Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Йоханнес-Тінґнес Бьо 727
2 Стурла Легрейд 689
3 Емільєн Жаклен 527
4 Ерік Перро 507
5 Себастьян Самуельссон 495
6 Вебйорн Соерум 481
7 Кантен Фійон-Майє 440
8 Фаб'єн Клод 411
9 Тар'єй Бьо 388
10 Філіпп Наврат 380
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   01:00
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Універсіада, Турин
2025-01-20 10:00 (CET)
Гонка переслідування 12.5 км, Чоловіки

Наступна трансляція

Кубок світу, Антгольц-Антерсельва
2025-01-23 14:30 (CET)
Спринт 7.5 км, Жінки

Час київський

Всі трансляції



2025-01-19 16:38 |

Рупольдинг-2025. Результати жіночого мас-старту



Остання гонка в Рупольдингу – жіночий мас-старт - стала ще більш яскравою, ніж чоловіча гонка, і подарувала напружену боротьбу за золото до останнього рубежу. Причому до завершальної стійки одразу три спортсменки прийшли з нулями на попередніх рубежах і влаштували дуель за перемогу!

За аналогією з чоловічою гонкою, «вистрілила» саме та, від якої найменше очікували. З трьох претенденток на золото чотирма нулями мас-старт завершила… Ельвіра Еберг, від якої звикли очікувати шалену швидкість, а аж ніяк не стовідсоткову влучність. Натомість з її конкуренток Доротея Вірер схибила одного разу, а Лу Жанмонно, яка мала усі шанси продовжити скорочувати відставання від лідера Кубка світу, пішла на два штрафні кола!

Ну якщо не змогла француженка, то срібло взяла її головна конкурентка! Можна сказати, що з цієї гонки Франциска Пройсс витиснула максимум. Припустившись помилки на другому рубежі, їй довелось наздоганяти суперниць, поступово піднімаючись в протоколі. І на останнє коло німкеня вийшла вже претенденткою на подіум! Так, вона відставала на сім секунд від пари Жанні РішарДоротея Вірер, але швидкістю переважала обох. Вийшовши на другу позицію за півтора кілометри до фінішу, Пройсс її вже не віддала, хоча у на фінішній прямій Рішар створила дуже серйозну конкуренцію. А ось Вірер, на жаль, не змогла скористатись рідким для цього сезону шансом на подіум.

Лу Жанмонно ж взагалі втратила місця на останньому колі: вийшовши після штрафних кіл сьомою, вона не змогла тримати темп Ханни Еберг та Осеан Мішлон і завершила гонку з дев’ятим результатом. Тож у загальному заліку вона не лише знов відстала від Пройсс на 142 очки, але й дозволила серйозно наблизитись Ельвірі Еберг. До речі, ще для двох лідерів французької команди мас-старт вийшов вкрай невдалим: Жюлья Сімон та Жустін Бреза-Буше перетнули фінішну стрічку лише 26-ю та 29-ю відповідно.

Юлія Джима, на жаль, також всю гонку провела в компанії аутсайдерів. Схибивши двічі на першій стрільбі, вона опинилась передостанньою, і лише завдяки трьом чистим вогневим рубежам піднялась до 25-го місця. За показниками швидкості та швидкострільності Юля – серед останньої трійки, що ще раз свідчить про те, що наші дівчата зараз перебувають на (сподіваємось) запланованому спаді в процесі підготовки до чемпіонату світу.

Наступний етап – традиційний гірський Антхольц, який спортсмени часто використовують в якості частини гірського збору перед головними стартами сезону. Розпочнеться шостий етап Кубка світу вже наступного четверга з жіночого спринту.

