Естафетна гонка у жінок на сьомому етапі Кубка світу в Антхольці стала останньою пристрілкою напередодні старту Олімпійських Ігор. Але насправді навряд чи змогла дати багато корисної інформації тренерам – аж надто лотерейною виявилася вітрова обстановка на вогневому рубежі. Прапорці, що показують силу і напрям вітру, розривалися в різних напрямах – навіть часом на сусідніх стрілкових коридорах.
Тому рука не підніметься кинути камінь у спортсменок за промахи у цій гонці. Навпаки, варто похвалити Валентину Семернко, що стартувала на незвичному для себе першому етапі, за самоконтроль на лежці, де вона зуміла уникнути штрафних кіл, закривши всі мішені запасними патронами. Стійку Валя взагалі пройшла безпомилково і передала естафету десятою з цілком «робочими» 40 секундами відставання від лідера – команди Білорусі, в якій відмінний перший етап провела Дінара Алімбекова. А ось, наприклад, від четвертої позиції Україну відокремлювало менше 20 секунд.
Набагато складніше пройшов перший етап для команд Норвегії та Німеччини. Каролін Кноттен завалила стрільбу, використавши п'ять запасних патронів і до того ж заробивши коло штрафу, фінішувала на етапі 17-ю, а німкеня Анна Вайдель, хоч і обмежилася трьома запасними патронами, поступилася більше хвилини, привівши команду на 16-у позицію.
На другому етапі Дар'ї Блашко дістався, мабуть, найскладніший за силою суперниць етап у гонці. Бреза-Буше, Вірер, Рєзцова, Екхофф, Хільдебранд, Лещенко… Перше коло Даша пройшла в одному темпі з білоруською, що лідирувала, і зі стрільбою лежачи під акомпанемент чергового пориву вітру впоралася з одним запасним патроном.
Щоправда, починаючи з другого кола Даша почала пристойно поступатися швидкістю. Благо, стійку відпрацювала так само пристойно - з одним запасним, але до фінішу етапу все ж таки перемістилася на 13-те місце з відставанням вже майже півтори хвилини. Лідерство до екватора гонки захопили росіянки, у складі яких Христина Рєзцова зуміла на 25-30 секунд відірватися від групи із чотирьох переслідувачок.
Із представництвом нашої команди на третьому етапі виникла ціла детективна історія. Але в результаті на трасу все-таки вийшла Анастасія Меркушина, яка замінила в естафеті Юлію Джиму. Насті, яка пробігла напередодні індивідуальну гонку, об'єктивно було складніше, ніж трьом іншим учасницям команди. Меркушина почала потроху програвати швидкістю вже починаючи з першого кола, але як здорово відпрацювала на стрільбі лежачи! П'ять кулеметних пострілів – і Україна вже виявилася навіть вищою за Білорусь, яка лідирувала по ходу другого кола!
А на стійці стався справжній конфуз. Вітер став таким непередбачуваним, що одразу сім команд вирушили після цього рубежу на штрафне коло! На жаль, не уникла цього й українка. Але стріляла Настя досить швидко, а на останньому колі, розлютившись на себе, прискорилася на трасі. І хоча на фініші етапу Меркушина залишилася 12-ю, але відставання від лідерів скоротилося до хвилини!
І взагалі, ситуація у гонці за один тільки рубіж змінилася кардинально! Росіянка, яка лідирувала, Ірина Казакевич, настріляла три (!) кола штрафу і відкотилася за межі призової трійки. А на фініші етапу в квартеті, що лідирував, опинилися... Норвегія і Німеччина! Так-так, саме ті, що перший етап закінчили на 16-17 місцях! Компанію їм склали збірні Чехії та Італії.
Четвертого етапу українські вболівальники чекали з особливим нетерпінням, бо ми вперше після паузи на місяць змогли побачити на трасі Олену Білосюк, готовність якої наразі залишалася головною загадкою у збірній. З огляду на таку паузу можна сказати, що етап Олена провела нормально. Трохи підвела стійка, де довелося двічі звернутися за допомогою до запасних патронів. До фінішу наша команда прийшла 11-ю.
