Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Стурла Легрейд 1071
2 Йоханнес-Тінґнес Бьо 967
3 Ерік Перро 797
4 Емільєн Жаклен 755
5 Себастьян Самуельссон 732
6 Кантен Фійон-Майє 706
7 Томмазо Джакомел 690
8 Тар'єй Бьо 663
9 Вебйорн Соерум 563
10 Фаб'єн Клод 549
Весь рейтинг
останнє фото
Всі фотогалереї
Головна
Обговорення   19:38
Турнір
Усе про біатлон
Чат
Блоги
Інтерв'ю
Преса
Голосування
Трансляції на ТБ
Сайти про біатлон
Контакти
Календар
Кубок світу
Кубок IBU
Юніорський кубок IBU
Результати
Кубок націй
Кубок націй IBU
Статистика стрільби
Швидкість спортсменів
Біатлонна статистика
Наша збірна
Автографкарти
Фотогалереї збірної
Особисті фотографії
Чемпіонати України
Спорт-школи України
Профайли
Фотогалереї
registration
Реєстрація
Вхід
Мій профайл
next race

Кубок світу, Поклюка
2025-03-16 12:05 (CET)
Одиночна змішана естафета

Наступна трансляція

Кубок світу, Поклюка
2025-03-16 12:05 (CET)
Одиночна змішана естафета

Час київський

Всі трансляції



2025-03-16 17:05 |

Поклюка-2025. Результати змішаної естафети



На останню гонку восьмого етапу Кубка світу в Словения Поклюці українська четвірка виходила без грандіозних планів. З огляду на те, як важко пройшов мас-старт напередодні для Юлії Джими, важко було очікувати олімпійську чемпіонку в естафетному квартеті, тож в жіночій частині міксту наша команда була представлена молодіжному складі.



Олександра Меркушина, яка виконувала роль стартера, досить непогано відпрацювала на вогневих рубежах, використавши загалом лише два запасні патрони з непоганою швидкострільністю, а ось на трасі програвала передбачувано багато, і на передачі естафети наша спортсменка була 16-ю з майже півтора хвилинним дефіцитом.

У Олени Городної стійка за статистикою вийшла трішки гіршою, але зважаючи на те, скільки хибили суперниці, загальні три додаткові патрони – блискучий результат. При цьому відставання нашої команди від лідерів збільшилось менш ніж на хвилину, а по позиціях Городна змогла підняти команду на 13-те місце.

Розриви в другій половині пелотону сформувались вже дуже солідні, тому для наших чоловіків реалістичним завданням було – поборотись за топ-десятку, і також обійти збірну Словенії, з якою наші хлопці змагаються за позицію в Кубку націй.

І з обома цими завданнями Антон Дудченко та Віталій Мандзин впорались на відмінно! Та й навіть перевиконали план )) Усі чотири «чоловічі» рубежі Україна подолала без додаткових патронів, і кожен з наших хлопців на своєму етапі відігравав по дві позиції! Фінішну лінію Мандзин перетнув дев’ятим, на півхвилини раніше за словенця Ловро Планко, який фінішував слідом.



Боротьба ж за медалі протягом гонки була дуже інтригуючою, завдяки, перш за все, Жанін Рішар. Команда Франції виглядала тут домінуючою силою, і бодай якусь цікавість гонка могла отримати лише завдяки промахам фаворитів. І саме Рішар й забезпечила таку інтригу, заробивши коло штрафу на першому етапі в стійці. Внаслідок цього Франція відкотилась на хвилину відносно лідерів, опинившись на 14-й позиції після стартового відрізку.

Попереду «феєрили» скандинавські сусіди – Швеція з Норвегією, причому шведки зусиллями Анни Карін Хайденберг та Ханни Еберг змогли створити своїм чоловікам запас у 12 секунд перед норвежками, за яких виступали Марен Кіркейде та Іда Лієн. Франція ж на екваторі гонки змогла піднятись на третю сходинку завдяки ідеальній стрільбі Осеан Мішлон!

На старті третього етапу Ерік Перро відставав від лідерів на 38 секунд, а передав естафету вже першим! Звісно, не обійшлось без «допомоги» Мартіна Понсілуоми, який загалом використав п’ять запасних патронів, хоча й відпрацював ногами, завершивши етап разом з Перро.

