Рупольдинг-2025. Результати індивідуальної гонки у чоловіків
Індивідуальною гонкою стартував сьогодні п’ятий етап Кубка світу у Рупольдингу. На старт найважчої біатлонної дисципліни вийшли чоловіки.
Віталій Мандзин перший серед українців вийшов на трасу. Ми знаємо, що в індивідуалці ціна кожного промаху досить висока, тож робота на стрільбищі потребувала особливої зосередженості. Сьогодні ж Віталію вдалося чисто пройти тільки перший вогневий, на інших він промахувався по одному разу і з трьома штрафними хвилинами на фініші був 55-им.
Богдан Цимбал не виходив на старти попереднього етапу у Обергофі, тож вболівальники могли тільки здогадуватись про форму спортсмена. По трасі він працював не дуже швидко, а от на стрільбі Богдану вдавалось все, аж до останнього рубежу, де він не закрив дві мішені. Фінішував українець 74-им.
Після новорічної перерви Антон Дудченко поки не демонстрував високих результатів. Сьогодні Антон знов допускав хиби на стійці, закінчивши індивідуальну гонку з трьома промахами 76-им.
Дмитро Підручний стартував під 54-м номером у групі найсильніших біатлоністів. Нагадаємо, що Дмитра визнали «спортсменом тижня», що дуже порадувало українських вболівальників. Тож і сьогодні від капітана всі очікували високого результату. Втім, цей старт зовсім не пішов у нашого спортсмена, перш за все, це стосується стрільби, де він не закрив 8-м мішеней. На фініші Підручний був лише 98-им.
Ми очікували, що головна боротьба розпочнеться саме із виходом на старт спортсменів більш пізньої групи. Та вона почалась практично з перших номерів. Наприклад, прекрасну гонку до четвертого вогневого рубежу сьогодні нам показав литовець Вітаутас Строля та, на жаль, він двічі схибив на останній стійці, що перекреслило його сподівання на високе місце. До речі, останній вогневий рубіж сьогодні став каменем спотикання для деяких спортсменів, які мали надії на високі місця.
А подіум вийшов у цій гонці мабуть не на радість прогнозистам. На вищу сходинку сьогодні піднявся представник Норвегії Вебйорн Соерум. Він видав дуже потужну гонку та чисто пройшов всі вогневі рубежі. Француз Емільєн Клод став другим, показавши один з кращих своїх результатів на Кубку світу. Третє місце дісталось, нарешті, Андрейсу Расторґуєвсу з Латвії. До слова, квіткова церемонія сьогодні була цілком інтернаціональна: шість атлетів з шести країн, на жаль, на цей раз без українців.
Завтра змагання етапу Кубка світу у Рупльдингу продовжаться жіночою індивідуальною гонкою.
2 Sumchanka
ну що радійте далі..опять 70 місто ?
молодці продовжуйте критикувати й далі мене, будете получать 70 міста
еге ж классно сміяться з людей?
2025-01-15 19:20
Як все у світі відносно. Якби вчора мені сказали, що Підручний на цілу хвилину буде швидше Йоханеса, як би я раділа.
2025-01-15 19:28
2 Comment06 А взагалі занадто висока ціна промаху в ІГ.
Так. Одна хвилина була ще тоді, коли бігали класикою на дерев'яних лижах, та й з "трьохлінійками Мосіна". Але IBU стоїть на своєму: і прибирати її не хоче (адже оце - і є біатлон), і модернізувати не наважується. До речі, цей "демарш" Йогана, ще одне підтвердження ставлення до неї біатлоністів.
2025-01-15 19:29
Як за одну гонку,можна опинитися у боротьбі за топ-10 КН.Однією гонкою можна сказати спустили в утиль всю роботу першого триместру?Так це може показник для наших,що не треба дуже напрягатись,бо потім через такі провали та робота нівелюється,краще бігати весь сезон на одному рівні....
2025-01-15 19:31
Так норги ж різні:)
2 Gal4onok Що нудно? Соерум вперше виграв на КС
2 Ворончук Евгений
А яка різниця хто з цього інкубатора виграв?! "Двоє з ларця однакових з лиця" Не гранди зараз, так будуть згодом - тому то і нудно! Теж мені новина - буде і вдруге, буде і втрете
2025-01-15 19:33
2 Дмитрий Дудкин ак це може показник для наших,що не треба дуже напрягатись,бо потім через такі провали та робота нівелюється,краще бігати весь сезон на одному рівні....
