Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Стурла Легрейд 1071
2 Йоханнес-Тінґнес Бьо 967
3 Ерік Перро 797
4 Емільєн Жаклен 755
5 Себастьян Самуельссон 732
6 Кантен Фійон-Майє 706
7 Томмазо Джакомел 690
8 Тар'єй Бьо 663
9 Вебйорн Соерум 563
10 Фаб'єн Клод 549
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   17:19
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Поклюка
2025-03-16 12:05 (CET)
Одиночна змішана естафета

Наступна трансляція

Кубок світу, Поклюка
2025-03-16 12:05 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2025-03-16 17:05 |

Поклюка-2025. Результати змішаної естафети



На останню гонку восьмого етапу Кубка світу в Словения Поклюці українська четвірка виходила без грандіозних планів. З огляду на те, як важко пройшов мас-старт напередодні для Юлії Джими, важко було очікувати олімпійську чемпіонку в естафетному квартеті, тож в жіночій частині міксту наша команда була представлена молодіжному складі.



Олександра Меркушина, яка виконувала роль стартера, досить непогано відпрацювала на вогневих рубежах, використавши загалом лише два запасні патрони з непоганою швидкострільністю, а ось на трасі програвала передбачувано багато, і на передачі естафети наша спортсменка була 16-ю з майже півтора хвилинним дефіцитом.

У Олени Городної стійка за статистикою вийшла трішки гіршою, але зважаючи на те, скільки хибили суперниці, загальні три додаткові патрони – блискучий результат. При цьому відставання нашої команди від лідерів збільшилось менш ніж на хвилину, а по позиціях Городна змогла підняти команду на 13-те місце.

Розриви в другій половині пелотону сформувались вже дуже солідні, тому для наших чоловіків реалістичним завданням було – поборотись за топ-десятку, і також обійти збірну Словенії, з якою наші хлопці змагаються за позицію в Кубку націй.

І з обома цими завданнями Антон Дудченко та Віталій Мандзин впорались на відмінно! Та й навіть перевиконали план )) Усі чотири «чоловічі» рубежі Україна подолала без додаткових патронів, і кожен з наших хлопців на своєму етапі відігравав по дві позиції! Фінішну лінію Мандзин перетнув дев’ятим, на півхвилини раніше за словенця Ловро Планко, який фінішував слідом.



Боротьба ж за медалі протягом гонки була дуже інтригуючою, завдяки, перш за все, Жанін Рішар. Команда Франції виглядала тут домінуючою силою, і бодай якусь цікавість гонка могла отримати лише завдяки промахам фаворитів. І саме Рішар й забезпечила таку інтригу, заробивши коло штрафу на першому етапі в стійці. Внаслідок цього Франція відкотилась на хвилину відносно лідерів, опинившись на 14-й позиції після стартового відрізку.

Попереду «феєрили» скандинавські сусіди – Швеція з Норвегією, причому шведки зусиллями Анни Карін Хайденберг та Ханни Еберг змогли створити своїм чоловікам запас у 12 секунд перед норвежками, за яких виступали Марен Кіркейде та Іда Лієн. Франція ж на екваторі гонки змогла піднятись на третю сходинку завдяки ідеальній стрільбі Осеан Мішлон!

На старті третього етапу Ерік Перро відставав від лідерів на 38 секунд, а передав естафету вже першим! Звісно, не обійшлось без «допомоги» Мартіна Понсілуоми, який загалом використав п’ять запасних патронів, хоча й відпрацював ногами, завершивши етап разом з Перро.

Хто б міг подумати, що переможні зусилля французів не підтримає найдосвідченіший учасник сьогоднішньої естафети Кантен Фійон Майє. Володар Кубка світу трирічної давнини зіпсував перший рубіж, де використав увесь запас запасних патронів, в той час як Себастьян Самуельссон та норвежець Ісак Фрей відпрацювали з п’яти. Тож перед останнім рубежем вже швед отримав одноосібне лідерство з перевагою 20 секунд.