Мас-старт. Жінки
1.  Ельвіра Карін Еберґ  (0+0+0+0)  33:00,5
2.  Франциска Пройсс  (0+1+0+0)  +25,0
3.  Жанні Рішар  (0+0+0+0)  +25,4
...
25.  Юлія Джима (2+0+0+0)  +2:29,9

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка світу та залік мас-стартів
Не забудьте поставити оцінки спортсменкам за гонку


Коментарі (Всього: 59)

[ 1, 2 ]

2025-01-19 17:47
 # 31  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 piu-piu
Ось як раз у мастарті і є резон брати участь у будь-якому випадку - тільки у цій гонці тобі гарантовані бали у залік КС. А раптом саме ці 12 балів знадобяться Юлі для потрапляння у масстарт на ЧС?
2025-01-19 17:52
 # 32  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Миг
Не так вже й неможливо емоційно вболівати за біатлоністів інших держав, коли в голову вкласти думку про нашу неконкурентність.
Навіть - чудово. Мені подобаються деякі види спорту, де наших, не те що немає, а ніколи й не буде (принаймні - на моєму віку).
2025-01-19 18:26
 # 33  Snow Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
У " Спорт 24 " вже занили. " Все пропало, Джима провалила МС".
2025-01-19 18:26
 # 34  piu-piu Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
все можливо) тому і ...назвався дровами -полізай в самоскид)
2025-01-19 19:25
 # 35  ОльгаТ Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
У " Спорт 24 " вже занили. " Все пропало, Джима провалила МС"
2 Snow
Тому, що подають таку інформацію люди далекі від спорту і власної совісті. Влаштувалися на роботу і від них вимагають результативної роботи тобто збільшувати власний рейтинг. І замість того, щоб зробити коротенький об'єктивний аналіз події, вони роблять ,,сенсаційний" заголовок з метою підібрати якомога більше споживачів інформації. А потім подають суху інформацію про подію: ,,Юлія Джима зайняла 25 місце у мас-старті в Рупольдингу." У них це називається ,,професійним креативом". Ще можна прочитати, що наша збірна зайняла четверте місце за швидкострільністю, при цьому не подаючи інформацію про якісний показник цієї швидкострільності - кількість влучень або промахів. І пересічний споживач отримує спотворену інформацію з думкою, що проводять КС з швидкострільності і Україна зайняла четверте місце. Молодці. Це з рубрики ,, Страшне перо - не в гусака, а - в Гусара". А те, що він принизив честь і гідність спортсменки і її шанувальників мабуть і не здогадується в об'ємі власної фантазії.
2025-01-19 19:51
 # 36  tetyana (Львів) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Можна сказати тільки одне спасибі Юля що боролась і зробила все що зараз могла!!!. І дійсно це єдина гонка в якій є резон брати участь в будь якому стані адже очки будуть точно,а якщо і суперники схиблять (юачили ми сьогодні як навіть титани валяться))) то і взагалі підтягтись!!!.
2025-01-19 19:54
 # 37  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
У " Спорт 24 " вже занили. " Все пропало, Джима провалила МС".
2 Snow
Ну, а як же.
Хоча, як на мене, враховуючи її форму після захворювання, то вона дуже гідно пробігла МС
2025-01-19 19:54
 # 38  vlad79 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
чи будуть йти результати ЧС в КН?
2025-01-19 19:54
 # 39  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Можна сказати тільки одне спасибі Юля що боролась і зробила все що зараз могла!!!.
2 tetyana
+++++++++!
2025-01-19 19:59
 # 40  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Тому, що подають таку інформацію люди далекі від спорту і власної совісті.
2 ОльгаТ
Якщо б тільки про спорт так подавали, то й бог з ними. Але ж про все так подають. Одразу ж згадується бородатий старий анекдот про вірменське радіо:
"А правда, що у Вас у Баку вкрали авто?!
Правда! Тільки не авто, а велосипед, і не у Баку, а у Тбілісі, і не вкрали, а подарували, а так - чиста правда" (с)
:)))))
2025-01-19 20:00
 # 41  Comment06 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Сьогодні Юля Джима, не дивлячись на залишки хвороби, зібрвлась і три останніх рубежи здолала на 0, в котрий раз проявивши свій високий професіоналізм, стійкість і відданість біатлону. Сьогодні всі співають діафрагми бесперечно великому Бьо- мол. В масштабах українського біатлона Юля теж велика і стоїть поруч з такими легендами, як Олени Зубрилова, Петрова, Підгрушна, сестри Семеренки. Гадаю, вона ще не сказала останнього слова в своїй славній кар'єрі.
2025-01-19 20:02
 # 42  Comment06 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
діфірамби
2025-01-19 20:12
 # 43  Snow Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ОльгаТ
Так , то клікбейт. На цьому тримаються такі " журналюги". А я вірив і вірю в Юлю.
2025-01-19 20:22
 # 44  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Сьогодні Юля Джима, не дивлячись на залишки хвороби, зібрвлась і три останніх рубежи здолала на 0, в котрий раз проявивши свій високий професіоналізм, стійкість і відданість біатлону.
:)))))
Воно, звісно, так, і я згоден з думкою на всі 100%)) Але ж коли точнісінько такий самий "високий професіоналізм" проявляли такі легенди, як Підгрушна, сестри Семеренки , на цьому сайті співали зовсім інші "дифірамби". На кшталт "старі, немічні, ні на що не здатні, ганьба нації, відбирають хліб в молодих, коли вже вони заберуться на незаслужену пенсію"... І - вершина іронії, тут я солідарний з оптимісткою з Дніпра - самі запеклі з цих співаків (це я не про вас) продовжують перебувати в захваті від сьогоднішньої Юлі.
Парадокс))

