Біатлонний вікенд в Обергофі завершувався яскравим видовищем – змішаною естафетою, яка закривала програму четвертого етапу Кубка світу.
Перший етап для української збірної розпочався фантастично: Віталій Мандзин блискуче відпрацював стрільбу лежачи і на друге коло пішов у лідируючому квартеті разом з Фаб’єном Клодом, Стурлою Легрейдом та Даніло Рітмюллером! По дистанції українець, здається, працював грамотно, тримався за спиною суперників, однак темп у такій компанії все ж виявився зависоким для Віталія – стійка для нього стала дуже складним рубежем: він не лише стріляв дуже довго, вицілюючи деякі постріли, але й настріляв на коло штрафу. На останньому колі Мандзин увімкнув максимальну швидкість, але все, що вдалось зробити – піднятись до 13-ї позиції на передачі естафети.
Призову трійку після першого етапу склали Норвегія, Німеччина та Швеція, яким лише 10 секунд програвала збірна Італії в особі Томмазо Джакомеля. Штрафними колами, окрім України, ускладнили собі життя ще кілька команд, в тому числі й одні з фаворитів гонки – французи, які внаслідок помилки Фаб’єна Клода опинились восьмими.
Втім вже на другому етапі французи повернулись до лідируючої трійки. Штрафні кола набули ще більш масового характеру, і, приміром, швед Мартін Понсілуома подовжив собі дистанцію аж на 300 метрів після лежки, а норвежець Тар’єй Бьо заробив штрафне коло після стійки. Тож після чоловічої половини міксту перше місце захопили господарі траси, за яких чудово на трасі відпрацював Філіпп Наврат. На два десятки секунд позаду фінішували на своєму етапі італієць Еліа Дзені та француз Ерік Перро.
Нас же більше цікавив прогрес української команди, за яку в боротьбу кинувся Дмитро Підручний. Для капітана команди етап в Обергофі став зірковим, з двома квітковими церемоніями в особистих гонках. Тримав рівень Дмитро і в естафеті, відпрацювавши два рубежі з одним запасним патроном, і, показавши непоганий хід, підняв команду на восьму позицію!
Третій етап до старту гонки викликав найбільше занепокоєнь, адже тут стартувала наймолодша наша учасниця – Олена Городна, якій довелось замінити у складі захворівшу Юлію Джиму. Однак львів’янка не загубилась у солідній компанії, відпрацювавши на стрільбі лише з одним додатковим патроном. Трішки не вистачило сил на останнє коло, де Олена програла досить багато часу та чотири позиції. Але ж, перебуваючи на 11-му місці перед останнім етапом, наша команда все ще була у досить щільній боротьбі.
Парад помилок лідерів продовжила Німеччина: Юлія Таннхаймер шокувала заповнені трибуни стадіону в Обергофі двома колами штрафу, одразу впавши з першої позиції на дев’яту і практично втративши шанси на подіум. До фінішу етапу німкеня змогла піднятись лише до шостого місця, програючи лідерам більше хвилини. А на чолі гонки сформувалось тріо Норвегія-Франція-Швеція, які прийшли на останню передачу в інтервалі 18-ти секунд. Причому дуже вражаюче провела останній відрізок Інгрід Тандреволд, яка створила запас перед Жанін Рішар та Ханною Еберг!
Однак у Швеції був у запасі головний козир на останній етап – Ельріва Еберг, яка напередодні створила фурор, піднявшись на подіум переслідування з 37-ї стартової позиції. Сьогодні Ельвіра ніби продовжувала вчорашню гонку: лише один промах – ніщо для надшвидкісної спортсменки. На останній рубіж вона прийшла разом з Лу Жанмонно, але сім секунд, які отримала француженка перед останнім колом, було надто мало, аби боротись за золото з Еберг. Шведка вже за 500 метрів відіграла відставання, а потім так стрімко почала відриватись, що жодних сумнівів у перемозі Швеції не виникало.
Команда Франції спокійно фінішувала другою, а з бронзою мікст завершила Норвегія: Марен Кіркейде втратила шанси на щось більше вже після лежки, де використала повний комплект запасних патронів. Після цього решту дистанції вона провела в самотності.