Розв'язка ж у боротьбі за перемогу вийшла наддраматичною! Після стрільби лежачи на останньому етапі лідерами пішли збірні Чехії та Норвегії, але в одному з віражів Люсія Харватова вилетіла з траси у кювет. Мало того, що поки чешка вибиралася назад на трасу, вона втратила півхвилини, то ще й при падінні забила снігом приціл, який довелося прочищати на рубежі. Після таких пригод повернутися до призової трійки Чехія вже не зуміла.
Інгрід Тандреволд, опинившись у гордій самоті, спокійно привела Норвегію до першої в сезоні перемоги, витративши на стрільбу лише один запасний патрон на стійці. На другу позицію знову піднялися росіянки, яких врятувала Уляна Нігматулліна.
Бронзова дуель також стала окрасою фінішу. Хоча спочатку здавалося, що Анаїс Бескон спокійно доїде на бронзову позицію, але на останніх сотнях метрів француженку стрімко почала наздоганяти італійка Федеріка Санфіліппо, яка зуміла довести справу до фотофінішу! Ось тільки виявився він на користь збірної Франції.
Ну а головним розчаруванням гонки, мабуть, стала Білорусь, якій до старту пророкували якщо не перемогу, то боротьбу за подіум. На жаль, нічого схожого: до фінішу наші північні сусідки прийшли лише на 13-й позиції.
У Кубку націй Україна зберегла дев'яте місце. А лідирують у командному заліку француженки, що дуже пристойно випереджають шведок, які йдуть другими, на 227 балів.
Завтра етап в Антхольці завершиться естафетою у чоловіків та мас-стартом у жінок.
Естафета. Жінки 1. Норвегія (1+10) 1:12:54,1 2. Росія (3+12) +24,6 3. Франція (0+13) +32,6 4. Італія (0+13) +32,6 5. США (0+13) +50,1 6. Чехія (0+8) +59,8 ... 11. Україна (1+10) +1:50,9
2 Дмитрий Дудкин будет у нас лыжный тренер,может и мы побежим)))
В нас вже лижні тренери юніорок тренують, біжать так, що суперниць вітром від їх швидкості здуває:(((
2022-01-22 18:14
Увы, но дело даже не в Олимпиаде... После наступит новый цикл, без Семеренок, Биласюк и, скорее всего, без Джимы...
И вот тогда уже 11 место в эстафете будет уже за счастье... А так 15-17 наша объективная реальность...
2022-01-22 18:14
Згодна з тими, хто каже, що шанси на медалі в Пекіні є. Наші вміють підводиться до головних стартів. Видно, що Валя досить непогана зараз, сподіваюсь на Іру на першому етапі і вірю, що стан її до олімпіади покращиться, стрільба Юлі при корейському вітрі не буде виглядати жахливою, треба вірити і підтримувати команду в будь-якому випадку. Бачила, як бігли наші дівчата і хлопці на літньому чемпіонаті України. Вони всі дуже тяжко працюють.
2022-01-22 18:15
які сплачують податки, вони і живуть.
давно не було
2022-01-22 18:17
2 stupka91
Ніхто не буде радіти неудачам... Та і Білорусі у цілому теж
Да уже два сезона как некоторые крендели всё ищут грязь в качественных выступлениях белорусов
2022-01-22 18:18
Ні Урош, ні Бринзак не хотіли брати Блашко на ОІ. Вмішалися "треті" сили, імена яких я вчора так і не почув. І тепер питання - хто буде відповідати за результат на ОІ?
И кто это озвучил? Ваше мнение? Тогда указывайте это. Ибо изначально Блашко и не обсуждалась, а с уверенностью была названа Урошем в составе трех, которые "Могут паковать чемоданы на ОИ". А вот дальше пошло все не по плану, ибо прорвалась (и тоже заслуженно, хотя я за полное омоложение состава) Валя. Брынзак против Вали никогда не пойдет, Урош тоже имеет печальный опыт. И одного места стало не хватать. Дальше пошел спектакль по отцепке "слабого звена". Но слабого не по результатам (та же Петренко на сейчас слабее Блашко, которая на спаде). Пошла игра по отцепке слабого звена с точки зрения покровительства и защищенности. Ибо за Ирой стоит Брынзак, за Настей - папа, а тут еще Даша большую часть времени тренировалась не с Урошем. И когда беспредел "отборов" вошел в пике, вмешался, как правильно сказал Женя, ЗАКОН - критерии отбора и решение НОК.