Хто б міг подумати, що переможні зусилля французів не підтримає найдосвідченіший учасник сьогоднішньої естафети Кантен Фійон Майє. Володар Кубка світу трирічної давнини зіпсував перший рубіж, де використав увесь запас запасних патронів, в той час як Себастьян Самуельссон та норвежець Ісак Фрей відпрацювали з п’яти. Тож перед останнім рубежем вже швед отримав одноосібне лідерство з перевагою 20 секунд.



На стійці Самуельссон мав право на дві хиби, але обійшовся одним запасним патроном і спокійно побіг за перемогою! А Ісак з Кантеном влаштували перестрілку за срібло. Фрей, двічі не закривши мішені з першої спроби, втратив перевагу над Фійоном Майє, і на останнє коло норвежець зі шведом вирушили разом! І ось на фінішних кілометрах досвід Кантена все ж дався взнаки: він диктував зручний для себе темп, який виявився зависоким для Ісака. Франція – друга, Норвегія – третя, що для останніх можна вважати успіхом, з огляду на той склад, який вони виставили на цю естафету.

Біатлонний сезон виходить на фінішну пряму. Вже за тиждень ми будемо вітати переможців Кубка світу і починати сумувати за яскравими емоціями, які дарують біатлонні гонки. Але поки що є ще тиждень задоволення – з п’ятниці по неділю на нас очікує надзвичайно насичений вікенд в  Холменколлені!

Змішана естафета
1. Швеция Швеція (0+12) 1:09:07,5
2. Франция Франція (1+6) +14,8
3. Норвегия Норвегія (0+10) +20,0
4. Австрия Австрія (0+7) +53,6
5. Италия Італія (0+9) +1:01,0
6. Германия Німеччина (0+7) +1:03,6

9. Украина Україна (0+5) +3:17,7

Повні результати гонки тут
Аналіз гонки тут
Оновлений рейтинг Кубка націй і залік змішаних естафет
Не забудьте поставити оцінки спортсменам


Коментарі (Всього: 197)

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ]

2025-03-16 19:57
 # 61  Григорьевич (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
До речі, Дмитро Дудкін правий. Змініть себе і світ змінеться навколо вас)
2025-03-16 20:00
 # 62  Oleh1967 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 44 Григорьевич (Запорожье)
Тут погоджуюсь з паном,ніби все правильно говорить..хоча поляки створили супер пупер базу сучасну(звичайно на європеські гроші),лиш результати в поляків нище посереднього.Чи може не так?
2025-03-16 20:02
 # 63  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Григорьевич
В такому разі, чекаю активних кроків і змін на краще в біатлоні, раз вже воно вам під силу))
2025-03-16 20:03
 # 64  Григорьевич (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Oleh1967
Ви за ЮЧС слідкували???
2025-03-16 20:09
 # 65  Ватель (Київ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Григорьевич
Ви почекайте.
Скільки серед українців і українок було чемпіонів на ЮЧ, і де вони всі?
Одна справа юніори, а інший - перехід в дорослий біатлон.
Вы пам'ятаєте на ЮЧС Ельвіру Еберг? Коли Бех взяла дві медалі. А потім де та Бех була на КС коли бігала поруч з Ельвірою? А де була молодша Еберг?)
2025-03-16 20:15
 # 66  Oleh1967 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 62 Григорьевич (Запорожье)
Так слідкую,щось є.Хоча коли доходять на дорослі зникають
2025-03-16 20:16
 # 67  Григорьевич (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Одному мені може й ні. Але я роблю, все що в змозі, щоб хоча б змінити тональність та направленість обговорень на цьому сайті. Щоб не тільки люди писали, як той акин, що бачу, про те й співаю, але й щоб замислювались, що і чому не так. Що можна змінити. Один мій знайомий, якось мені сказав: "Усвідомлення своєї гідності починається з того, що ти отримуєш задачу, забиваєш в Google як це зробити, і отримуєш відповідь, це зробити неможливо. А потім сідаєш, і робиш це. І тільки після цього, ти починаєш почувати себе людиною." Так що якось так. Давайте робити неможливе.
2025-03-16 20:26
 # 68  Григорьевич (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Ватель
Ну, наскільки я пам'ятаю, чемпіонами ЮЧС були і Дериземля, і Віта та Валя Семеренки, і Сергій Семенов. Не показували великих досягнень на юнацькому рівні Олена Підгрушна і Дмитро Підручний. Так що, я не знаю, що з цього приводу сказати. Я ж не про те, взагалі, підняв тему.
2025-03-16 20:40
 # 69  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Григорьевич
Ну повторююсь, я реаліст, давайте почнемо з пропозицій. Створимо ініціативну групу палких шанувальників біатлону ресурсу biathlon.com.ua, з якою поїдемо у квітні на чергове засідання ФБУ?) чи почнемо зі створення петиції "За відправку молоді у Норвегію разом з їх сім'ями на постійне проживання" і почнемо підписи збирати?) цікаві ідеї, цікаві погляди, поки не доходить до питання реалізації. Підручний вже намагався балотуватися на посаду очільника ФБУ, чим все закінчилось?
2025-03-16 20:40
 # 70  FISH00 (Irpin) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Топ111
Уже пора підбивати підсумки сезону:
1) Сезон провалено, в принципі як і попередні! ....