На стійці Самуельссон мав право на дві хиби, але обійшовся одним запасним патроном і спокійно побіг за перемогою! А Ісак з Кантеном влаштували перестрілку за срібло. Фрей, двічі не закривши мішені з першої спроби, втратив перевагу над Фійоном Майє, і на останнє коло норвежець зі шведом вирушили разом! І ось на фінішних кілометрах досвід Кантена все ж дався взнаки: він диктував зручний для себе темп, який виявився зависоким для Ісака. Франція – друга, Норвегія – третя, що для останніх можна вважати успіхом, з огляду на той склад, який вони виставили на цю естафету.

Біатлонний сезон виходить на фінішну пряму. Вже за тиждень ми будемо вітати переможців Кубка світу і починати сумувати за яскравими емоціями, які дарують біатлонні гонки. Але поки що є ще тиждень задоволення – з п’ятниці по неділю на нас очікує надзвичайно насичений вікенд в  Холменколлені!

Змішана естафета
1. Швеция Швеція (0+12) 1:09:07,5
2. Франция Франція (1+6) +14,8
3. Норвегия Норвегія (0+10) +20,0
4. Австрия Австрія (0+7) +53,6
5. Италия Італія (0+9) +1:01,0
6. Германия Німеччина (0+7) +1:03,6

9. Украина Україна (0+5) +3:17,7

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка націй і залік змішаних естафет
Не забудьте поставити оцінки спортсменам


Коментарі (Всього: 167)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

2025-03-16 17:48
 # 31  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Yurik ukraina
11 і 25 очок,не так і багато)))по суті в КН залишилася ще одна інтрига,чи вигризе чоловіча Італія 5-н місце в КН.
2025-03-16 17:54
 # 32  phanтом Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А ось фіни несподівано поставили під загрозу обидві квоти (і у жінок, і у чоловіків). І Австрія, і Польща, наблизилися на дуже небезпечну відстань перед останнім спринтом, який іде в залік КН...
Так, починали сезон дуже жваво, як в естафетах так і в особистих гонках, заслужили купу компліментів в тому числі й на нашому сайті, а от його закриття (точніше, холменколленський спринт) будуть проводити на фоні чималенького стресу. Бували і ми на їхньому місці, тож не заздрю.
2025-03-16 17:56
 # 33  Snow Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ворончук Евгений
#2 Кантен показав Фрею. Я читав , що Крістіансен образився на вибір Фрея а не його на етап у Поклюці.
2025-03-16 17:57
 # 34  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Санітра вже займався фізикою з хлопцями,і на рік хлопці просто випали...минулий сезон тому доказ,коли Дудченко був такий перегружений,що ледве біг.

Але фаховий спеціаліст потрібен, а не банальний фізрук. Бо потрібно підбирати методіку навантажень згідно індівідуальним особливостям.
2025-03-16 18:01
 # 35  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
в 30 найкращих вже дві:
Джима - 24 місце 336 очок