Глядя на команду, могу сказать, что у нас в ней нет слабых звеньев. Вернее, нет сильных. Все рАвно и рОвно слабы. И , отвечая за свои слова, говорю, что основная вина за эту агонию, которая развивалась без лечения "пациента" 8 лет, лежит на Брынзаке. Не на спортсменках, а на главе. Хотя его вклад в наш биатлон неоценим. Каждый год мы отказывались рубить прогнивающий сук, на котором сидели, ради "а вдруг выжмем одну медальку".
ИМХО
2022-01-22 18:18
2 Greg1975 Но если бы Федерация внятно объяснила, было бы меньше срача.
Да при чем тут федерация хоть? ))
Я не знаю, почему заявили так поздно. При том. что Урош мне еще утром сказал, что побежит Настя. И при том что, скорее всего, как раз сам Урош и должен был эту заявку подать.
Я ж не знаю, что там произошло - может в пробке застряли и поздно на стадион приехали?
2022-01-22 18:20
# 16 phillipousis (Munich) За загальним часом результат Меркушиної на 8 сек швидший за Блашко при умові що Настя ще пробігла штрафне коло. А порив вітру на 3 етапі був таким, що 7 команд пішли на кола.
2022-01-22 18:22
Опять штрафной(( Ладно, Настя все равно на ОИ не едет. Но чтобы аутсайдер, бежавшая вчера ИГ, единственная из четверки между прочим, была быстрее всех на лыжне? Серьезно? Это ж как мы готовы к ОИ? И финишный круг испарился. Крутая репетиция получилась, надо было все-таки Иру поставить для полной картины. Зато вразумляющая - понижаем планку, отпускаем ожидания.
2022-01-22 18:24
# 36 yurik777 (харьков)
Меркушина никакая уже третий год а все что не поймет с кем тренироваться должно быть как в футболе есть главный тренер сборной и у него все тренируются а то ода с папой другая с дядей бардак Цього року меркушина тренувалася з Велепцем
2022-01-22 18:24
2 UA Тернопіль За загальним часом результат Меркушиної на 8 сек швидший за Блашко
Не правда. У Даши на 0,6 сек лучше, чем у Насти ))
2022-01-22 18:25
Я ж не знаю, что там произошло - может в пробке застряли и поздно на стадион приехали?
Ну, это все в копилку про информационную политику Федерации... Вся эта чехарда с заменами в глазах болельщиков выглядит совсем непонятно. Застряли - так и скажите, застряли, а не множьте теорию заговоров
2022-01-22 18:27
2 UA Тернопіль
Результат одинаковый, посмотрите протокол. Тем не менее, у Насти было три патрона на одну мишень. Начинавшие с ней рядом соперниц при этом ушли на дистанцию, а одна из них выиграла эстафету.
Я не вижу причин, почему это не должно учитываться в оценке выступления. Биатлон - он потому так и называется - что надо в двух компонентах себя показать.
2022-01-22 18:27
2 Greg1975 Застряли - так и скажите, застряли, а не множьте теорию заговоров
Так, щас понесется по сайтам - "Украинские биатлонисты застряли в пробке" )))
Я просто сказал, что причин такой поздней подачи заявки может быть немало.
На самом деле, нас просто сбила с толку сивидата, которая вынудила написать на сайте второе обновление и "вернуть" Джиму. А так планы относительно старта Насти были неизменными с утра. Потому, по сути, нечего объяснять.
2022-01-22 18:28
2 Lissa
Все верно,остаётся надеется опять на фарт)))либо Пекин будет ещё жёстким провалищем чем Пхенчан,либо всё-таки выцарапаем медаль в смешке,или женской эстафете,надеюсь на второе...