2025-01-19 20:49
 # 45  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
самі запеклі з цих співаків
2 phanтом
Не знаю, про кого Ви кажете, але, наприклад, я, один з найзапекліших фанатів Юлі (на жаль, найзапеклішого фанату Юлі - Джазу, вже немає на цьому світі) жодного разу не писав такого "старі, немічні, ні на що не здатні, ганьба нації, про будь-яку біатлоністку нашої команди. Та і за іншими запеклими фанатами Юлі (наприклад, Джаз, або Люба зі Львова) ніколи такого не помічав. Навпаки, вони підтримують усіх наших хлопців та дівчат.
А ось, наприклад, некто phantom? який сьогодні славословів Елю (і є, за що, тут нема питань) - не пише - як же ця Еля нехтує командою і за команду біжіть гірше, ніж за себе (хоча це було буквально вчора) - і правильно, тому що просто вчора Елі не повезло.
Але Юлі цей самій phantom постійно очі коле, що, нібито, за команду вона біжіть значно гірше, ніж за себе.
2025-01-19 21:00
 # 46  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Comment06
Сьогодні Юля Джима, не дивлячись на залишки хвороби, зібрвлась і три останніх рубежи здолала на 0, в котрий раз проявивши свій високий професіоналізм, стійкість і відданість біатлону. Сьогодні всі співають діафрагми бесперечно великому Бьо- мол. В масштабах українського біатлона Юля теж велика і стоїть поруч з такими легендами, як Олени Зубрилова, Петрова, Підгрушна, сестри Семеренки. Гадаю, вона ще не сказала останнього слова в своїй славній кар'єрі.
З рубрики - "Матеріали ... з'їзду КПРС".
2025-01-19 21:04
 # 47  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 vl-2 №46
От же ж Ви і язва :)))
2025-01-19 21:09
 # 48  vl-2 (Кривий Ріг) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
От же ж Ви і язва
А не здогадуєтеся - чому?
2025-01-19 21:15
 # 49  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А не здогадуєтеся - чому?
2 vl-2
Може, тому, що ми з Вами сильно юні - і пам'ятаємо таку річ як з'їзд КПРС? :))))
2025-01-19 21:19
 # 50  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
phantom постійно очі коле, що, нібито, за команду вона біжіть значно гірше, ніж за себе.
Це, мабуть, в вас говорить ПТСР, бо я цю тему піднімав лише раз, після однієї пам`ятної естафети, і було це років зо три тому. Але я готовий вибачитись за те, що своєю (на мій погляд, справедливою на той час) критикою Юлі так глибоко заліз вам під шкіру, що вас це переслідує довгими роками, і ви натомість почали переслідувати мене - я чесно цього не хотів))

