред стрельбе. ходом выиграть у эстонки 13 сек, а на стрельбе ей же уступить 43. Умеет Юля и лучше
3-й этап. 3-й круг. -1 мин. 16 сек от лидера. Ладно. Эльвиру за скобки. -29 сек от Кайшевой-Нигматуллиной. На круге. Ну многовато.
В целом и результат хороший и есть ещё потенциал, т. е вера в лучшее.
2021-12-11 18:19
А жизнь-то налаживается!
2021-12-11 18:21
Надо прекращать цирк с " женской конкурентностью" в нашей сборной и готовить эту 4-ку к ОИ.
Это самое лучшее предложение в олимпийский, ковидный год, когда 2-4 спортсменки могут вылететь в любой момент(в том числе и во время Олимпиады) из-за позитивного теста!
Правильно, нужно определить 4 спортсменки для Олимпиады, а всех остальных можно отправлять на пенсию или завершать сезон...
Зачем нам эта "конкуренция"? Она же всем только мешает!!!
2021-12-11 18:34
С Вами согласен.А кто ,по Вашему мнению ,должен подстраховать этот квартет на ОИ?Оля?Настя?Катя?.
Мои симпатии на стороне Кати, но по готовности выше Валя. Другое дело что Валин последний круг и стрельба в эстафете для страховки не очень надежен. По возрасту и опыту Настя конечно имела самые высокие шансы попасть в эстафету, но я даже не знаю что сказать по этой спортсменке, чтобы не нарушить хрустальную тишину в женской сборной.
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)