2022-01-22 18:29
А ведь самое интересное, что лучше всех готовы таки старая гвардия. Опыт есть опыт и они таки умеют собираться на главные старты.
А вот поедет Даша, Ира или Настя вот вообще без разницы, каждая минуту проигрывает ногами( кто больше, кто меньше).
А Насте желаю на ЧЕ взять медаль.
А ещё мудрости нашей федерации на следующий олимпийский цикл.
2022-01-22 18:29
Так, щас понесется по сайтам - "Украинские биатлонисты застряли в пробке" )))
Знаете, есть печальный опыт Кореи... Поэтому такие "приколы", мягко говоря, настораживают.
2022-01-22 18:30
2 Eugen
Ну тоді зрозуміло. Урош просто зрозумів що 3 гонки підряд для Джими занадто а для Іри 2 гонки підряд важко. А то пішли теорії заговорів в чаті Меркушина відмовилась дискваліфікація і т.д.
2022-01-22 18:32
Россия женская скорее всего выиграет медаль на ОИ в эстафете
Не, не верю... Норвегия, Швеция, Франция, может - Беларусь вмешается
2022-01-22 18:33
2 Eugen На самом деле, нас просто сбила с толку сивидата, которая вынудила написать на сайте второе обновление и "вернуть" Джиму. А так планы относительно старта Насти были неизменными с утра.
Вот как все просто было, а для нас интригу накрутили и по ТВ в том числе... Целая детективная история получилась.
2022-01-22 18:35
2 Дмитрий Дудкин либо всё-таки выцарапаем медаль в смешке,или женской эстафете,надеюсь на второе...
Вы серъезно считаете. что многократное повторение слова халва будет полноценной заменой сахара в стакане?
2022-01-22 18:35
Так кто-нибудь даст комментарий, что же у нас происходило с заявкой???
2 Greg1975
Похоже, что наши заявку подали, но не проконтролировали ее регистрацию, организаторы эту подачу не заметили, когда началась чехарда - нашли бумагу о замене и разрешили участвовать, иначе был бы дисквал. Но нервов из Насти тоже намотали достаточно.
2022-01-22 18:36
2 Alex don Но нервов из Насти тоже намотали достаточно.
Я не думаю, что Настя знала об этой ситуации.
2022-01-22 18:37
Не правда. У Даши на 0,6 сек лучше, чем у Насти ))
2 Eugen
У них - своя сивидата
2022-01-22 18:37
Насколько я знаю, сборной России не будет на Олимпиаде. А олимпийские спортсмены из России смогут выставлять команду в эстафетах?
2022-01-22 18:37
За загальним часом результат Меркушиної на 8 сек швидший за Блашко при умові що Настя ще пробігла штрафне коло. А порив вітру на 3 етапі був таким, що 7 команд пішли на кола.
2 UA Тернопіль
извините, но ЛОЖЬ
2022-01-22 18:38
По суті надія була що є лідер Джима. Плюс Олена і Настя різко додадуть як вони зазвичай це на роблять на головних стартах ну і Даша надійно відпрацює. Но на данний момент 1. незрозуміла ситуація із Оленою но все є невелика надія 2.Настя не відібралась хоча думаю була б на ОІ однією із кращих серед наших 3. Даша дуже слабо зараз ходом і на прогрес шансів не так багато. Із плюсів відносно непогано Іра пробігла інвідуальну гонку і впринципі може непогано пробігти у естафеті. Якщо Олена набере форму певні шанси будуть в естафеті но мало віриться.
2022-01-22 18:41
2 предводитель каманчей
А ви вважаєте, що постійне ниття комусь допомагає? Чим? Кому?
2022-01-22 18:41
2 Greg1975 А олимпийские спортсмены из России смогут выставлять команду в эстафетах?
Конечно
2022-01-22 18:42
2 Alex don
я, кстати, Вас искала в комментариях. Просьба у меня. Так как я откровенно признаюсь, что плохо высчитываю временные параметры этапов, и стараюсь находить ваши расклады, то не могли бы вы четко сравнить этапы Даши, Насти и ...Лены. заранее спасибо
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)