некто phantom? який сьогодні славословів Елю (і є, за що, тут нема питань) - не пише - як же ця Еля нехтує командою і за команду біжіть гірше, ніж за себе (хоча це було буквально вчора)
Ви, мабуть, неуважно читали) Ось що я написав в гілці естафети:
Юля, як і Ельвіра, в думках тримала МС.
Зауважте, я не написав, що це погано)
Що ж до "запеклих співаків", не знаю, чого ви почали виправдовуватися, бо я таки дійсно мав на увазі зовсім не вас. Ці люди і самі чудово знають, хто вони такі)


2025-01-19 21:45
 # 51  guarani (Белая Церковь) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Comment06
В масштабах українського біатлона Юля теж велика і стоїть поруч з такими легендами, як Олени Зубрилова, Петрова, Підгрушна, сестри Семеренки
Як на мене Юлі все ж таки не вистачає хоча б однієї особистої медалі ЧС або ОЇ. До речі я б таки до переліку додав би Хвостенко.
2025-01-19 22:03
 # 52  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл

2 phanтом
. І - вершина іронії, тут я солідарний з оптимісткою з Дніпра - самі запеклі з цих співаків (це я не про вас) продовжують перебувати в захваті від сьогоднішньої Юлі.

І вершина іронії - а чому б і ні? Можна правда і досі ностальгувати за досягнення часів царя гороха, замість того шо б визнати очевидне . Ну і не може не доставляти естетичне задоволення як всупереч всьому наша Юля продовжує радувати результатами прихильників та заставляти крутити слалом деяким "доброзичливцям".

2025-01-19 22:09
 # 53  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
Але Юлі цей самій phantom постійно очі коле, що, нібито, за команду вона біжіть значно гірше, ніж за себе.
Ну так для phantom Юля як для поганої свекрухи невістка. А ви шо , перший раз це помітили?
2025-01-19 22:09
 # 54  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
не знаю, чого ви почали виправдовуватися
2 phanтом
Якого біса мені виправдовуватися?! Я це сказав для того, щоб заперечити Ваш тезис про те, що фанати Юлі ганьбили інших, та щоб показати, що справжні фанати (і навів приклади дійсно фанатів Юлі) якогось українського біатлоніста/ки не будуть мазати інших спортсменів брудом - таке роблять тільки горе - вболівальники, яких і вболівальниками то назвати не можна.
І мені було дуже боляче не тільки за Юлю, а і за сестер, і за Оленку, і за Настю з Ірою, коли я чув подібне на їх адресу.
2025-01-19 22:12
 # 55  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Як на мене Юлі все ж таки не вистачає хоча б однієї особистої медалі ЧС або ОЇ. До речі я б таки до переліку додав би Хвостенко.
2 guarani
Повністю згоден, хоч Юля і моя улюблениця! (Оксана теж була моєю улюбленицею, у мене навіть фото було з нею у Борисполі, коли ми їх зустрічали)
2025-01-19 22:15
 # 56  ленахекки (Kotor Montenegro) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
№53 Вам теж так здається?! А він каже, що це моя хвора фантазія :)))))
Але, справедливості раді, тон його висловів значно пом'якшав у порівнянні з тими часами.
І тон репортажів теж (правда їх - репортажі, часто пише і Вікторія, а вона, звичайно, не так упереджена, а, може, і зовсім не упереджена :)) )
2025-01-19 22:32
 # 57  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 ленахекки
Ви таки дуже неуважно читаєте)) Я не писав "усі фанати Юлі", не ділив їх на "справжніх чи несправжніх" (ви вже якось поділіться самі, без мене) - я написав " ці так звані дифірамби звучали на цьому сайті". І - о, диво! - один з співаків щойно таки озвався)
Що ж до "таке роблять тільки горе - вболівальники, яких і вболівальниками то назвати не можна " - можу лише погодитися. Але, хоч самі ви до таких вболівальників і не належите, ви любите з ними загравати. Це щодо "всі українські біатлоністки мені, Лені Хеккі, однаково дорогі")))