!8 місце 336 очок.
2025-03-16 18:04
 # 36  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
предводитель каманчей
А який фаховий спеціаліст? Очолювали вже команду Велепец і Санітра. Цілком хороші тренери. Но здається Зоц і Белова їм не поступаються. Ніякий фаховий спеціаліст не створить чудо там де немає умов для масового дитячого біатлону. Гроші особливо не допоможуть. Можу запросити хоч самого Бьордалена як Китай. Але толку не буде без дитячого біатлону і десятків талантів. Але не вибрати серед 10-20 хто просто трохи займається біатлоном 5 кращих і повезти їх на ЮЧС.
2025-03-16 18:07
 # 37  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Аналіз гонки щось не той трохи...
2025-03-16 18:09
 # 38  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
вибачте... ви праві. Просто в цифрах трохи сплуталася
2025-03-16 18:11
 # 39  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
#35 +++
2025-03-16 18:14
 # 40  Ватель (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Snow
Не на рахунок Фрея, а Далі-Шевдаля.
Бо Кристіансен в останніх очних гонках був вищий за Далі...
Фрей свій виклик чесно заслужив.
2025-03-16 18:14
 # 41  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Топ111
Дуже вдячні за сильну аналітику...)
2025-03-16 18:18
 # 42  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Якщо чесно,то дуже важко оцінювати цей сезон.З одного боку є ріст відносно самих себе,і ями минулого сезону.Але якщо оцінювати відносно росту інших команд,то тут ми відстаємо катастрофічно.
Майже всі збірні біжуть,і не тільки середняки,не тільки перша 8-ка,а й команди з 9 по 14 місце теж конкурентні ходом.
2025-03-16 18:30
 # 43  ВсёПутём (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Доки не буде фахового іноземного тренера який би поставив лижний хід та фізику з витривалістю (а зараз - це схоже стеля можливостей шо Білової, шо Зоца)
Этого точно не случится перед олимпийским сезоном. Остаётся (пока) Юрай Санитра и на этом всё. Посмотрим, в каком режиме будет готовиться к своему, скорей всего, заключительному сезону в спортивной карьере Юлия Джима, но это будет зависеть от планов Уроша Велепеца и возможно руководства украинского и словенского биатлонов. ) Опять-таки, для Якова Фака следующий сезон уже точно последний, посмотрим...
2025-03-16 18:40
 # 44  Григорьевич (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
2 stupka91 #35 +++
А отут я не згоден. Наприклад у Франції нема ніякого масового біатлону. І в Італії нема. Є декілька гірських провінцій, де цей вид спорту культивується. А решті , так би мовити народонаселення, начхати на той самий біатлон. Але не начхати державі. Тому що з дитинства, сучасні лижі, сучасні гвинтівки, сучасні методи тренувань. І не треба ніякої масовості. Це казочки з радянського минулого. Зараз це так не працює. Ви загубите самий яскравий талант, якщо не буде матеріальної і тренерської бази. Якби масовість була основним критерієм у досягнені успіху, у всіх видах спорту перемагали б китайці та індуси. Але такого нема. Є багато шляхів, як стимулювати розвиток того, чи іншого виду спорту. Але треба ризикувати і креативити, а не працювати за дідівськими лекалами.
2025-03-16 18:46
 # 45  Yurik ukraina Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Григорьевич
Все так,треба відбирати талановитих і допомогати на всьому шляху ,лижі,форма,змащення,ліки , відновлення і забезпечити їх тренування і тоді буде результат,а не катати роками типу Белкіна,Ткаленко,Насико,знаючи що вони вже нічого не дадуть,Бринзак не займався резервом,а брав всяких заблудлих із других країн,а зараз у нас багато молодих талантів ,треба їх розвивати ,щоб вони не зникли
2025-03-16 18:55
 # 46  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Yurik ukraina
Ці молоді таланти були майже завжди, але ж юніорський біатлон і дорослий - то зовсім різні речі. Поки що з юніорів виділяються Віталій і Богдан, Олена і Саша. Вчорашні юніори, той же Грущак, Боровик - побачили який рівень демонстрували на КІБУ, на КС об'єктивно хлопцям немає що робити. Що буде з Кінашем, Чихарем - теж поки не зрозуміло, Супрун заслабкий трохи ходом, звичайно зараз + місце з'явиться на КІБУ, будуть накатувати напевно і Сергія. У дівчат ще в молодшій категорії звичайно є спортсменки з потенціалом, ті ж Шейгас, Пуцко, Хвостенко. Але знову ж таки, показово буде подивитись на найбільш перспективних юніорів, і чи зможуть вони на рівні КС витягти цей ритм і навантаження, бо ЮЧС і дорослі змагання - все ж різні абсолютно рівні.
2025-03-16 18:57
 # 47  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Та рівень команд виріс і конкуренція, що й казати, еволюціонує біатлон, як і все навкруги
2025-03-16 19:02
 # 48  Гладюк (Івано-Франківськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Моя думка, що треба якось пробувати покращувати саме змащення лиж (особливо на теплі етапи) і відновлення від гонки до гонки, між етапами (особливо покращити логістику.... грошей багато виділяють, тому грошей має вистачити на хорошу(не виснажливу) логістику.
По суті, якщо лижі їдуть класно, то можна триматися в групі (а не так, як Меркушина відстала від, начебто, рівних їй юніорок. І менше можна втрачати сил на колі і на стрільбі буде краще виходити все, що потрібно для ідеальної стрільби (яку ми можемо показати) Нехай федерація в цьому плані покращує першим ділом. Тоді результати будуть ще кращими і саме головне конкурентними.
Пам'ятаєте, як на початку і в середині сезону наші хлопці хвалили лижі(на 'не теплих етапах) і тоді результати були не топ 40, а топ 20...і на наступні гонки було більше сил і запалу!
Звісно можна списувати на кінець сезону, але якщо це все покращити, то результати будуть, принаймні, конкурентними і не будуть наші дівчата завалюватися після фінішу, як марафонці, а лиш схиляти голову на хвилину, як більшість команд.(Ну хіба, якщо на фінішній прямі, якщо будуть боротися)
2025-03-16 19:08
 # 49  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Григорьевич
Ну так Франція і Італія мають свої осередки,і це працює...по-перше Франція з ранніх років працює саме над лижною підготовкою.Згадайте раніше Беатрікса чи Жея,чи Сімона Фуркада,чи були вони бігунками?А зараз кого не візьми,майже всі бігунки Перро,Кантен,Фабьєн,Жаклен,Ломбардо,
Патюрель,ТеоПуайо,Делзоль,Бреза,Сімон
,Жанмонно,Шово,Гігонна,Мішлон,
Менжен,Бондю,Боте...хіба що Емільєн Клод,Гігонна,Рішар та Бене з цього списку вибиваються.Є гірськолижні курорти,Франція майже завжди в лідерах по лижному ходу