Прийнято.

Вже все вирішено. По закінченню сезону Крулько іде у відставку, і відразу Федерація готова запропонувати цю посаду пану 2 Топ111
Єдине прохання до пана - трішки довчитися в школі, бо робити помилки В КОЖНОМУ реченні для Президента Федерації не серйозно... )))
2025-03-16 20:41
 # 71  Oleh1967 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
# 66 Григорьевич (Запорожье)
Тут з вами ніхто не сперечається.Хоча топи є топами-Франція(цього року щось дивне),Норвегія,Швеція(молодь трохи ніяка),Німечина і звичайно прогрес Швецарії.Може мова йде про великі гроші і супер бази?
2025-03-16 20:45
 # 72  Григорьевич (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Добре, давайте почнемо з того, що самі будемо шукати українських діпей, що виїхали з України під час війни, та почали займатися біатлоном в інших країнах. Я не знаю, є такі, чи ні, але це, цілком вирогідно.
2025-03-16 20:47
 # 73  Вадим96 (Суми) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Григорьевич
Навіть уяви не маю як це зробити
2025-03-16 20:54
 # 74  Oleh1967 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
Стосовно поляків які зникли-спонсори польські виділяють на шор-трек,ковзанярський спорт.Уявіть колись польські стрибуни з трампліна були в топах і де вони? Наш Марусяк може її обскакати.Де польські лижники?Тобто вони зникли.Гроші ,великі гроші грають роль.
2025-03-16 20:55
 # 75  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
А який фаховий спеціаліст? Очолювали вже команду Велепец і Санітра. Цілком хороші тренери
От чим відрізняється пересічний тренер від "цілком хорошого тренера"? На мою думку тим, шо перший може підготувати хорошого атлета при наявності широкого вибору та умов. А "цілком хороший" зробе те саме при наявному виборі та умовах. Можу запросити хоч самого Бьордалена як Китай. Але толку не буде
З яких це пір Бьйорндален став авторитетом серед тренерів? З таким же успіхом можна мене в Китай запросити і в мене результат буде не гірше.
Але толку не буде без дитячого біатлону і десятків талантів.
А як же тоді збірна України без дитячого біатлону і десятків талантів? Як ми тримаємось в десятці серед набагато спокійніших та багатших країн? Чи може в часи Зубрилової чи золотої четвірки в нас був дитячий біатлон? Були "десятки талантів"?
2025-03-16 20:57
 # 76  Григорьевич (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Вадим96
Ну, я теж не OSINT-аналітік, але методіки такі, однозначно є. Я колись займався пошуком інформації через соціальні мережі. Я думаю спеціалісту, це на день роботи, виявити більшу частину,тих, хто може зацікавити.
2025-03-16 21:07
 # 77  Григорьевич (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Oleh1967
Уявіть колись польські стрибуни з трампліна були в топах і де вони?
Ну Адама Малиша я пам'ятаю))) Але Польща, якось не є для мене прикладом якогось суперпрориву в будь-якому виді спорту.
2025-03-16 21:09
 # 78  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Очолювали вже команду Велепец і Санітра. Цілком хороші тренери. Но здається Зоц і Белова їм не поступаються
У тім і річ, шо за часів Велепця та Санітри була надія на якісні зміни . При Велепці і Санітрі у нас були медальні успіхи . Зараз такого відчуття немає. Ні Бєлова ні Зоц не виховали нових атлетів. А навіть при наявності локальних успіхів, відрив між нами і першою пятіркою команд лише зростає до величін непристойних . І мова не тільки про формальні показники, а про тотальне відставання по дистанції. При чи не найкращий стрільбі відставання вже виміряється не секундами - хвилинами. І при всій повазі до Зоца і Бєлової я не бачу як вони це будуть долати. Та і не вірю, чесно кажучи.