не може не доставляти естетичне задоволення як всупереч всьому наша Юля продовжує радувати результатами прихильників та заставляти крутити слалом деяким "доброзичливцям".
О, в резервацію знову провели інтернет) Так, "не може не доставляти" - те, що точнісінько такі результати, які зараз "радують прихильників Юлі", у виконанні Олени або сестер змушували тих самих прихильників палати праведним гнівом і прикликати на їх голови пенсійний фонд) Повторюся, деякі вожді просто королі подвійних стандартів))




2025-01-19 23:32
 # 58  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 phanтом
О, в резервацію знову провели інтернет) Так, "не може не доставляти" - те, що точнісінько такі результати, які зараз "радують прихильників Юлі", у виконанні Олени або сестер змушували тих самих прихильників палати праведним гнівом і прикликати на їх голови пенсійний фонд) Повторюся, деякі вожді просто королі подвійних стандартів))
Не знаю шо там в резервацію до фантома провели, але явно не здоровий глузд.
Не вам, шановний про подвійні стандарти згадувати. Ой не вам...
Та і точнісінько такі результати, які зараз "радують прихильників Юлі", у виконанні Олени або сестер праведним гнівом і далі по хвилям - чи не наснились нашому фантазеру ? Як в самому факті "точнісенько таких результатів" так і в реакції на ці міфічні фантомні результати. 4 місце спринту, 8 персьюту, та навіть 25 масстарту - це безумовно "точнісенько такі результати" які праведний гнів та пенсійний фонд - правда ж , майстер художнього слалому та подвійних стандартів?
2025-01-19 23:52
 # 59  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
До результатів Юлі в цьому сезоні, окрім потраплянь в очки, відносяться і місця в сьомому десятку, і пропуски гонок через хворобу. Не дай бог комусь з трійки Олена-Валя-Віта таке собі дозволити в минулих сезонах! Громи, блискавиці і ПЕНСІЯ від вождя.
Юлі - можна)))

[ 1, 2 ]

Останні обговорювані новини
    Йоханнес-Тінґнес Бьо оголисив про закінчення кар'єри (44)
    Рупольдинг-2025. Результати чоловічого мас-старту (48)
    Турнір прогнозистів сезону 2024/25. СТАРТ РЕЄСТРАЦІЇ (47)
    Рупольдинг-2025. Результати жіночої естафети (115)
    Рупольдинг-2025. Результати жіночого мас-старту (59)
    Якушице-2025. Результати другого спринту у юніорів (15)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 749
2 Лу Жанмонно 607
3 Ельвіра Карін Еберґ 571
4 Суві Мінккінен 459
5 Жанні Рішар 426
6 Жюлья Сімон 405
7 Осеан Мішлон 404
8 Жустін Бреза-Буше 370
9 Селіна Гротіан 362
10 Марен Кіркейде 330
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Юлія Джима 6.03

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
384
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
127
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
38
 
проголосовать



popular profile

Україна  Віталій Мандзин
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Анастасія Меркушина
Україна  Антон Дудченко
Казахстан  Анастасія Макшаєва
Україна  Богдан Борковський
Україна  Анна Кривонос
Україна  Дарина Чалик
Україна  Лілія Стеблина
Норвегія  Ендре Стрьомсгейм

interview

2025-01-19
Дмитро Підручний: На трасі міг боротися з топовими спортсменами

2025-01-17
Віталій Мандзин: Я трошки економив сили для останнього кола

2025-01-17
Тарас Лесюк: Дуже задоволений, що вдалося справитися зі своїми емоціями

2025-01-17
Антон Дудченко: Всю гонку боролись з топ командами

2025-01-17
Дмитро Підручний: З першого кола потрібно було прориватися вперед

2025-01-16
Христина Дмитренко: Шкода, що не відібралась у мас-старт