Це показник і для тих ... (не хочу нікого образити), хто бачив нас уже в еліті. До речі, з італійцями ми продовжуємо "бодатися".
2025-01-15 19:35
До речі, цей "демарш" Йогана, ще одне підтвердження ставлення до неї біатлоністів
2 vl-2
Не всіх. Звичайно, для Йоханесса (часто найшвидшого на лижні) краще взагалі без гвинтівки. Але повинна бути гонка, де не тільки бегунки виграють.
2025-01-15 19:35
2 vl-2
А ми й не є елітою,тому будемо 8-9 на фініші сезону дай бог.А то після половини сезону,хтось повірив,що ми можемо боротися 4-ма людьми за топ-5.Так просто приємний бонус після 4 етапів,а далі все стане на свої місця,фіни,італійці,
2025-01-15 19:36
Усю гонку мене не покидало відчуття, Що з Расторгуєвсом щось не так. Як казав ОТОЙ - "нє вєрю".переглянув аналіз. Нікому не здається, що на другому колі йому щось не "дорахували"?
2025-01-15 19:41
Не задалася сьогодні гонка... Жаль місце в КН, одразу на дві сходинки нижче, але ж все одно ми навряд чи б витягнули п'ятірку, хоча звісно було б дуже приємно, що там говорити.
2025-01-15 19:48
Україна жіноча в КН випереджає 11-е місце на 116 очок,а чоловіки те саме 11-е місце на 168 очок.
2025-01-15 19:49
8! Норвежців в масстарті, рекорд напевне....таке колись було? Напевне ні, але якби вони ще когось взяли з ІВU, то було б ще більше)
2025-01-15 19:56
2 ленахекки Але повинна бути гонка, де не тільки бегунки виграють.
Для любителів "небігунків" саме час дивитися універсіаду. Там 4/5 просто ходять, думаю, дехто без лиж міг би швидче.
2025-01-15 20:02
2 Ворончук Евгений
Ой скільки пам'ятаю Фуркада, він постійно влаштовував шоу на трасі, демонструючи, який він величний і непереможний. Але найбільшою клоунадою у його виконанні були його огидні коментарі щодо повернення росіян до змагань. Іноді краще мовчати ніж так ганьбитися
2025-01-15 20:06
перехвалили Дмитра цим спортсменом тижня чи він з головними норвежцями вчора тяпнули
+++
2025-01-15 20:26
Завтра дiвчата пiдтримують чоловiкiв.Можливо Юля заiде у ТОП-40 ..Дуже слабко виглядали ходом в Обе рхофе а когось замiнити не мае i близько. Резерву не мае
2025-01-15 21:09
Що зазвичай кажуть в таких випадках , що 70-90 місця самі себе не завоюють і треба ще постаратися, що Йося, вочевидь, їхав з нашими в допомагав пхати того буса, що один раз не «білка в глаз» і ще щось на кшталт «дно знайшли будем відштовхуватись». Все це про сьогодні, а завтра буде новий день і нові результати. Не опускайте руки, буде і в нас фургон з пряниками.
2025-01-15 21:19
2 vl-2 А Фуркад... так він навіть з братом не розмовляв, такий "сурйозний пацан".
Ну він не раз фінішував у спринті, підіймаючи руки догори метрів за 5 до фінішу. В індивідуалках святкував ще на останній стрільбі своїм фірмовим жестом. Своє шоу він теж робив.
2025-01-15 21:21
2 Gal4onok По-друге, йому не треба нікому нічого доказувати, він і так вже перевершив вашого французького термінатора за кількістю перемог.
За кількістю перемог - так. Загалом за кар'єрою - ні. По-третє, у Йоханеса інші пріоритети.
Якби у Йоханеса були інші приіоритети, він би не казав, що хоче побити рекорд Бьорндалена і не йшов би зі спорту рівно після того, як перевершить Фуркада за кількістю ВКГ.
2025-01-15 21:22
2 nashi_kraschi Краще корчити клоуна на останньому колі після провальної стрільби. Ніж корчити клоуна у спілкуванні з Підручним і загалом в коментарях після початку повномасштабного вторгнення.
Фуркад десь казав, що підтримує росію у війні?
2025-01-15 21:26
2 ленахекки А яка різниця хто з цього інкубатора виграв?!