2025-03-16 21:17
 # 79  saab (Bielsko-Biala) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Oleh1967
В Польщі два рази на рік проводять аматорські змагання з біатлону. В Польщі проходив юніорський кубок ibu. Щодо трамплінів, то у Польщі повноцінні 3 трампліна де проходять один із етапів. При тому в 25-26 році будують ще кілька трамплінів для юніорів/тренувань.
2025-03-16 21:27
 # 80  Григорьевич (Запорожье) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 saab
При тому в 25-26 році будують ще кілька трамплінів для юніорів/тренувань.
Ви не бачили скільки в Туреччині побудували сучасних футбольних арен та тренувальних баз. Мабуть більше ніж в Бразилії. І що, воно їм допомогло?
2025-03-16 22:04
 # 81  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
Яка була надія минулого сезону? Юрай Санітра в основному мав результати за рахунок Прими і Підручного які потрапили в основу ще до нього. І бували в 10. Золото Підручного звісно круто. Наоборот з'явилась надія цього сезону. А то зовсім плачевна була швидкість Дудченко і стан команди загалом. Що навіть із 10 вилетіли. А це рік навіть із втратою одного із лідерів (Прими) і медаль і надійне місце а топ 10. І стрімкий прогрес молодих Мандзина і Борковського. То чого ще треба? Урош в перший прихід зміг створити непогану команду але знову він не піднімав біатлоністок. Були залишки золотої четвірки. Петренко і Меркушина прийшли в команду через виграш IBU і т.д. Другий прихід Уроша взагалі був незрозумілим. Якісь конфлікти і т.д. Тут питання до керівництва навіщо брали якщо не давати вибирати склад.
А скільки хвилин програвали Дмитренко, Городна і Меркушина молодша до Зоца?
Скільки програвали Мандзин, Дудченко, Борковський до Белової? По моєму вже є прогрес в формуванні нових команд. І чималий
2025-03-16 22:12
 # 82  stupka91 Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 предводитель каманчей
А хто авторитет серед тренерів? Мазе і Піхлер? Ще хто таких людей може людей 5. Вони поїдуть в Україну? Це закінчиться краще ніж поїздка піхлера в рашку? В обох випадках чимало сумнівів.
Можна взяти умовного молодого нехай не Бьордалена а скажімо Гроса, чи Бергера. Але знайти тренерського таланта та і ще прямо такого самородка що дав результат у наших умовах. Дуже сумніваюсь. Це треба десятки років шукати, міняючи кожен рік. Особливо якщо вимагати бог-зна якого прогресу. Оскільки медаль і навіть типу боротьба за топ 5 нас не влаштовує. Нам треба щоб за рік зразу до рівня хоч німців. А такого не буває.
2025-03-16 22:28
 # 83  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
Юрай Санітра в основному мав результати за рахунок Прими і Підручного які потрапили в основу ще до нього

От тільки прийнятний результат вони почали показувати саме при Санітрі. До речі, якщо вже рахувати хто при кому прийшов в команду, то тоді саме команда Санітри зараз бігає. Бєлова ні єдиного поки не привела .

А то зовсім плачевна була швидкість Дудченко і стан команди загалом. Що навіть із 10 вилетіли.

А мені здається шо цьогорічний успіх якраз базується на минолорічному спаді. І від дій Бєлової ніяким чином не залежний. Навантаження Санітри дали результат саме зараз.

І стрімкий прогрес молодих Мандзина і Борковського.
А до чого тут Бєлова? За Манзина Санітрі треба дякувати.

Урош в перший прихід зміг створити непогану команду але знову він не піднімав біатлоністок

А шо значить "піднімав"? якщо він виводить їх на щабель вище - це рахується за підіймання? Всі за кого він відповідав (враховуючи той бардак з особистими тренерами чи не в кожного) прогесували. І навпаки. Як тільки пішов Велепець - результати просіли у всіх.

А скільки хвилин програвали Дмитренко, Городна і Меркушина молодша до Зоца?

Програвали де? Програвали кому? З чим порівнювати? Якщо вже порівнювати - то персонально його протеже - Петренко. І тут все дуже сумно.

Скільки програвали Мандзин, Дудченко, Борковський до Белової?

