Війна – час непростих та відповідальних рішень. На жаль, сьогодні наша країна переживає саме такий період – коли біль і розпач йдуть поруч з силою та героїзмом. І в ці дні наша країна стала міцним кулаком, де кожен на своєму місці робить все можливе заради Перемоги.
Але війна – і час цейтноту в прийнятті рішень, коли правильні кроки межують з неминучими в такій ситуації помилками. На жаль, один з таких помилкових кроків, на наш погляд, стався по відношенню до біатлоністки збірної України Ольги Абрамової – росіянки за походженням, але українки не лише за паспортом, але й за духом.
Ольга Абрамова набула українського громадянства десять років тому, і з того часу віддано працювала на славу вітчизняного спорту. Перемоги та призові місця на етапах Кубка світу та Кубка IBU, літніх чемпіонатах світу та чемпіонатах Європи багаторазово підіймали прапор України на честь чималих спортивних досягнень українки Ольги Абрамової.
Дійсно, одразу після початку війни спортсменка через сімейні обставини вирушила до країни-агресора, що стало формальною підставою її звільнення та унеможливлення в подальшому представляти команду на змаганнях високого рівня. Проте чи можемо ми звинувачувати матір, яка в критичний момент свого життя полетіла до своєї малолітньої дитини? Чи маємо ми формальністю підміняти людяність?
Тим більше, навіть перебуваючи на території країни-агресора, Ольга Абрамова не уникала публічної підтримки України, майже щоденно підтверджуючи це доступним для себе в тій ситуації способом – через оприлюднення своєї позиції в соцмережах. І навіть зараз, після повідомлення про звільнення, вона написала сильний текст із вдячністю та гордістю за Україну.
Зважаючи на це, колектив сайту «Український біатлон» просить Вас більш ретельно вивчити питання щодо звільнення спортсменки Ольги Абрамової та за можливості переглянути це рішення.
Головний редактор Євген Тарасенко та колектив сайту biathlon.com.ua
А також спортсменки збірної України: Валерія Дмитренко Анна Кривонос Надія Бєлкіна Юлія Журавок Христина Дмитренко
У Абрамової тільки громадянство України? Якщо вона визначиться і порве із росією то можна і підтримати. Но чомусь думаю що у Абрамової є ще громадянство країни агресора Плюс є великі сумніви у нормальному фінансуванні спорту. Може його взагалі не буде. Лідерів на КС відправити і із молоді хто більш талановитий і то буде щастя.
2022-04-14 08:53
2 beaver_Bob Хто з підписантів цього листа зараз знаходиться в Україні?
Кривонос, Белкина, Кристина Дмитренко, а также 6 из 7 представителей сайта.
2022-04-14 08:55
2 beaver_Bob Проводити якісь тренувальні збори закордоном для дезертирів - аморально.
Не все спортсмены - на контракте в силовых структурах. Потому представительницы женской сборной, выехавшие за границу, никак не подпадают под понятие дезертиров. Тимчасово припинити контракти і виплати зарплат всім збірникам, що виїхали за кордон.
То есть, поехав в Европу на сборы, там спортсмены должны остаться без зарплаты?
Я понимаю, война очень у многих выключает мозги, оставляя только инстинкты. Включайтесь )
2022-04-14 09:34
Якщо за Ольгу заступаються дівчата, які були з нею в одній команді, то не нам з дивану бути суддями.
Єдине, їй було б насправді логічно в такій ситуації змінити місце проживання. В першу чергу,заради власної безпеки.
2022-04-14 10:06
2 Eugen
За інформацію про місцезнаходження спортсменів дякую. Я нікого особисто не ображав. Ломаченко і Усик пішли в тероборону без контракту з силовими структурами. Не дуже порядно, коли хтось за державний рахунок підтримує спортивну форму за кордоном. А їхні конкуренти за місце у збірній не просто втрачають цю форму, а й готові віддати своє життя за існування держави Україна.
І прошу не ображати про відсутність мозку людей, у яких інша точка зору. Я ж не закликаю Вас зняти будьоннівку.