А ось українка Христина Дмитренко до останнього рубежу перебувала у жорсткій боротьбі за місця у топ-десятці. Об’єктивно поступаючись найближчим конкуренткам у швидкості, наша фінішерка взяла своє за рахунок бездоганної стрільби! Десять влучних пострілів – і на фініші Христина підняла команду на дев’яте місце. Зважаючи на сьогоднішній склад і стан дівчат, це майже максимум можливого – трішки краще було б без штрафного кола, але загалом на стрільбу нашій команді скаржитись важко: на чотирьох українці припустились лише шістьох промахів – найменше серед усіх команд.
Цей результат дещо ускладнив нашій чоловічій команді боротьбу в Кубку націй: Італія та Швейцарія наблизилися до України, але наші чоловіки все ще утримують п'яту позицію. Жіноча ж команда посідає дев'яту сходинку.
Пауза перед наступним етапом цього разу буде дуже короткою, адже тиждень в Рупольдінгу традиційно розпочинається дуже рано. Тож вже в середу на нас чекає чоловіча індивідуальна гонка.
Змішана естафета 1. Швеція (2+10) 1:04:24,1 2. Франція (1+7) +12,8 3. Норвегія (1+9) +1:11,4 4. Швейцарія (1+11) +2:13,5 5. Німеччина (3+10) +2:21,0 6. Італія (1+11) +2:29,3 ... 9. Україна (1+5) +3:15,5
2 trov .Петренко 32 роки, у Юлі саме в цьому віці з 2022 року почався підйом і зараз в цьому сезоні дуже гарні результати,
Просто нагадаю ще раз. Підйом у Юлі розпочався років з 10 тому. З тих пір вона дуже стабілно являється №1 в команді. пік форми у Варвинець був до її чи то хвороби, чи то бажання піти зі спорту. Але двічи в одну річку, як відомо, вже не увійдеш. Тому з ) починати у 32 роки, це трішечки не те шо в 23. та і дуже ж вона непередбачувана в плані здоровья і травм.
2025-01-12 20:22
2 предводитель каманчей
Раціональна причина по-моєму це бажання бачити самий сильний склад команди на ЧС. От ситуації перед олімпіадою в Пекіні яка була? Та така сама у Іри і Насті великі проблеми. Тим не менше саме вони допомогали Юлі на ОІ. (Іра була 11). А пам'ятаючи як Настя і Іра виступили минулого року в Лейценхайде то цілком логічно що напевно Зоц хоче відновлення Іри і Насті до ЧС. Та думаю і адекватні вболівальники теж. Ну це не означає що хтось не хоче прогресу Ані.
2025-01-12 20:23
2 Lissa
#134. +++!
2025-01-12 20:25
2 предводитель каманчей
У Іри були результати минулого року як на піку. І не раз випереджала навіть Юлю.
2025-01-12 20:26
2 trov
Я взагалі не розумію,за що хейтити особливо зараз Підручного,Джиму,Дмитренко і тим більше Мандзина...у мене не вкладається це в голові.
Перший проводить найкращий сезон в кар'єрі,друга-ще бігає на досить пристойному рівні попри те,що вже могла 2 роки як закінчити.Віталій і Христина-майбутнє,може ми забагато хочемо всього тут і зараз?
4 місця в квітах за сезон,коли за весь попередній раділи місцям в 20-ці в особистих гонках.
3 людини в топ-20 тоталу,та недалеко Антон і Христина.
Здається,інколи у вболівальників проявляється нездоровий хейт після певних успіхів(а ми хочемо,щоб вони повторювалися).
Звісно певні проблеми є,це і молоді Олена та Олександра,певна стеля у Тищенка,Насико,Ткаленка і Цимбалах,проблеми Іри,Насті,Ані.
Та на місці деяких вболівальників,мені було б соромно зараз за щось хейтити збірну,які й так роблять неможливе,радуючи нас "таких вболівальників".
