«Побавились – і досить», - вирішила обергофська погода, і ідеальні умови для учасників змішаної естафети змінила на досить сильний поривчастий вітер для учасниць першої особистої гонки чемпіонату світу – жіночого спринту.
Старт гонки для збірної України вийшов – гірше не вигадаєш. У першу, найвигіднішу за даних умов, групу тренери команди делегували Анастасію Меркушину. Ймовірно, відіграло свою роль золото, яке наша біатлоністка здобула на Чемпіонаті Європи в Ленцерхайде. Але якщо сподівання на Настю були, як на можливого лідера у цій гонці, то вони, на жаль, не виправдались. Вже на першому колі українка показала дуже невисоку швидкість, а два промахи у лежці миттєво викреслили її з числа претенденток на високі місця. І хоча стійку Настя відпрацювала безпомилково, а останнє коло дистанції вийшло дуже пристойним, все, чого їй вдалось досягти, - 44-те місце на фініші.
Чекати другої нашої учасниці довелось дуже довго: Юлія Джима отримала при жеребкуванні останнє місце в другій стартовій групі, і на трасі з’явилась вже тоді, коли основні претендентки на медалі наближались до фінішу. Перша половина гонки у виконанні Юлі була дуже обнадійливою – графік українки перебував у топ-двадцятці. Але чи то розбита траса далась взнаки, чи то сьогоднішній рівень готовності лідера української команди не дозволяє витримувати високий рівень гонки, але після кола штрафу на другому рубежі, Джима ще трішки програла й на останньому колі, у підсумку показавши 29-й час.
Другий результат в команді показала Олена Білосюк. Стартовий відрізок капітан команди розпочала розмірено, концентруючись на стрільбі. Але якраз концентрації на останній, десятий постріл Олені трішки не вистачило. Зважаючи на те, що гонки чемпіонату світу не додають очок у загальний залік, особливого сенсу максимально викладатись на останньому колі не було, і фірмових фінішних кілометрів у виконанні Білосюк ми теж не побачили. Фінішну лінію вона перетнула, на дві секунди випередивши графік Меркушиної, розташувавшись безпосередньо перед нею у протоколі – 43-ю.
Великим питанням був рівень готовності Дар’ї Блашко, якій українськи наставники надали четверте місце у заявці команди на гонку. Спортсменка місяць не брала участь у гонках, оскільки проходила курс лікування, навіть повернувшись на певний період для цього в Україну. Втім тренери довірили Даші старт, скоріш за все, намагаючись зрозуміти її здатність допомогти у естафеті. На жаль, питань виступ Блашко залишив більше, ніж відповідей. По стрільбі до Дар’ї питань немає – вона єдина з українок уникнула штрафного кола. Але ж швидкість по дистанції при цьому була, відверто кажучи, не конкурентною: з двома нулями Блашко навіть не потрапила до гонки переслідування: 84-й час з програшем переможниці у чотири хвилини…
А в боротьбі за золото чемпіонату втілилась велика мрія Деніз Херрманн-Вік і багатотисячного натовпу вболівальників в Обергофі! Німкеня провела ідеальну гонку! Два бездоганних рубежі і найкращий хід у гонці зробили з Херрманн дворазову чемпіонку світу! Але ж золото, здобуте на домашньому стадіоні – найцінніше для спортсменки. Можливо, навіть цінніше за минулорічну олімпійську перемогу.
Хоча зіпсувати загальнонімецьке свято цілком могла Ханна Еберґ, для якої сезон розпочався з перемоги у першій гонці, але той подіум в Контіолахті залишався єдиним до чемпіонату світу. На останнє коло шведка вийшла за пару хвилин після Херрманн-Вік, випереджаючи її графік на дев’ять секунд. Але, на відміну від Деніз, у Ханни не було допомоги рідних стін, і на фініші час Еберґ виявився на дві секунди гіршим… Але гонка переслідування у боротьбі цих двох спортсменок обіцяє бути захоплюючою!