Де? Коли? Кому? За який сезон будемо порівнювати Дудченко? З ким будемо порівнювати Борковського, який взагалі ще не виступав на рівні КС? Результати Манзина будемо порівнювати тільки з минулорічними, чи може порівняемо минулорічні з позаминулорічними? Взагалі як можна тепле з квадратним в кучу мішати!

2025-03-16 22:35
 # 84  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
читаю, та думки... Хтось каже, що треба діточок багато... хтось каже, що тренери не ті... але хто згадає, коли ми покатилися до низу, включаючі " золоту четвірку"? А в мене таки думки є... Тому що, мабуть співпало, але це почалося з одночасною забороню мельдонію у 2016 році. Цей препарат використовували, до речі, тільки країни постсовка. Він гарно тримав витривалість та допомагав наповнювати серцевий м'яз киснем. Я знаю, пор що кажу, бо два роки після важкого міокардиту я жила на ньому.
Тому, як би дехто тут не хейтил тему фарми, але вибачте....
Десь( не пам'ятаю точно) у 2015 - 2016 роках керівництво мінспорту зверталося до керівництва "Дарниця" з проханням щось для спортсменів зробити, але вони відмовилися, бо сказали, що витрачати велику купу грошей, закуповувати специфичне обладнання на таку малу групу використання - це гроші повинна вкладати держава. А держава не була готова. Моя подруга тих часів була на цих перемовинах секретарем.
У Франції наприклад є компанія Sanofi , яка в цьому напрямку працює вже років з 30. А в Україні фарм виробництво само по собі дуже слабке з точки зору провідних нових технологій, нажаль
2025-03-16 22:39
 # 85  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 stupka91
хто авторитет серед тренерів? Мазе і Піхлер?

Саме так. Хіба ні?Вони поїдуть в Україну?
Але хіба вони єдині спеціалісти? Вони топові та у всіх на очах. А є ще безліч норвезьких, шведських, німецьких, австрійских , спеців без гучного імені та великих досягнень, але з необхідною кваліфікацією та амбіціями.

Але знайти тренерського таланта та і ще прямо такого самородка що дав результат у наших умовах. Дуже сумніваюсь.
Не треба сумніватись. Треба згадати того австрійського тренера який зробив з посередньої команди Біларусі третього ешелону , команду яка дихала топам у спину . І це зайняло ну ніяк не "десятки років".
2025-03-16 22:39
 # 86  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А до чого тут Бєлова? За Манзина Санітрі треба дякувати.

2 предводитель каманчей
вибачте, але це не так. Мандзин - ще дуже молодий спортсмен. База в нього ще не стала. Була б погана Белова, не факт, що він би прогресував. Тому ви не праві. Повністю. Кожний тренер вносить свій вклад. А в залежності від цього вкладу спортсмен або прогресує, або регресує.
2025-03-16 22:46
 # 87  предводитель каманчей (Харьков) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Була б погана Белова, не факт, що він би прогресував.
Де я писав шо Бєлова погана? Але прогресувати Манзин почав до неї і без її участі
.
спортсмен або прогресує, або регресує.
А як тоді бути з Дудченко? Він прогресує чи навпаки? В минулому році був спад. До цього прогрес. Чи є він зараз відносно позаминулого сезона?
2025-03-16 22:57
 # 88  Lissa (Киев) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
А як тоді бути з Дудченко? Він прогресує чи навпаки? В минулому році був спад. До цього прогрес. Чи є він зараз відносно позаминулого сезона?
2 предводитель каманчей
зараз Дудченко відновлений. А ви знаєте, що це таке - відновити спортсмена. Вот Цимбала так й не вдалося відновити. А Дудченко дуже радіє, що вибрався з ями.

Де я писав шо Бєлова погана? Але прогресувати Манзин почав до неї і без її участі

Якщо ви вважаєте, що Белова до Мандзина сьогодення не має ніякого відношення, то тим самим ви кажете ( саме так у вас виглядає), що Мандзин - це тільки Санітра.
2025-03-16 23:07
 # 89  Гладюк (Івано-Франківськ) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
2 Lissa
Значить 'фарма' дійсно сильно впливає на витривалість (ну і загалом на результат)... також ще впливає на все сервіс лиж!
Чомусь заборонили мельдоній і використання фтору....
Всі замітили після цих заборон регрес деяких команд і навпаки прогрес інших, а ще прогрес топів став ще більшим(у норвежців і французів були 2 топи, а інші лише де-не-де вистрілбвали, а зараз, як не дивно, в десятці по 4-5 спорцменів.
Початок 23-24 сезону:
Тренер збірної України з біатлону відреагував на зміни у правилах до змагань. Зокрема, Санітра вважає, що стандартна дистанція у 6 км для учасників змішаної естафети матиме вплив лише для біатлоністок, оскільки їм не доведеться більше бігати довші кола під час гонок.