Ще разк кажу: велика різниця. Хлопець вперше виграв на КС. У обох Бьо і Легрейда більше 10 перемог, у Дале - 3, у Стрьомсхейма - 2, а у Соерума жодної не було.
2025-01-15 21:30
2 Tokusima Ой скільки пам'ятаю Фуркада, він постійно влаштовував шоу на трасі, демонструючи, який він величний і непереможний
Бо воно так і було. Але він це робив, перемагаючи, а не пасучи задніх. Та і без допінгу він це робив. Я впевнений, що норвежці приймають те, що не приймають інші. Бо при Фуркаді такої домінації норгів не було.
2025-01-15 21:36
2 Ворончук Евгений
Ви спочатку доведіть, що хтось приймає щось заборонене, а потім пишіть такі речі.Це лише ваші суб'єктивні домисли, які є абсолютно безпідставними і упередженими. Ну а те, що не пас задніх, то це теж неправда, бо він пішов зі спорту саме тому, що почав пасти задніх, результати впали до катастрофічно низьких - і стрільба, і швідкість.
2025-01-15 21:50
Ще разк кажу: велика різниця. Хлопець вперше виграв на КС. У обох Бьо і Легрейда більше 10 перемог, у Дале - 3, у Стрьомсхейма - 2, а у Соерума жодної не було.
2 Ворончук Евгений
І що?! Не було, так буде - я ж кажу - це норвезький інкубатор. Чим принципово для мене Сьорум від Стрьомсхейма відрізняється?
Подумати тільки - черговий норг здобув перемогу! Яке невидане диво! :)))
Ось перемога Теро і Суві в одиночній змішаній - о то дійсно прорив, сенсація яка захоплює! Дійсно невидане диво!
А тут :(((((
2025-01-15 22:17
Так. Одна хвилина була ще тоді, коли бігали класикою на дерев'яних лижах, та й з "трьохлінійками Мосіна". Але IBU стоїть на своєму: і прибирати її не хоче (адже оце - і є біатлон), і модернізувати не наважується.
Так логіка ,мені здається, як раз зворотня, на деревяшках багато у суперників було важко відіграти великий штраф , сьогодня Понсілома 2 промахами міг стати другим, на інших дистанціях він менший, так там і дистанція менше. Можна зробити штраф 10 секунд спортивність ще більше зросте? Тільки тоді взагілі ніхто цілиться не буде.
2025-01-15 22:20
Та і без допінгу він це робив. Я впевнений, що норвежці приймають те, що не приймають інші. Бо при Фуркаді такої домінації норгів не було.
2 Ворончук Евгений
А чому у жінок такої домінації не має, навпаки схоже на домінацію француженок, чоловіки з жінками не діляться допінгом?
2025-01-15 22:27
2 trov
№84+++++++++++
2025-01-15 22:39
2 Ворончук Евгений Бо при Фуркаді такої домінації норгів не було.
Іншими словами - тоді "приймав" Фуркад?Інакше, як пояснити його домінацію?
А у Норвегії і зараз переваги немає - у них просто забагато біатлоністів. Колись говорив і ще повторю, це все - "пташенята" Бйорндалена. Ще 25 років тому біатлон у Норвегії був "пасинком". А зараз, я б навіть сказав - перевиробництво.
2025-01-15 22:43
2 Ворончук Евгений Та і без допінгу він це робив. Я впевнений, що норвежці приймають те, що не приймають інші. Бо при Фуркаді такої домінації норгів не було.
Яка дивна логіка ! А може саме це і є доказом допінга Фуркада? Звісно, я це не стверджую, на відміну від вас. Але дуже дивно, шо норги начебто стали приймати допінг лише після того як пішов Фуркад. А як на мене - то рівень норгів завжди був на високому рівні. Хоч тоді, хоч зараз. Але оця домінація Фуркада виглядає дуже підозрілою. Навіть Бьо, який якщо не на голову, то півголови сильніший за Фуркада, не має такого тотального домінування.
2025-01-15 22:48
2 vl-2 А у Норвегії і зараз переваги немає - у них просто забагато біатлоністів.
А як це розуміти? Якщо в мене і в вас , і в ленахєкі, і вДудкіна нема переваги над умовним Лесюком, то вийшовши олразу всі одночасно ми маємо його обганяти? Або 9 вагітних розродятся за місяць? На мій погляд перевага і кількість біатлоністів - то незалежні , хоча десь і повязані показники.
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.
Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)