Бронза після фінішу учасниць першої групи попередньо була за Марте Олсбю Ройселанд. І коли норвежка вже готова була приймати вітання з медаллю, чудовим результатом вистрілила ще одна шведка Лінн Перссон, яка бездоганно відпрацювала обидва вогневі рубежі і виграла у Марте п’ять секунд! Дві медалі - чудова сатисфакція для збірної Швеції за провалений мікст! А Олсбю Ройселанд підвела стрільба – навіть єдиного промаху у сьогоднішній гонці для медалі було забагато.
На відміну від особистого заліку, до Кубку націй гонки чемпіонату входять, і тут у нашої жіночої команди основними суперницями за топ-десятку є збірна США. З точки зору цього протистояння гонку можна назвати вдалою – Україна ще більше відірвалась від найближчих суперниць і тепер випереджає американок на 293 бали.
Завтра у боротьбу за медалі чемпіонату світу вступають чоловіки, які також змагатимуться у спринті.
Ханною Еберг милувався, бо такої її в цьому сезоні ще не було. Як справжня!
Точно, про Ганнусю забула. Вона мені подобається, як спортсменка, та і взагалі, симпатична кучеряшка). Але цього сезону вона мазілка ще та, я її навіть в прогнози не ставлю останнім часом. Тому сьогодні дійсно приємно здивувала (а німців взагалі могла засмутити)).
2023-02-10 17:52
не согласна с теми, кто спешит перетянуть ту же Сашу на взрослый уровень.Здесь совершенно другие нагрузки на организм. Вспомните очень молодую немецкую команду времен Пройс и Дальмаер...( там тоже не было других вариантов)Это при их неплохой медицине. в результате они имели неплохие результаты здесь и сейчас, а потом - сплошные болезни.Даже если бы Саша заехала в 40( сомневаюсь) - что бы это изменило?.По-моему, вводить во взрослый биатлон надо очень аккуратно.всему свое время.
Что касается Даши- возможно во время гонки организм дал сбой. от этого и самые именитые не застрахованы ( вспомните Тантревольд). А Даша после серьезной болезни. Возможно на тренеровках было все нормально - ну не стал бы Юрай выдумывать, какой ему от этого резон заявлять совершенно не готовую спортсменку?!
2023-02-10 17:53
2 stupka91 Настя інвідуальну гонку бігти не треба нехай готується після персюту до суперміксту.
Настю весь сезон подводят к ИГ, будет участвовать обязательно. До супермикста день отдыха. К тому же там будет такой набор звезд, что 10 место за удачу воспримется.
2023-02-10 17:54
2 Олег Львів 1986 Куди вже гірше!)
Всегда может быть хуже) И, боюсь, сегодняшние результаты - не худшее из того, что мы увидели в нынешнем олимпийском цикле.
2023-02-10 18:01
2 Миг Даша навіть в такому жахливому стані краща ( згідно тренерської думки) інших
Не готова - це програти 2 хвилини ходом. А програти 4 - це катастрофа. І тренери не дуже то і хотіли брати її на ЧС. Очевидно прогнулися під тиском, в тому числі і деяких тутешніх коментаторів. Кривоніс чи Кип'яченкова точно гірше б не пробігли, і набули б трохи досвіду.
2023-02-10 18:04
2 Alex donДо супермикста день отдыха.
У чоловіків. Супермікст наступного дня після жіночої індивідуалки
2023-02-10 18:05
Кривоніс чи Кип'яченкова точно гірше б не пробігли, і набули б трохи досвіду.
Буде можливість побачити це "не гірше" в ІГ.
І досвід набудуть.
2023-02-10 18:07
2 stupka91 Настя інвідуальну гонку бігти не треба нехай готується після персюту до суперміксту
Не згоден. При нулях Настя може показати пристойний результат. Краще синиця в руках ніж журавель в небі.
2023-02-10 18:09
Всегда может быть хуже
Оптиміста видно одразу))) (згадався анекдот на цю тему)).