2025-01-12 20:26
Про інтервью Юлі праві і ті ,і ті - Юля дійсно спілкувалася з журналістами в спокійній обтсановці,навіть брала участь в розважальній програмі здається в Хто зверху, а проблеми почались,коли пішла мода на флеш інтервью , незважаючи на безглузді питання , на погоду гонки і так далі - Юлі з її ї невеличким заїканням це було дуже важко, ось Настя стала давати інтервью і попала під хейт ( для любитяля словесності, теж не люблю вживання іноземних слів, але кращого украхнського не можу знайти)ще більше
2025-01-12 20:26
2 stupka91
Ну хто не хоче бачити самий сильний склад команди на ЧС? Просто я не бачу Іру в самому сильному складі. А брати людину в команду заради однієї єдиної гонки - це ми навряд чи можемо собі дозволити. можу помилятися, але ТШ видніше, та й відповідати йому а не нам з вами. Тому сидимо, наблюдаємо.
2025-01-12 20:28
2 Lissa Юля, маючи трохи заїкання, смиливо надавала в'ю та даже на англійській мові,
Не перебільшуйте. Сміливо, але не дуже охоче. А травля (і обіт після цього) почалася, коли вона відмовилася розмовляти в аеропорті. Причому, почалася не "тут" чи "там", а від самих журналістів.
2025-01-12 20:30
нехейтирі за Вашою термінологією. як правило не дають оцінки тому в чому не розбираються, не роблять категорічних висновків, більшість висловлювань на рівні припущень і т.д
Да ладно... ))) А они утверждают с точностью до наоборот. ))) Правда у каждого своя, к чему "копья то ломать"? Тот, кто не хочет слушать и не будет этого делать, того, кто не хочет понимать, заставить конечно же можно, только на кой карму себе то портить и не звери же мы в конце концов... )))
2025-01-12 20:31
2 Дмитрий Дудкин 2 trov
Я взагалі не розумію,за що хейтити особливо зараз Підручного,Джиму,Дмитренко і тим більше Мандзина...у мене не вкладається це в голові. мені теж, я на фейсбук в біатлонні групи тільки глянути на кого сьогодня наїхали і з якого приводу, навіть під вітальним постами бувають такі висловлювання
2025-01-12 20:35
2 ленахекки
Суві просто вийшла на топ-рівень,як це пару сезонів тому зробила Хаузер,підвищивши швидкість.
2025-01-12 20:38
2 ВсёПутём А они утверждают с точностью до наоборот. ))) Правда у каждого своя, к чему "копья то ломать"
нічого навпаки вони не стверджують, я Вам можу перерахувати багатьох людей на сайті, які не напишуть про спортсмена - Гнати його треба , навіть таку ж думку вони викладуть інакше.. Я захожу на сайт читати коментарі людей, які дійсно вболівають біатлоном, які сидять в чаті коли йде гонка ІБу в Сівідаті або навіть етапу серед юніорів, да ми всі різні і споримо, але з повагою до спортсменів і один до одного. а витрачати час коментарі від людини яка так і не навчилась прізвище спортсмена писати не хочеться. Ось є предводитель индейцев , я рідко з ним згоден, але я розумію, що він знає біатлон, і цікаво бачити інший погляд на біатлон
2025-01-12 20:43
2 Дмитрий Дудкин Суві просто вийшла на топ-рівень,як це пару сезонів тому зробила Хаузер,підвищивши швидкість.
Сьогодні, коли ставив ставку на фінів в синглміксті уважно передивлявся статистику, у неї такий вражаючий стрибок в зростанні швидкості в цьому році , що якби була б з сусідньою країни -вирішив би що це допінг
2025-01-12 20:43
2 предводитель каманчей
Я поки взагалі не бачу сильнішого складу. Він має визначитися на двох наступних етапах, ЧЄ і напевно універсіади. Но бачу Іру однією із кандидаток які можуть дуже додати у найближчі тижні.
2025-01-12 20:46
2 formula 1 можна ризикнути взяти ткаленка замість богдана або провести контрольний забіг як роблять провідні команди
На ЧУ уже провели "контрольні забіги". Ткаленко особливи ніде не виділявся поруч із конкурентами...
2025-01-12 20:47
2 trov мені теж, я на фейсбук в біатлонні групи тільки глянути на кого сьогодня наїхали і з якого приводу, навіть під вітальним постами бувають такі висловлювання
А можна Вас запитати, а як, взагалі, повинні реагувати? Це не ігрові, де є три варіанти (з варіаціями) оцінки конкретної зустрічі - добре-посередньо-погано. Більшість "коментаторів" так оцінюють і (в даному випадку) біатлон. Тим більш, там практично немає аналізу, а коли і є - його або не розуміють, або, взагалі - не читають. А нам же всім дали таку унікальну можливість поговорити (може пам'ятаєте, був такий віршик - "ленин и печник") Тому не варто їх так уже "хейтити" (раз ви іншого слова не можете знайти).