В Італії це не так яскраво виражено,середняки так є,а ось топами дійсно стають одиниці такі як Вірер,Вітоцці,Хофер чи Джакомел.
2025-03-16 19:18
 # 50  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Григорьевич
Проблема українського біатлону в тому,що нема росту відносно інших команд.Як там кажуть,треба сьогодні бути краще,ніж учора.В контексті наших результатів минулих двох сезонів,незначний ріст є,завдяки тому що з'явились Віталій і Христина помимо Юлі і Дмитра.Після ОІ ми знову повернемося на крок назад в результатах.Бо треба чекати росту Віталія,Христини,надіятись що Цимбал спрогресує,Олена,Саша,може ще хтось.Але це ж знову в контексті самих себе сьогоднішніх.А важливо зростати не тільки відносно самих себе,а ще й тягнутися за провідними державами,якщо хочемо високих результатів.І поки тренерами є Бєлова і Зоц,на це надіятися складно.Будемо знову чекати,коли зорі зійдуться,як в чоловічій естафеті.А щоб не чекати таких подарунків,треба зростати і відносно інших команд.
2025-03-16 19:18
 # 51  Григорьевич (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Бляха-муха. От ви мислите в рамках тієї ж парадигми, яка веде нас в нікуди. Так не вийде. Давайте дивитися на ці речі з іншого боку. Як приклад, я вже приводив виступи збірної України U-18 з хокею. Там трапився щасливий випадок. Харківську команду U-15 в повному складі, в перші дні війни евакуювали до Європи. Їж прийняли в Норвегії, вони там досі виступають в юнацькій лізі і складають 70% збірної, яка недавно винесла копитами вперед Германію і Словаччину. Якщо б, в федерації біатлону три роки назад, хтось міг міркувати геніально, то можна було просто три роки назад всіх найкраших, та й не дуже біатлоністів 14-15 років, відправити з батьками, у ту ж саму Норвегію, чи Францію. Найти, як це зробити. Це максімум 50 родин. З умовою, що виступати вони будуть за збірну України. А також, через біатлонні зв'язки, домовитись, щоб їх, в рамках гуманітарної допомоги, не кинули на призволяще, а дозволили займатися біатлоном. Зараз би ми мали мінімум 10-12 перспективних біатлоністів 17-18 років, вихованих за європейськими методіками та на сучасному обладнані.
2025-03-16 19:20
 # 52  Володя57 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Белкіна ,Насико , Ткаленко допомагали набирати очки в кубку IBU,де часто не було ким заповнити квоти.
2025-03-16 19:30
 # 53  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Григорьевич
Може ми в різних країнах мешкаємо, хтозна. Необхідно вас запросити на щорічні збори ФБУ, запропонуєте їм свої ідеї))) але я реаліст, тому я слабко вірю що Крулько як послідовник Бринзака, на щось таке погодиться
2025-03-16 19:32
 # 54  Григорьевич (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Ну так тоді, маємо, те що маємо.
2025-03-16 19:34
 # 55  Григорьевич (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Замість того, щоб причепитися до Мерседесу, будемо їхати на роздовбаному Запорожці)))
2025-03-16 19:37
 # 56  Володя57 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Хотілось би мати можливість на сайті задати запитання представникам ФБУ і почути від них відповіді.
2025-03-16 19:39
 # 57  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Григорьевич
Це ви в рожеві мрії дуже вірите,а реальність вона інша.У Крулька,урок біатлону на повістці дня,а ви там вірите що 15-літні спортсмени поїдуть в Норвегію,і там будуть жити й тренуватися,а виступати за Україну.Давайте про щось реалістичніше думати,враховуючи те,хто у нас в федерації знаходиться.
2025-03-16 19:40
 # 58  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Григорьевич
Ну ви ж бачите що в країні нічого не змінюється, або навіть в гіршу сторону все, а ми хочемо якогось інноваційного підходу в біатлоні - ну не вірю, якщо чесно в це, хотілось би - але навряд це трапиться
2025-03-16 19:48
 # 59  Григорьевич (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Дмитрий Дудкин
Так треба таким як Крулько, на всіх рівнях роз'яснювати, що зараз в країні є багато таких дронів, що в будь-яку кватирку залетіти можуть. І ніхто ніколи не знайде, звідки він прилетів.
2025-03-16 19:54
 # 60  Дмитрий Дудкин (Полтава) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Змінюється там,де люди хочуть змін.Ніби й банально,але правда.А де звикли до того,як все є,значить все влаштовує.