Але в цілому я повністю згодна. Результати посередні (м’яко кажучи), але якщо обміняти наш найкращий результат в цій гонці (29-те місце), а замість нього поставити припустимо, 49-те місце, то виглядатиме це так: 3 результати в 5-му десятку і 1 в 9-му з нулем. А ще може бути так - всі ті самі місця, тільки дівчата не мазали ні разу. Все цілком ймовірні сценарії, інші може кожен сам собі нафантазувати. Так що на даному етапі, з огляду на війну, я радію, що наша команда взагалі виступає, і хоч іноді є непогані результати.
2023-02-10 18:10
2 Vetalb1979 Кривоніс чи Кип'яченкова точно гірше б не пробігли, і набули б трохи досвіду.
Я ніколи не розумів, як можна казати " точно" в індивідуальних спортивних змаганнях. В біатлоні- взагалі. В жіночому- ще й більше.
Якщо подивитись на цьогорічний загальний залік, то можна побачити Люсію Харватову з 1 заліковим очком. Але це ж вона в 20, здається, році була на п'єдесталі спринту на ЧС.Цікаво, тоді хтось це передбачав "точно"?
2023-02-10 18:14
2 goldenvika
2 goldenvika Что касается Даши- возможно во время гонки организм дал сбой. от этого и самые именитые не застрахованы
Один раз - випадковість, два рази - збіг обставин, три закономірність. А я, із року в рік, бачу одне й те саме - часом непоганий грудень, а потім різкий спад після різдвяних свят. І якою б вона не була поганою в грудні, в лютому було набагато гірше.
2023-02-10 18:17
2 Vetalb1979
Мабуть не тільки під тиском деяких тутешніх коментаторів,але й більш впливових радників Крулька .
2023-02-10 18:30
З точки зору результату, абсолютно не має значення, кого ставити в естафету. Я б вже поставив Любу та Аню, ну і Джиму з Меркушиною. Може хоч круговими не станемо, і то добре.
2023-02-10 18:31
2 Vetalb1979
в 21 году Даша очень достойно выглядила на чм.
2023-02-10 18:31
2 Олег Львів 1986
1)Саша часто выбивает ноль?
2)Мы видели, на каком месте может быть Саша с 0+0. Это вне топ-40.
2023-02-10 18:38
2 artem772
Давайте ещё сестёр Дмитренко поставим. Мы же приехали на ЧМ прикалываться.
2023-02-10 18:42
Всі команди ставили у першу групу своїх найсильніших на даний момент спортсменок.
І візуально, і за таблицями і загального заліку і спринту Кубка світу Джима зараз на голову сильніша від всіх інших наших спортсменок.
Таке враження, що у тренерів жіночої збірної якісь особисті інтереси важливіші за результати збірної.
2023-02-10 19:07
2 beaver_Bob
Хіба? В основному часто лідера ставлять у другу. Джимі не повезло із жеребкуванням. В першій теж можуть випасти перші номери теж явно не кращі. Але якщо хороша готовність то і жеребкування не завадить. Тут справа не в трасі швидше а в тому що Юля на ЧЄ, і в естафеті трохи здавала в другій половині гонок. Ця гонка не виключення.
2023-02-10 19:18
Перша думка, яка прийшла... не будуть дівчини цього року закінчувати кар'єру... Бо це буде дуже смазана кінцівка.
Щодо гонки. То хтось очікував іншого? Чуда? Є надія на молодь, тим паче пішли результати на ЮЧ. Не випустили з рук, і через декілька років буде в нас пристойна команда.
Або запропонувати "всі гроші світу" за Піхлера :)
Він геній. Знову шведки дуже-дуже сильні на головному старті сезону. Чи є сумніви в їх естафетній перемозі?
Херман - поки единий "лучик" збірної Німеччини. Далі прірва. Де Мюсіганг? За нього були завжди 3-4 конкурентні спортсменки. Зараз - таке... Сподіваюсь, що це не "синдром Захенбахер-Штеле"... тобто у Деніз все чисто. Спортсменка вона гарна.