2022-04-14 10:14
У Ольги есть возможность сменить место жительства и да, надо принять или не принять это решение. В остальном - согласна с авторами письма. Ми не знаємо всієї історії і якщо Ольга не підтримуватиме свій рашиський бізнес або переведе його на родичів, то це ще один плюс в її кошик.
2022-04-14 11:12
Хто з підписантів цього листа зараз знаходиться в Україні?
Кривонос, Белкина, Кристина Дмитренко, а также 6 из 7 представителей сайта
А щоб не було домислів, хто саме з сайту за кордоном, одразу скажу, що це я. У мене дитина з інвалідністю. І ми евакуювали цілий вагон людей з інвалідністю (у тому числі дітей з важкою інвалідністю). Мене призначено "старшою" групи - тобто відповідаю за забезпечення життєво необхідних потреб цієї великої групи людей з інвалідністю за кордоном (лікування, реабілітація тощо).
Станете кидати каміння також?
2022-04-14 11:15
2 beaver_Bob І прошу не ображати про відсутність мозку людей, у яких інша точка зору
Я сказал не об отсутствии, а о выключении в критический период - как сейчас, во время войны.
Про буденновку не понял.
2022-04-14 11:17
Ще додам, що евакуювали до країни ЄС, і лише тимчасово, поки в Україні ці люди не можуть об'єктивно отримати належну медичну допомогу.
2022-04-14 12:15
2 Victoria_R
Хіба Ви маєте виправдовуватись? Кожен під час війни відповідає за своє здоров’я і здоров’я своєї дитини, родини. Якщо мова йде про росію, то виправдати перебування там важко, навіть маючи дитину чи чоловіка. Я розумію, наприклад, Ольгу, але навряд чи її аргументи будуть сприйняті - наразі все або біле, або чорне.
2022-04-14 12:33
2 Victoria_R
Здоров'я вам та терпіння.
Все ви вірно зробили. Ви молодець.
2022-04-14 12:40
2 Victoria_R
І ще Віка забула додати, що евакуйована зовсім недавно, більше місяця провела в Україні, у тому числі займаючись підготовкою до евакуації групи дітей.
2022-04-14 12:41
2 Victoria_R
Держитесь,Виктория! Как мать ребенка-инвалида,я хорошо понимаю трудности и сложности ситуации.Сил Вам и терпения!
2022-04-14 13:04
Полностью поддерживаю! Как можно уволить человека только за то, что он уехал за границу?
Если бы уезжать нельзя - нужно было говорить об этом сразу. Тем более есть индивидуальные обстоятельства.
Надеюсь, Министерство спорта пересмотрит свое решение. Проведя грамотную подготовку к сезону, Оля в состоянии показывать достаточно высокие места! Удачи!!!
2022-04-14 13:08
2 SRen
Ну а Вы не думаете, что у Оли муж тоже спортсмен, представляющий Южную Корею? И соответственно он тоже находится на сборах и, в том числе, на территории Южной Кореи. Встает вопрос, с кем находится ребенок в это время. Вопрос очевиден - с бабушкой и дедушкой. А уже где жить им - это совершенно другой вопрос. Можно же подумать логически и каждую ситуацию рассматривать индивидуально?
По Вашей логике если Ваш ребенок уедет из Украины, то он автоматически предатель, поскольку мог взять оружие в руки и пойти защищать страну.
Не понимаю я Ваши умозаключения, простите.
2022-04-14 13:11
Те, що Оля поїхала до дитини, правильно, кожна мама так зробила би. Те, що федерація так обійшлась з нею - ганьба, це моя думка. Треба було поговорити, подякувати, пояснити і попрощатися. Висловив чи не висловив свою думку то таке, наші теж не всі висловлюють свою думку (не лише спортсмени). Кому стало б легше, як би Бех пекла свої тортики і висловлювалась? І ще, виправдовуючи Олю, ми скоро дійдемо до того, що бізнес - то їй же потрібно годувати родину, а те куди йдуть ці податки..... Це моя думка.
2022-04-14 17:03
С одной стороны некрасиво когда ты, после 10 лет в команде, узнаешь об увольнении через прессу.
С другой же стороны идет война, ты в первый же день выезжаешь в страну-агрессор и остаешься там сидеть, вероятно что с российским паспортом, проводишь турниры посреди войны и имеешь там бизнес с которого платишь налоги что бы война могла и дальше продолжаться.