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6 ]

Останні обговорювані новини
    Поклюка-2025. Результати одиночної змішаної естафети (109)
    Поклюка-2025. Результати чоловічого мас-старту (40)
    Поклюка-2025. Результати змішаної естафети (167)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 1048
2 Лу Жанмонно 1028
3 Жюлья Сімон 804
4 Жанні Рішар 676
5 Осеан Мішлон 666
6 Селіна Гротіан 620
7 Жустін Бреза-Буше 605
8 Ельвіра Карін Еберґ 581
9 Суві Мінккінен 561
10 Марен Кіркейде 506
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Віталій Мандзин 7.03
Антон Дудченко 6.83
Олена Городна 6.23
Олександра Меркушина 5.65

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
395
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
132
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Казахстан  Аліна Райкова
Казахстан  Олександр Черв'яков
Казахстан  Анна Кістанова
Франція  Лу Жанмонно
Україна  Віталій Мандзин
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Дарина Чалик
Україна  Богдан Борковський
Україна  Антон Дудченко
Німеччина  Франциска Пройсс

interview

2025-03-16
Віталій Мандзин: Перед стійкою трохи хвилювався

2025-03-15
Дмитро Підручний: Може десь не закрився габарит

2025-03-15
Христина Дмитренко: На стрільбі працювала обережно

2025-03-13
Дмитро Підручний: На одному зі спусків у мене було падіння

2025-03-13
Антон Дудченко: Завжди хочеться краще

2025-03-13
Христина Дмитренко: Настрій в команді хороший