"Гадаю, для хлопців це нічого не вирішує, бо вони готові пробігти як коло у 2 км, так і 2.5 км. Гадаю, це більше плюс для дівчат, яким 2.5 км бігти останнє коло вже важко. Тож, для нас це плюс, що можемо дотерпіти до кінця", — сказав Санітра.
Також Санітра прокоментував повну заборону на використання фтору, мазями з якого сервісмени обробляли лижі. Тренер припустив, що лідери світового біатлону вже знайшли цьому рішення, однак поки не знає, у чому саме воно полягає.

"Всі очікують, як вплине це правило по фторам, яке затвердила федерація. Якщо буде так, як у Шушені під час відкриття сезону — важко буде боротися з командами, які мають доступ — сам не знаю, до чого. Але, думаю, у них є щось, до чого не мають доступ інші команди
2025-03-16 23:12
 # 90  slavva82 (АРТЕМІВСЬК ...ДОНЕЦЬК....БАХМУТ ... Більшовик(Одеса)...) Цитировать выделенное  Посмотреть профайл
...а вообще ШВЕЦИЯ и ШВЕЙЦАРИЯ выдали сегодня ОТЛИЧНУЮ ГОНКУ - надеюсь и УКРАИНА в лучшие времена вскоре будет в ПРИЗАХ!!!

[ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ]

Останні обговорювані новини
    Віталій Мандзин: Перед стійкою трохи хвилювався (1)
    Поклюка-2025. Результати одиночної змішаної естафети (109)
    Поклюка-2025. Результати чоловічого мас-старту (40)
    Поклюка-2025. Результати змішаної естафети (197)
 
Додати коментар
Вітаємо:
1. Якщо ви вже реєструвалися на сайті, введіть ваш E-mail і пароль.
2. Якщо ви залишаєте коментар перший раз, вам необхідно придумати нікнейм, і ввести ваш E-mail і пароль.


Ім'я або Нікнейм: (не вводьте його якщо ви вже реєструвалися раніше)

E-mail:

Пароль:

Забули пароль?

Коментар

Кубок світу
# Ім'я Очки
1 Франциска Пройсс 1048
2 Лу Жанмонно 1028
3 Жюлья Сімон 804
4 Жанні Рішар 676
5 Осеан Мішлон 666
6 Селіна Гротіан 620
7 Жустін Бреза-Буше 605
8 Ельвіра Карін Еберґ 581
9 Суві Мінккінен 561
10 Марен Кіркейде 506
Весь рейтинг
assessments
Оцінки в останній гонці

Віталій Мандзин 7.03
Антон Дудченко 6.84
Олена Городна 6.20
Олександра Меркушина 5.63

vote
Яка, на ваш погляд, має бути доля турніру прогнозистів в наступному сезоні?
 
Провести конкурс, як зазвичай
vote
395
Провести конкурс, але зі значною кількістю вирахування найгірших гонок
vote
132
Не проводити конкурс, оскільки не можливо створити рівні умови учасникам
vote
39
 
проголосовать



popular profile

Казахстан  Аліна Райкова
Казахстан  Олександр Черв'яков
Казахстан  Анна Кістанова
Франція  Лу Жанмонно
Україна  Віталій Мандзин
Норвегія  Йоханнес-Тінґнес Бьо
Україна  Олена Городна
Україна  Юлія Джима
Україна  Дмитро Підручний
Україна  Христина Дмитренко
Україна  Олександра Меркушина
Україна  Дарина Чалик
Україна  Богдан Борковський
Україна  Антон Дудченко
Німеччина  Франциска Пройсс

interview

2025-03-16
Віталій Мандзин: Перед стійкою трохи хвилювався

2025-03-15
Дмитро Підручний: Може десь не закрився габарит

2025-03-15
Христина Дмитренко: На стрільбі працювала обережно

2025-03-13
Дмитро Підручний: На одному зі спусків у мене було падіння

2025-03-13
Антон Дудченко: Завжди хочеться краще

2025-03-13
Христина Дмитренко: Настрій в команді хороший