Поэтому одно дело если бы Абрамова приехала, забрала ребенка и в течении недели уехала и совсем другое что она продолжает там сидеть и удивляться почему ее уволили из команды.
Считаю что решение полностью верное, единственное что нужно было сообщить это лично, а не что б об этом узнавали из прессы.
2022-04-14 17:13
2 Ирина, Кременчуг
ну так бізнес був і раніше, я так розумію? І його толерували попри війну на Донбасі та забраний Крим, хоча податки й тоді йшли до бюджету агресора. І гроші за поїздки наших спортсменів теж. А зараз раптом "прозріли",
Не хочу навіть думати, як цю різницю сприймати тим, кого раша лишила дому ще 8 років тому.
2022-04-14 17:43
І ще, виправдовуючи Олю, ми скоро дійдемо до того, що бізнес - то їй же потрібно годувати родину, а те куди йдуть ці податки
Але ж не в Україні бізнес, а в Росії, з якою вона пов"язує своє мабутнє, як на мене це індикатор треба їй Україна і чи відчуває вона себе громадянкою чи Україна просто для кар"єри і заробляння грошей і нічого більше.
2022-04-14 18:35
2 Victoria_R
А в кого до тебе які притензії можуть бути? В тебе двоє діток, одна зовсім мала, а друга з особливими потребами. В мене немає.
2022-04-14 19:07
выезжаешь в страну-агрессор и остаешься там сидеть, вероятно что с российским паспортом
2 Mortimer
Все экс-россиянки, переходившие в нашу команду, сдали паспорта граждан рф. Потому все они сейчас - граждане только Украины. Кроме Сидоровой - которая сейчас осталась лицом без гражданства: российский паспорт уже сдала, а полную процедуру для получения украинского пройти не успела.
2022-04-14 21:33
А я вважаю на рахунок Абрамової все правильно, за 10 років не вивчила і п'яти слів українською
Так деякі наші біатлоністки все життя живуть в Україні, а мовою не володіють
2022-04-15 00:19
Я написал об уходе с этого сайта перед Олимпиадой при категорическом несогласии с составом женской сборной и производными так сказать от сего.
Но во время войны сделаю одно исключение.
Вопрос по Абрамовой надо решать в такой последовательности:
1. Дать возможность ей самой четко определиться, при этом быть и вашим и нашим категорически не получится.
2. Провести обсуждение с её участием и других спортсменов. Несколько против исключения, а остальные?
3. Принять решение.
А то получается шиворот-навыворот: сначала объявляется окончательный ответ, а потом проходит решение задачи методом подгона под этот ответ.
2022-04-16 08:48
Наши спортивные руководители приняли странное решение, "заробитчанкой" Ольгу не назовешь, даже при своей нынешней популярности, далеко не самый "денежный" вид спорта, ну а 10 лет, отданные украинскому биатлону, должны чего то значить. Согласен, ее последние результаты, в том числе по причине приличного для спортсмена возраста, давали причины, но сделать это нужно было в откровенном разговоре и с почетными проводами спортсменки на заслуженный отдых. А так.... некрасиво...
2022-04-16 11:13
Які дурниці. Невже Ольга і далі планувала бігати за нашу команду? Цирк.
2022-04-16 17:25
Поддерживаю письмо! Женщин с детьми уехавшими с Украины тоже поддерживаю. Это даже обсуждать аморально. Не должны дети слышать и видеть войну.
2022-04-17 09:24
Сидорова "В связи с этой ситуацией я высказала мнение, но не раскрыла его полностью. Мне жалко людей, которые подвержены нынешнему положению с обеих сторон, я переживаю за людей, с которыми хорошо знакома, я сама жила на лыжной базе в Чернигове, где были практически все мои вещи и инвентарь. По сути, я осталась безо всего, но это не так волнует, как жизни людей обеих сторон.
Я хочу продолжить спортивную карьеру, потому что биатлон мне доставляет огромное удовольствие. Рассматриваю ли возвращение в украинскую сборную? Нет, больше не рассматриваю украинскую сборную. Пока что нет ясности дальнейших действий, где и как я буду».
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)