2025-01-12 20:50
2 предводитель каманчей
Цікаво,скажіть свій сильний склад на ЧС без Іри та Насті.
Чи ви думаєте,що Зоц поставить Аню і Олександру на головну естафету?Ясно,що Городна,Джима і Дмитренко там будуть.В минулому сезоні,саме в Ленцерхайде Іра та Настя показали непогані результати.До речі ніби тут же ж Меркушина стала ЧЄ?Тому Зоцу нічого не залишається,як вірити в обох,і надіятися,хоча б на достатні кондиції,а не якісь там феєричні.
2025-01-12 20:51
Суві просто вийшла на топ-рівень,як це пару сезонів тому зробила Хаузер,підвищивши швидкість.
2 Дмитрий Дудкин
Я якось сперечався з тим, що вона вийшла на топ-рівень?!
Я наголошую на том, що на топ-рівень вона вийшла на 31 року життя (Нойнер у цьому віці вже п'ять років як пійшла з біатлону), а у 26 вона показувала значно гірші результати.
Я до чого - люді бувають різні, і стверджувати, що Іринка вже вичерпала себе тільки тому, що їй за 30 - це повна нісенітниця. Як на мене, то Іринці просто потрібен хоч якийсь час (бажано рік-два-три) без негараздів, які, як наврочено, постійно сипляться їй на голову. Без аварій, переломів, болячек і так далі.
2025-01-12 20:54
2 trov
Такий стрибок,який дозволяє боротися на топ-рівні,цікаво на скільки її вистачить,бо тут потрібна потужня база,якщо її не було,через рік-два згасне,як і Хаузер.Якщо є,то зможе затриматися на такому рівні 3-4 сезони.
У неї було відставання 13с,потім 11с,потім 10.5,знову 11,а зараз 4.70.Щось схоже було у Хаузер з 9 до 4,5с.
2025-01-12 20:55
2 trov вирішив би що це допінг
Та це й може бути допінг. Хоча у фінів, після тієї дикої ситуації у лижах, з цим стало неймовірно строго. Тому лижі у них уже три десятки років у завалі - ними й займатися бажаючих небагато. А біатлон вони взагалі закинули.
2025-01-12 21:00
Но бачу Іру однією із кандидаток які можуть дуже додати у найближчі тижні.
На счёт кандидаток плюс. А вот на счёт дуже додати у найближчі тижні , то посмотрим... )
2025-01-12 21:05
2 ленахекки А звідки у Вас така інформація?! Ви спеціаліст з особливостей жіночого організму?! Тим більш, що зараз Іра вже матуся - а це, кажуть деякі спеціалісти, дуже мобілізує ресурси - це по -перше.
Ну можна і так сказати. Я взагалі багато з чого спеціаліст. Але тут не треба бути великим спеціалістом шо б побачити шо статус матусі додав до швидкості аж нічого. По друге, а Ви сьогодні бачили, що витворяла справжнє відкриття цього сезону 31 річне фінське чудо Суві Мінкінен, яка, як Ви кажете, в свої "кращі часи" показувала значно гірші результати?!
Бачив. А до цього бачив таке ж перетворення Хаузер. Але є одно але. І перша і друга досягли успіху через планомірну невпинну роботу. Кожен рік додаючи або закріплюючи вже досягнене . Не було в них перерви на кілька років. А розпочинати заново карьєру в 32 роки, та ще з травми - то не сама успішна стратєгія. Тому не вірится смені в відродження Петренко хоча б до рівня Варвинець. Хоч як би це сумно не було.
2025-01-12 21:10
2 предводитель каманчей Не було в них перерви на кілька років. А розпочинати заново карьєру в 32 роки, та ще з травми - то не сама успішна стратегія.
Анна -Карін Олофссон- Зідек чомусь згадалася Змогла чогось досягти, після перерви , та й не в "шашнадцать"
2025-01-12 21:10
2 vl-2 Тому не варто їх так уже "хейтити" (раз ви іншого слова не можете знайти).