Олсбю ще додасть. Буде інтрига на ГП. Там ще є лідерки сезону, які на 5 та 10 місцях.
Щодо норвежок. То що дала їм квота у 6 місць? Мало чого. Молодь обкатали, знайшли 4ку на естафету. А так... посередня команда. Може треба було Тіріль брати? Чи там поки що глухо зі швидкістю? (не дивився Чемп Норвегії).
Про наших краще нічого. Поки що 8-10 серед всіх країн. І то добре. Піку немає. Швидкості немає. Якщо "подарують" фору у -1 хвилину (шутка) на ІГ, може зможуть боротися.
Підтримуємо за будь-яких обставин!
Оленці, мабуть, не потрібно на ГП. Чи вибирати між ГП та ІГ. Даша фсьо. Можна у Кенмор відправляти. За 2 тижні форма може повернеться. На ЧС навряд чи.
2023-02-10 19:20
2 Vetalb1979
Кривоніс чи Кип'яченкова точно гірше б не пробігли, і набули б трохи досвіду.
Я ніколи не розумів, як можна казати " точно" в індивідуальних спортивних змаганнях. В біатлоні- взагалі. В жіночому- ще й більше.
2 PUZAN
что можно объяснять человеку, который считает, что ТШ прогнулся в том числе из-за наших комментариев? Очевидно прогнулися під тиском, в тому числі і деяких тутешніх коментаторів. Кривоніс чи Кип'яченкова точно гірше б не пробігли, і набули б трохи досвіду.
Жаль таки,, что тут нет смайликов
2023-02-10 19:22
будете смеяться с моей мысли, але...
Я б в эстафету вместо Даши и Лены ставила Кривонос и Кипяченкову. Гореть, так гореть... Зато мы бы спокойно говорили, что просто накатываем смену
2023-02-10 19:25
2 Lissa Я б в эстафету вместо Даши и Лены ставила Кривонос и Кипяченкову.
)))) Обережніше, я ось теж про це написав, а мене звинуватили, що я прикалуюсь. А ось з Дашею та Оленою все буде сурйозно )))
2023-02-10 19:27
2 artem772
про Кривонос - согласна, а вот с Любой наверное погорячились
2023-02-10 19:35
2 goldenvika про Кривонос - согласна, а вот с Любой наверное погорячились
Чому ? Люба цього року ходом не гірше Білосюк і швидша за Аню Кривонос. Звісно, настріляти горобців може, але то таке, горіти так вже горіти.
2023-02-10 19:37
про Кривонос - согласна, а вот с Любой наверное погорячились
2 goldenvika
а чего? У нас все-равно рулетка. Причем один вариант предсказуем в районе10го или ниже. Что,в принципе,фиолетово. Второй вариант адреналиново непредсказуем. Зато у нас будет адреналин хотя бы.
2023-02-10 19:38
2 artem772
расходимся. Начали одинаково писать:)))))))
2023-02-10 19:41
Ну уж сильно Люба плохо стреляет. А тут еще ответственность, нервы...
Дашу треба підтримати - людина старається і не її провина, що кляті рузькі лишили її всього: від житла до здоров’я, бо оці проблеми це не просто на рівному місці. Зрозуміло, що естафети в нас немає, але Люба то занадто, поки ж є що втрачати, та й вона не Борковський щоб щось компенсувати ходом. Тому фінішером буде Настя, почне Аня, ну а Олена і Юля до 10 таки завезуть вже якось.
2023-02-10 20:39
Для чого виправдовувати дуже низький результат у спринті дівчат?
У Лєни давно немає унікального останнього кола.
Даша ніколи не показувала нормальну швидкість.
Настя може показувати більш-менш нормальний результат тільки у командних гонках. Вона ніколи не показувала швидкості. Чемпіонат Європи не рахуємо. Там не виступала основа країн, крім двох команд.
Юля поступово втрачає швидкість, а якщо є промахи, то тоді зовсім капець.
Маємо, що маємо. Вболіваємо, але трохи сумно дивитися на виступи нашої жіночої команди.
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)