Так чого ж Ви не знайшли, я б у Вас з задоволенням взяв гарне слово... Є гарне слово критика, коли ти розбираєшся в тому, що критикуєш при чому висловлюєш свою думку з повагою до людини і не категорично
2025-01-12 21:20
2 Дмитрий Дудкин Цікаво,скажіть свій сильний склад на ЧС без Іри та Насті.
Чи ви думаєте,що Зоц поставить Аню і Олександру на головну естафету?Ясно,що Городна,Джима і Дмитренко там будуть
Стєбліна, Кривонос, Меркушина О. Саме в такій послідовності. В відновлення Іри не вірю. А час до ЧС , замість тих другорядних змагань накочував би цей склад даючи як можна більше стартів.
2025-01-12 21:20
Кожен рік додаючи або закріплюючи вже досягнене
2 предводитель каманчей
Суві не кожен рік додавала або закріплювала, були і відкати Не було в них перерви на кілька років
Так і у Ірини не було перерви в КІЛЬКА років.
Ніяка праця не пропадає. Більш того, у деяких з'являється досвід, який може багато що компенсувати.
Тому не вірится мені в відродження Петренко хоча б до рівня Варвинець
Ну нарешті формулювання, з яким я навіть не буду сперечатися, тому що, нарешті, воно вірне - вам НЕ ВІРІТЬСЯ - і Ви маєте на свої вірування повне право.
А мені віріться - і я маю на свої вірування повне право.
Одна справа - категорічно стверджувати, що "ніколи вона навіть до своїх показників не повернеться" а інша справа, казати, що Вам в це не віріться. В першому випадку ви, уж вибачте , несете бозна яку ахінею про майбутні факти, про які Ви знати не можете, відразу хочеться спитати - звідки Ви це взяли,
а в другому випадку Ви розповідаєте про СВОЇ відчуття та вірування - і це, звичайно, ніякого супротиву не визиває відчуваєте різницю?!
2025-01-12 21:23
А травля (і обіт після цього) почалася, коли вона відмовилася розмовляти в аеропорті. Причому, почалася не "тут" чи "там", а від самих журналістів.
Не травля , а претензии (не всех) отдельных спортивных журналистов на счёт публичности украинских спортсменов. ) А Юля в корректной форме дала им понять, что их права заканчиваются там, где начинаются права самих спортсменов. ) Да и народную мудрость никто не отменял, что молчание - это золото... ))
2025-01-12 21:25
Ось є предводитель индейцев , я рідко з ним згоден, але я розумію, що він знає біатлон, і цікаво бачити інший погляд на біатлон
2 trov
вибачте, але Предводитель КАМАНЧЕЙ. Бо ще є ірокези та купа інших індейцев:))
2025-01-12 21:29
2 omelgerrard Можливо ви не помітили, але Городна та Дмитренко на своїх етапах бігли з різними Еберг (це сестри). Городна програла 1:15 Ханні, а от Дмитренко 2:00 вже Ельвірі.
Ми це помітили)) питання навіть не в секундах, а в тому що Христина програла всім ноунеймам на своєму етапі, всім кеніям і гондурасам, за нею на етапі гірше ногами лише 3 біотлоністки. Городна ж була вищою 8(!) біатлоністок на свому етапі. То хто кращий етап з них пробіг? і чи це не тотальний провал Христини
в фізичному плані?
2025-01-12 21:32
Більшість "коментаторів" так оцінюють і (в даному випадку) біатлон. Тим більш, там практично немає аналізу, а коли і є - його або не розуміють, або, взагалі - не читають. А нам же всім дали таку унікальну можливість поговорити (може пам'ятаєте, був такий віршик - "ленин и печник") Тому не варто їх так уже "хейтити" (раз ви іншого слова не можете знайти).
2 vl-2
розумієте, коли людям дають можливість поговорити, це не означає "нести херню". Я навіть не знаю, з чим порівняти різницю у цих словах... Ну якщо, наприклад, коли у 2019 році людям сказали, що вони всі - президенти. А вони повірили. Но це ж не означає, що ті, хто розуміється у темі та розуміється, що це не так, повинні мовчати, що це не так та що дехто несе херню ( знову вибачте) бо не став президентом, а поводить себе, як президент. Так й тут.
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)